
Navštíveno 1818x

Tak tu mám další pokračování našeho seriálu, který tu pár lidí sleduje.
Dnes jsem dostal odpověď na můj doporučený dopis, kde jsem popisoval vady, atd ...
Připomenu že jsem reklamoval roztrhanou látku potahu ve švu, 1x OK, po druhé opravě byla nalezena další trhlina a ihned po té jsem vše nafotil (jako předtím) a sepsal dopis o tom že se jedná o třetí reklamaci stejné povahy atd ...
Konečně jsem se dovolal do prodejny a mluvil s majitelkou, která mi ihned na začátku zdělila, že o žádných reklamacích neví, že se na tuto vadu reklamace nevztahuje a že opravy které byly provedeny jsou "nadstandardní" službou pro jejich zákazníky.
Takže opravdu slovíčkaření a šalamounsky napsaný záručák, kde stojí: výrobce nezodpovídá za opotřebení v souvislosti s běžným používáním výrobku (par. 619, odstavec 2 Obč. zákoníku) - to samé jsem dostal v odpovědi a i do telefonu.
Takže já mám sice drahý kočárek s dvouletou zárukou, ale abych obstál při případné reklamaci tak ho nesmím používat a když se něco nepoužívá tak vlastně není co reklamovat.
I když jsem naléhal, že v mém případě jde o reklamaci a že já tyto opravy považuji za reklamaci tak mi bylo pokaždé zopakováno že se o reklamaci nejednalo ...
Dostal jsem radu sepsat předžalobní upomínku, jenže to se mě moc nechce (proč si přidělávat komplikace a starosti - už takhle jich mám dost) navíc pak není cesty zpět.
Prosím zdejší prodejce čehokoliv, o radu jak vy přistupujete k reklamacím?
Prostě mě se to nezdá aby kočárek za bezmála 30tis nebyl po roce a půl (od zakoupení) téměř nepoužitelný díky párajícím se potahům.
Navíc kočárek máme cca rok a půl od zakoupení, ale víc jak 3/4 roku se na konstrukci vozili korbičky, a zbytek času se na konstrukci vozí zmiňované vadné sedačky. Paní mi do telefonu taky párkrát zopakovala že nemůžu chtít po roce a půl používané věci peníze zpět. A já se jí marně snažil vysvětlit že se sedačky rok a půl nepoužívají...
Nabídla mi opět opravu (zašití), ale po tomhle extempóre si myslím, že už né zadarmo a už vůbec nemůžu počítat se zapůjčením náhradních potahů. Abych hystericky neječel do telefonu, tak jsem hovor raději se slušností ukončil. (pokračování po víkendu)
Jak prodejce přimět aby to bral jako reklamace?
Já si opravdu stojím za tím že o reklamaci jde. Sice mají svůj záručák, ale podle něj se na nic záruka nevztahuje.
A ještě jednu věc kterou si neodpustím. Pokud někdo zvažujete nákup drahého kočárku, dobře si to rozmyslete, drahný neznamená kvalitní a už vůbec ne firma EasyWalker.
Po našich zkušenostech jsem už pár lidí od nákupu odradil a věřím, že dělám dobře a plno lidem tím ušetřím peníze, který by za tento výrobek vyhodili.
no na jednu stranu je to pravda s tím opotřebením, ale oni spíš myslej, že už kočárek nepotřebuješ a tak by nebylo špatný si nechat vrátit prachy.. aspoň u telefonů to tak dost bejvá, že lidi ke konci záruky začnou honit závady..
Vencaf: no asi to tak vypadá, ale v našem případě opravdu o tohle nejde ...
já prostě chci použitelný kočárek, který minimálně ještě rok budu potřebovat což není možné když po cca 10měsích je nepoužitelný
jestli se to rozpráralo ve švu tak je to jasná reklamace a vada výrobku a tečka. kdyby to bylo jinde tak OK, ale jak je to ve švu tak máš právo na reklamaci
taky myslím, že máš právo na reklamaci, co takhle zkusit dovozce k nám a domluvit se sním což jsem na rychlo našel tady
[ Link ]
jestli mají svůj záruční list,tak to vzdej a rovnou černé ovce,protože jinak nemáš šanci, je to vždy slovíčkaření ze kterého profituje pouze prodejce.

06.08.2010, 21:23 |
Petura | Upraveno: 2010-08-06 21:34:19
Midnite: nj, jde o to, že prodejce si to vždy k sobě vzal bez keců na opravu, ale když už se to stalo po 3x a teď po 4x, tak se dozvím, že nebere jako reklamaci protože na tenhle druh závady se záruka nevztahuje a provedená oprava byla jejich dobrá vůle ... :o/
a opravdu mě nebaví neustále kočárek rozebírat a posílat, to je fakt na palici ...
cendler: nj, ale dovozce je zároveň prodejce, bohužel :o(
Petura: no přítulkyně je na obchodní škole a učili se že tato reklamace se dle zákona bere normálně. (když se ti cokoliv rozpárá ve švech).
aha tak to je pech, tak to potom jako HERO, poslat tam ovce, nebo jestli máš DAS tak právníka, myslím si, že by to vyřešil na místě
Je to vždycky složité. Bereš to pouze z tvého jednoho případu,ale představ si,že dalších X zákazníků je pouze vyčůraných a zkoušejí to podobně jako píše Vencaf...je relatívně jedno s jakým zbožím,takže prodejci se musí proti tomuto chránit a pak dochází k takovému slovíčkaření.
V tvém případě co jsem četl dříve,tak jsi byl s opravou spokojený,tak bych asi přistoupil na opravu,kterou ti nabídli.
Harryp: ano opravám se nebráním, ale když se to po opravě za týden rozerve o 15cm vedle a to že se tak děje, mě fakt nebaví neustále kočáre posílat tam a zpět ... neřeknu kdyby to byl podle jejich slov levný polský garážový výrobek za 5tis tak neřeknu ani Ň, ale jde o celkem drahý holandský výrobek, vyráběný podle nejpřísnějších norem EU (slova prodejce), tak proto se mi to už vůbec nelíbí ...
to že látky totálně změnili barvu už neřeším, jde mi jen o to párání látek ve švu

07.08.2010, 12:08 |
Pekys obrať se na soudního znalce, poradí i po telefonu a podle toho co ti řekne se zařid. Klidně jim pak pošli že ses obrátil na soudního znalce, dle kterého máš nárok na reklamaci a pokud to nehodlají řešit, byť opravou, tak celou věc dáš k soudu.
máte někdo známého látkoznalce? fakt nevím na koho se obrátit

07.08.2010, 18:21 |
Pekys Tak sem našel tuhle zprávu. Je to ale starý, tak třeba se situace změnila. Mrkni na justice.cz
[ Link ]
Pekys: díky, v pondělí zkusím telefonát do zkušebny a uvidím co a jak ...
1.díra

2.díra

po návratu z druhé opravy :o)
4. díru jsem ještě nefotil, je totiž stejná akorát na druhý sedačce

máš protokoly o reklamaci a opravě ?
pokud ne , nevim jak dokážeš , že byl kočárek již tolikrát v opravě - dokazování je na tobě, Pokud máš 4 uznané reklamace není co řešit.
jozamucha: bohužel žádné protokoly nemám, ale jde o to, že prodejce bez keců opravuje, ale jako reklamaci to neuznává :o(

07.08.2010, 22:35 |
LUPO Já osobně by jsem napsal výrobci rovnou do Holandska. Jednou jsem řešil nějakou reklamaci (nebyl to kočárek) ne u dovozce ale rovnou u výrobce v Německu. Veškerá komunikace proběhla přes mail tj. fotky a td.... A byl jsem příjemně překvapen jak se k tomu firma v Německu zachovala.Za týden jsem měl doma zdarma balík ve kterém bylo vše co jem potřeboval. Napsal by jsem do Holandska, že jejich zastoupení v ČR nemá zájem řešit reklamaci k tvé spokojenosti a že jim dělají špatné jméno a td........Za zkoušku to stojí.
LUPO: to samé mě taky napadlo a v pondělí za pomoci kolegy, sepíšu "cizojazyčný" email, případně budem rovnou volat ....

07.08.2010, 23:31 |
LUPO Raději by jsem zatím napsal: jak jsi byl s výrobkem spokojen,bohužl se opakuje tato závada, že nemůžete být během opravy stál bez kočárku a (hlavně manželka, hrát na citi) že by jsi raději věnoval čas dětem než stálému rozebírání a zasílání obalu kočárku, a že minimálně další rok chcete kočárek používat ale bohužel stále se opakující závada vám v tom brání a td.............Hlavně nevyhrožovat a ani nebýt neslušný. Zatím to zkoušet slušně. A když tě i výrobce pošlou do ......... Tak jim slusně poděkovat a odepsat že tedy uděláš moc hezkou internetovou recezi :))
LUPO: ano, stejný postup jsem aplikoval i na prodejce, ničím jsem nevyhrožoval a ani nebudu, sice rychle vystartuju ale zase hned zchladnu a vždy jsem pro rozumnou domluvu ....
sem na forum to píšu, protože dostávám rady a taky proto abych případné zájemce o tento výrobek varoval - přeci jen AHC stárne a plno puberťáků se stává manžely a tatínky :o)

07.08.2010, 23:53 |
LUPO Jo zrovna já už jsem 14 dní tatínkem po druhé :)) Tentokrát máme kluka
tak já se stal tatínkem poprvé loni, ale zase mám dva kluky najednou :o)