Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > touareg nebo xc90 ??

 o Navštíveno 5683x o
o 03.08.2010, 22:20 | ladisv6
1. vw touareg, 3.0 tdi, manual, 2007
2. volvo xc90, 2.4 D, manual, 2007

co by ste si vybrali pro běžné ježdění(řidič 53 let, nezávodník), cca 30 tis km ročně, v zimě na chatu a jednou na hory :) díky


o 03.08.2010, 22:22 | Lukasino
Osobne neporadim, s volvem jsem najezdil dost, prijemny svezeni, ikdyz to neni zadny zavodnik

Touareg by se mi vzhledove z venku libil vic, Volvo mi prijde takovy "prtavy" a uvnitr skutecne moc mista neni...

Jen se zeptam, proc u takoveho auta manual? Neni to skoda?
o 03.08.2010, 22:47 | ladisv6
potencionální kupec přesedává do více aut - manuály a bojí se že by nezvládl kritickou situaci :)
a podle mě to škoda je :)
o velikost nejde, jde o spolehlivost, funkčnost, spotřebu
o 03.08.2010, 22:51 | Vasekkch
Touareg s 3.0tdi v automatu je paráda. Rozhodně do takového auta doporučuju automat. Jinak motor jako takový je velmi kultivovaný a i s tak těžkým autem cvičí pěkně. Nicméně at nepočítá s udávanou papírovou spotřebou.
o 03.08.2010, 22:53 | empiK (M)
ML 280 CDI. Trosku jinde nez VW a Volvo a na automat si zvykne.
o 03.08.2010, 23:10 | ladisv6
manual je podmínkou. díky tomu ani Q7, ani ML, ani X5
prosim - výběr jen mezi 1. a 2. a proč :)
o 03.08.2010, 23:57 | Luke_288
XC90 a prťavý je jen zdánlivě. máme ho doma, ale v automatu, takže nevím. auto v pohodě, ale mě neoslovuje.
jinak nevím, v čem je ML jinde než touareg hlavně v motorizaci 280CDI.
o 04.08.2010, 00:01 | ladisv6
luke_288 - a máte 2.4 D? kolik máte najeto a haldex funguje?
o 04.08.2010, 00:05 | Luke_288
2.4D těch 180koní (nevím přesně). haldex funguje, najeto cca 105tis km, máme ho od 90tis takže žádný dlouhodobý zkušenosti. nicméně tohle auto není na zdolávání nějakýho náročnějšího terénu.
o 04.08.2010, 01:15 | Knightey-
Za me tuareg :)
o 04.08.2010, 08:11 | Milhauzz
Nu, jel sem v oubou autech jako spolujezdec. Oba stejná motorizace jak požaduje ladis, ale s automatem. Z pohledu spolujezdce se mi zdál Touareg o hodně pohodlnější, prostornější, tišší. Z venčí mě ale toto auto vůbec neoslovilo. Nic mo to neříká. Co se týče Volva, necítil jsem se uvnitř dobře, něco mi tam vadilo, možná celkový design, který mi nesedl. Pohodlnost spíš taková průměrnější, párkrát jsem jel v XC90 i vzadu a pořád sem nevěděl jak si tam sednout. Naopak co se týče exteriéru, líbilo se mi o hodně víc jak Touareg. S pěknýma kolama to sice nemá "koule", ale má to něco do sebe. Toť můj laický názor jako spolujezdec pro dva výše zmiňované vozy :)
o 04.08.2010, 09:31 | Nismo.Power
asi sem divnej ale komu příjde "veliký" nějaký z těch aut, ať je to Q7, X5, X6, ML, XC90, Tuareg .... všechno je to prostě jen malý auto na většim podvozku a vevnitř je místo uplně na h****..... , o věcech jako Q5,X3,XC60, GLK, Touran apod se ani vyjadřovat nebudu natož o věcech ale X1 apod....

co se otázky týče tak za mě jednoznačně XC90 s D5 ... nejsem si jistej zdali si myslel D5 nebo 2,4d ale 2,4d neber neb ten motor se ti jednoho krásnýho dne prostě porouchá, D5 je skvělej motor přímo od volva se super spotřebou a dynamikou a hlavně narozdíl od koncernovskejch vydrží fakt hodně...
auto jako takový má svoje mouchy ale i kdyby jich bylo dvojnásobek tak to nikdy nepřekoná mouchy který má tuareg.... to auto ho bude bavit možná 10tis než pozná kolik tuareg výjde ročně na servisu a ty částky sou opravdu k blití.... klidně si tu pohledej bylo zde téma na tuarega a i pár majitelů se našlo ...
ať počítá že prostě tuareg ho může vyjít cca 100 za rok zatimco volvo si řekne možná o 10-20 v těch částkách sou i oleje a filtry samo....
v XC90 je pěkný svezení ale jako ostatní volil bych rozhodně automat a to v obou autech
o 04.08.2010, 10:21 | clown
za mne XC90 .. Touaregu je po bazarech vic nez zdravo .., slysel jsem nekolik nazoru, ze zrovna 3.0TDI je na to auto fakt malo. Ale je to o cloveku, co s tim jezdi..
o 04.08.2010, 10:46 | Klobouk
Pokud pán hodlá jezdit občas i ve špatným terénu,na sněhu apod tak Touareg. Pokud ne,tak ať hledá nějaký jiný vozidlo,neb XC90 je dle mě uplně k hovnu. Nic to neprojede,velky to jenom vypadá a na normální ježdění po silnicích bude velký sedan/kombi vzdycky lepší a úspornější.
o 04.08.2010, 11:05 | Nismo.Power
at mi někdo řekne co projede tuareg teda..... všechny ty auta sou leda na prašný maximálně zasněžený cesty do terénu jak vyjedeš tak leda zapadneš.... někdo si to asi plete s offroadem....

i pitomej hummer zapadne jak nic....
[ Link ]
o 04.08.2010, 11:16 | Lukasino
NP: Tak tohle je zase neco jinyho, bahno je nejvetsi svinarna a na silnicnich gumach to je proste prusvih s cimkoliv :)
o 04.08.2010, 11:21 | Nismo.Power
jasně ale třeba ten hummer nemá přímo silniční gumy :)

každopádně když ty auta maj silniční gumy tak patřej na silnici do terénu ne :)
o 04.08.2010, 11:32 | tykeev
tak to poslední video je hustý... připomíná mi to tu pohádku o řepě, jak jí tahali jeden za druhýho a druhej za třetího atd :-DDD
o 04.08.2010, 12:22 | Lukasino
NP: jsi fakt asi CH.N. :-D, pac ja nejsem schopen rozeznat gumy, zda to byly silnicni nebo AT, kazdopadne MT to nebylo urcite...

Tohle je prusvih s kazdym autem, kdyz nemas vyslovene hrubej vzorek, nehlede na to ze treba hodne hrubej vzorek + vykon + tezky auto znamena, ze se jeste vic zahrabes :-D Tak si potom vyber :-D

Kazdopadne jsme tezce OT :)



Co treba starsi Toyotu Landcruiser 100 4.2TD, nebo mensi 120ku? Pohodlný a kvalitní auto, sehnat manuál nebude problém...
o 04.08.2010, 12:25 | Lukasino
Nebo co Nissan Pathfinder? Taky podle me moc povedeny auto...
o 04.08.2010, 12:49 | Nismo.Power
LandCruser je dobrý auto ale když už tak to radši patrola :)))

Pathfinder.... myslel sem že renaulta nechceš ne ? :)
o 04.08.2010, 13:01 | Vencaf
hele Nismo teď se připrav na "totální ztrapnění" od radka613 a detailní popis techniky a kolik procent Pathfinderu je z produkce Renaultu :D
o 04.08.2010, 13:25 | clown
kdyby Renaultu ..., kdyz to vlastni Samsung :o)))
o 04.08.2010, 14:15 | Lukasino
Osobne si myslim, ze LC ze stejny doby jako Patrol bude LC vzdy lepsi, modernejsi... Zase Patrol je levnejsi, ale ten mi prijde takovy min civilni pro uziti na silnici.
o 04.08.2010, 14:27 | Only_One
Vvybral bych si Volvo. Sedačky v něm jsou naprosto bezkonkurenční. Rozhodně motor by měl být D5. Volvo má oba 2.4 ale D5 je ten správnější. Netuším zdali byl slabší v XC90 ale ten bych tam rozhodně nechtěl.
o 04.08.2010, 14:40 | Lukasino
XC90 ma uz jen D5 ;)
o 04.08.2010, 15:03 | hanzz
Škoda, že Volvo nevyrábí jenom sedačky a ty nedodává dalším automobilkám. Tím by pro světový motorismus udělali asi to nejlepší, co by mohli :)

Jinak Touareg je z těhle narostlých SUV v terénu asi to nejschopnější. Ale kdo si to kupuje, aby se s tím hrabal blátem.

Každopádně si myslím, že by se měl potencionální kupec povozit s automatem a přijít tomu na chuť, protože manuál je do takovýho auta dost hloupost.
o 04.08.2010, 20:35 | Zdeny60
Jeden nejmenovaný hodinář ze Šumperka má XC90. Mám domluvenou jen tak zkušební jízdu. V sobotu jsem s ním hodil řeč na téma XC90.
Řekl mi toto:
dovoz SRV, stáří 5 let, cena kolem 0,5mega. První, co se dělao, byla oprava úhlové převodovky, cena Volvo Olomouc 36 bez DPH (častá bolest volva s 4x4). Uvnitře plná výbava mimo střešní ok no, tedy kůže, TV, 4xklima, nezávislé topení, automat atd... Pneu asi 19´´ = 5 za kus.
Spotřeba 9-10 klidná jízda.

Komfort prý obrovský, ticho a klid, auto prý vhodné opros traší pány (což je on i já a i potenciální tazaetl tohoto vlákn a). Na závody to není, do teré u taky.

Zkušenost sousedova: má XC90 a je s ní schpen zapadnout na rovině, když je trochu sněhu. Díky pohonu 4x4 nikam nevyjede, nic nevytáhne...

Děkuji, ale XC 90 za ty prachy a s touto koncepcí musí letět v zimě, ani se nesmí začerventa, když bude 30cm na silnici.

Za mě: ani touarge, ani XC90 , ale poslední forester a nazdar.

K Touaregu: od sestgřenice manžel (bytem Chrudim), má 2,5TDI asi 5-6 let. Co s ním mluvím, tak nadává na vše možné, ale nmejvíce na ceny v servisu (nemá čas shánět garážníky). Podovzkový díly pecka, kdehajká kravina taky (říkám, jak jsem koupil). SPotřeba 9 klidnou nohou. Jediné, co chválí - komfort a pohodlí.

A jako perličku (ale to už jsem tu tuším kdesi zmiňoval) - můj novopečený soused má Touarega 2,5 a začalo mu cosi pískat v přední brzdě. Výsledek: 50 tisíc a to je auto prý asi 2 měsíce po záruce, v autorizáku nechtěli slyšet nic o kulanci, krááása. To sice není věc auta, ale postoj jedince, no nicméně o něčem to svědčí . že Tourage se může dost prodražit - aspoň tak to vidím já na dvou mně blízkých případech.

(PS: a navíc nemám rád německou aroganci, která z tohoto auta jen čiší, sorry...) Radši Toyota LC, nějaký Pajero, Forester atd...
o 04.08.2010, 21:47 | hanzz
Jakkoli jsem Subaru positivní, tak nabízet Forestera jako alternativu k těmto dvěma kandidátům je dost nesmysl. Konkurentem by mohla být Tribeca, ale ta nemá naftový motor. Takže od Subaru nic :)

Jsou to asi tři roky, když jsem se tak ze zdvořilosti při nějaké příležitosti ptal jednoho známého - majitele autoserisu, jak se mu daří a on na to, že od tý doby, co se dělají auta jako Touareg, tak kšeft jenom kvete. Mraky řídících jednotek a dalších kurvítek, drahý díly se super maržemi a podobně. Pochopím ještě, když si takový auto koupí někdo jako funglovku, ale jako ojetý, bych to fakt nechtěl.
o 04.08.2010, 23:05 | ladisv6
kluci, je požadavek po vyšším posazení. na automat ho lámu už druhým rokem. pokud by prošel automat tak máme šampiona - ML 320cdi :) ten 4x4 je požadován kvuli jízdě na chatu v horách v zimě. u volva se ale bojim že jak v kopci na sněhu zastaví, už se nemusí rozjet, protože mu zadek nesepne. to hodnotím u toarega jako obrovské plus - stálý pohon 4x4, je to tak? jinak poslední forester s boxer dieselem je dle mě super, ale kupci se nelíbí japonský interier...no, jo, kdyby tak šlo z každého auta vzít něco :)
o 05.08.2010, 06:11 | Luke_288
ty voe forester jako ekvivalent těhle aut? snad ne. pokud padlo ML 320CDI, pak bych neváhal a šel do něj. z těhle aut dle mne vypadá nejlíp.
co se týče sněhu a volva a kopce- ano, to je smrtelná kombinace, mám vyzkoušeno. točí se levý přední a pravý zadní kolo a stojíš.
nicméně nevím, jestli touareg na tom bude líp bez uzávěrek (příplatková výbava)
o 05.08.2010, 08:02 | Lukasino
Nebo co Lexus RX? Ale tam si nejsem jistej, zda ho nabizeji v automatu...
o 05.08.2010, 08:12 | RedBaron
Forester asi ne ale podle mě Legacy Outback umí úplně to samé jako tyhle krámy a ještě tam je víc místa.
o 05.08.2010, 08:23 | radek.613
Což takhle RR L322 s osazenou konverzí klasického odpružení místo vzduchové "pomsty" made in germany?
o 05.08.2010, 08:28 | Lukasino
RR je take hezka varianta :) Ale znovu je tam problem s tim manualem, je jich sileny minimum :(
o 05.08.2010, 08:45 | ladisv6
na vzduchu by to nebylo - strach z dalších investic
forester - ten protlačuju já kvůli jeho technice a využitelnosti
ML, XC, TOUAREG - líbí se pohodlí a vyšší třída, celý život o takovým autě snil a teď by ho chtěl
PS: terén a bahno se nejezdí, jen mokro, sníh, hlubší neupravený sníh, popř. led na silnici.
o 05.08.2010, 09:12 | empiK (M) | Upraveno: 2010-08-05 09:23:41
Z tech tri ML, XC, Touareg jednoznacne ML. Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze ML je ve vsem lepsi. Na spatnej kus muzes narazit vsude, ale to auto bude nejspolehlivejsi. Jezdim s ML, kamarad s Touaregem a ja nevim, co to je jinej, nez pravidelnej servis. Coz on bohuzel rict nemuze. ML v rocniku 07 sezenete uz zanejakych 750 000 s DPH.
o 05.08.2010, 09:21 | assassin
osvetlil by mi nekdo v cem spociva to ze 4x4 volva nic nevyjede? vetsina offroadu nema uzaverky, takze na miste kde se tomu volvu protaci jedno a jedno kolo by na tom mely byt stejne. jedinej rozdil asi v tom ze u offu zaradim predek i zadek napevno, u volva az pri prokluzu predku.. coz by uz ciste teoreticky mohlo zpusobit zahrabani, ale ono to bude reagovat dost rychle, kdyz clovek bude nejak rozumne ridit tak to musi byt s klasickym pohonem zvlast na snehu +- podobny ne?
trvaly 4kolky (tzn mezinapravovej diff) na tom v pripade ze nemaj uzaverku budou jeste hur... tusim RAV4?
ja teda s haldexem jezdil jen v O1 a prislo mi ze to co clovek potka na ceskejch silnicich v zime to zvladne v pohode, na snehu to stejne bude hodne o pneu.

na zasnezeny pole s 50cm snehu by me teda s XC90 jet nenapadlo a myslim ze to ani dotycny nepozaduje ne?
o 05.08.2010, 09:47 | Only_One
problém je s tím, že to je pouze pseudo pohon 4x4. Elektronika celej tenhle pohon absolutně degraduje. Někde tu jsou i ty videa kde je XC70 a Legacy s vlekem do kopce...
o 05.08.2010, 11:00 | assassin
only one... no pseudo... diferaky na napravach ma i subaru, tzn kdyz odlehcis jedno kolo tak druhy nezabira. v tomhle smeru je to stejny, v pripade sepnuti spojky si myslim tak je to taky podobny jako mezinapravovej diff u subaru, ten taky neni 100procentne samosvornej.
pak jsou simulovany uzaverky pres abs, ze se pribrzduje protacejici se kolo, ale to tusim maj novy subarka taky.
na to do jakejch podminek se ty auta dostanou v tom nemuze podle me bejt takovej rozdil. pseudo pohon a elektronika slysim porad, nic to ale nevysvetluje, me zajima technicky co zpusobuje to ze volvo zapadne na rovine...

mame dom prehistoricky subarko, libero, tzn uplne odlisna koncepce od ostatnich subaru nejjednodussi jak muze byt, a na snehu jsem vzdy vyjel i nesmyslne veci, takze to o tom zapadani s xc90 apod mi nejde na rozum, to je fak tak prorazet 50cm+ zaveje, jezdit po lese apod...
o 05.08.2010, 11:10 | ladisv6
na volvo forum se to řeší dost často. jde o 2 věci. když jedeš tak se při prokluzu předku zadek zapne, ale z místa nebo minimální rychlosti se zadek nepřidá a končíš :) nevim proč, vim jen že to tak má mnoho uživatelů volv řady xc?. a druhá věc že se to se?e. na kardanu prý tisícihrany který se vymelou a uniká olej přes gufera(možná běžný jev, ale né po 100 tis km), což tomu ještě pomáhá. píšu jen to co jsem vyčetl a co mě od xc90 odrazuje, není to moje zkušenost..
o 05.08.2010, 11:24 | assassin
ladisv6: jo jestli se zadni nahon neumi pripojit i pri rozjezdu tak je to jasny, prijde mi to ale jako absolutni nesmysl, to je pak 4x4 k nicemu, kdyz auto jede tak uz dost vyjede kde co (i bmw:) ) problem je s rozjezdem a to by prave 4x4 melo resit...

ale mam pocit ze takhle z nuly moc nefunguje ani u bmw asc+t a novejsi verze, ze by to proste to protacejici se kolo poradne zabrzdilo a simulovalo samosvor, v jizde uz asi jo, ale z nuly to funguje nak divne...
o 05.08.2010, 12:45 | aphex
Podle toho nevypadá, že to nefunguje.
[ Link ]
o 05.08.2010, 12:55 | Only_One
o 05.08.2010, 13:00 | Only_One
[ Link ] cca 6tá minuta
o 05.08.2010, 13:09 | Only_One
[ Link ] a tohle je taky docela zajímavé
o 05.08.2010, 13:28 | Kounect
Já bych doplnil, že Libero je poněkud jiné váhové kategorie než kraví XC90, obecně se s ní většina lidí zahrabala na břicho ( a že to jde velmi lehce díky váze ) a tam už nepomůže ani svěcená voda.
Jinak vymleté tisícihrany a jezdící lidi s 4x4 na pohon 4x4 pouze v zimě je mnoho ( na léto vytahují kardan ). Tohle Volvo trochu poddimenzovalo, ale jinak když to funguje tak si nemyslím, že by to fungovalo hůře než u ostatních automobilek. A ta životnost se dá už řešit, 4kola se u Volva vysype s přesností po 150 - 200t km, oprava koštuje 40 ve Volvu ale protože jsme češi, tak už je na volvofóru i postup jak to udělat za cca 25 s tím, že dojde i k upravení životnosti = tento problém Tě už nikdy nepotká.

Fakt ale zůstává, že tyhle pseudo 4koly jsou prostě na silnici a žádný terén...jak už je tu mnohokrát psáno.

P.S. K Volvu mám velmi blízko a Libero máme doma taky :o)
o 05.08.2010, 13:32 | Only_One
ono jde taky o řidiče a způsob přístupu řešení daného teréního problému. Každopádně prostě mi nejde na rozum, proč auta takového charakteru nemůžou mít elektronickou alespoň částečnou uzávěrku... zmáčknu tlačítko a hotovo... co je na tom za problém? elektronicky zle samočinně přece kdykoliv odpojit v určité rychlosti a pak by se i takovej mastodont jako XCčko pohybovalo daleko jistěji
o 05.08.2010, 15:13 | assassin | Upraveno: 2010-08-05 15:25:33
only_one: elektronicka uzaverka= pribrzdovani klouzajiciho kola pres ABS..to tam samo je... to ma i oktavka prvni generace, predokolka...

to ze je tam tlacitko na uzaverku.. to uz je uplne stejna mechanicka uzaverka jako kdekoliv jinde... jen misto razeni pakou ji tam radi servo, vzduch, apod... a co je mechanicky to je drahy....

a koukni treba na patrola, ten taky uzaverku nema (nevim jestli vsechny jezdil sem se starsim) a vyjede hodne...

vetsinou to maj offroudy co maj fulltime 4wd tam by bez uzavrenyho mezinapravovyho to byla uz bida... G klasse apod...
o 05.08.2010, 15:17 | assassin
Kounect: jasny, libero je supr:) akorat my mame momentalne KO motor a nejsou lidi co by se na to vrhnuli + koroze... myslim ze tohle uz nepojede a koupime to novejsi:)
o 05.08.2010, 18:25 | Zdeny60
ANo, já jsem Forestera napsal coby variantu pro průjezd terénem, kde je na tom líp než Otík díky uzávěře diffu. Ale na pohodlí, vzhled a komfort je lepší Otík, než For.

na téma ML enmohu nic řít, protože ani nevím, jak vypadá, M mě neberou. Ale celkově mám dojem, že za prachy XC90 se dá vybrat lepší auto po všech stránkách.
o 05.08.2010, 19:04 | hanzz
Myslím, že ty Forestery a Outbacky předhazujete zbytečně. Když chce někdo velké (podle evropských měřítek) SUV, tak hlavně pro jeho výbavu, komfort a hlavně pocit bezpečnosti, díky velkým rozměrům a vyšší stavbě. Ani jedno jak Forester, tak Outback nenabízí. A to říkám, jako velký fanda značky a majitel H6. Alternativou může být Tribeca, která ale stejně nenabídne oddělenou klimu pro zadní řady sedadel, ani jejich vyhřívání a další komfortní prvky, které evropské velké SUV běžně mají. A samozřejmě nemá ani naftový motor, ani manuální převodovku, ale pouze 3.0 nebo 3.6 benzín s automatickým pětikvaltem, což její oblibě u evropských řidičů moc nepřidá :)

Subaru chce ten, kdo oželí některé prvky komfortní výbavy, mnohastupňové automaty a šestiválcové nafťáky, ale kdo bude především preferovat jízdní vlastnosti a hlavně trakci za jakýchkoli klimatických podmínek. Kdo chce, ten si o tom může na netu najít dost, jenom upozorňuju, že je několik různých verzí Symmetricla AWD, a to s docela zásadními rozdíly. Plusem je i "legendární" spolehlivost, která ale od roku 2006 dostává menší trhliny, ale stále se na ní dá spolehnout, protože Subaru nedělá revoluční a neověřené skoky, ale pomalé evoluční krůčky, čili vlastně jenom vylepšuje letitou techniku.

Trakční problémy Volva jsou dobře vidět na videu od Aphexe někde okolo 2. minuty. Jak se to auto v kopci zastaví, tak se už nerozjede. To je o tom rozdílu trvalé a pseudo čtyřkolky. Mám dojem, že Touareg má Torsen, takže je to na rozdíl od Volva stálá čtyřkolka. A asi je zbytečné opakovat ty notorické problémy Volva s úhlovkou a kardanem.

Vím o dvou lidech, co mají ML a oba s tím jezdí dlouho a co vím, tak bez zásadních technických problémů. Mne osobně moc nebaví ten interiér plný kruhů a koleček, ale to je věc názoru.
o 05.08.2010, 19:13 | tommas | Upraveno: 2010-08-05 19:23:50
Osobně si myslím, že skoro celá tahle debata je k ničemu.
Znám pár lidí, kteří vlastní SUV. Největší terén, do kterého si trofnou by projela i Octávka s Haldexem a řidičem který se nebojí. Skoro u všech majitelů těhle mastodontů převyšují průjezdové schopnosti auta jejich odvahu. Tyhle SUV se kupujou pro lepší rozhled na silnici a vysokou úroveň bezpečnosti, ne pro hrabání se v terénu. Jo a zapoměl jsem na kozatý blondýnky, mám pocit, že tyhle auta jsou hlavně pro ně.
Touareg - neznám osobně nikoho s tímhle autem, ale můj servisák si z toho minule dělal srandu, že dražší auto na provoz neviděl.
XC90 - znám jednoho v rodině. Dle něj to má brutální průjezdové schopnosti (rozuměj: vyjede to zasněženou cestu kterou předtím s Passatem v předokolce nevyjel). Servis ranec, zatím jezdí.
Kdybych se chtěl hrabat po horách, kupuju Forestera nebo Patrola. Vzhledem k tomu, že to auto stejně stráví 99,5% času asfaltu, tak ať si koupí jakoukoliv pseudo 4kolku, která se mu líbí a hlídá si obutí. Protože ty rozměry 295/R20 nejsou na terén taky moc stavěný.
Za sebe bych vybral X5;-)
o 05.08.2010, 21:59 | ladisv6
a jak funguje quatro u A6 3.0 tdi 2005 a novější?
to neni haldex a podobná opičárna :)
o 05.08.2010, 22:15 | hanzz
Mám dojem, že mimo A3 (který má právě Haldex) by Quattro mělo také mít Torsen, ale ruku do ohně za to nedám :)
o 05.08.2010, 23:04 | ladisv6
něco jsem našel :)

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3454 sekund.