Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Opel Omega B V6 - který?

 o Navštíveno 3342x o
o 02.08.2010, 14:53 | Proffesor_W
2.5 , 2.6 , 3.0 nebo 3.2 ? který z teěchto motrů je tak nějak nejvhodnějsí s přihlédnutím k výkonu/spotřebě/spolehlivosti? Nejvíc mne zajímá 3.0 a 3.2


o 02.08.2010, 14:55 | Nismo.Power
3.2 jednoznačně
o 02.08.2010, 14:57 | Proffesor_W
ok, a nejaky duvody proc tomu tak je? porovnani nebo tak neco
o 02.08.2010, 15:00 | Paczqo
Samozřejmě 3.2 V6 nedam na ten motor dopustit ve všech třech věcech je to nej motor v omeze.
2.5 V6 a 3.0V6 jsou staré motory se spoustou věci co jsou na obtíž navic dost jich je vylitano a servisovani těhle motorů je celkem opruz kvuli některym dilum a jejich cenam a přistupu.
2.6 V6 je sice novějši generace motorů ale ten motor vykonově neni znatelnej oproti 2.5 V6, vic žere, dražši pojistka jelikož budeš v jine kategorii takže celkem zbytečnej motor.
o 02.08.2010, 15:07 | Nismo.Power
jak píše paczqo : je prostě moderní proti těm "sterejm" generacim.... u těch se pořád budeš setkávat s hloupostma jako třeba kaput HAL senzory, nadměrný baštění oleje či tekoucí olej u těsnní víka hlavy směrem ke svíčkám, 2,5 maj problémy s vodítkama ventilů, jak to má najeto hodně tak se ti začně potkávat motor regulérně, zprvu divnej chod z volnoběhu a jak mu naložíš tak se přidře ventil a motor udělá buch.... udělá to několikrát a ventil je mrtvej vč. celýho motoru, k ničemu se na 2,5 nemůže ostatně jako na 3.0 která nijak zázračně nejede vůči rozežranosti ale zase ráda třeba klepe na ventilechač se nepotkává.....
3,2 je prostě nová gen. motorů a je vcajku, ladnej chod, moc nežere a jede příjemně.... pokud se o ní budeš starat tak s prstem v nose najede 300-400 bez větších investic....
o 02.08.2010, 15:16 | Paczqo
Souhlas s nismem muj motor ma 270tis a šlape nadherně tichoučkej hladkej chod a tyhle motory se montovali i do caddy CTS a i tam jsem se setkal s chvalou u lidi co je maj.
A co se tyka servisu doopravdy některy vopruz věci už ten motor nema viz třeba civka ty stare motory ji maj někde pod přičkou za čelnim sklem a stoji kolem 5tis takže jeji vyměna je slušne peklo takže vyhodiš balik za civku a ještě za servis nebo na to straviš mladi za to 3.2 V6 ma dvě lišty jedna za 1600,- a jeji vyměnu zvladnu i ja a to nemam žadne zkušenosti se servisovanim atd...
o 02.08.2010, 16:07 | Proffesor_W
dikec , ja si to myslel ze ta 3,2 bude nejlepsi, ale vzdycky stoji za to se zeptat
o 02.08.2010, 16:38 | Nismo.Power
jj v CTS je to taky ale už to je taky modernizovaný opět..... jel sem s tim a jede to velice kultivovaně akorát na muj styl je to docela hlučný, ale přece jen to bylo CTS takže socka tam se na nějaký echt odhlučnění vůbec nehraje
o 02.08.2010, 16:51 | dolph
Taky se zajímám o omegu s 3.2 .. a chtěl jsem se optat.. dělaj se i manual anebo jen automat?
o 02.08.2010, 17:02 | Nismo.Power
manual se dával
o 02.08.2010, 17:02 | Paczqo
dolph: automat 4q ale nevidim to jako nějakou slabinu tyhle automaty jsou při spravne a poctive udržbě držaci a neserou se sice je to starej 4q takže nečekej nějaky možnosti na zavoděni nebo velkou inteligenci ale když se tam kopne 3stupen a Sport tak to zatahne hezky každopadně je to předevšim určeny ny klidny pohodlny ježdění což to auto splnuje skvěle a na spotřebě se to neprojevuje nějak vyrazně.
o 02.08.2010, 17:10 | Paczqo
nismo: 3.2 V6 v omezeho ho myslim neměla každopadně pokud se daval tak se jich prodalo asi malo protože sehnat to v manualu je nadlidskej ukon.
o 02.08.2010, 17:51 | Proffesor_W
jj, manual je, na mobile.de jsem par videl, ale jak rikas, je to asi hodne tezky sehnat
o 02.08.2010, 17:56 | Paczqo
Aha ja tam nenašel ani jednu
o 02.08.2010, 18:18 | Proffesor_W
02.08.2010, 17:56 | Paczqo
tak ne, omluva, koukal jsem znovu prez detailsuche a mas pravdu, prekoukl jsem se a s manualem jen 3.0, zadna 3.2
o 02.08.2010, 19:39 | Nismo.Power
no dyt.... kdo by to taky chtěl s manuálem.....

omega rozhodně nezapadá to takový třídy aby se do ní moh dát jen automat a kdo chce manuál at si koupí jiný auto .... manuál byl ale já bych si to s nim nekoupil.... manuál maximálně k 2.0ecotecu jinak to nemá smysl je to jen prudérní kvedlání klackem...
o 03.08.2010, 11:12 | Freerider
Jenom malé upřesnění: Motory 2.5, 2.6, 3.0 a 3.2 V6 jsou hodně a hodně podobný, skoro bych si dovolil tvrdit, že totožný. Co se týče 3.2 V6 - mám ji a můžu říct, že těch 8 PS za to nestojí. Těch kurvítek je tam víc, plus připočítej dvě lambdy. Některé díly jsou zaměnitelné na všechny šestiválce. Sametový chod je u všech, pokud to nebude vylítaný, což bohužel dneska bude problém sehnat. Omega 3.2 V6 se v manuálu nedělala, jezdí pár kusů - většinou dovoz z DE, kde to šlo přestavět - převodovky jsou zaměnitelný.
Na co se zaměř - ventilová víka - jak píše Nismo, s tím rozdílem, že naprosto bezpečně časem začnou chcát všechny - ty motory mají stejně zkurv..enej vršek.
K ničemu se nedá dostat ani na jednom z těch motorů :o)
Rozežranost - nejvíc chlastá dle mě 2.5 V6, ale je to v řádech desetin litru - 2.5 V6 mám průměr nyní 9.5 3,2 jsem vedl po dálnici za 7.9, průměr 9,2 což je krásná práce, 3.0 V6 za 9.4, taky jsem s tím jel za neuvěřitelných 7,3 - na klobouka Pardubice - Brno a zpět :o)
Ke kilometrům: 3.0V6 má aktuálně najeto 396 000 km, aniž by se s motorem cokoliv většího dělalo. 2.5V6 má 186 000 a ta 3.2 V6 má cca 250 000.
Na co dát pozor - na rovinu - na všechno.
Předpokládám, že chceš C omegu (nebo facelift - jak kdo chce :o)
I u těchto se lze potkat s korozí - tadní lemy - dveře sice ne, ale zadní část prahů, pokud bylo třeba měněný sklo, pozor na korozi předního sloupku.
Potom - na řízení nesmí nic klepat a mlátit - je tam tolik kokotin, že se to doceal prodraží, i když jednotlivý díly jsou za pusu.
Občas blbnou světla, pokud bude mít auto nalítáno, budou zažloutlý přední lampy a rovnou říkám, že nemá smysl kupovat cokoliv jinýho než origo, protože ty různý čínský druhovýroby stojej za starou bačkoru - auto svítí nahovno už od nova.
oprava potkaného motoru je na hovno u kteréhokoliv. Blbý je, že rozvody měníš po 60 tis. a opravdu bych doporučoval je měnit - ty kladky jsou prostě jak ze skla. Jinak - přístup ke všemu jak k penězům - prostě auto je to parádní, dokud se nevysere :o)
Jinak - mám aktuálně tři, rukama mi jich prošlo celkem 6, pokud nepočítám ještě dvě Omegy A (ty byly stejně nej :o))))
o 03.08.2010, 11:16 | Freerider
Ještě jsem si vzpomněl - jestli můžu poradit, pokud bude Omega na velkých kolech, věnuj pozornost řízení jako takovému - 17"+ kola ve spojení s papírovými díly řízení jsou na hovno - budeš měnit :o)
Ruční brzda je u všech stejná, pokud s tím jezdil magor - nebude brzdit.
o 03.08.2010, 12:44 | Šestikule
zajímavost by byla, dotáhnout sem Cateru V8 a hodit na ni plechařinu z Omegy
o 03.08.2010, 16:32 | Freerider
Šestikule: mmt, Catera se dělala s V8?? No tohle by mě docela dost zajímalo :o)))
Nikde jsem o tom nic nenašel - jen V6 3,0 nebo 3,2
o 03.08.2010, 18:27 | Paczqo
Catera neměla V8, V8 měly holdeny a chevy lumina pro arabske staty ktera z omegy vychazela
o 03.08.2010, 21:33 | Šestikule
jj, pardon, je to jak píše Paczqo, v origu to měl Holden, ale právě jsem když jsem měl Omegu viděl i několik předělaných Cater na V8, dával se tam motor z Chevy 5.7
o 04.08.2010, 09:40 | Nismo.Power
jj, Catera měla jen 3.0 klasiku.... jediná změna byla ve znáčkách cadillac, lepšim koženym interiéru a totálně zprzněnym zadku auta :D
jak je zvykem tak v tomhle malym segmentu dává GM osmiválce většinou jen do Holdenu
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3649 sekund.