Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Pro změnu - jaké auto do 100tis.? :-D

 o Navštíveno 2547x o
o 27.07.2010, 21:53 | Lukasino
Vím, není to dlouho, co jsem hledal auto a rozebíral to tady, Audi slouží perfektně, ale bohužel kvůli druhému autu co jsem pořídil a je rozežranější než jsem čekal (myslím servisem) musí Audi z domu a hledám něco levnějšího...

Co by jste doporučili do 100tis, ikdyž čím méně tím lépe, nebráním se klidně autu kolem 20-50tis, atd :)

Co bych rád:
Motorově je mi to víceméně jedno, nejlépe silný benzín pro svezení, nebo levná nafta na šetření, neřešim, hlavně ne nic línýho a užranýho :)

Pohon nejlépe 4x4, když nebude čtyrkolka tak je mi to víceméně jedno, RWD mám radši, na druhou stranu bude to používaný hlavně přes zimu, což je trochu nevýhoda (hlavně při parkování).

Hledám něco lepšího s hezkým svezením, od stolu jsem koukal na tyhle auta:

Omega "C" benzín
Měl jsem Bckovou, max. spokojenost, předpokládám že to je ve stejném duchu...

Mercedes CLK něco takového [ Link ]
Vůbec to auto neznám, ale vždycky se mi líbilo :)

C5 hdi něco takového?? [ Link ]
Svezení bude příjemný, HDI by mělo být v pohodě, jak je na tom podvozek s výdrží? Atd.?

Sonata 2.7 [ Link ]
Bojím se toho automatu, měl jsem předešlou generaci, nebylo to špatný, ale nic moc :-/

Concorde [ Link ]
?? :)

Maxima [ Link ]
Vůbec neznám, nissan by měl být kvalitní a auto vypadá slušně

AR 166 2.4JTD [ Link ]
166ka se mi vždycky líbila, JTD znám z kappy, co ostatní věci? Jak moc se to se*e? :)

BMW 320d e46 Vůbec neznám, ale předpokládám, že by to nemuselo být špatný pokud to nebude pastouška... :)

Galant [ Link ]
Vůbec neznám, ale z venku se mi šíleně líbí :-D

Mercedes E [ Link ]
Svezení bude pěkný, ale bojím se servisu u takového auta??

Accord [ Link ]
Obyč. auto, na druhou stranu předpokládám žádný problémy atd.?

Vectra [ Link ]
Vůbec neznám, ale vzhledově už hezký auto...

Hledám něco v čem se slušně svezu, vyšší spotřeba mě nevadí, občas nějaká oprava taky ne, ale nerad bych jezdil od servisu k servisu :o)

Auto ideálně kolem rv 2000, nějaký pytle, ABS, aut. klimu, ESP velkou výhodou, 4x el. okna, atd :)

Jestli to bude placka nebo SUV je mi taky celkem fuk, ale v SUV mě totálně nic nenapadá :) Grand Cherokee první gen. se mi nelíbí, druhá je drahá, Explorera jsem měl, Expedition drahej, Fronteru ne, víc mě ani nenapadá :)

Jaký máte názor na výše jmenovaný, nebo co doporučíte na co se kouknout? :O)

Moc díky za tipy a čas že jste to všechno přečetli :-D

L.


o 27.07.2010, 22:01 | Nora
Drahý servis u A6???
o 27.07.2010, 22:07 | Lukasino
Nora: vubec, spatne chapes ;) koupil jsem si druhy auto na hrani a predpoklad byl prvni pulrok investice cca 30tis, bohuzel realita bude spis kilo, proto prodavam Audi a budu kupovat neco levnejsiho...

Jinak Audi pecka, opravilo se par hovadin jinak funguje skvele, ani se mi ji nechce prodavat :(
o 27.07.2010, 22:07 | Only_One
Honda CRV
o 27.07.2010, 22:09 | Lukasino
O_O CR-V je za trest, najezdil jsem s tim spoustu km, spolehlivost pecka, ale svezeni zadny, dovolim si tvrdit hodne spatny :(
o 27.07.2010, 22:10 | Paczqo
K omeze ti napišu asi tolik u B2000 neboli "C" stoji za uvahu jen motorizace 3.2 V6 nebo 2.5Dti nic jineho ostatni motorizace jsou nic moc a do staršich motoru 3.0V6, 2.5V6 bych osobně nešel. Automaty maj tyhle omegy dobre 3.2 V6 ma 4q a 2.5DTi 5q oba šlapou dobře je to stara škola takže vydržej hodně. Tahle verze je lepší než stare Bčko ale je to uplně jine auto ač to tak nevypada takže moc nelze porovnavat ja osobně jsem spokojenej hodně ale ten servis jestli ti vadilo audi tak tady si možna moc nepolepšiš sehnat dneska pěknej nevylitanej kousek je trochu prekerka a vylitanej kousek ? no běžne spotřebni věci jsou za dobre prachy, hodně věci v kvalitnich replikach ale častej problem většiny omeg B2000 je ten že majitele se ho zbavi jak se začnou sypat věci typu zadni tlumiče atd ktere se v připadě aut s automatickym nastavenim vyšky nedělaj v replice a od monroe za ně daš 10tis a podobně takže pokud nejsi fanoušek omeg a nejsi smiřenej s nějakou tou investici nebo nemaš vlasni dilnu kde si hodně věci udělaš sam a dily maš za dobre ceny tak se na tohle auto vykašli akorat budeš nešťastnej u tohodle auta hodně plati že jak jednu věc na chvili zanedbaš poděla se x dalšich
o 27.07.2010, 22:18 | Lukasino
Paczqo: diky, dojedu se podivat na nejakou a uvidim v jakem jsou stavu v tehle cenove relaci...

Co jsem koukal, tak 3.2 je na sautu jedina [ Link ]
Ale alespon na foto vypada slusne :)



Jinak znovu pisu, Audi nejde z domu protoze ma drahy servis, ale ze si druhej povoz vymysli za prvni pulroku kilo na servisu, coz jsem necekal :O) Zase to druhy auto chci a chci ho udelat poradne, takze radeji ozelim osobaka, aby tohle bylo tak jak ma byt... ;o)
o 27.07.2010, 22:19 | Šestikule
Normálně bych řekl Omegu B, ale sám jsem po nějaké před časem pokukoval a nenarazil na žádnou ve slušném stavu a Céčková zase nebyla k sehnání s 3.2 V6.

Takže z tvého výběru bych doporučil Maximu 3.0 šestivál, ideálně po faceliftu (r.2000). Teď rychle jsem našel třeba tuto: [ Link ]
K Maximě mám když tak docela poznatky, protože jsem se o ni kdysi (páni, už to bude osm let) hooodně zajímal.
o 27.07.2010, 22:20 | Lukasino
Jeste jsem si vzpomnel do vyberu, mechanicky opravy nevadi, ale auto nesmi reznout...

Coz se jeste zeptam Paczqo, jak je to u B2000 s korozi? Uz je nejak vyresena?
o 27.07.2010, 22:23 | Lukasino | Upraveno: 2010-07-27 22:32:34
Sestikule: Bcko jsem mel, po druhe do stejne reky... :O)

Za Maximu diky, vypada to zajimave, musim se s ni nekde svezt, akorat ma mozna na me moc "asijsky" vzhled :) ale to chce videt na zivo

EDIT: Jeste doplnim, klidne to muze byt neco min uzitecnyho, nejake pohodlne coupe, atd :)
Ale v coupe me napada jen to CLK :-/
o 27.07.2010, 22:23 | Nismo.Power
maxima nebo konkord..... maxima je vklidu a proti A6 tě nezklame určitě, konkorda bych radši s 3,5 motorem teda.....
C5/AR blázne
Vectra : nudný auto
omega : s 3,2 jedině nic jinýho si nekupuj , ty určitě ne.... když narazíš na dobrou tak ok, většinou ale nic moc..... znáš sám dobře ale omegu :)
320d tě znudí
galant : dobrej podvozek, směrem rovně nic moc když jo tak si sežen galanta s 2,5 a 4x4 ten je good
MB : voe né že bych dneska neprojížděl zrovna ale zrovna 230 kompresor :D sice SLK (měnil sem olej v automatu) takže prdola proti tomuhle ale musim ti říct že takhle trapný auto sem nezažil..... výkon opravdu strašnej proti papírový hodnotě a podvozek nebudu komentovat, čekal sem lehce motokárovej typ a v zatáčkách se to chová jak felicie (205/55/16 pneu).... brzdy špatný no , vzhled hrozný....prostě fakt sem se dneska smál :)
sonata : vystrč hlavu z mísy....
accord : super podvozek super spolehlivost ale koukej leda po 2,2vti...sice žere ale jede aspon...
éčko je super ale myslim že už jednou si projížděl a vyjádřil si se jasně..... sice tohle sou ještě poctivý docela ale nechtěl bych to :)
o 27.07.2010, 22:31 | walish | Upraveno: 2010-07-27 22:41:06
AR166 - Nismovi se to nebude líbit,ale fakt bych jí bral všema 10ti :) Nismo bude mít určitě jiný názor,ale jedině na co si dej bacha,tak přední náprava,jinak je to ok,pokud se v tom někdo nehrabal,kdo tomu nerozumí.Určitě nejpohodlnější auto z tvého výběru.

a abych vyvážil to nepatrné mínus,které u Nisma mám,tak co třeba STS? :o))

EDIT: STS jede,nežere a všem nakope prdel a je to pohodlné - jasná volba,pokud neseženeš AR :D
o 27.07.2010, 22:39 | Lukasino
walish: diky, jestli je nejpohodlnejsi to nevim, co jsem tehdy ji projizdel kdyz jsem mel kappu, tak kappa byla pohodlnejsi teda :o) ale to auto se mi hrozne libi, motor znam, takze pokud se neco extra nese*e, taky by to nemuselo byt spatny... Predni naprava prinejhorsim nebude tak hrozna ne? Na co to cca vyjde?

STS co ma Nismo je drahy a predchozi generaci ted nikdo neprodava :O)



NP: Díky, ta maxima vypadá opravdu zajímavě, musím se na ni někde kouknout...

Vectra bude nudná, ale je to zase modernější a novější auto s dieslem, kde bude i super další prodejnost (předpokládám)

320d asi jako Vectra, ale bojím se, že to bude prťavý

CLK - nikdy jsem v tom nejel, chci to zkusit, ale asi to bude nuda když to nejelo ani v SLK :o))))

Ecko - projížděl jsem ho cca dva roky zpět, kdy to stálo kolem 150tis, tady za tyhle peníze se bojim, aby to nebyla kasička :) Ale špatný to nebylo, jen takový "zastaralý" :-/



Sorry za tu diakritiku :O)
o 27.07.2010, 22:43 | Lukasino
Ještě jsem koukal na Legacy - [ Link ] Taky by nemuselo být špatný, 4x4, motor už asi slušlý, auto předpokládám celkem bezporuchové...

Nebo pašík B5.5 2.8 4M, ale ta cena už mi přijde vysoká na "passata" :( treba [ Link ]
o 27.07.2010, 22:45 | Paczqo
Co se týká koroze tak omega B2000 ma pozink a poměrně dobrej takže pokud to nebylo bourano nebo poškozeno nehnije vyjimkou jsou zadni vrata u kombiku pod lištou ale to je nemoc většiny kombajnů, jinak na celem autě mam jen jednu malou dubku na dveřich když jsem neodhadl vzdalenost mezi mnou a autem vedle takže koroze bych se nebal.
Ta v inzeratu sice piše servisku ale těm km se mi nechce věřit oleštění volantu a stav tlačítek na středovym panelu jsou u tehle omegy znamkou že bud byl majitel čuně a hulil v tom autě nebo to auto ma sakra vic km než těch 177tis ale tohle chce vidět osobně aby se to dalo soudit omegy maj pro podvodničky jednu velkou nevyhodu hodně současti palubky ma takove to jemne pogumovani na kterej je krasně poznat opotřebeni. Každopadně pokud je 3.2 V6 stočena ruce pryč od ni ten motor je vybornej ale chce pravidelnou a poctivou peči a jasnou historii.
o 27.07.2010, 22:59 | Lukasino
Paczqo: super, diky za info ;) tohle je jedina na sautu, potom je az za 170tis :-) Dojdu se s tim nekam svezt, zda me to vubec presvedci :) Vim ze jsem si nejak nemohl zvyknout na ten "hranaty" interier :)
o 27.07.2010, 23:02 | Drtič | Upraveno: 2010-07-27 23:11:51
K té alfe 166...sice mám ve 3,0 V6, ale.... pohodlné hodně, dle mě víc než kappa (nedávno jsem sháněl a několik jich objel), 2,4 JTD je držák. Problém bych viděl spíš v zadní nápravě, na které je 36 silenbloků... sype se jich ale jen 6 .... oprava tě vyjde na cca 5000,- i s prací. Předek má jinej problém...když se ti vyjebe čep, musíš vyměnit rameno celé...tam jsou ceny vyšší, ale neřekl bych, že vyšší, než u konkurence. Silenbloky vymníš všechny bez problémů.
EDIT: Bacha na korozi....chytají hodně prahy pod umělýma nástavcama, co jsou tam origo.

Sonata: Tetka (sousedka) po škodě 100 MB, začla kupovat jen Sonaty. Ted má třetí (měla postupně první tři generace, pokud se nepletu) a je s tym autem maximálně spokojena. Nic se ji nesere. Ale osobně k tomu mám taky odpor, už jen kvůli té značce :-)

S ničím jiným nemám zkušenost osobní, tak nepíšu nic

o 27.07.2010, 23:07 | walish | Upraveno: 2010-07-27 23:18:07
psal jsem z tvého výběru;-) Lancie je pohodlnost sama,sedačky v nové Deltě jsou určitě nej ve kterých jsem seděl,naprosto famózní...ale to je OT :)

AR bude mít podle mě oproti ostatním výhodu ve výbavě,měla by být lepší,pokud nebudeš kupovat sociál,ale těch moc není a sociál u AR je stejně full palba u většiny ostatních:D

Jinak komplet přední náprava cca 15tis. 2.4JTD motor znáš z kappy,hodně slušná spotřeba,držák,pokud dodržuješ výměny oleje a filtrů...Není tam nic,co by se vyloženě sralo,kromě toho,že ten motor je docela těžký,takže prostě je ta přední náprava trochu víc namáhaná. Pokud nebyla bouraná,tak na korozi zapomeň. Nevím,v jaké si jel předtím,ale 166 je kus prostorného,hodně pohodlného a vybaveného auta;-)

Drtič: Vybral sis ten správný motor;-)
o 27.07.2010, 23:08 | Paczqo
Toho interieru se neboj ze začatku přijde člověku co je zvylej na stary Bčko takovej nepřijemnej ale po chvili zjistiš že je velmi přijemnej a praktičtějši než u Bčka tam byl sice takovej hodně individualni tady je už dost konzervativni ale taky ma svoje kouzlo
o 27.07.2010, 23:09 | Lukasino
Drtič: pecka díky, pokud není oprava nápravy za 20-30k tak se to dá v pohodě zmáknout :O) Co elektrika, atd.? Nežije to vlastním životem? :)
ad prahy, je to vidět zespod, nebo se musí plast. prahy sundat? Jinak lemy, spodky dveří, atd.?

ad sonata, sam jsem měl předchozí generaci, ikdyž sociálnější výbavu a 2l, neměl jsem s ní žádné problémy, až na můj vkus vysokou spotřebu ve městě na to, že to nejelo :) Ale přiznávám, že i mne je ta značka taková nesympatická :O)
o 27.07.2010, 23:11 | walish
Lukasino: pokud to neopravoval někdo jako Nismo,kdo má k italům odpor a dělá tam něco po svém,tak je to ok;-) (Nismo: joke;))
o 27.07.2010, 23:12 | Nismo.Power
Lukasino : chrom a plameny, libový STS pre-face , prodává myslim nějaká firma jakožto bejvalej cesták na dálnice.... vínová metla a určitě bezva stav, písni zejtra a juknu na chromáč do inzerce, myslim že bylo za 80k takže pohoda.....

kuakua já nevim ale když všichni maj za etalon pohodlí třeba C5 tak sem asi divnej ale jel sem asi v 10ti a prostě to auto je pohodlný naprosto průměrně....

AR 166 mi taky nepříjde teda jako super pohodlná ale je pravda že sem povětšinou projížděl jednu sníženou takže ramena a silentbloky na ní znám velice dobře , je to drahý a dělá se to imrvére, ale pohodlí prostě jako celkově tam takový neni a podlě mě ani podle stavby podvozku a jeho celkový "vejšce" (myšleno stabva fyzická) nemůže bejt pohodlná ale je tam spíš snaha o sport zevření....
o 27.07.2010, 23:13 | Lukasino
walish: samozřejmě hledám něco vybaveného, na to jsem už moc "zhejčkanej" :)

15k není málo, ale zvládnout se to dá, předpokládám, že snad KO náprava nebude. Neříkám, že nebyla prostorná a pohodlná, ale přiznávám že jsem čekal víc po přesednutí z kappy :) sedačky byly tvrdší a celkově to auto mi přišlo míň pohodlný, ale jel jsem s tím 10min, takže zase z toho nejdou dělat žádný extra závěry a určitě ji nezatracuju :) Na druhou stranu nechci koupit auto, u kterýho budu stále řešit nějaký problém, na to mám to druhé :-D
o 27.07.2010, 23:17 | Drtič
Prahy právě vidět nejdou, což je problém..je to celé pod plastem...většinou ti to první vyhnije kolem zvedacího bodu a propadneš se dovnitř aj s heverem :) Jinak koroze nějak není, sem tam vidívám na spodku dveří bublinky, ale to jen zřídka.
Jinak...elektrika bez jedinného problému, motor mi šlapal do minulého týdne, kdy se mi zadřelo ložisko na napínací kladce a sjel rozvodák a samossebou se mi to potkalo :-( ale vyměním motor a jedu dál....ještě k silenblokům...na našich cestách za trest, zadní nápravu jsem dělal co zhruba 35 000 km...ale jezdil jsem pořád skoro plnej předek jsem dělal po zhruba 40 000 km (horní uložení se vymačkává, pak se to sjíždí vnitřkem) a ted čep jeden, čili spodní rameno za 3600,- Jinak v podstatě nic
o 27.07.2010, 23:17 | Lukasino
Paczqo: jj, musím vyzkoušet jaký to bude na živo :)

walish: :O))

NP: Zítra Ti písnu, díky :)

C5 je třeba pro mě pohodlná, stejně jezdím jak dědek, rád se zhoupnu :)

AR musím někde projet, co se vůbec nabízí v téhle cenové :o)
o 27.07.2010, 23:19 | Lukasino
Drtič: to je na pytel :( o motoru jsem četl, nezávidím a znám :(

Jinak jestli mají nápravy takovou výdrž, tak to neřeším, s autem stejně najedu max. 20tis... :o)
o 27.07.2010, 23:22 | Drtič
NISMO: Tady se budu hádat :-) Pohodlné to je a to celkem hodně....Sice to není STSko, co se jen pohupuje a má měkké sedáky, ale když to srovnám s Octavií, mondeem, superbem, vectrou, pětkovým báwem (tam bych to viděl nastejno-můj dojem) a co já vím čím, tak je 166 pohodlnější a může mě přesvědčovat kdo chce, že je tomu jinak... :-) Na cestování je to super, nejsi z toho auta unavený.
S tym naladěním podvozku do tvrda je to pravda, ale i tak je to pohodlnější než to, co jsem vyjmenoval...a ještě jedna věc - v tom autě je neskutečnej klid proti všemu vypsanému (bavím se o mojí V6)
o 27.07.2010, 23:34 | Lukasino
Nebo ještě další kandidát LHS 300m 3,5ku, ale zase nevím jaký bude stav v týhle cenový :-/
o 27.07.2010, 23:40 | Šestikule
díly na Alfy dělám devátým rokem, tak jen něco málo k AR166. Je to opravdu komfortní auto, aspoň tedy z hlediska AR, kde byl každý zvyklý na "sportovní" charakter. V zatáčkách se to nehoupe, ale při brzdění to jde hodně na čumák a odlehčuje se zadek. Při prudkém brzdění a rychlejším zatočení, je u tohoto auta běžné, že jde zadek do smyku, takže na to pozor. Koukat po vozech od r.2001, kdy byl kvůli tomu natvrdo zaveden VDC (systém stability). Poměrně často se vyskytují problémy s praskajícími nebo zvlněnými kotouči, neb jsou poněkud poddimenzované (hlavně u silnějších motorizací). U motorů pozorně hlídat olej, jsou hodně náchylné na zadření, hlavně základní 2.0 TS je adept číslo jedna. Za mě ideální motorizace v benzinu 3.0 V6 nebo modernizovaná 3.2 V6.
o 27.07.2010, 23:49 | Lukasino
Sestikule: diky, nejsem zadnej zavodnik, takze doufam ze kotouce vydrzi :) s tim VDC dulezita informace, diky.
Kdyz budu uvazovat o AR, tak jedine JTD, kde vim co cekat :)

Nismo: ty chrom a plameny, to je vec teda, takovejch krasnejch kousku tam :)

Prosel jsem to do dubna a nasel jsem jediny STS, starsi z roku 92, motor 4,9 za 35tis :)
Hned nahore [ Link ]
o 27.07.2010, 23:50 | Šestikule
A Maxima: po faceliftu (typ A33) má výrazně vyšší tuhost karoserie, větší kufr, zajímavostí u sedanu jsou sklápěná zadní sedadla (naopak chybí díra na lyže), facelift má také o pár čísel delší rozvoz a ideálněji uložený motor. Nevýhoda je horší dostupnost dílů, zdaleka ne vše existuje v druhovýrobě (např. repas zadní nápravy). Taky 4stp.automat není nic moc, nezamyká se tam měnič, takže hlavně při poskakování po městě to žere jak zjednaný. Sumasumárům je to trochu exot, což ti nahrává z hlediska nízké ceny, zase je ale menší nabídka a bude svízel se toho pak zbavit.
o 27.07.2010, 23:55 | Lukasino
Na exoty sazim "cely zivot" a zatim mi to vychazi, porizovacka je mala, svezeni pekne a zatim jsem vse vcelku bez problemu prodal dal :) To je ten duvod, proc si nekoupim octavii v tdi :O)

Diky za info k maxime, to je zajimavy, v Evrope je zvyk FL nazyvat jiny svetla a na viku kufru presunutou chrom listu z nad spz pod spz :-D atd.

Co se tyka az takovych exotu, presto ze mam rad automaty, tak bych si ho v takovem aute neporidil :) to se priznam ze plati i pro Opel, AR, atd. :-/
o 28.07.2010, 00:06 | Syrup
na 320d bych za kilo rovnou zapomel, sice sezenes, ale zebraka s XX tisicovym servisem pred sebou..
o 28.07.2010, 03:36 | Drtič
šestikula: S kroucením kotoučů je to částečně pravda, ale při běžním ježdění se to nestane. Zkroutil jsem je lehce po tom, co jsem musel v 5 lidech dobrzdit asi ze 120 na 0 z 12% stoupání. Pak mi začly trochu házet. Při normálním zacházení se podle mě nemají šanci zkřivit.
Co se týče ustřelování, tak to musí byt asi hodně prasácká jízda, protože mě se nepovedlo odlepit zadek ani při ultraprasáckých jízdách..a že jich nebylo málo. Jen se jakoby nadlehčí, jde cítit, že to není ideální, ale bokem to rozhodně nejde. Nebo aspoň mě se to nepovedlo. Ale četl jsem o tom. A to mám rok 98.

Ideal motorizace jsou všechny V6 vyjma turbíny a pak to JTDčko. Nebál bych se ani jednoho. 4 válce vynechat, to samé 2,0 Turbína...
o 28.07.2010, 07:29 | Šestikule
jj, u té Maximy facelift jsou samo taky jiná světla vpředu a vzadu, ale zásadní je tam právě zvýšení té tuhosti, které je až někde kolem 30%, což už musí být znát. Ona ta automatická převodovka je spolehlivá a ani repase už dnes není drahá, ale je tam ten problém s velkou spotřebou (po městě ta 3.0V6 žere kolem 16). Manuální pětikvalt je v pohodě. Stejně jako motory (kromě základního dvoulitru, ten je slabý jak čajíček), můžeš si tam dopřát třeba 3.5 V6, který prakticky jezdí v Nissanu 350Z :-)

Asi tak, před těmi 8 lety, když jsem nakonec koupil Omegu, jsem hooodně koukal i po Maximě. Měl ji tehdy skoro soused, takže jsem se v ní i docela projel. Nakonec jsem tedy nekoupil, ale ten soused ji má pořád a furt to auto vypadá jak nový. Přitom docela hodně jezdí (cca 30t km ročně) a peníze na jiné u něj nejsou problém.
o 28.07.2010, 07:59 | tommas
Lukasino: To Legacy je podle fotek docela bastlený. Na tuhle generaci to chce pořád 100K+, aby za něco stálo.
Jinak ten bazar mám 20km od baráku ;-)
o 28.07.2010, 09:14 | Lukasino
Syrup: diky, to jsem si myslel :)

Sestikule: musim se s tim nekde svezt, zni to zajimave :) 16l mesto me netrapi, naopak pokud bude umet jet za 16l, tak to bude jeste moc pekny :O) 3.5 V6 zni hezky, ale to asi nesezenu v tehle cenove :O)

Tommas: takže říkáš že ani tohle do kila nebude nic moc? :( Koukal jsem že jich do 100tis není úplně málo...
o 28.07.2010, 09:24 | party_boy
Co třeba Toyota Camry? Já se při prasení ve městě nedostal přes 16 litrů. Jezdim s tim normálně tak 12 město.
o 28.07.2010, 09:38 | muSlim
Len tú Camry od toho lamera nekupuj... :o)))
o 28.07.2010, 09:49 | Lukasino
party_boy: camry se mi libi az ta novejsi a to je jina cenova :(

Slim :o))))))
o 28.07.2010, 09:55 | party_boy
Já tu svojí ani nechci prodávat.
o 28.07.2010, 09:57 | hanzz
jj, to Legacy je podle fotek naprosto doprasený. Na slušný kousek opravdu počítej minimálně se 100t

Jinak to mám ještě blíž, jak tommas a ten bazar trochu znám... a auto bych si tam nikdy nekoupil.
o 28.07.2010, 10:24 | .mycTD
166JTD je dobra volba, ale na tu v odkazu bych se nejel ani podivat (jakoze to mam par kroku)
o 28.07.2010, 10:31 | Nismo.Power
za pokus nic nedáš..... je to ale z duben/květen čísla....

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 28.07.2010, 10:37 | Lukasino
hanzz: diky, za 100tis. to pro mne asi nema smysl... :(

.mycTD: jj, tohle je zpraseny :)

NP: pecka, diky, zkusim je kontaktovat :o)
o 28.07.2010, 12:13 | walish
Až teď jsem si všimnul,že to auto chceš hlavně na zimu: podle mě je trochu nesmysl kupovat na zimu auto,ve kterém se svezeš,přecijen pokud to máš do města,tak ti ten výkon a ještě v zimě je na prd. To bych raději koupil něco malého s 1.2 motorem s čím zaparkuju mezi kupama sněhu:) Pokud chceš přesto kupovat silný benzín,tak bych vzal to STS za těch 35. sice je to 92 rok,ale vypadá zachovale a na zimu na doježdění podle mě super za ty prachy vzhledem k tvým požadavků a za zbytek bych jel na dovču :) případně si vylepšit barák apod.
o 28.07.2010, 12:38 | Syrup
Ja bych si spis polozil otazku zda-li se ti chce zivit napr 3,5 litr benzina v zime.. Pokud to budes chtit napr jen z prace do prace, tak spotreba okolo 15ti nebude vubec zadnej problem..

Ja si na zimu koupil cordobu SDi a po prodeji 330i mi zustala i na leto. Do Prahy jsem nemel lepsi auto, zere to 5,8 litru 100% jizda po meste, a koupil jsem ji nezrezlou v super stavu, 99' rok, eleltrika posilovac atd... Za 39 tisic...

I v -15 jsem startoval hned, chce to jen dobrou battery a zhavicky, jinak servis vicemene nulovej...

Takze pokd to chces fakt na zimu a popojizdky, na nejaky dobry auto bych se vybod ;-)
o 28.07.2010, 12:43 | Nismo.Power
walish : to sts ale nemá silnej benzín.... to za 35... je pravda že teda vypadá naprosto luxusně za tu cenu a introš fakt maximálně zachovalej ale ta 4,9 fakt spíš žere než jede.... průměr to má nějakejch 14-15 a výkon neni, jen krouták.... zato ale oproti novějšímu northstaru je nezničitelná resp. nefoukne jim těsnění pod hlavama po nějakejch 150-200tis...
o 28.07.2010, 12:57 | Lukasino
walish: mas naprostou pravdu, nejakej prcek s 1.2 by byl urcite lepsi, jenze to ja proste nechci :O)

To STS je kazdopadne hodne zajimavy, ikdyz na me uz takovy "zastaraly" :-/

Syrup: dlouhodobe jezdim s V6 nebo V8, takze spotrebu znam a da se rict neresim, pokud to bude benzin, urcite chci vetsi objem, radeji si zaplatim 17l/100km u auta kde se svezu, nez jezdit za 13l/100km s nudnym dvoulitrem :)

Auto nebude jen na zimu, ale hlavne na zimu, v lete s nim jedu jen kdyz prsi (nemuzu na skutru), nebo potrebuju neco odvezt :)

Kdyz uz setrit, tak bych radeji koupil diesla, mel bych alespon u obou aut stejne palivo.

Co koncernova 1.9TDi, da se koupit v necem peknem? Pasik B5.5 predpokladam v tyhle cenovy nebude a v necem jinem?
o 28.07.2010, 13:22 | walish
co třeba stilo 1.9jtd? za tu cenu slušný výběr...třeba: [ Link ]

jinak co seicento sporting? na zimu super,jede to jak drak a jezdi to na vzduch:-D vim,ze je to male,ale tenhle prcek ma neco do sebe:-)
o 28.07.2010, 13:30 | Lukasino
prcci maji neco do sebe, libi se mi, ale jezdit bych v tom nechtel, necitim se v nich dobre :o)

Na Stilo jsem koukal, taky neni spatny

Nebo co Toledo 1.9TDi? Koukal jsem ze se da sehnat 2002-2005 do 100tis...
o 28.07.2010, 15:13 | Nismo.Power
STS je zajímavý ale to s 4,9 nemá v základu stabilitrack, magnaride, magnasteer ani PAS takže to vpostatě je sts jen tim že má líp laděnej podvozek vůči luxusnímu sls ...... takže pokud na zimu tak jedině s northstarem tj. všechno v základu a na zimu výbornej kandidát, FWD nemám rád ale na zimu super, přilnavost, brzdy a stabilizace všechno v cajku v zimě.....

ad alfa 166 tak když už to má stabilizaci tak zase většinou nefunguje neb se lámou kosti popř. se vyháknou s kloubku u ramene :)
o 28.07.2010, 19:20 | Akordýsek
Prosím tě jen né alfu,fiata a vectru popřípadě forda..
o 28.07.2010, 19:34 | walish
Akordýsek má pravdu,když chceš auto,tak jedině z produkce VW a 1.9TDi motor a aspoň dva písmenka,aby byly červené. Jezdí to za 4,53929828272l na sto při plným knedlu,to je ověřeno několika tisíci uživateli! A to pohodlí a prostě celkově,to jsou jediné auta,nad kterýma uvažuj,jinak raději jezdi na kole. Onehda to v hospodě někdo říkal,že ostaní auta stojí za prd,jedině VW!
o 28.07.2010, 20:00 | Nismo.Power
walish : on určitě myslel at si koupí avii :)
o 28.07.2010, 20:14 | walish
Nismo: :D ještě by si mohl solit,kdyby nemohl vyjet že? :)
o 29.07.2010, 07:18 | Escudo
věděl bych o jednom Concorde :o) možná už ho znáš :o) vyměnim za pickup :o)))
o 29.07.2010, 11:03 | Lukasino
Escudo: jaká je aktuální cenovka? :O))

To starší STS zavrhuju, to ne :) a pán z inzerátu na novější se neozývá :o)

Stále mi vrtá hlavou to CLK, musím se s tím někde svézt, sehnat nejlépe 420, nebo alespoň 320ku, tak by to nemuselo být špatné :)
o 29.07.2010, 11:19 | Vencaf
nechápu proč si nenecháš tu Audinu, myslíš že CLK v pěkným stavu seženeš do kila?
o 29.07.2010, 11:21 | Lukasino
Venca: mam pocit ze ne, objedu co se nabizi a uvidi se, za kazdou cenu to kupovat samosebou nebudu ;)
o 29.07.2010, 17:53 | Zdeny60
Lukasino:

teď je právě na tipcars diskuze k Maximě. Doporučuji i přečíst odkaz na maximastránky.

Jinak Subaru obecně ano, ale zrovna tenhle motor je asi ten jehorší, co kdy v 2,5 litru byl - má dost "chronických" potíží, pročti si diskuzi k tomuto modelu na subaruklub.cz.

Pokud 2,5, tak až tu 121kW a ta nbeude zcela určitě za 100 litrů.

Jinak za asi 120 se dá sehna 2001 Volvo S60 s 2,4 i. Pohoda klid, pokud to uservisuješ:-)
o 04.08.2010, 10:27 | Lukasino
Zdeny: diky, na tipcars juknu ;)

Kdyz se budu divat po subaru, tak co hledat? 2.0 / 3.0?

S60 nee, mel jsem S80 a ted uz me volva nejak neberou :-/


Kazdopadne to zatim na chvili nechavam byt, protoze clovek co si pro auto mel prijet zavolal den predem at mu dam slevu, ze na to nema, chjo :)
o 18.08.2010, 10:58 | Lukasino
Trochu to tu ozivim, u jednoho inzeratu jsem nasel paradni fotku :O))))

foto k příspěvku  od Lukasino

o 18.08.2010, 12:36 | Šestikule
Lukasino: tak jsem zaregistroval, že A6 máš prodanou, ne? Mám typ na dobrou A8 za 50t
o 18.08.2010, 13:18 | Lukasino
600: :-O jak to vis? Vcera prodano :O)

A8? Sem s ni prosim! ;)
o 18.08.2010, 13:40 | Šestikule
koupil to kolega z Hyundai klubu ;-), na A8 mrkni sem: [ Link ]
o 18.08.2010, 13:41 | Lukasino
no neke super, a ja ho zase znam z peugeot klubu :-D
o 18.08.2010, 13:50 | Šestikule
jj, prodal teď P606 a koukal po něčem novým
o 18.08.2010, 19:10 | Lukasino
jj, oba jsme meli 607ku, tak jsme se poznali :o)

Mas zalusk na tu A8, nebo je volna? :o)
o 18.08.2010, 20:40 | Šestikule
je volná, i když jsem o ní uvažoval pro ženu, protože z té mé A8 je nadšená
o 18.08.2010, 20:44 | Lukasino
:) zitra mu brnknu, vypada vcelku pekne, nevis co je konkretne s vyfukem? Koukal jsem ze mu sviti i kontrolka katu...
o 18.08.2010, 23:23 | Šestikule
jako na vlastní oči jsem auto neviděl, takže nevím, jen mi to přišlo za 50k pěkný, mít volný prachy, tak si to snad koupím na díly, jen ten světlý interiér a sedačky bych bral z fleku
o 18.08.2010, 23:35 | Šestikule
Lukasino: ještě k té eko normě, mám r.96 a ve velkém TP nebyla bohužel eko vyplněná, takže jsem žádal Dekru (1.000 Kč) a přišel mi od nich papír na Euro2 (tj. 3.000 Kč poplatek na úřadu).
Ten CAT sedí, jak ti psal na audiforu, když se jen otočí klíček, tak CAT svítí. Druhou anténu na zadním blatníku mám taky a je to GSM anténa k mobilu. Klasika anténa na radio je motoricky vysouvací.
o 19.08.2010, 22:20 | Lukasino
no vypada to moc zajimave :) rika ze o vyfuku ani nevi, tak snad to bude jen nejaka hovadina nekde...

On pise EURO I, zvlastni ale je to mozny. S temi motory a EURO normami je to divny, ja mel na 4.2ce EURO IV, tohle ma EURO I, Ty mas EURO II :O)))
o 24.09.2010, 11:40 | Lukasino
Drtic: muzes juknout na mail pls :o))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3473 sekund.