
Navštíveno 492x


26.07.2010, 09:46 |
Dr.T Subaru Legacy 2.0 4x4 1997, pocet km nezjisti nikdo, poslednich 75 tis jsem najel ja.
1. Po nastartovaní na sytic vse normalni, jak se motor zahreje tak se velice aktivne zapne chceck engine a prepne do servisniho rezimu, za jizdy ale sporadicky vypne chyba, za chvili hned znovu zapne a tak dokola. Vypozoroval jsem, ze v chladnem pocasi jako je ted to prepne do servis rezimu pozdeji, kdyz navic prsi tak to jede daleko dele v normalnim rezimu a prepne do servis modu az pri stani na krizovatce nebo kdyz se jede fakt hodne razantne.
Tak mne napada, zde to muze delat lambda? ktera v desti je "chlazena" vodou z vozovky? nebo co to muze delat, fakt je to zavisle na teplote okoli a desti, kdy to jede normalne. nastatovani tepleho motoru temer automaticky s chybou. Motor nema konektor na diagnostiku, jenom vyblikani chyby, a s tim se zadny elektrikar nechce matlat, ze subaru je vzdy drbacka a bla bla... Kat je jiz urco davno vysypany :-)
2. Pred 2 lety delana GO motoru - vysypal se, vystrelena svicka, nejsou z toho ale zadne papiry a nevim jestli jde delat GO i bez rozvodu nebo to s tim musel udelat, ze to bez toho nejde? Clovek co to delal jiz neni k mani a bylo to bez papiru, nejde zjistit co vse na tom delal
Prave nevim, jestli do toho jeste vrazet peniz, lambdy cca 7000, rozvody 12, a kdyz to tema lambdama nebude pak menit dalsi cidla... to radeji leasing neceho noveho
Vezmi to na diagnostiku do Subaru, ťažko radiť, toto môže robiť viac vecí. Najčastejšie to robí ale mrtvy kat alebo kat s obsahom vody v častiach kde to nie je tesné, chyba s textom podprahová funkčnosť katalyzátoru :o)

26.07.2010, 11:34 |
Dr.T Na diagnostiku subaru :-((( Jsme v CR, pokud to nema dg zasuvku tak nazdar, s tim se nikdo nebude bavit, a navic Subaru Zlin - Frystak - jedna velka tragedie. "Vzdyt vam to jede, vse je v poradku", az jsem ho svezl tak to musel priznat - cerveny CHECK ENGINE a nejedouci auto neslo zaprit. Nechte 2-3 dny mi to najdem. Za tyden jsem si na...ny vzal auto zpet :-(
S tim katem jsi prvni co to rika, kazdy tvrdi lambda, krokovy motorek volnobehu, a v tom mate plyn, to je jasne, budeme menit cidlo po cidlu... (na plyn uz rok nejezdi, nadrz prazdna, od doby co to zaclo delat)
např. v Subaru Hostivař v Praze se s tebou bavit budou, kamarád tam jezdil ještě starším Legacy a bez problémů.. hlavně se vyhni "servisu" na Subaru kterej má nějakej Marcel Pipek v Jeseníku, nic horšího jsem snad nikdy nezažil..