Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > cena Felicie

 o Navštíveno 752x o
o 24.07.2010, 07:02 | jozamucha
možná se blíží prodej naší Feldy
r.v. 1997 ,motor 1,6 MPI
najeto 195 tis km,palubní pc
kupovali jsme ji asi před 5ti lety se 120 tis km


měněno
zadní tlumiče ( při koupi )
škrtící klapka ( ve 150 tis km )
cívka ( ve 160 tis km )
převodovka-z 1,6 MPI najeto kolem 100tis (ve 175tis km)
kotouče a destičky + přední tlumiče (cca ve 180 tis km)
červen 2010-olej svíčky+kabely vzduch. filtr(195tis km)

samozřejmě rezavý zadní dveře ( ještě tam není díra )
pravej př blatník rezavej ( časem na výměnu )
na TK jsem normálně prošel vždy , TK myslím do12/2011

napiste názor , jezdí to spolehlivě nd levný
jelikož začínáme jezdit čím dál víc , potřebujeme naftu a kambíka


o 24.07.2010, 09:25 | Rudi
odhadem 10-15tis.
o 24.07.2010, 14:33 | Knightey-
Tech 10-15t co psal Rudi se mi zda malo :)
Ikdyz to auto defakto nic neumi, lide ho stale kupuji a davaji za nej nehorazny prachy :)
Jestli zalezi malinko na vzhledu a interieru ale pokud je to alespon trochu zachovale tak si myslim ze 20 - 25t by jsi za ni mohl dostat.
o 24.07.2010, 15:41 | Rudi
Mě se to málo nezdá, spíš taková realita podle sauta, odkud sem vycházel. Za 20tis. se tam dá sehnat celkem slušná neprorezlá, 20+ začínaj pomalu facelifty. Navíc todle je 1,6, "větší ručení, větší spotřeba, větší údržba", toho se většina kupců bude bát a šáhne radši po 1,3. Navíc jak píše, prorezlý zadní dveře a blatník...
o 24.07.2010, 17:09 | Bolthorn
Rudi: větší spotřeba?? no oproti 1.3 rozdíl není téměř žádný a ta 1.6 alespoň jede... Když není shnila tak do 20tis. v poho..
o 24.07.2010, 21:35 | vinzek fa
plus eko dan dam ti za ni 5 a mozna se dohodnem sme na 10 z poplatkama to auto je zadarmodrahy
o 24.07.2010, 21:39 | Nismo.Power
myslim tak 10-15 .... možná 20 pokud to je 1,6 v super stavu ale zase 1,6 nejsou tak žádaný a celkově felicie s 200 najeto je uplně out....
o 24.07.2010, 21:54 | Knightey-
Tak to stahne na 90t km a je to ne? :)
o 24.07.2010, 22:08 | Nismo.Power
problém že zrovna u felcky ti to nikdo nesežere protože na tý pozná stav i běžnej laik od pohledu :) to auto prostě neni stavěný na extrémní nájezdy čímž myslim 250 .... cokoliv sem viděl za 250 felcku tak to nebylo ani auto už :)
vedle servisu máme pneuservis a "kolega" od vedle taky asi před půl rokem chtěl prodávat to samý skoro, krátká 1,6 najeto 250 ..... moc jako auto to nevypadalo a řikal než aby to dal za 5 co mu lidi nabízely tak si to nechá takže si jí nechal že prej na chalupu to stačí což má pravdu :)
o 26.07.2010, 17:23 | Ravo
ohledně extrémního nájezdu se troufám oponovat.
Sám jsem měl 1.6 old face a vzhledem k výztužím karoserie, servu a obecně výbavě (chyběla jen klima), údržbě apod. tak jsem měl nakrouceno 350tis a troufám se tvrdit že dalších 150 ještě najede bez problémů.
A jak je napsáno výše, žere stejně ale jízda je naprosto o něčem jiným a nic se mi na tom WV motoru nevysralo (což se 1.3ce mých rodič§ říct nedá).

prostě za 20 si myslím že by šla... kdybych potřeboval další co nejlevnější auto do rodiny, vzal bych ji hned (ale nepotřebuju :)
o 26.07.2010, 21:30 | vinzek fa
Ravo nevim co se sere na 1,3 motoru vsak je to fago motor co ja vim kazdej nadava na 1,6 vetsinou mrtvola hlava a zase uplne ww motor to takjy neni melo by to bejt polo ale stejny to neni
o 27.07.2010, 17:16 | Ravo
takže abych to shrnul...jediný co se mi "vysralo" na motoru byly prasklý svody výfuku - vyřešilo zavaření.
Koncepce motoru s hlavou s hydroštely na ventilech, rozvodovým řemenem, rozdělovačem pouze jako přepínačem a umístněným přímo na vaččce, jinak spínání samozřejmě bezkontaktně přes ŘJ, klikou uloženou na 5 ložiscích atd atd. si troufám tvrdit mnohem lepší než stará koncepce 1.3 motorů.

Našim na 1.3 neustále dělalo problémy zapalování (MPI - neustále měnili tu slavnou indučkní lištu). Taky neustále řešili doštelování ventilových vůli apod. Prostě ten motor šlapal jako hodinky jen cca měsíc :-(
A to nemluvím o tom, že se mu nedalo moc nakládat protože pokaždé když jsem ho pořádně prohnal tak začaly problémy výše uvedené...

Se svou 1.6 jsem neřešil nic a dával jsem jí bezkonkurenčně do těla (protože to jelo... :)
o 27.07.2010, 23:23 | Rudi
Tak to řešíš 2 kusy, já vim, že naše bejvalá 1,6ka byla spolehlivá, ale vim o kupě dalších, co se jim srala a 1,3ce se prostě i v servisních nákladech nevyrovnala. Výhodou naopak byl její vyšší výkon a že šla líp do otáček. Tak či tak, většina lidí, co půjde do bazaru pro filcku, tak radši šáhnout po 1,3 u který nemusej téměř nic řešit a pro ně navíc bude jistě důležitý i výše povinnýho :-))
1,3ku sem jednu honil celou zimu, nevysralo se absolutně nic, najeto asi 10tis., druhou ve služebáku a že tam dostávala čoud a taky vůbec nic...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3591 sekund.