Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jag XJ220

 o Navštíveno 2191x o
o 23.07.2010, 13:00 | .mycTD
krasavec
staré auto ale perfektní...
pokud je to nevhodné tak povoluji smazat, ale nedalo mi to to sem dát...
perfektní zvuk Turba, mastí to celkem solidně :-D

[ Link ]


o 23.07.2010, 13:01 | .mycTD
...at se trochu vyrovnaji sily na foru ;-)
o 23.07.2010, 13:04 | Nismo.Power
zrovna asi před půl hodkou sem pařil na PSP GranTurismo a jezdil s timhle autem :))
parádní motor 3,5L a jak to hezky frčí 350 :)
o 23.07.2010, 13:06 | .mycTD
myslel jsem si, ze se hned najde nekdo, kdo to ridil :-)
o 23.07.2010, 13:15 | Dexter
ještě dneska jsou ty výkony úžasný, ale co to muselo bejt za UFO před nějakýma 20 lety?!
o 23.07.2010, 13:25 | radek.613
A ta cenovka v Mototechně, ta osmimístná cifra nenechala chladnými žádnou z rychlokvašek polistopadového rozkrádání této země, z ČR přišlo do Coventry 21 závazných objednávek, tuším sedm aut se sem opravdu stihlo prodat a všechny do jednoho skončily jako kupy šrotu po nezvládnutí řízení zpěváky, umělci a rádobypolitiky této země tehdejších let....
o 23.07.2010, 13:27 | radek.613
"Mototechnou" samozřejmě míním tehdejší, revoluci přeživší nejznámější PZO této země - Motokov....
o 23.07.2010, 13:37 | Tuner#2
radek.613: Cituji: "a všechny do jednoho skončily jako kupy šrotu"

Hmm, tak opravdu hodnotná informace stejně tak jako o Sosonové a možnosti předjíždění na ní... Kupodivu jeden XJ 220 je/byl v muzeu v Lánech: [ Link ]
o 23.07.2010, 13:40 | Tuner#2
Jinak pro mě z té doby jednoznačně kraluje nejlepší Ferrari všech dob a to F40, XJ 220 mě nikdy zásadně neoslovila.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 23.07.2010, 13:48 | radek.613
Zelená XJ220 v Lánech, Tondy Charouze, nepochází ze zběsilé nákupní objednávky zlatokopeckých let Motokovu, ale byl zakoupen a sem dovezen zcela separátně Tunere a o pár let později. Totéž druhá, tentokráte černá XJ220 co je v ČR, kterou vlastní Richard Chlad. Ještě nějaké otázky?

Hodláš-li napadat cokoli zde napíšu, aniž by jsi si předem zjistil jak to opravdu je, ušetřím Ti práci, nemusíš si na mě hojit ego ani komplexy, jednoduše už sem nic psát nebudu a bude klid.....
o 23.07.2010, 14:02 | tykeev
to radek.613:
piš sem prosím dál, všechny tvé příspěvky jsou, myslím si, nejenom pro mě plné zajímavých informací

to Tuner#2:
F40 je taktéž u mě auto, které je na špici všeho vyrobeného :-) takovej surovej diamant :-)
o 23.07.2010, 14:04 | Tuner#2
radek.613: Pokud to bereš takhle, tak ano. Já to pochopil, že v ĆR žádná není.

tykeev: JJ i Jeremy Clarkson z ní byl nadšený.
o 23.07.2010, 14:08 | schwaboid
...XJS.... by Top Gear


[ Link ]
o 23.07.2010, 14:11 | radek.613
Já myslím že Tuner Vám toho sem napíše víc, přesněji, znaleji a dokonaleji, já vím přeci kulový......

Co se týká F40/XJ220 je třeba si uvědomit jeden jemný rozdíl - F40 je čistokrevný supersport, čemuž je jeho konstrukce i způsob ovládání zcela podřízeny, v koloně ho lze i uvařit, o pohybu spíše přískoky nemluvě, na oplátku poskytne snad nejsyrovější a nejvíce osobní supersvezení co lze mít, XJ220 je cestovní GT s vlastnostmi superportu - když je potřeba, tak je tiché, jemné, s rozumnou spotřebou, použitelné ve městě, dokonce i na dlažbě, v zimě, v létě, v dešti, uřídí ho závodník, stejně jako čtyřicetikilová holka, a nebo je možné v něm naopak na okruhu zažít neskutečné věci. Jsou to velmi, velmi rozdílné ikony tehdejších let a není správné se je pokoušet srovnávat....
o 23.07.2010, 14:11 | badczech
Jeremy Clarkson je debil a jeho nazor na auta nema zadnou cenu proboha... !!! Je to jenom show!!!
o 23.07.2010, 14:14 | tykeev
to radek.613:
já to nehodnotil jako srovnání F40/XJ220.
Každé auto je úplně jiné.
Jen říkám, že F40 je u mě opravdu na vrcholu krásy všech automobilových skvostů :-)
o 23.07.2010, 14:17 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-23 14:26:02
Jako tykeev a Jeremy je možná "debil" (Vy se znáte osobně, že ho takhle soudíš?), ale svezl se snad ve všech autech planety a má na to svůj osobitý názor. Neberu ho jako dogma, jestli jsem viděl dohromady 5 celých dílů To Gearu tak je to moc, ale zrovna ten s F40 před nedávnem jsem odchytil v TV. Proto jsem to sem napsal, neb se mě to vybavilo jak z toho syrového auta byl nadšen...
o 23.07.2010, 14:55 | badczech
Prestoze jsem se s nim setkal, osobne ho neznam samozrejme, ale trochu me zarazi kolik durazu se klade na to, co Jeremy rekl a co se mu libi a co a jak... Zrovna dneska jsme se o tom bavili v praci.. On je jen velice dobre nastrcena figurka, ktera papouskuje a propaguje to, co mu produkce naridi.. Nic vic.. Je to jen business, velmi libive zabaleny business..

Nic to nemeni na tom, ze mu jeho praci dost zavidim, bral bych vsema deseti a verim, ze nejsem sam..
o 23.07.2010, 15:11 | H-Honza (M)
cernou XJ 220 jsem videl v Brne u okruhu, je to nadherna kara!
o 23.07.2010, 16:19 | schwaboid
o 23.07.2010, 16:46 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-23 16:54:36
schwaboid: Tohle patří do tématu vedle, ale je tady krásně vidět, jak to Audi k Jaguaru doslova přiskočilo, ale prostě na předjetí v Sosnové není místo viz. to co jsem tam psal pomalu sériová Škodovka vs. závodní auto.
o 23.07.2010, 16:49 | .mycTD
o 23.07.2010, 17:10 | schwaboid
Načež mu ten jag na výjezdu zase poodjel......
o 23.07.2010, 17:15 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-23 17:24:14
schwaiboid: Já teda ujíždění na druhým videu teda nevidím, jedou úplně stejně a na to aby opticky jedno auto ujelo druhému stačí jindy řadit kvůli jinak poskládané skříni v obou autech... Hele znám to z Mostu, loni jsem se doklapnul bez problémů na auto, ale pak jsem jezdil za ním, nebylo možné ho předjet. On měl větší výkon, já zas lepší podvozek vypadalo to úplně stejně s tím rozdílem, že Most je přece jen o dost větší a na vše je víc času.
o 23.07.2010, 17:20 | schwaboid
Myslel jsem v tom prvním, v tom druhém ho jag podjel :-)))
o 23.07.2010, 17:32 | Tuner#2
schwaiboid: tak toho sem se opradu nevšimnul :-D

Mimochodem tady ten Jaguar dost zbrzdil starého Mini, který je krásně docvaknul, mám to snad brát tak, že Mini je podstatně lepší a ať se jde "kočka" zahrabat?

[ Link ]

Opravdu mě ty diskuze nepřestávají překvapovat, ono to občas nechce sedět za klávesnicí, ale za volantem.
o 23.07.2010, 17:34 | Tuner#2
A tady je krásný důkaz kdo koho dojel. Jaguar měl pěkný náskok...

[ Link ]

o 23.07.2010, 17:37 | schwaboid
Tak na startu si ho dali všichni pěkně :-))) 0-100 tak za 30s :-)))

No a ten Jag ho dal o kolo a pak ho podjel.....

Tomu mini se vzdálil hned po projetí toho esíčka :-)
o 23.07.2010, 17:48 | Dexter
takže jakej je závěr? jestli Jag brzdil Mini ale ujel Quatru, tzn. že Mini je o parník rychlejší jak Q. dobrá diskuze :D
o 23.07.2010, 17:52 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-23 18:01:30
Dexter: Diskuze o hov*ě což tvrdím od začátku v tom druhém tématu. Když ani našlapnutá LRa nepředjede v Sosnové pomalu sériovou 120cku, tak dle toho se opavdu soudit nedá... a k tomu co napsal teď naposled schwaiboid se nebudu raději ani vyjadřovat pokud to celý nebylo myšlený jako JOKE na pátek :-) kdo nikdy nezapínal šestibody nepochopí...
o 23.07.2010, 18:07 | schwaboid
Za každou větou mám Dvojtečku, Mínus a závorku :-)
o 23.07.2010, 18:18 | Tuner#2
:-)
o 23.07.2010, 18:27 | schwaboid
Na sosnový jsem byl, jezdil jsem tam chvíli s nějakou vyřazenou závodní Fiestou a Octou co se tvářila jako WRC, ale byla to jen 20V turbo a na velký auta to tam fakt není. V tý audině sedělo mačo nebo mu to nejelo. Nicméně i jag dělali v závodní verzi.
o 23.07.2010, 18:46 | Dragster
Myslím, že už v Lánech ta XJ220 není, ale netvrdím to dlouho jsem tam nebyl. Je to hezké auto, ale mě osbně se páčí F40.
o 23.07.2010, 20:59 | Nismo.Power
zase alespon něco má F40 a XJ220 společnýho.....a to je že maj super motor né jako ty pozdější plečky od ferrari :)
o 23.07.2010, 21:10 | H-Honza (M) | Upraveno: 2010-07-23 21:22:55
kua to jsme zase posrali spatnej prispevek, ted budu za zaujatyho proti jagu nebo R613 :o)
no nevim co je za paskvil a do jake miry je funkcni ta napodobenina S1 quattra...
ale tady me teda taky prijde ze ten jag je na vyjezdech rychlejsi, s tim V12 se sbira podstatne lip nez ta audi u ktere je videt ze se nic nedeje nez ji foukne turbo... a ani pak se nic nedeje. Pokud by to melo tech 220k aspon co to ma mit, podle me by to melo jet lip, stejne jako na tom vlhkym povrchu by to melo mit lepsi trakci, takze porad budu tvrdit ze tady je neco spatne.
Nic to nemeni na tom, ze ma Radek pravdu, v tomhle pripade je skutecne komplikovany pohon s foukanym motorem na ten prastarej V12 kratkej... pac i z ostatnich videi co tam z tohohle srazu jsou je videt, ze zatim co ostatni se taknejak vozi, tenhle jag tam proste zavodi.
o 23.07.2010, 21:17 | schwaboid
Já si myslím, že si to tam dával dost dobře
[ Link ]
o 23.07.2010, 21:31 | H-Honza (M)
jinak loni kdyz jsem byl v Brne bylo setkani KSA, byl tam sraz Jaguar klubu nebo neceho takoveho, a tu XJ220 jsem videl zblizka, stejne jako jsem ji videl jezdit, bohuzel bylo mokro, ale i tak bylo videt ze to auto na svuj vek jede neskutecne, zejmena pri zrychlovani na te cilove rovine. Nevim jestli je to ta o ktere se zminuje Radek, byla tmava, a mela nejakou znacku koncici stylove xxx x220.
Nevim v jakych variantach se tohle vyrabelo, ale vim ze kamos mi ukazoval fotky kdyz byl v anglii, bylo tam neco jako je Xj220, supersport od Jaguaru, melo to ale vyklopna svetla a kulatejsi kokpit, doted nevime co to bylo, ale melo to cenovku 160 000Ł a na tech bidnych fotkach to vypadalo uzasne.
o 23.07.2010, 21:42 | H-Honza (M)
chvili jsem googlil a asi to bude XJR15

foto k příspěvku  od H-Honza

o 23.07.2010, 21:44 | H-Honza (M)

foto k příspěvku  od H-Honza

o 23.07.2010, 21:56 | H-Honza (M)
Ale tady je video jasne prokazujici, ze jaguar sice porazil quattro, ale na smesny japonsky auticko nestacil, nicmene kdyz koukam na tu smecku, nebyl v tom sam :o)

[ Link ]

Hlavne to neberte vazne, ani tohle video neni duvod tvrdit ze porsche nebo ferarri nebo cokoliv z tech krasnych aut tady jsou horsi nebo smesny auta, pac dostaly na frak od neceho tak uboheho jako je evo V.

Specialne pro Radka, tohle je to o cem mluvim, jen podporene trochou vody, abys pochopil - proste nechapu jak ten jaguar prenasel v tech nizkych rychlostech vykon na asfalt, tady by proste 4x4 melo mit jasnou vyhodu.
o 24.07.2010, 09:41 | zazaa
ta tmava XJ220 v moste byla Richarda, je dovezena relativne nedavno a kdyz to privezl tak byla prakticky nova a mela najeto asi 1000km

jinak je to fakt nadherne auto a na tu dobu jede neskutecne, ale plati i to co psal Radek 613 pac rikal ze to auto ma daleko bliz ke GTcku nez ostatni supersporty
o 24.07.2010, 11:20 | Only_One
hehe já bych si koupil obě :) kdybych měl na F40 tak bych asi jisto jistě měl a nebo bych uměl najít koruny i na 220tku protože to jsou oba klenoty..
o 24.07.2010, 17:11 | Nismo.Power
H-Honza : tyhle videa mám ze všech asi nejradši..... vezmou nějakou sortu aut a postavěj na dostatečne dlouhym a širokym okruhu proti sobě s kvalitníma profi řidičema..... pravda že možná to dělaj jen proto že zásadně jejich japonský šimrátka zašlapou mnohem dražší a silnější skvosty :))
o 24.07.2010, 21:07 | H-Honza (M)
jj taky jsem napsal at to nikdo nebere vazne ;O)
o 24.08.2010, 11:05 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-24 11:16:54
Tak pánové, našel jsem důkaz a doufám, že se k tomu Tatrovák postaví čelem a uzná chybu...

Výsledky tréninku:

Jarní Sosnění 2010 LM 5: Měřený trénink

Poz/St.č/Vozidlo/Jezdec/Nej. kolo/2. nej. kolo

1./H27/Audi sport quattro/Žáček/56.740s/57.058s
2./277/Jaguar xjs/Rejka/57.149s/58.086s

Výsledky závodu:

1.Jaguar xjs 9:56.494 nej kolo 56.277s
2.Audi sport quattro 9:56.900 nej kolo 55.914s

Z toho je jasně patrné, že i když to nebyla opravdová a surová Audi Sport Quattro, tak vyhrál jak trénink, tak nejlepší čas na kolo v závodě a závod nevyhrál jen proto, že Jaguara nedokázal za 10 kol na tak malé trati předjet, ale ten náskok na startu, kdy Jaguar vyrazil mezi prvníma a Audi až na konci bez problémů stáhnul...

Jo a ještě perlička na závěr...

Obě auta si dal starej Pešan se Škodou 100L (auto na značkách) s časem 54.717s na kolo :-))) Se můžou jít ty těžký krámy zahrabat.

Kdo by pochyboval, že jsem si vše vymyslel, tak tady je důkaz: [ Link ]
o 24.08.2010, 14:22 | radek.613 | Upraveno: 2010-08-24 14:33:48
Honzo, předně mě těší, že jsi obětoval přes měsíc času na to, aby jsi našel něco, co jsi tu teď zveřejnil, i když to byla úplně zbytečná práce :-D Sice nevím kdo je ten "Tatrovák", jestli já, tak věz že já tyhle označení dost nerad, ale to je vedlejšěí, určitě myslíš mě.

Co se týká Tvého přání uznat nějakou chybu, bohužel Tě zklamu, žádné jsem se nedopustil, takže není co uznávat. Víš časy na kolo, tím spíš z tréninku, by mě zajímaly třeba u takové jízdy pravidelnosti, neboť tam mají zásadní vliv na výsledek a umístění. Ovšem v tomto případě jsou úplně buřt a ukazují pouze na to, že lehčí oturbená vysoce pokroková "náskok díky technice" Audi byla o nějaké malé procento rychlejší proti 35 let staré konstrukci 2tunového kupé z ostrovů, ale nebyl to žádný v praxi použitelný náskok. V ostrém závodě jí tento "náskok" byl ovšem k ničemu, protože neměla na to soupeře předjet, jen s ním držet krok. A to měl soupeř náhon na prázdný zadek a lehce pršelo...... To je fyzický fakt kterého jsme všichni byli přímými svědky. Jo, kdyby i v tréninku byla lepší třeba o 10 vteřin, nepochybuji že by něco dokázala i v ostrém závodě. Suma sumárum, napsal jsem hned v úvodu před tím měsícem a kus větu ve smyslu "závodní speciál Audi Quattro nedokázal vyhrát nad takřka sériovým kupé XJS na mokré zatáčkovité trati", což je pravda, fyzický fakt a betonově jistá věc. Časy na kolo v tom nehrají vůbec žádnou roli, stejně jako v tom nehraje roli, že lehčí vozy v jiné kategorii dosahovaly a dosahují časů na stejné trati mnohem lepších než xjs či audi dohromady. To je demagogie s meritem věci vůbec nesouvisející a od takového odborníka na automobilový sport jako jsi Ty myslím byla úplně zbytečná, co......
o 24.08.2010, 14:51 | RedBaron | Upraveno: 2010-08-24 15:04:14
A co vy dva jste se vůbec do sebe takhle začali pouštět? Kašlete na to, příspěvky obou z vás jsou pro tohle fórum přínosem.

XJ220 byl neskutečnej kousek techniky a aerodynamiky ve své době ale fiasko s použitím šestiválce totálně rozmlátilo představy všech, kteří tam čekali pořádně vyladěný dvanáctiválcový motor, GTčko nevím jaké to bylo když to nemělo ani protiprokluz, ani ABS, ani POSILOVAČ!

Osobně taky slintám nejvíc nad F40, občas i v pitomé hře. F40 je prostě automobilový porno :o)

[ Link ]
o 24.08.2010, 15:05 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-24 15:18:00
radek.613: Neboj nestrávil jsem měsíc hledáním výsledků, na to je můj čas moc drahý. Narazil jsem na to dnes čistě náhodou při hledání fotky jednoho kamaráda co se taky účastnil a byl tam odkaz na stránky rojení a hned jsem se všimnul odkazu na výsledky. Bylo to dílo náhody.

To, že Audi za 10 kol smazalo cca. 10ti sekundovou ztrátu na startu přesně odpovídá tomu, že bylo o cca. 1 sekundu na kolo rychlejší než Jaguar. Bejt víc kol, tak se mu to možná povedlo.

Možná taky ne, protože dobře i z vlastní zkušenosti vím, že snadné je doject auto před sebou, ale hodně těžké je ho předject pokud je na tom výkonostně podobně a není v autech rozdíl třídy.

To, že stará dobrá Škodovka pojela obě, bylo jen přátelské popíchnutí a udělalo to mě coby fandovi radost.

Jo a časy z tréningu a potažmo i závodu jsou opravdu směrodatné, pokud vím, tak jak tréning, tak závod se jel naplno narozdíl od Tebou zmíněné jízdy pravidelnosti, kde časy na kolo jsou silně nepodstatné, tam záleží zaject danou trať za čas co nejvíce podobný tomu prvnímu. Až když je ve výsledcích případná schoda rozdílu, tak se přiklání výsledek na stranu rychlejšího.

Alespoň tak to funguje na našich akcích, ale třeba jezdíte pravidelnost na krev tak jako klasický tréning a nebo závod :-)
o 24.08.2010, 19:09 | schwaboid
Já teda v závodě vidím rozdíl mezi nejlepším kolem Audi vs Jag jen 0,363 s. To třeba znamená, že se Jag nijak na začátku nehonil, bo viděl, že audi je někde daleko v prdel...
o 24.08.2010, 21:07 | H-Honza (M) | Upraveno: 2010-08-24 21:21:10
kua ted jsem hodinu cetl ten post nekolikrat za sebou, a nechapal co jsem o Tobe napsal, pac jsem nic takovyho nenapsal, a pak koukam ze asi nejsem jedinnej Honza :O)
Radku vydechni, tak jak umis psat s nadhledem, tady se Ti nekam vytratil, doufam ze to neni z toho duvodu, ze se jedna o Tvoji oblibenou znacku :o)

RB neprestane provokovat, kvuli tem Tvym GT5 odkazum jserm misto stolniho bluray koupil PS3, a prologue je pecka, jen jsem zklamanej z tech zvuku, teda spis pazvuku :O/
o 24.08.2010, 22:28 | Tuner#2
schwaboid: Ano rozdíl nejrychlejšího kola v závodě je menší, ale těch cca. 10 sekund nějak za těch 10 kol musel stáhnout, když v cíli dojel těsně za ním a z toho mě logicky vychází 1s na kolo.

H-Honza: Hehe :-)

RedBaron: Paráda to je jako živé, dokonce občas na výjezdu bokem, hoří gumy, pískají cca. přesně tam kde mají - hodně pěkná napodobenina skutečného auta.
o 25.08.2010, 14:15 | zazaa
hlavne v Sosnove se tak maximalne ukaze jak umi kdo s autem blbnout jelikoz je to draha tak pro motorkaru nebo auta Lightweight Challenge

Most nebo Brno by ukazalo :)
o 25.08.2010, 14:25 | Tuner#2
zazaa: JJ přesně to samé jsem psal na začátku.
o 26.08.2010, 00:27 | cupra.165
Tohle je taky nadherny zvoucek... kdo pozna,co je to za auto?
[ Link ]
o 26.08.2010, 00:33 | Tuner#2
Že by Mazda RX7 s rotačním motorem?
o 26.08.2010, 00:37 | cupra.165
Je to tak,rx7 ..to je neskutecny zvuk [ Link ]
o 26.08.2010, 08:47 | H-Honza (M)
tenhle kafemlejnek je tusim atmosfera, ja videl tohle video a z ta odezva motoru me rozsekala, to auto asi nema setrvak :O)

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3346 sekund.