Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > audi RS2

 o Navštíveno 3664x o
o 19.07.2010, 19:37 | Unihero
krasavice
staré auto ale perfektní...
nechal bych si líbit, vím že RS2 je ale myslel jsem že to je jen 90 ale je to prý toto...
pokud je to nevhodné tak povoluji smazat, ale nedalo mi to to sem dát...
motor je 20V turbo R5...
perfektní zvuk Turba, mastí to celkem solidně :-D

[ Link ]


o 19.07.2010, 19:46 | Luboš1
nevim no :-)
o 19.07.2010, 19:46 | .mycTD
cekal jsem racekchar, postavenej na A2 :-)
o 19.07.2010, 19:54 | vypuk
To mi připomělo kámošovu ex-lancii delta HF turbo... 2.0 240 koní...
o 19.07.2010, 19:58 | Kesam
kurwa to jede mazec :-)
o 19.07.2010, 20:00 | Unihero
ted nevím přesně ale tohle má v serii asi nějakejch 220 koní bo nevím přesně, ale musí to bejt mazec svezení...
prostě slint...
o 19.07.2010, 20:10 | cuir
Unihero: v podstate mas pravdu... RS2 je to co si sem postnul a S2 je to cupatko co si mel na mysli...ale obe auta maji stejnej motor.
[ Link ]
tu mas jedno z nejrychlejsich s2 v Cr :)
o 19.07.2010, 20:13 | mikevr6
Rs2 ma tusim pres 300koni v serii.Jinak dobrej potencial na sprinty,u nas jezdi tusim jedna upravena lehce nad 10sec/400m
o 19.07.2010, 20:26 | P3RF3KT
vinzek to ma a furt me nechce svizt zmetek :))) je to pekna bestie a jeste k tomu to ma 4x4 FUJ!!
o 19.07.2010, 20:27 | matik
RS 2 má mít v základu 315 ps..

mikevr6
Chtěl bych se zeptat jak na pár věcí ohledně RS4..
A tím myslím jízdní vlastnosti.. Nehrne se to přes čumák ? nebo je to obratná raketa ?
o 20.07.2010, 10:05 | mikevr6
No popravde se pres cumak hrne a na okresky to vubec neni.To auto je perfektni na dalnice atd ale zabavu na zakroucene ceste s nim nehledej.
o 20.07.2010, 10:13 | Dexter
RS2 je už docela legenda. stačí kouknout na mobile.de jak si drží ceny. [ Link ]
o 20.07.2010, 12:55 | Unihero
jeden uživatel na AudiClubu má S6 C4 2,2 upravenou od ABT na nějakejch 240 kw a co jsme se bavili tak nějakejch 5,5 s 100 km/h...
musí to být pěkné svezení také...
o 20.07.2010, 15:31 | H-Honza (M)
S2 od MTM pamatuju co mel Edie z GX tuning-u, uz nevim kolik to melo tehda koni, ale vim ze kdyz nam upravovali imprezu tak nas s tim vozil a byla to velika raketa... jako to se psal rok tak 2000 a to auto melo myslim pres 450k coz byl masakr.
Dneska uz je to sice proti Dahlbacku trochu cajicek ale porad..
[ Link ]
o 20.07.2010, 16:06 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-20 16:15:36
NJ Dahlback pořád umí, vzpomínám na 900HP Golfa s tímhle motorem to bylo pecka auto...

[ Link ]

o 20.07.2010, 16:29 | Tuner#2
Jinak nevím na co navazuje diskuze, ale je třeba si uvědomit, že RS2 je opravdu mooooc luxusní auto. V roce 1993/4 kdy to přišlo na trh to byla naprostá pecka a nejrychlejší kombi na světě. Skvělý 5tiválec, 6q převodovka a brzdový systém Porsche...
o 20.07.2010, 16:31 | Honcke
Není to ta modřenka z videa?
[ Link ]
o 20.07.2010, 20:13 | Unihero
mno to mě poser, to je kurva neskutečný :-D

[ Link ]

je vidět že tenhle motor bude jednou legenda, to musí bejt neskutečný ty zátahy...
o 20.07.2010, 20:34 | vinzek fa
jo hosi rodinej kombik od audy kterej podela kde co ukazte me jinou automobilku ktera ma takovejhle rodinej kombajt
o 20.07.2010, 21:00 | Seat Power
myslim si ze TDIIIIIIIIIIIIIIIII by ji natrhlo :o)))))))
o 20.07.2010, 21:17 | Unihero
seat Power:
mno TDi určitě ale ne seat :-)))))
ne vtip...
o 21.07.2010, 10:04 | Tuner#2
Unihero: To s tou legendou jsi to myslel vážně? Ten motor legenda už dávno je...

Takhle to aktuálně chodí ve 120cce :-))

[ Link ]

o 21.07.2010, 10:21 | vinzek fa
| Tuner#2 jenze to neni motor RS2
o 21.07.2010, 10:36 | Tuner#2
vizinek fa: Máš pravdu, tam už toho moc sériového není, ale základ 2,2 5ti válec 20V tam je.
o 21.07.2010, 10:47 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-07-21 10:56:43
hezký sou a svižný taky, ale rozhodně jako legenda se to označuje možná někde na audiclubu jinak to skoro nikdo nezná.....
stejně si myslim že je možný že se i já dočkám doby kdy silná německá 4kolka zajede 1/4m čas jako sériovej musclecar z roku 69 ;-)))))
ale cca před rokem sem na aukru koukal a byl tam na prodej S2 motor za uplně směšný peníze + auto k tomu..... myslim že asi 15-20 nebo tak....
o 21.07.2010, 11:00 | H-Honza (M)
nismo prestan psat bludy... legenda to je od dob audi S1 ve skupine B.

o 21.07.2010, 11:25 | Nismo.Power
kterou stejne znaj jen fanousci rally což ani já nejsem.... když někomu řekneš porsche 911 tak ví každej o co de.... když někomu řekneš RS2 tak pokud se nejedná o audi fanouška (kde pochybuju že všichni znaj) nebo rally fandu tak ti řekne že audi tenhle model nevyrábí.... prostě tohle auto neni tak profláklý :)
o 21.07.2010, 11:30 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-21 11:40:09
Jako H-Honza a kdo nezná S1 čku a vůbec celou skupinu B, tak snad nezná v automobilovém světě vůbec nic.

Fanoušek Audi nejsem, na audiklubu taky nejsem, ale dodnes vidím ten nádherný článek v Auto Tipu o RS2 před očima včetně fotky brzdových třmen s nápisem Porsche. Chápu, že RS2 zná jen malé procento lidí, ale kdo nezná S1 a potažmo skupinu B tak v mých očích těžko může o autech vůbec něco psát a něco porovnávat... Navíc RS2 sice zajede stejný čas jako "muscle car z roku 69" ale narozdíl od něj to auto má parádní trakci, super jízdní vlastnosti a fantastické brzdy a to je to co auto dělá autem a ne tuhá náprava a umět jezdit jen rovně...
o 21.07.2010, 11:37 | kuja
Nejsem fanousek audi ani clen audiclubu a RS2 a S2 znam :) Porad mam pred ocima clanek, kdy porovnavali RS2 a RS4 a RS2 bez omezovace rozjeli nekam k 298km/h :)
o 21.07.2010, 13:14 | H-Honza (M) | Upraveno: 2010-07-21 13:21:59
prehled sice nemam zadnej velkej, a treba audi neni moje oblibena znacka, presto o modelech S nebo RS vim vcelku dost, a o S1 vim take, aniz bych chodil na rallye.
Rozdil v tom ze kazdej zna 911 a malo lidi zna treba S2 je v tom, ze 90% lidi co zna 911 ani nevi co v tom je za motor apod, ale troufam si rict ze kazdej kdo zna S2 nebo S1 potazmo vi ze v tom je 5válec turbo aniz by to museli byt nutne nejaky pistonheadi.
o 21.07.2010, 15:36 | assassin
tuner: od porsche na tom toho bylo mnohem vic, tusim ze i v napisech na zadi bylo malym pismem porsche schovany ... jako podpis ze se na tom dost vyradili...

tyhle ruzny 500ps bestie ale se serii moc spolecnyho nemaj, ta zas takovej masakr nebude, ale jo mezi legendy to urcite patri, ikdyz to nismo nezna:)
o 21.07.2010, 15:49 | Nismo.Power
Tuner#2 : je to čistě o tom že se mi tahle kategorie aut naprosto vůbec nelíbí a nijak se s tim neztotožnuju.....

náhodně sem se tu ptal 3 kolegů co seděj vedle mě....

první co se v autech moc nevyzná ale 911 pozná
"to je nějaká vytuněná audi ne?"

druhej starší co zná auta hodně dobře
"to je nějaká S2ka ne.... RS2 ? tak to sem v životě neslyšel"

třetí průměrně znalej
"audi?"

takže asi sedim mezi samejma debilama :)) jen jeden ze 3 znal aspon trochu S2 a zná samo ten motor neb ho sám měl :)
o 21.07.2010, 16:17 | crestik
NP: tak se zkus zeptat jinde, než u vás doma :-))
o 21.07.2010, 16:24 | vinzek fa
jesi to nebude tim ze ten kdo ma porsaka jako ze je jich mraky tu RS2 nevidel proto ze to porse tak nejede a tudiz si toho nemuzes ani vsimnout kdyz kolem nej prosvisti

kazdej by rekl ze to radej nezna nez aby priznal jo ten me 5x nadrel na semaforech jak maliho kluka a pak me dal na dalnici naprdel takovim stilem ze ani nechci vedet co to bylo

nejsem priznivcem audi ale RS2 je muj sen -))
o 21.07.2010, 16:24 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-21 16:36:06
Nismo.Power: No tak jestli to jsou znalci jako má kamarád v práci, tak po těch story co mě vypráví o jejich znalostech o autech jdu vždy do kolem. Tohle bych nebral jako bernou minci znalce aut... Ano máš pravdu, Porsche 911 pozná i moje mamka, ale o tom fakt legendy v automobilovém světě nejsou.

Ještě jedno přirovnání. Kdo tady zná třeba Lotus Omega? To je auto, nad kterým 99,9% populace ohrne nos, ale přitom je to naprosto skvělé auto opět na svou dobu vzniku... Tohle jsou opravdové legendy a ne nějaká profláklá 911. Nepopírám, že pro mě 911 není báječné auto, ale prostě tyhle auta jsou o srdci...
o 21.07.2010, 16:30 | Nismo.Power
vinzek : jo to bude ten důvod ;-))

Tuner : tak podobnejch který přetejkaj podivnejma storkama tu máme taky hodně ale tihle to nejsou :))
legendy o tom sice nejsou ale taky zase nejsou legendy jen auta který jezděj rally neb tam jezděj i fabie který rozhodně legendární nejsou zatimco P911 jako takový určitě legenda je a tim nechci nahrávat nějakýmu L-J ... a propo koupil sem si nedávno dvd s názvem corvette který je zaměřený přímo na tuhle legendu :)
o 21.07.2010, 16:34 | Tuner#2
Nismo.Power: NJ je pravda že každý má ty "legendy" posazené jinam, nepopírám, že Vette je legendární auto o tom žádná, ale v oblasti motorsportu nikdy nic pořádného nedokázala a v mých očích je mnohem výš posazená třeba Lancia S4. Ale to by jsme tady byli do rána a než bych vyjmenoval všechny auta co se mě nějakým způsobem líbí, tak by Daylovi spadnul server přetížením :-D
o 21.07.2010, 16:53 | Dexter
Nismo: to je jako se ptát kdo byl Jim Morrison, Roger Waters..... taky ti většina lidí nedokáže odpovědět, ikdyž to jsou legendy hudby, ale všichni budou znát profláklý "911" Mercuryho, Lennona.....
o 21.07.2010, 17:02 | Nismo.Power
zavřel bych to s tim že každej má legendy posazený jinam jinak se tu utlučem :D
o 21.07.2010, 17:13 | Dexter
to joo. názor proti nározu a donekonečna :)
o 21.07.2010, 18:59 | vinzek fa
hele a uz me nekdo da aspon fotku jak poznam porse 911 podle me sou vsecky stejny napodobeniny skody 110R stejne to porse dela cech keriho ze skodovky vykopli ze neumi delat auta -))
o 22.07.2010, 19:05 | Unihero
trošku mimo RS2:
starý 2kilo 20VT

[ Link ]

našel jsem i jedno video o 200 audi a ta měla na sání nápis PORSCHE :-D
prostě mazec..
o 22.07.2010, 20:49 | radek.613
Takže u audi když potřebují udělat povedený a pěkný motor, tak to musí zadat u Porsche? To je mi tedy "koncernovost".... :-D :-D :-D Ale už chápu, proč jsme to tedy tak snadno natřeli Quattru na Sosnové s dvacet starým XJS, v tom Quattru nebylo asi nic z Porsche..... :-D
o 23.07.2010, 07:34 | H-Honza (M)
jo, takovych tady je na foru vic, byl tu i jeden co se honil s civicem 1,5 s BMW M5 a bmw mu vubec neujizdelo...

:O))))
o 23.07.2010, 10:27 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-23 10:36:48
radek.613: Jen jestli to nebylo o uživateli :-D takhle po ránu jsem se v práci dlouho nezasmál :-)) Nepřestáváš mě překvapovat... Ještě jsi zapoměl dodat, že s T613 jsi mu dejchal na záda a jen kvůli tomu, že Tě blokoval jsi ho nepředjel. Ono Sosnová je malej okruh, tam se blbě předjíždí :-)
o 23.07.2010, 10:31 | assassin
h-honza: no ja sem tu nedavno cetl ze e46 a hlavne s mpaketovym podvozkem je co se tyka jizdnich vlastnosti sedej prumer, korola a civic jsou jinde...
ale zrovna velky bawo vs lehkej sportovni hatch.. to na nekterejch trasach muze hrat do not lehcimu autu. me se treba crx drzelo zuby nehty .. ikdyz teda 328 ma do m5 hodne daleko... a 1,5 civic do crx asi taky:)
o 23.07.2010, 10:57 | Unihero
to je tohle všechno těžký porovnání..
narazil jsem na video honda acord TYPE-R 650HP vs RS2 65OHP a bylo vidět hned že ta RS2 měla díky turbu prostě náskok od začátku a ještě quattro...
to radek.613:
sosonová je okruh o ničem, malý, přesně jak píše Tuner..
myslím si že kdyby jsi byl v Mostě nebo na nějakým velkým okruhu tak by jsi se asi takhle moc nesmál...:-D
v sosonové není žádná schopná rovinka na předjetí, samá zatáčka... takže asi takhle...

koukal jsem že seriová RS2 či S2 90 má v serii 315 koní...
o 23.07.2010, 11:05 | Nismo.Power
každopádně to neni jedinej kombík kterej je silnej, má turbo či 4kolu natož že jde poladit na extremní výkony :))
nissan umí taky a myslim že upravit jde naprosto stejně ač origo výkon má asi 260 jen.... zato může mít 4x4 který bylo kdysi dokázáno že je lepší než to co má audi resp. je inteligentnější....
kdo má přehled v autech tak ví o kterym mluvim a vůbec bych tu nerozváděl diskuzi kterejch se vyrobilo víc nebo prodalo víc :) řek bych že tyhle čísla budou hrát pro nissan :)
o 23.07.2010, 11:10 | radek.613
Vidíte pánové, a já si naivně myslel, že předjíždět se může nejen na rovince, holt se člověk učí celej život.... nepřestáváte mě překvapovat, na okruhy bude podle vás asi fakt nejlepší levej pruh na dálnici, že :-D :-D :-D

Jsem rád že jsem pobavil, oficiální výsledková listina, jakož i celý záznam závodu jsou samo k dispozici, a všichni v depu i na tribunách viděli, že ty naleštěné čtyři kroužky mají problém, což bylo velmi úsměvné, kor když začínalo pršet a přesto ta věc plná diferáků, hřídelí a german technology nedokázala předjet (ani v zatáčce, ani na rovince) dvacetileté tunu a půl vážící kupé se zadním náhonem a díky dešti labilní trakcí. Ale chápu, z obchodního hlediska pro konzumenty je démonický pojem "quattro" dostatečně obhajující nesmyslné cifry na autosalonech :-D :-D :-D
o 23.07.2010, 11:26 | Unihero
to nismo: samozřejmě třeba pro příklad Nissan sunny GTi-R... mě spíše překvapilo jak to 2kilo je prostě schopný z 240 zrychlit neskutečně na těch 320 nebo kolik, na 300km/h teprve řadí asi 6 kvalt...


to radek:
každej si bude stát za tím co si zkusil apod..
já když jsem si zkusil v zimě na sněhu u bratra v C5 TDi co to quattro dokáže, nechápal jsem, snažil jsem se to utrhnout a ani hovno, byli jsme na letišti kde jsi měl prostor to strhnout apod, drželo to perfektně stopu... takže to je zase má zkušenost...jakmile jsi vypnul ASR nebo co to bylo tak jsi se klouzal... :-D
ale tohle je jen dohadování a o tom co si člověk zkusil..

v tomto tématu šlo hlavně o motoru, kterej má trochu historie a celkem i velkou škálu úprav...
trochu OT: řadovej petiválec TDI... každej mi řekne na to kam se na to hrabou dnešní jakýkoliv TDi, HDI, CRDI apod..

o 23.07.2010, 11:28 | H-Honza (M)
ja si myslel ze jsi objektivni a rozumnej, takhle si ty zaslepence podej ruku s Nismem.
Nepises co to bylo za audi.
A zadny video ani listina neukaze jestli ten pilot jel na plno nebo jestli to byl nejakej pan klobouk.
Pokud by moje mama jela s ... bugatti veyron taky by ji takovy borci v XJS dali na prdel ;O)
A je mi to o to vic podivny, ze sosnovou znam dobre, a vim ze zadnym korabum proste nesvedci, takze tohle tvrzeni je pro me proste zcestny.

S Jagama jsem neco malo najezdil, a nebyly to zadny obstarozni plecky, takze pokud me tady nekdo bude presvedcovat o kvalitach a sportovnich vlastnostech podvozku XJcka nebo XKcka tak se budu jen smat :o)
o 23.07.2010, 11:41 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-23 11:50:28
radek.613: Tak zrovna v Sosnové byl na rojení kamarád a ač má Škodu 130LR/Hčko, motor s 320/305 vačkou cca. 130 - 135HP dle použitého tlumiče/trubky a počasí, podvozek závodní Protlum, tak celých 10 kol nemohl předject auto o 100kg těžší s motorem z Fáčka s bídnýma 90 koňma. Prostě se tam na těch krátkejch rovinkách a malých zatáčkách nikam nemohl vejít tak aby mu to ten před ním nezavřel v domění, že ten šnek před ním jede tu svou ideální stopu...

Přesně jak tu zaznělo, Most je o ničem jiném a v Mostě jsem třeba pro příklad taky předjel MX5tku se 105tkou, ale jako dogma to neberu, neb ten řidič se s tím evidentně asi bál, jinak to není možný :-)
o 23.07.2010, 11:51 | radek.613
Já si s níkým ruku podávat nebudu Jeníku, já na té Sosnové byl, když se to dělo. To jsou pro mě jedinné použitelné reference, nikdy nepoužívám informace převzaté či "JPP". Byly to regulérní závody se vším všudy, žádné amatérské setkání tunerů na okruhu a za volanty všech autě seděli normální lidi, co s nimi celou sezonu jezdí okruhy i vrchy. Žádné máti, žádní klobouci. Ano, pro koráby je Sosnová dost malá, kor když zaprší, přesto to na ní malé a hbité quattro proti těžkému obstarožnímu pětimetrovému kupé neustálo, to je fyzický fakt a děj, který se stal. Žádná PC simulace, žádné větštění z křišťálové koule. Fyzické děj, jemuž jsem já a tisíc dalších lidí prostě byli přítomni, je to dostatečně pochopitelné? Ale já to chápu, sem do diskuzí se zřejmě nesmí hned tak něco napsat, zřejmě v duchu "kdo nepeče s námi, peče proti nám". Slibuju, už se to nebude opakovat, nerad bych měl na svědomí špatné spaní či podupané od puberty uctívané modly některých zdejších diskutérů.....

Komfortní podvozek sedanů XJ ani hliníkový podvozek XK ty okruhy nejezdí Honzo, jezdí je původní řešení aka XJS....

o 23.07.2010, 12:12 | H-Honza (M)
no ja nevim co to bylo za XJS, jestli V12 nebo s tim slabsim V6, a protoze jsem byl na vylete s kamaradem co ma XJS V12 cabrio a absolutne seriovem stavu, je pro me nepredstavitelne - s timhle autem jet na okruh. Navic okruh jako je sosnova.
Neupiram mu rychlost v primce, ale ty naklony a deformujici se pneu byly proste strasidelny.
Porad je podle me mezi temy auty o kterych mluvime cca... 500kg rozdil, ktery se proste projevi.
Ale ja to napsal jasne, nevim co to bylo za audi, takze pokud jste tam honili V12 tak dejme tomu, vzhledem k absenci samosvorneho diferencialu nebo protiprokluzu je to pro me nepredstavitelny vykon.
Na sosnove jsem byl na navlhle trati s XK8, absolutne nepouzitelne auto...
Nebiju se tady za cest ctyr kruhu, tyhle nemecky karky nejsou muj salek kavy, jen mi to proste trochu pripomelo jednu starsi diskuzi, kterou uz asi nenajdu...
o 23.07.2010, 12:20 | schwaboid
Kdo umí používat Google, najde si, pro ostatní: Šestiválcovému motoru AJ6 byl zvýšen objem na rovné čtyři litry...V roce 1996, po úctyhodných jednadvceti letech výroby, sjel z výrobní linky poslední Jaguar XJS. Jeho podlahová platforma byla však použita v roce 1994 u astonu martin DB7, který zůstal ve výrobě až do roku 2003.
o 23.07.2010, 12:53 | schwaboid | Upraveno: 2010-07-23 13:01:12
Jak by takováhle bestie mohla předjet kombík od AUDI :-))

foto k příspěvku  od schwaboid

o 23.07.2010, 13:34 | radek.613
XJS V12 cabrio s automatem, tipuju na 99 procent navíc určitě US verze, opravdu není nářadí na okruh. Okruhové coupe používá drobet jiná kola, pneumatiky, tlumiče, pružiny a stabilizátory. Nápravy jsou samozřejmě stejné. Operovat zde, v konfrontaci s okruhovým quattrem s na čistý komfort postaveným kabrioletem se sníženou tuhostí skeletu je velmi, velmi úsměvné.... ale už dost, slíbil jsem že už to nebudu řešit, nikam to nevede.... Jo a na té Sosnové jsi byl s XK8 s manuálem a samosvorem, nebo se seriovou XK s automatem a komfortním podvozkem, určeným pro dlouhé klidné dálniční jízdy a dovoz dětí do školky?
o 23.07.2010, 13:43 | Tuner#2
radek.613: Četl jsi laskavě můj argument? Proč auto s podstatně větším výkonem, nižší váhou a lepším podvozkem nepředjelo toho brzdiče před sebou? Protože prostě na to je Sosnová strašně malá.
o 23.07.2010, 14:16 | assassin
tuner: no ono je videt jestli auto za tebou ma na vic a jen neni prostor k predjeti, nebo ze se sotva drzi.

kazdopadne mi prijde taky zvlastni na mokru ujet s vozem jaguari koncepce necemu se spoustou diffu, 4x4 a preplnovanym motorem... ale ja nejezdil ani v jednom takze bych vestil z te kristalove koule kdybych tu rozvijel naky soudy. kdybych ale tu kristalovou kouli zkusil tak tipuju na o dost lepsiho ridice v jagu, na sosne tohle podle me udela vic nez kvality vozu, v teech rychlostech tam jsou stovky koni k nicemu.. ale soudim podle motorek, u aut jsem na takove jezdeni asi jeste neuzral...
o 23.07.2010, 14:20 | assassin | Upraveno: 2010-07-23 14:28:36
Unihero: 650PS akord musel bejt taky preplnovanej, uz v serii na tech 220 nebo kolik to ma to toci asi 8tis s tim o co to jde prevrtat by to muselo mit 650PS v 18tis otackach...

ty sprinty zvlast z videi asi moc nereknou, tam udela ridic hrozne moc, kola, pneu, prevody

na kratky draze v dlouhy lhote jsem videl mvoleska na sprintu davat e36m3 s G4 s200ps ropakem.. ale bylo videt ze kdyby se jelo vic jak 200m tak je m3 o 100koni dal:) (v tydnu pri blbnuti na letisti, zadna ofiko akce)
o 23.07.2010, 14:29 | H-Honza (M)
to ma byt nejaky chytak asi ze jo? :O)
XK8 se nedelalo a nedela v manualu...
Resp. zadna velka kocka se nedelala v manualu vyjma Mondeoguaru s S-ocialguaru, si myslim - z tech soucasnych modelu, nemluvim o veteranech.
Ja mel XK8 s CATS a podle neustale hrabajiciho jednoho kola zcela jiste bez samosvoru.
o 23.07.2010, 19:03 | walish
hoši nehádejte se,stejně by vám to STS natřelo v sosnové všem a kdyby nebylo místo,tak toho před sebou přeskočí :o)))
o 24.07.2010, 22:21 | Nismo.Power
walish : konečně nějakej pořádnej názor ;-)

já to vidim jinak..... nemá cenu tahat nic z USA neb tam samo tý RS2 určitě natrhne každej.....
ještě tu nebylo moc japonců do flame.....

takže já beru Suzuki Escudo (ne místního člena) a ted se můžete přít kolik by audi musela vůbec mít koní aby byla přinejmenšim schopná se držet escuda :)))


a do kotle přihodim že v sosnový se rozhodně předjíždět nedá takže nemá cenu posuzovat z těhle videí kde je uplně jedno jestli tam člověk postaví Viper ACR-X proti Favoritu protože když dáte favorita na start první tak tam taky dojede první :D
o 24.07.2010, 22:39 | walish
nejjistější vítěz v sosnové je Avie, jen nesmí zaspat na startu:D
o 24.07.2010, 22:41 | Nismo.Power
avie možná, ale jedině ty co maj vepředu honosnej nápis "turbo" :)
o 24.07.2010, 22:44 | walish
a aby toho nebylo málo,co takhle do konkurence pro RS2 a XJ220 přihodit ještě esprit :)
o 24.07.2010, 23:29 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-07-24 23:43:04
to už tady ale mícháme aspon 3 topicy dohromady :D

walish už sám ví nejlíp kdo to všem natře a dostane zlato....

jedině neporazitelný

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 24.07.2010, 23:46 | walish
Nismo: :D:D:D
o 25.07.2010, 09:57 | Rudi
rofl nismo :-DDD
o 25.07.2010, 10:04 | vinzek fa
otazka znela kterej seriovej rodinej kombik to dokaze
o 25.07.2010, 10:09 | walish
vinzek fa: třeba Volvo V70R
o 25.07.2010, 12:13 | tappaja
Strojni Traktorova Stanice Chvojkovice Brod... :o))
o 25.07.2010, 12:30 | ruffrider
jako walish
o 25.07.2010, 12:43 | Kesam
H-Honza to je ale postavené jako draxter ne??
o 25.07.2010, 15:09 | H-Honza (M)
kesam: nevim na co reagujes, ale jestli to je na ta videa od Dahlbacku tak to jsou urcite specialy...
o 25.07.2010, 16:36 | vinzek fa
hm koukam ale o 20let mladsi v tej dobe nemel nikdo
o 25.07.2010, 16:39 | vinzek fa
ale je pekny kuwa
o 25.07.2010, 16:55 | ruffrider | Upraveno: 2010-07-25 17:03:53
vinzek fa - 850 T5?
20 let to asi nebude, ale i tak
o 25.07.2010, 17:09 | petis | Upraveno: 2010-07-25 17:19:28
Volvo 850 T5 melo v základu 315 koní 4x4? to se s RS2 asi moc dobře srovnat nedá nebo se pletu?
o 25.07.2010, 21:02 | vinzek fa
T5-R se 184kW tohle bylo nej ze serie co sem nasel

furt ta audina je luksus
o 25.07.2010, 21:02 | vinzek fa
T5-R se 184kW tohle bylo nej ze serie co sem nasel

furt ta audina je luksus
o 25.07.2010, 21:04 | vinzek fa
hlavne poladit tu rs2 asi neda tolik prace co to volvo
i kdyz to tohodle moc nevidim muj nazor je takovej
o 25.07.2010, 21:08 | ruffrider
petis - chtěl rychlé kombi? Chtěl! Netvrdím že je to to samé ale že je to rychlý kombík.
o 25.07.2010, 21:12 | vinzek fa
ale rychlej kombajn je pomalu kazdej ale zrychkit ho tak
o 25.07.2010, 21:27 | ruffrider
o 25.07.2010, 21:55 | vinzek fa
nj ale furt to asi nebude takovej zatach diky absenci quattra
o 25.07.2010, 22:00 | vinzek fa
o 25.07.2010, 22:11 | petis | Upraveno: 2010-07-25 22:19:29
to volvo na tom videu asi taky nebude uplně seriový co? takže pořád jako srovnání oproti RS2 asi nebude ono. A když vinzek chtěl rychlej rodinej kombík tak to asi znamená že by to mělo bejt srovnatelný s RS2. Takovejch aut jako to volvo z tý doby bude víc, ale srovnatelný s RS2 asi žádný.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4326 sekund.