
Navštíveno 441x

To jen kdo se v těch hicech nudíte...... :-D :-D :-D
[ Link ]
Ale jo, rád si rozšířím obzor... díky za tip.
a já naivně čekal nějakou knížku...
:-)

16.07.2010, 21:17 |
crestik | Upraveno: 2010-07-16 21:26:18
Hodnotný článek nabitý technickými informacemi, který deklasuje "diskuzní" utahování, ať už z TDi, HTP, nebo výbavy a 6 formátů písma.
Jinak s těmi páčkami pod volant to bylo, pokud vím, tak, že Vignale šoupnul do návrhu páčky Lucas (lukasy) z GB z nějakého auta, škodovka měla kopii s pár odlišnostma a až ty, s upravenou kabeláží a konektorem, používala Tatra do 613tek. Takže kdo má z čeho páčky je tak někde na půli cesty.
Diskuzní utahování zakládá se na skutečných diskuzích v reálném světě, jejiž ú)častníkem jsem nejen já byl. Nemám ve zvyku poižívat cizí řeči či pouštět do světa neověřené informace, které nemají reálný základ. Co se týká fontu písma, s tím musíš na majitele/tvůrce toho webu kde to visí, já to předla celé v jednotném Arialu o 12ti bodech :-D
Jinak Vignale použil páčky od firmy SMITH, nikoli Lucas. "lukasky" od Lucase společně s brzdama Girling nakoupil v Anglii přímo kombinát, tehdy n.p., při výrobě ověřovací serie, která už s Vignaleho řešením interéru a palubní desky neměla nic společného. Tak přišly páčky "Lucas" do ČR a tak dorazily i do Boleslavi....

16.07.2010, 23:08 |
Dudelina | Upraveno: 2010-07-16 23:16:34
Pěkné čtení, ale trochu jako Crestik.
Např. binární brzdy koncernu...nevim no, že bych si ve firemních autech dával čelem o sklo... :)
PS: Každopádně bych to takto pěkně slohově nadal dohromady ani náhodou.