Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > O2 - k nasr... Je tu někdo normální od kyslíka?

 o Navštíveno 987x o
o 13.07.2010, 21:41 | Freerider
Tak jako O2 mě nikdo hodně dlouho nenasral. Zřídil jsem si tarif Neon XL, k tomu inkaso z účtu. To bylo v dubnu, kdy jsem přešel z předplacenky. Šel jsem do banky, zřídil limit pro O2, dostal jsem potvrzení sms, že to bylo zřízeno. První měsíc - přišla sms - inkaso nebylo provedeno - OK, může se stát - nějaká chyba. Volám na O2 linku, že je někde nějaký šotek. Zaplatil jsem to na pobočce banky vkladem na účet. Jenže květen a další neprovedené inkaso a sms - to už mi bylo divný - volám do banky své bankéřce, udělám ze sebe vola, vše OK. Znovu O2 linka, zase celá opakovačka a znovu ujištění, že by to mělo být v pořádku. Dokonce se mi slečna omluvila (i když jsem to nepotřeboval), že vidí vše v pořádku, že to prověří přes techniky. Dokonce volala asi druhý den zpět, že našli nějakou chybu, že už to bude dobrý. Jasně, červen - nedošla už ani sms, je pravda, že jsem si to mohl pohlídat, ale nějak mě to nenapadlo, prostě jsem to neuhlídal. Neprovedené inkaso. Dluh 2600. No a červenec? k 10. 7. si opět nezinkasovali nic, pro jistotu mě rovnou ušmikli. No prvních 10 minut ze mě nevypadlo jediný slušný slovo, tak volám na zasranou O2 linku, co to jako má znamenat, a že jsem nezaplatil. Povídám, jak je to možný, když mám nastavený inkaso, který navíc všem nabízí jako nejpohodlnější formu platby. Odpověď - no asi jste neměl na účtu dost peněz - no to mě nasralo ještě víc, tak jsemjí tenhleten argument trošku osladil, no dobrý. Aspoň teda nasypala sms, s variabilem a částkou a já zas jak vocas do UCB to zaplatit rovnou na účet. To, že jsem kvůli tomu letěl jak kokot z Kostelce n. O do Hradce 40 km tam a zpět, to by mě ještě tak nějak nechalo klidným, ale to, že mi pipina řekne, že do dvou hodin to bude v pořádku, že opět zkontroluje inkaso (to bylo ve 12 hodin) a nic, to mě teda nasralo fest. No tak volám asi ve tři znova na O2 linku a slečna mi sdělí, že platbu nevidí v systému a když ji nevidí v systému, tak jsem to ASI NEZAPLATIL, no kurva, kde to jsme. Po řevu chtěla poslat doklad o úhradě na mail, pak, že to bude do obligátních dvou hodin připojený, tak já jak čůrák letím zase pro změnu do kanceláře naskenovat doklad, posílám to. Ve čtyři jsem to odeslal, ve 20 jedu z práce a furt nic - odpojený. Takže už docela v ráži volám na O2 a tam mi maník s klidným svědomím řekne, že jejich platební oddělení funguje do 4 a že mají čtyři hodiny na přijetí e-mailu nebo faxu. Co je mi kurva do toho? Tak to nemá slibovat. Kdyby to řekla narovinu, že to nestihnou a připojí to až třeba druhej den, tak by mě to asi ani nevytočilo - je to velká firmě a má svou mašinérii, která se musí rozhejbat, ale tohle je vrchol.

Tak jsem se vyblil, no a teď: není tady někdo normální od O2, který by byl schopen se na to podívat, v čem je problém?


o 13.07.2010, 21:53 | gizmi
Freerider: O2 mnoooo...jedinej operator ktereho nemam a NECHCI :D
o 13.07.2010, 22:19 | crestik
já zas naopak s 02 spokojenost...mám Pohodu na neurčito, než jí zkrouhli jen pro studentíky a zvedli na 220, pak ADSL, které je sice krapet dražší, ale zase nepamatuju, kdy byl problém. Kromě teda případu, když jsem měl natažený kilometr kabelu z asi 8mi kousků, spojené narychlo a padal mi net, přijel technik, a zadara vše opravil. Ale je fakt, že podobných případů slyším od okolí více
o 13.07.2010, 23:27 | rcman
Hm, já jsem si před časem užil podobný akce a co operátor, to jinej názor a jinej kec, u Radiokomunikací...

Fakt úžasný nervy a stresování, a v závěru jsem bxyl za debila jenom já! Že jsem prej nepoznal že operátor co to semnou sepisoval po telefonu tomu nerozumý a nemůže vědět co máme za linku atd.

Ted jsem teda s mobilem u T-Mobile, se kterym taky co nejdřív seknu, kvůli přehození pro mě výhodnýho tarifi Přátelé sít nesít. Na tarif s podobnym tarifem ale neomezený volání už jenom na čísla v jejich síti.

U O2 mám pevnou, ADSL net a telku. A zatim jenom spokojenost! Ikdyž to že si sem tam někdo stěžuje na O2 nebo jiný operátory mě už moc nevytáčí. Prostě hold riskuju. Vyberu si co mě vyhovuje v nabídce a když to porovnám a vyhodnotim jako opravdu dobrý, jdu do toho. A když by to nevyšlo, tak se stim bud smířim, nebo to rovnou rušim a je, to...

U nás si prostě člověk nevybere! Všude se něco najde...
o 13.07.2010, 23:29 | Prady
02 je řek bych u nás nejlepší volba, když ti to tak vadí tak si zřiď tarif u T-mobile a budeš břečet jak maj malý pokrytí signálu....z O2 se dovolám aj uporstřed hor, s T-Mobile měla teď třeba máma problém se dovolat někomu z okolí Telče a to určitě neni jedinej špatně pokrytej region....
o 13.07.2010, 23:30 | Prady
Každopádně jsem spokojenej i s internetem 02...těžko říct proč máš takový problémy...
o 13.07.2010, 23:48 | Bolthorn
Nevím ale měl jsem dvě čísla u O2, jedno u Vodafone a jedno u T-Mobile, vše paušály.. A s nikým jsem si neužil tolik srandy jako s O2...
o 14.07.2010, 07:11 | JP
Já jsem u O2 7 let, mam celou dobu tarif EuroTel Individual :D a neměl jsem za celou dobu problém. Děsim se teda chvíle, kdy s nima budu muset něco řešit, ale snad to jen tak nenastane:). Jediný co mě sere je, že mě zase po půl roce začali cpát nějakou CitiBank O2 kreditku. Minule je stačilo po několika odmítnutích poslat do prdele, teď je to asi neodradilo a volaj dál.
o 14.07.2010, 07:26 | Only_One
inkaso bych už nikdy žádný instituci nepovolol po zkušenosti z T-mobile kdy mi strhli 2x za sebou v jeden měsíc - do telefonu sem řval tak, že to to rozhodně nepobíral rozsah mikrofonu v přístroji.
o 14.07.2010, 07:43 | Freerider
Měl jsem všechny tři operátory. T-Mobile - naprosto šílená zkušenost. Byl jsem u nich od dob Paegasu (což bylo vynikající mimochodem) celých 11 let. Odvděčili se mi tím, že na občanku, kterou mi ukradli (v té době byla hlášená jako kradená 1 rok) dali nějakýmu šmejdovi paušál i s telefonem a já to po dvou letech tahanic a komunikace s ČTÚ musel zaplatit!!!!
Vodafone - to bylo s pokrytím horší, ale jinak bez problémů - byl jsem nucen přejít vzhledem k nákladům k O2, protože celá firma, pro kterou pracuju na IČ0 je u O a já provolám 1800 - 2500 minut měsíčně - účet u Vodafonu by mě vyšel na krásných 6 K, u O2 platím do 3K měsíčně včetně paušálu.
o 14.07.2010, 08:00 | Only_One
proč si nepořídíš neomezenej tarif co nabízí Vodafone? 2,5tisíce měsíčně bez omezení volání a data v mobilu gratis taky
o 14.07.2010, 08:13 | luda551
Only_One : no ja platim 230kč u Vodafonu tarif ONEnet :o))) jinak samo volani na vsechna CZ cisla zdarma (krom tech placenych co sou v Tíví:D
o 14.07.2010, 08:23 | Šestikule
no já jsem s mobilem u Eurotelu snad 14 let a zcela v pohodě, tarif za babku, mobilní internet taky (navíc teď už všude možně 3G), takže za mě spokojenost
o 14.07.2010, 08:52 | Freerider
O_O: Já jsem to blbě vyjádřil: myslel jsem náklady moje, ale i kolegů - no prostě interní předpis společnosti. Když mobil, tak O2 :o)
o 14.07.2010, 09:14 | xSam
Já jsem s O2 docela spokojenej, ale musím Ti dát za pravdu v tom, že s inkasem mají neuvěřitelné problémy. Mně trvalo půl roku, slovy 6 měsíců než jsem inkaso vyřešil. Stálo mě to desítky mailů a telefonátů, něco naprosto neuvěřitelného:-(((
o 14.07.2010, 10:32 | nome
no ohledně toho inkasa je to pravda, mam od nich internet po optice a vzhledem k iteligenci O2 není VS číslo zákazníka takže musím jak ovcas platit každej měsíc fakturu na paušální internet ručně. Zřizování inkasa jsem už vzdal
o 14.07.2010, 10:44 | Geo89
Já mam povolený inkaso pro T-mobile už asi 2 roky a všechno funguje OK. Celkově jsem u nich už asi 8 let , ještě mam na SIMce Paegas... a celkově spokojenost, nikdy jsem neměl žádněj problém kterej by se nevyřešil k mej spokojenosti :)
o 14.07.2010, 20:10 | Rajdlos
s 02 jdete do pr..., jezi se mi chlupy, kdyz vidim nekde jejich reklamy, neskutecne vym*davaj s lidma
o 15.07.2010, 15:47 | Fordik
Only_one: u nás (T-Mobile) není v případě dvou stržení během jednoho měsíce, problém nechat jednu platbu vrátit na účet. Divím se, že ti to nikdo nenabífl.
U O2 je escudo, ale ten je přes techniku. Nevím jestli pomůže i s tímhle.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4415 sekund.