
Navštíveno 2925x


13.07.2010, 09:54 |
AllInOne | Upraveno: 2010-07-13 10:04:22
Čučím po nějakým vozítku, zřejmě to bude E46/E90 330i, ale co doporučíte jako alternativu?
- něco co má 200 koní +
- podobná spotřeba, kde se dá jet dálka hravě pod 10/100
- auto na denní používání
- rok 2005 a novější
- aby mě nesežral servis s cenama
- velikostně podobné jako E46/E90
Díky za tipy

13.07.2010, 10:27 |
hanzz Manuál nebo automat? Co třeba Legacy 3.0R (v manuálu Spec. B)...

13.07.2010, 10:28 |
hanzz | Upraveno: 2010-07-13 10:35:37
...

13.07.2010, 10:39 |
323Marty | Upraveno: 2010-07-13 10:46:49
by mě zajímalo, jaký chceš vymejšlet alternativy k BMW e90 330i??? 335i? Jestli máš rád auta a řízení a nevyužiješ stálou 4x4 od Subaru, tak neni co řešit. Jestli máš radši pohodlí, tak C320 je moc pěknej a jestli je ti všechno jedno, tak si kup A4 3,0TDI :o))
manual nebo automat bych neřešil
323Marty - No, já nevím, nic mě totiž nenapadlo :o)
4x4 není třeba....A4 nechci, naftu už vůbec ne :o)
Já třeba ještě docela vždycky pokukoval po Volvu, ale myslim, že každej kdo tvrdí, že na BMW jsou drahý náhradní díly, měl by zkusit Volvo :o) Vždycky se mi líbila S60R, což by byla pro 330i slušná konkurence včetně pohonu 4x4, ale nevim, jak je to tam s tou spotřebou...

13.07.2010, 11:08 |
Only_One | Upraveno: 2010-07-13 11:15:42
Jaguár S-Type - dělal se v silné naftě cca 150kw a nebo měl i 4,0 benzín
na Jaguáry jsem se díval, jsou to neskutečný kočáry, ale pro auto nemím garáž, takže bude stát venku a ten jaguár je moc nápadnej, něco co zapadne :o)

13.07.2010, 11:49 |
hanzz Jestli stojíš venku, tak si právě myslím, že třeba ten Jaguár nebo Subaru budou pro určitou sortu lidí, co si rádi přivlastňují cizí věci, menší bod zájmu, jak BMW. Navíc ten S-type na ulici docela zapadne :)
šel bych do Legacy, nebo ještě lépe Outback

13.07.2010, 11:57 |
hanzz Outback určitě ne pro toho, komu jde o řidičský zážitek. To vyšší těžistě je oproti Legacy docela znát.
napadl mě i Passat 3,2 V6. 184kw s DSG, by nemuselo bejt špatný.
walish: to nemyslíš vážně?! :o) Vypadá pěkně a výbava taky. Ale srovnávat BMW a Alfu?!
já mám X-typa jaga. A úplně v pohodě. Takové auto by krad leda blázen. Co by s takovým autem dělal.... oproti VW, OOOO, a BMW jsem 100x víc v klidu
Tak zrovna te alfy bych se ja nebal..to co znamena pro zadni nahon BMW,to pro predokolky plati pro Alfu...v tomto modelu sem jel a nebylo to vubec spatny
Alfu kluci určitě ne, nechci ji nijak pomlouvat,ale nechci prostě.
Pasat, zajímavá volba, podívám se.
S autem najedu tak 35/40tis rok, a auto si chci tak 4 roky nechat.
Jak je na tom ten 3,2 Pašík se spolehlivostí? A ten automat?
Servisní náklady? Díky
Lukasino, díky, ale co ten Pathfinder a pod tím? :o) To má tak bezva jízdní vlastnosti?:)
Nikde jsi nepsal, ze chces placku :) SUV ma taky neco do sebe, ale samo placka je na delsi jizdy vzdy pohodlnejsi :)
Hledas spis neco sportovnejsiho, nebo pohodlnou limuzinu?
:o) nic velkýho. Mám momentálne Cee´da, ale aby to bylo větší. Spíš něco sportovnějšího a komfortnějšího, rád jezdím, ale aby mě to nesežralo a ve městě to nejezdilo za 18litrů :o)
40město, 40 mimo město a 20 procent dálnice
parkuju na sídláku, sem se SUV ani nevleze :o)))
jak je možný, že je to tak levný? to bude nějaká zradička ne?
[ Link ]
cupra.165
vypadá hezky,ale cena už je mimo
Pánové, někdo nějaký info k tomu Passatovi 3,2 DSG?
Psal jsem do toho bazaru, jestli je auto v pořádku jak technicky tak vzhledově, nečekaně mi odepsali že auto je v naprostém pořádku :o)
Má někdo zkušenosti s tímto bazarem?
Mohl by mi to někdo z blízkého okolí pořádně omrknout napřed? Já to mám z Brna celkem štreku...
DAVOCAR s.r.o.
Olbramovice 203
10800 Votice
Passat 3,2
[ Link ]
Hmmm... DSG?? Nee. Bál bych se. I když, má (mělo by mít) málo najeto na to, aby bylo třeba dělat GO dvojspojky.
Nismo?
AllinOne:
a co moje Mazda 3MPS? :-) Sice trošku víc bych rád, ale zase bys měl víc kobylek a hlavně - nenápadný auto. kdo nezná, lehce si narazí rypáček :-)
Zdeny60 - na MPS jsem koukal, i na tu tvoju samozřejmě...zkusím si tady v blízkosti někde povozit...ale furt jsem spíš nakloněnej k nějakýmu kombajnu

13.07.2010, 22:18 |
hanzz Tak máš asi opravdu na výběr buď BMW 330i nebo Legacy 3.0R :)

13.07.2010, 22:45 |
Syrup | Upraveno: 2010-07-13 22:52:53
Za me jedine 330i ... sice uz ji nemam, ale bylo to nejlepsi auto co jsem kdy mel :-) Prodal jsem ji z duvoudu koupe silnejsiho a sportovnejsiho auta, ale ted toho docela lituju, protoze to auto melo vsechno co jsem potreboval a bylo i dost multifunkcni :-) Takze ted koukam po e92 335i, jenze ty jsou za strasnej nesmysl :-( ...
Nicmene za 450 si myslim ze se da splasit v pohode e90 330i ... anebo totalne vymazleny coupe e46 s 20 000 najetejma :-)
Syrup - no, zase tak moc v pohodě za 450tis. Kč se sehnat E90 nedá, nevadila by mi ani E46, ale ne coupe :o)
Pokud o něčem víš,šup sem s tím...filtruju mobile.de, u nás jsem našel E90
[ Link ] , ale chce to omrknout osobně

13.07.2010, 23:08 |
Syrup Kdybych ji neprodal, nacpal bych ti svoji :-)
Osobni nazor mam takovej, ze za tu cenu bych uz e46 asi nechtel. Nejsem ale objektivni, protoze jsem ji uz jednou mel a kupovat znovu to samy auto by pro me byl nesmysl. Nicmene je pravda, ze je vzdycky lepsi kupovat posledni kusy z vyroby urcity rady, nez prvni kusy z rady novy. Takze pokud chces pustit 450 litru do e46ky v sedanu, tak si myslim ze koupis skoro novy auto po duchodci a jeste ti 50 zbyde... a mas naprosto vytecnej motor se super spotrebou, zvukem, vykonem a vlastne vsim ;-)
Vždycky se mi E46 líbila nejvíc, ale teď když to tak porovnávám s E90, je to těžký.....
Jenže já na skoro novou E46 nenarazil, možná tady
[ Link ] kam jinam koukat nez na tipcars, sbazar, bazos nebo mobile.de?
NIkde nic moc neni....

13.07.2010, 23:27 |
Syrup no ono je fakt ze to jsou uz proste starsi auta, navic sedany, ktery si lidi nekoupej treba jako vikendovku, stejne jako coupem tzn to pak ma i vetsi najezd kilometru.
koukal bych na mobile. pripadne jeste autoscout24.cz .. cesky bazary bych vynechal..

13.07.2010, 23:32 |
Kacko AIO: E90
pokud trváš na BMW tak e46...... e90 je sice z novějších asi to nejlepší ale už to dávno neni co to bejvalo.....
3.0i sice má psaný koně ale jede to jak nudle z nosu resp. má to mdlej průběh výkonu a spotřeba neni zrovna pěkná.....
subaru dobrá volba...... legacy s R6 nebo rovnou SpecB legacy...... podle mě jak na spolehlivosti tak na svezení mnohem lepší volba než e46 a e90....
passat je spotřebák, 3.2 zní super ale motor ja hroznej a spotřeba ještě horší, proti motoru 3,6 je 3,2 tragedie.... DSG je super jen než se to vysere, díly pro ně neexistujou jediná oprava existuje výměna kus za kus..... spolehlivost 3,2 nevim jezdí jich tady asi 5,5 ale motor je to hroznej....
DAVOCAR ? :)))))) jejich pražský pobočce která má top auta který vykupujou opravujem auta, nekoupil bych si od nich ani koloběžku neb moc dobře vim co vykupujou a za kolik peněz to pak mám dát do pojízdnýho stavu :D..... většina aut co vykoupěj má nějakej problém tj. vykoupeno za málo díky vadě která je opravena za co nejmín to jde.....
lexus IS super svezení..... 350 asi neseženeš ale IS350 je krutej zabiják.....
Jaguar...... myslíte ten levnej model co je vlastně ford mondeo ? nevim nechtěl bych to ..... když jaguar tak to musí bejt čistokrevnej jaguar a to sou jinačí modely a ceny....
další hezký kombajny třeba mazda6 .... jedno z nejspolehlivějších aut co u nás jezdí.... MPS je dobrá zatimco "sport" verze je lenochod....
charger, magnum s hemi rozhodně naurazí ....
Nismo - kolik "levných" Jaguárů si vyzkoušel že to takhle soudíš? :-). Pokud jde o cenu, ano S-type a X-type jsou skutečně velmi přijatelné cenově a je jich docela dost na trhu. Co se týče odkazu ke značce je to další z řady aut a to že to má část platformy společnou někdy vůbec není na škodu, především, když ta auta využívají to co skutečně funguje :-)

14.07.2010, 07:33 |
hanzz Nismo: Subaru nemá R6, ale H6! :)
Nismo.Power: Totálně out hodnocení 3.0i motoru, kterej je vynikající a navíc je to jednoznačně třílitr s nejmenší měrnou spotřebou vzhledem k výkonu, není problém jet dálku se spotřebou která začíná sedmičkou když si člověk dává trochu pozor a když se jede opravdu rychle, opět je to jeden z nejúspornějších motorů, překročit patnáctilitrovou hranici už chce dost nasazení a odvahy. To, že tam není jediný kopanec a motor táhne sametově od tisíce až do omezovače, to není mínus ale plus, dneska už takovej motor nikdo nesestrojí, všechno jsou nějaký turbíny co chcípnou v pěti tisících s výkonem a k omezovači se doplazí a kdo si stěžuje na takhle výbornej motor, je akorát trouba línej podřadit.
Asi jediná jeho nevýhoda je spotřeba oleje kolem litru na 5.000 km. Rychlejší a syrovější alternativa co se týče sportovního svezení může být třeba 350Ztko od Nissanu nebo turbená Impreza, která ale jezdí za téměř dvojnásobné spotřeby a v každodenní použitelnosti nedosáhne na E46 ani jedno z toho.
Nějakej Passat, Legacy nebo něco podobnýho to už jsou proti E46 totálně nezáživné autobusy a kdo to chce srovnávat tak je fakt asi guma. A za těchto kritérií doporučit Magnum s Hemi, to ani nebudu komentovat, na dálnici boží ale když přijde série zatáček, tak s ní E46 vyběhne i se základním motorem. Nedoporučím jenom diesely, které jsou těžké na předek a trochu stahují výborný podvozek do nedotáčivosti, se kterou je třeba počítat.
Doporučuju vyzkoušet E46 i E90, ve stejném stavu skoro všechno hraje pro E46 (vzhled, komfort, kvalita zpracování, jízdní vlastnosti, zpětná vazba) takže to chce hlavně najít dobrej kousek. Servis pro benzínovou E46 není nic co by mělo stát za speciální zmínku, bude to bez větších problémů.

14.07.2010, 08:54 |
hanzz Legacy 3,0 Spec.B "nezáživný autobus" :)
Ono zas o tolik větší jak trojkový BMW není. Ale určitě bude s bavorem pro výbornýho řidiče větší sranda a možná bude na kvalitním povrchu i o něco agilnější ... teda jenom do tý doby, než začne třeba pršet, nebo než se ten povrch změní v méně kvalitní ;)
Každopádně to vypadá, že AllInOne má stejně už svýho favorita a že moc případný konkurence opravdu není, takže vlastně už není o čem...
né že by tady na foru byl člen kterej vyslech všechnu slávu na BMW tak si koupil 330i e46 ve skoro plný, mpaketu a bohůžel i automatu s tiptronicem......
myslim že to trvalo cca měsíc než ho to auto začlo srát neb např. udávaná spotřeba na pc byla znatelně menší než reálná spočítaná podle dotankování.... spotřeba jemnou jízdou 9-10 díky automatu a běžná tak 12-13 a za 15 to rozhodně nebylo problém...... toledo co měl před tim s čipem na asi 190hp by tomu naprášilo kdykoliv kdekoliv až do rychlosti tak 220 kde se prostě bmw dokázalo valit líp ale za 2násobek spotřeby neb toledo končilo tak na 240-245 a bmw dokázalo 250 tacho... převodovka hrozná, mpaket podvozek nepoužitelnej, vrzající interiér takže ten člověk opět skončil u oktávky a je spokojen....
jinak proti benzínovejm motorizacim těhle bmw nic nemám, motory sou držáky když tě zrovna nepotká vanos ale jinak sou stavěný fakt bitelně a to už od pohledu.... ale nějakej vrchol techniky to nikdy nebyl a nebude... je to určitě lepší průměr ale...
spotřeba oleje je jasná u těhle motorů a je dost velká s tim musí kupec počítat....
Only : neboj dost sem vyzkoušel ale prostě rozdíl mezi jaguarem a napodobeninou která nese jen znáček je naprosto hroznej.... tomu taky nasvedčuje ta cena, jezdí k nám ted i arménec s X-type s nějakym 3litrem a jestě sem snad nikdy neviděl takhle domrdaný auto vůči nájezdu.... je první majitel a musel by bejt naprosto nehorázný prase aby za tim stáol on neb tyhle lidi nám tam vozej hodně aut a jediný co od auta chtěj je růženec na zrcátku a automat jinak prostě jen seděj a jedou....
průběh motoru se líbí jak komu, já určitě mdlej nesnesu..... mám radši nástup výkonu než neustálý dávky malýho ale stejnýho výkonu....
prostě dal na rady jak je bmw super a udělal si o kvalitě vlastní obrázek + vůbec než sehnal použitelnej kus tak to bylo pátrání jak pywoj než sehnal svuj neb všechno je bud vylítaný nebo nesmysleně předražený....
passat je nezáživnej autobus ale legacy natož ve specB to je hodně trvdý tvrzení..... dle mě by v zatáčkách udšlalo hravě i sériový legacy e46 v mpaketu :)
a charger apod tak nevim, nejprv si ty auta projed pak vymejšlej co by komu nandalo..... sériový podvozky sou houpáky ale s motorem sou pořád jiný a jiný a řek bych že s e46 by nemělo ani R/T problém vytřít silnici o SRT ani nemluvim :D série proti sérii bmw samo mluví pro bmw....
Hanzz : sorry ;-)
to že je někdo první majitel neznamená že není prase a lidi prasata jsou. Já X-typa mám s jsem s ním naprosto spokojenej ty napodobenino :-) Nicméně sme se tu bavili o S-typu což je trošku odlišný případ, kde máš daleko víc větší odkaz na Jaga.
nismo: cece nevim, nejsem nakej xtra bojovnik za svou znacku, ale kamos ma e92 325i, tzn stejnej trilitr, jen proti 330i ochuzenej o naky kone, auto od novoty, stejne jako predchozi oktavku 1,8t... ten 1,8motor hodnotil jako super, ale tenhle je o rad jinde, jede to vsude znatelne lip a mensi spotreba. vicemene se nedostane pres 9 a to jezdi dalnici s docela vysokejma rychlostma na tempomatu. ja mam 328 e36, tzn vzdaleneho predchudce a pri stejnym stylu jedu cca o 2-3litry navic. dynamika vypada podobne.. e36 je lehci, ale ve finale je ta e92 rychlejsi, holt kone navic. jo je fakt ze u nej sou data o spotrebe z palubniho PC... jestli je vyrazne optimistickej netusim, on tohle moc neresi, takze spotrebu podle tankovani neprepocitava. to ze tyhle motory jedou od nuly do omezovace porad stejne mi teda prijde ze je to plus, ikdyz to muze delat dojem toho ze je to liny.. zvlast proti oturbenejm naftam.. ale asi je lepsi kdyz ma clovek z auta "linejsi" dojem a ve finale je docela rychly, nez kdyz tam naky TDi foukne ve 2tis 3atmosfery a vypada to ze to z tebe vymacka dusi a ve finale to jede pomalu...
s 3,2 motorem mam zase zkusenost v petkovym R32 a prijde mi ze to jede pekne, spotreba teda vyssi nez u trilitra bmw, ale zas takova tragedie jak pises to neni a to to taha DSG,4x4 a spoustu kilo navic...
BTW jestli nekdo prejde ze stavu - nasranej z bawa na stav spokojenej z oktavkou, tak asi u auta hleda neco jinyho nez bmw nabizi, nebo ta vymazlena e46 fakt nebyla v poradku. ja jezdim oktavkou a starou e36 a je to teda mega rozdil co se pozitku s rizeni tyka, samo kdyby me zajimali jen uzitecne veci tak je oktavka jinde, spotrebou nam ta 81kW umi jet za pulku toho co 328 a do kufru nacpu mnohem vic veci.. takze "lepsi" je i vec uhlu pohledu
BTW ty hesla o podvozkach a co ktery auto udola v zatackach mi lehce hlava nebere, myslim ze umim jet celkem svizne, roky sem jezdil na velkejch motorkach, ale da se rict ze se zadnym modernim autem nedokazu jet na limitu a tudiz bejt s jednim nejak vyrazne rychlejsi nez s druhym, nebo spis nedokazu to dohnat do stavu ze bych odhalil to same tvrzeni odborniku "ma to podvozek na picu", sem takova lama nebo spousta z tech odborniku rozsiruje nejake svoje neoverene domnenky?

14.07.2010, 10:43 |
hanzz Nejsem žádnej "mistr volantu", ale myslím, že umím posoudit, jestli mi určitý podvozek v určitých momentech ještě přijde jistý a když už ne. Např. nedávno jsem jel po dlouhý době s Oktávkou II 2.0 TDI a dost mě překvapilo, jak je to kvůli těžkýmu předku neagilní. Ale samozřejmě říct, že jsem s nějakým podvozkem už opravdu na limitu neumím, protože to mi nikdy nedovolí pud sebezáchovy :)
Každopádně by mne čistě z fandovství zajímalo přímé střetnutí 330i vs. Spec.B. Ale jak jsem psal, myslím si, že na suchým kvalitním asfaltu by mělo lehce navrch BMW, jinak bych si ale vsadil na Symmetrical AWD. Ale to je stejně jenom teoretická spekulace :)
Nismo, tohle už jsou prostě normální bludy obludy. Z oktávky jsem měl přímo možnost přesednout do Mpaketovýho E46 takže vím o čem je řeč. Opravdu jen málokdy zažije člověk takovej kontrast jako přesednutí z tý rozhrkaný boudy do oázy naprosté pevnosti a ticha v E46. Tam, kde se oktávka kroutí, hrká, všechny plasty praskají a auto divně poskakuje, E46 naprosto lepí k silnici a přes M-Paketový podvozek i daleko líp tlumí všechny nárazy, karosérie to všechno líp snáší a nevrzne vůbec nic. A s narůstající rychlostí samozřejmě kontrast ještě roste a roste...
A samozřejmě jsou tam další rozdíly, jeden z nich je jak auto komunikuje s řidičem, jak se chová na limitu a informuje o přiblížení k němu, jak moc se dá kromě použití volantu ještě řídit plynem. Tohle všechno je v E46 na úrovni, kterou jakékoliv druhé auto z běžné konfekce prostě nemá a lepší srůst s autem člověk najde skutečně jen v žánrově čistších autech jako je třeba MX5, Lotus nebo i klidně nějaký přemotorovaný hatchback typu CRX / 205GTi z přelomu 80./90.let. Ale to zase nejsou stroje na běžné ježdění.
hanzz: no ale ten pocit vyrazne ovlivni treba pneu, nebo ridicskej styl. me treba docela dlouho trvalo si zvyknout na rwd u bawa, kdyz sem predtim jezdil samejma predokolkama (az na s100 a ladu) navic spousta novejch aut ma to predavani informaci ridici celkem dost zamlzene ruznymi esp apod a auto se tvari jiste az do chvile kdy vyleti do pangejtu:) jako treba srovnani aut v jednom segmentu s jasnym zaverem ze to ma lepsi podvozek nez tamto mi nak hlava nebere.

14.07.2010, 11:05 |
hanzz assassin: Tak ona je to samozřejmě otázka preferencí. Někdo nedá dopustit na podvozek C5, jiný zase na M3, někdo chce pohodlně dovést rodinu, jiný zase řezat zatáčky. Nicméně tady se bavíme o jistým "řidičským zážitku", což je sice opět subjektivní pocit, ale dá se nějak ohraničit. Pro rozhodnutí, jaký je podvozek pro koho nejoptimálnější, by ten dotyčný musel mít možnost srovnat ta auta na stejném úseku, obutá (jak přesně píšeš) do stejných gum, za stejného počasí a hlavně ve stejné řidičově náladě :)
Nehledě ale na to, že kvalita podvozku je pouze jeden z mnoha faktorů, které kdo při výběru auta řeší.
hanzz: jo souhlas, ale z pohledu "ridicskho zazitku" na tom budou bawa asi lip, ikdyz spousta obycejnejsich aut jim nalozi...
a nebo bych za stejnym ucelem koupil auto z 80-90tejch let :) me se s jednickovym golfem gti jezdilo lip nez tim bawem:)
RB : to fakt už zní hrozně ale hrozně zaslepeně to co píšeš..... e46 neni špatný auto ale v mpaketu je na naše silnice nepoužitelný a na nerovnostch je klasická O2 rozhodně komfortnější a podvozek tam pracuje líp.... a že když už se zastanu já oktávky tak to musí sakra něco znamenat.... podvozky tam nejsou špatný vůbec sou to taky jedny z posledních klasik od bmw který aspon trochu komunikujou s řidičem narozdíl od novejch ale cpát to někam navrch a říct že lepší je jen lotus je totálně nepochopitelný.... aby ses pak nedivil že když si z e46 v mpaketu sedneš do civica ve sport verzi či TR nebo do corolly sport tak tě to auto podvozkem tak nadchne že si budeš myslet že je e46, pak corolla pak civiv a pak už jen lotus..... třeba ta sport corolla snese takový věci i na našich silnicích že se s tim nemůže ani trochu rovna e46 a určitě když budeš mít CTR tak v zatáčkách se tě M3 nechytne a přitom i CTR je komfortní což prostě o Mpaketu na e46 říct nemůžu .... standard je vklidu a je pohodlnej ale zase toho tolik v zatáčkách nevydrží.....
jel sem už v hodně autech, hodně e46 a hodně konkurentů ale prostě ta e46 je lepší průměr a pevnost ticha nevim, sou taky lepší auta ale ukřičený to neni pokud zrovna nemáš právě mpaket a špatný gumy, to jsme měly na tý e46 a v tom autě to hučelo solidně vč. rozvrzanejch věcí díky mpaketu :)
ale rozhodně e46 neni špatnej kandidát do výběru v tomhle postu, já bych si vybral jinde s timhle rozpočtem ale taky bych tam určitě zprvu řadil nějaký bmw
Je to zajímavé číst ty komentáře, díky za ně.
Když jsem viděl toho Passata, tak se mi i zalíbil, ale když je ten automat problém, tak rucde dál.
Nismo: ty mi haníš můj skoro sen :o)

15.07.2010, 21:35 |
PAULI Passata máme jako třetí auto a je to super hračka. DSG špičková převodovka. Absolutně bezproblémové auto. Za cca měsíc bude na prodej... ;)

Jako Syrup.
Taky jsem měl e46 330 ci a bylo to nej auto které jsem měl.
Jede to krásně,je zažitek v tom jezdit,nic to nežere,motor je léta prověřený,díly za babku, ale největší problém je ten ,že v čr top kus nekoupíš :) Měl jsem kupé ,ale bylo v něm více místa než v nynějším touringu :)
V nové 330i jsem jezdil a je to jak to někdo psal "bez výrazu" a neměl jsem z toho takový pocit, že by to jelo a bylo tak čitelné jako e46.