
Navštíveno 1811x

[ Link ] Jako služební auto, které by jezdilo měsíčně asi 2000km.
Svoji Mazdu 3MPS snad už prodám, takže pohodlnější naftový přibližovadlo, ale netuším porovnání servisbních nákladů na udržování tohoto BMW v pohotovosti?
Srovnání, komentář??
no ač to vypadá už z fotek asi na nejzachovalejší kus co sem kdy viděl tak počítej že motor si zanedlouho může říct o dost velkou investici která bude nutná......ber to tak že v průměru bys s timhle jezdil tak kolem 9 což naprosto ztrácí smysl neb si můžeš koupit 28 nebo 25 popř klidně 23 íčka který budou papat +/- to samý a svezení i spolehlivost je tam uplně jinde, potká tě tam vstřik ani turbo jediný co se často sere sou vanosy ale chce to dávat kvalitní olej a dávat ho často...
nismo: no za 9 uz to bude s 3,0d docela svizna jizda, nebo dost po meste. ja s 2,8 v e36 jedu za 9 relativne klidne a mimo mesto.. tzn v tezsi petce 2,8 srovnatelnej styl jako ropa za 9 to bude tak 11-12...jestli ne vic... leda ten benzin s LPG.
s tim ze u ropaka se muzes trefit blbe do chvile kdy to na servisu spolkne pul ceny auta je fakt. ale tak smolika muzes mit s kazdou ojetinou.
celkove ale nemyslim ze bys s 530d usetril naky penize proti MPS jen diky nizsi spotrebe...

09.07.2010, 09:09 |
Syrup Nismo: ze se casto serou vanosy? lol :-)) kolik jsi jich videl vysranejch, ze pises casto?? :-D
bral jsem od nich auto, a nejsou ferovi...
klasickej bazarnickej smejd, takze proverit, prohlednout.
Jinak pokud uvazujes o necem takovem, tak okoukni tohle:
[ Link ] auto je fakt pekne, vozil jsem se s nim a prislo mi perfektni.
Jestli se zbavim cOcktavky, a predsudku o tom ze to je paprdoidni zastarala pixla, tak si pro nej asi dojedu jestli jeste bude k mani.
to je to papouskovani internetovych mouder... ty vecny negativisticky zvasty snad nikoho uz nemuzou prekvapit.

09.07.2010, 09:38 |
Rudi o tomdle bazaru sem slyšel už hodně věcí, takže tomu bych se vyhnul obloukem
Mno bracha mel 528 a prumer mel 11, jako klobouk nejezdil, rekneme tak nejak normalne. Auto bylo krasny, nicmene se mu tam casem dosralo nekolik veci a opravy, kdyz se secetly, tak z toho udelaly prodelecnej podnik.
Druhej bracha mel 530D v automatu, ted ji prodaval s najetejma 400tis km a ze by se mu neco sralo, to se rict neda. Nevim o zadnym pruseru, kterej by stal balik nebo ho nechal viset nekde na ceste. Jezdil, pokud si dobre pamatuju, mezi 6-8, jeste to overim.
jo ta spotreba u ty 530d by sedela, sam jsem byl prekvapenej kdyz ta stribrna v mym odkazu mela prumer myslim 6,7l... coz je o nejakej litr vic nez jezdi zena s cOcktavkou.
Motor by při zdravých vstřikovačích neměl na volnoběh nebo v tahu nijak dunět, měl by kromě volnoběhu jen ševelit a táhnout souvisle až někam za 4.000 otáček s pěkným zvukem přičemž vytočit se nechá až na pět tisíc, u manuálu pozor i na dojebaný dvouhmotový setrvačník který stojí mezi 10-20k, stačí lehce přiložit levou nohu na spojku a když pedál pravidelně poklepává, spojka v záběru škube nebo po vystavení v tahu hlasitě klepne, bývá to on.
3.0d je opravdu super úspornej motor na výkon a kroutící moment kterej poskytuje a k tomu motor jako železo je téměř nesmrtelnej. Potřebuje ale dobrou mazivou naftu a také šetrné zacházení, k čemuž patří vytáčení až po dvojnásobku doby za kterou se ohřeje voda na provozní teplotu - olej se zahřívá dvakrát pomaleji - a také dochlazení turba po jakékoliv svižnější jízdě. Motor můžu jen doporučit, jezdíme za cca 7,5 litru v poloviční kombinaci cest městem do práce a zběsilých jízd po okreskách.
no bych jen dodal, nechat si nezávisle ověřit historii vozu dle VIN a obvolat německé servisy dle servisky, u tohoto bazaru jsem zaregistroval již několik aut s poněkud "vylepšenou" historií (-150t km žádná míra)
Tak mi psal, ze s tim jezdil za 6-6,5, dodrzujic predpisy +/-10%
Věřím tomu, venku to jde kolem 5.5 při velkém sebeodříkání :o)
Assasin:
Mazda se prodává ne kvůli nákladům, ale kvůli zdravotním problémům (páteř-trvdý auto a navíc nemá tempomat, což je pro mě dost zásadní problém, mám navíc po letech ježděníproblém s kyčlí, takže jet 250km se strnulou nohou je tristní věc. Bohužel, v CZ není mopžno tempomat na 3MPS dodělat, ačkoliv to prokazatelně jde, ale moje znalosti na to nestačí. A do GB se mi opravdu s tím nechce. Mít tempomat, ta bych zkousnul i ten tvrdší podvozek.
Já neříkám, že BMW musí být jediná volba,může to být cokoliv a je docela možné, že skončím zpět u Superba s 2,5V6 a titptronicem, kterého jsem mlě před časem a právě důvodem jeho prodeje byla tato 3MPS :-)
H-Honza: mluíéš o Auto-Re? Jaký problém? Já od nich bral P407SW a podle mně seriozní jednání, auto hezký, údaje pravdivý.
Jinak VIP Cars (mmch) jmenovec:-) znám z webu, ale pro mě dost z ruky (jsem ŠUmperk). Mají (měli) tam hezkýho Outbacka s plyniskem, ten mě láká či spíše lákal - je už asi pryč. Jiank to ato na fotkách vypadá fakt hezky a je to to, co bych mohl, upřednostním kombi, vozím dost krámů (letadla-modely, věci na WS, lyžování a pod-tady je kombi výhodou).
530d jsem jezdil cca 8.000km, auto mělo najeto okolo 380tkm a úplně v pohodě, byl to automat, spotřeba od 7.2 - 8.5l podle jízdy, ježděno většinou Plzeň-Praha a po Praze. Na autě co vím já tak po celou dobu s motorem žádný problém, krom jednou prasklá hadice na vodu.
Zdeny, jestli jak píšeš, najedeš do dvou tisíc měsíčně, tak se klidně vykašli na naftu. Nevim teda v jakym poměru by byly jízdy město / mimo, ale s 530i mám na delší štreky spotřebu 8 litrů. Extrém je 7,6 - cesta do Itálie a zpět s maximálním dodržením předpisů. Po městě když se udržíš na semaforech a nebudeš moc v zácpách, se da jet stopro do desítky. Můj dlouhodobej průměr je 9,2. Je fakt, že jestli 530d se dostane na 6 litrů, tak je to pro tebe měsíčně na 2000 km 2000,- korun rozdíl. Ale nevěřim, že by byl průměr 6 litrů, spíš kolem 7,5 - 8 a to už by byl měsíčně rozdíl jen kolem pětistovky. Zvaž to, motor M54 je podle mě nesmrtelná dokonalost pod kapotou a o vysranejch double vanosech slyšim teda prvně. Pravda je, že si řekne o litr oleje tak na 6.000km, ale to mi přijde u takové motorizace v pohodě.
323Marty:
když bych něco lehce ušetřil, nezlobil bych se. Jsem si skoro jistý, že s 3,0 bezínem za 8 nepojedu, natož v zimě, u nás v podhůří Jesníků:-) STran spotřeby by to bylo z bláta do louže. Mazda jeudí za 8,5/100 N98 v kombinaci a to se musím držet, jinak by to bylo více:-)
Takže nafta či auto s již instalovaným LPG by bylo asi lepší, avšak chápu u obou systému vyšší riziko poruchy a potíží (hlavně dýzl).
Nakonec asi půjdu zase do Subaru, s Legacy jsem spokojen jak po stránce spotřeby, tak pohodlí a spolehlivosti, takže Legacy si nechám já, ženě se líbí OTB, jen prodat Mazdu :-)
Syrup : njn.... zrovna včera sem měl na servisu jednu e60 530i s kaput vanosem, a zrovna člověka kterej dělá jen a jen bawory a nic jinýho a sám si stěžoval že se to prostě sere a neco jich sám už repasoval :)
předpokládám že nemáš moc šajnu jak to vlastně funguje ale když ti řeknu že třeba u novejch V8 od BMW je 100tis na motoru půlka života za sebou tak bys tomu nevěřil.... ono máš tam na V8 vanosy a ještě to domrdaj valvetronicem takže co by člověk čekal.... dlouhý ventily atd....
jak řikám u vanose si hlavně hlídat kvalitní olej pak nejsou problémy, včera tu e60 sem rozhejbal pouze kvalitnim výplachem olej, chemií a následně kvalitnim olejem....to auto přijelo (najeto 120 nevim kolik reál ale vypadalo tak) a netáhlo a na volnoběh se mrcasil motor tj. nepřetočil se vanos zpátky.... po aplikaci chemie a projetí se motor ani nehnul :)
323Marty : třeba zrovna u tý e60 kterou sem křísil byla spotřeba oleje prej skoro nulová což se sám divil..... ten člověk kterýho to je tak má od M5 e39 po vše možný a prostě vanos je hodně lehce smrtelná věc, objeď si bazary a schválně zkus najít auto který je má zdravý a budu se divit když z 10 aut najdeš 2-3.....
aneb jak mi včera řikal ten týpek cituju "ty kokoti si myslej bůhví co nemaj až se z toho vždycky ocitnou na hranici technický demence" ale jinak má BMW rád ten člověk samo taky má radši starý k těm novejm se vyjadřuje velice ráznym způsobem ale než aby jezdil pořád prej v M5 tak radši sehnal za super peníze tuhle e60 a má to prostě z A do B....
jdi do subaru uděláš nejlíp :)
NP: proč si člověk, co dělá bavoráky, nechává spravovat svoje BMW od někoho jiného, zvláště opravu, tkerou už x-krát dělal? ;-)
protoze uz ho asi spravovat ty vecne rozsypany sra*e nebavi ne :O)
zase jen dalsi dukaz toho ze si lidi koupi auto u kteryho nejsou schopny zaplatit servis, hrabe se v tom kdejakej automechanik Lojza a pak se rozciluji ze se to sere.
Ale jak tak koukam at sem napise nekdo dotaz na jakykoliv auto, tak zrovna vcera ho mel NP na servisu a bylo rozesrany :o))))))

09.07.2010, 23:21 |
Pekys Ja byl s E39 spokojenej, nez se zacla srat vic nez je zdravo. Pokud auto ma dobrej servis (hlavne od predchoziho majitele), pak vydrzi moc, i kdyz svy mouchy taky ma. Je to tezky, takze ramena a tycky stabiků, displeje nebyly schopny poradne vymyslet snad do dnesni doby, takze rozsypanej caj nemine 9 z 10 aut.
Outbacka jsem ti chtel zrovna navrhnout :) VIP cars jich tam maji nejak moc. posledni dobou hledam nejakyho peknyho pro sebe, a VIP v Usti maji sem tam peknej kousek. Ale tak nejak tem bazarum uz neverim, takze hledam u autorizaku.
Na subaru vsude slysim chvalu, jaky jsou to drzaci, to u bmw se muzes spolehnout, ze problemy budou. Stači mrknout na bmwklub, co se tam vyskytuje u 530D za zavady. A neni jich zrovna malo.
jenze rozdil v interieru Subaru /japonce obecne/ versus Bmw pozna i slepec po hmatu, pro me je to jednoznacne nepruchodny smerem na vychod :-)
Japonci jdou svojí cestou vychytaného zatímco automobilky jako BMW jsou průkopníky nových technických vymožeností tak je pochopitelné že se tam těch věcí vytelí víc. Udělat 4 elektrický okna spolehlivý to asi dneska umí každá automobilka...
Zdeny60: obrať se na zdejšího člena "gigo" ten je přímo u zdroje v BMW, určitě by ti něco slušného našel.