
Navštíveno 1518x


06.07.2010, 18:20 |
fredh Co byste doporučili za větší auto. Swišť už se rozpadá a já už se musím za volantem taky trochu zklidnit, tak hledám něco úplně jinýho. Jezdíme na hory, kalby atd. a pořád si pučovat auto od našich není už ono. Navíc budu dálkově studovat v Práglu a sem tam budu muset na dálnici.
Chtěl bych auto min. od roku 2000, ne kombíka( ještě se na to necítím mít family wagen ), asi v naftě, ne oktávku, ne francouze, aby se to jednoduše nesralo. Je mi jasný, že to bude starší auto a sem tam do toho něco nacpu.
Prvotní zájem padl na Leona 81kw- kámoš ho má, jeli sme s tím ve čtyřech lidech do Itálie a nebylo to špatný svezení, ale v 5ti už by to byl asi boj.
Další byl passat B5.5 nebo jak se to označuje- ten se mi v sedanu dost líbí a asi by i splňoval moje požadavky. Chtěl bych tdi 96kw verzi- dokáže mi někdo říct, jestli je to dobrá volba v provozních nákladech, jestli se to sere atd.? Nebo benzín 1.8T, nevím vůbec jak to žere??? Passat je takovej můj menší favorit.
Pak sem koukal i na BMW 320d e46, to by asi ale bylo jen v kombíku kvůli tomu menšímu kufru, možná bych to zkousl, když by to byl nějakej pěknej kousek, ale oproti pasatovi mi přijde vevnitř o dost menší.
Nebo nějaký jiný BMW, třeba 5ku? vůbec se v nich neorientuju
No a nakonec mondeo. U těch vůbec nevím jak sou na tom se spolehlivostí, kterej diesel vybrat, co se sere. Do toho bych asi taky šel, protože za ty prachy bych asi sehnal nejmladší auto z těch tady.
Nebo můžete poradit i něco jinýho, co mě vůbec netrklo.
Díky všem za tipy
Subaru Legacy, na kalby na hory ideální, 4x4, jen holt benzin, hlavně se nebude srát
Jen tak za me, taky jsem kdysy chtel BMW s motorem 2.0D a kazdej mi to vymluvil, ze kdyz diesela od BMW tak jedine 3.0D ostantni za to nestojej :)
Co se tyce spolehlivosti tak hledej tu 81KW veri v TDi a nebo pak PD 96KW, vyhni se 2.0TDi od koncernu. Ikdyz zalezi kus od kusu, kdo jak se k tomu choval jako predchozi majitel :)

06.07.2010, 20:11 |
fredh jj, jiný motory od koncernu ani nehledám.
Ještě mě napadlo toledo, to se mi taky líbí. čumák leona s delším zadkem a ani to není hnusný.

06.07.2010, 20:21 |
Seat Power | Upraveno: 2010-07-06 20:29:43
za me Leon jak jinak,nebo dvojku toledo pokud chces o neco vetsi kufr.
Nic proti ale pasata uz ma fakt kazdej mladej...
BMW kazdej s kšiltem do leva :D
Ford-em tam vlakem zpet ...
Takze byhc to videl asi Leonek a Toledo :)
luda, další zaslepenec, co vybírá podle prupovídek?
Fordem tam, vlakem zpět
Fiat, mezi chuje přijat
Japonec nakonec
Auta s pi*ou na kapotě nebrat
...
luda551: a o seatech se rika ze ot vyrabej cigani :) takze taky nebrat, tak a ted z ceho vybirat? :)
Luďa ty si fakt trochu šefik,ty přísloví to je mazec.Jako když se mu ten Pašík líbí,stejně si ho koupí,Fordem tam,vlakem zpět?Já ho mám 2,5 roku,najeto necelých 60 tisíc,kupoval jsem ho ve 115000,takže něco přes 170tkm najeto,měním akorá olej+filtry.Leonek+Toledo?To maj zas u nás každej mladej,a to nekecám.Ty máš Opela pokud se dobře pamatuju,žes nenapsal nějaký přísloví na Opela?No já když jsem něco neměl,tak nesoudím,aneb jak už napsal crestik...
kluci byl to žert :D pasik je dobry auto ale pokud B5 tak jedine kombika ... jinak pokud se to udela clovek sam tak parada a vydrzi to ... ne ze si clovek zaplati origo servis a da se tam starline ....
Jinak Honcke mas pravdu mam astru ktera bouzel klekla KO spojka ta se nemenila takze odjela cca 400tis :D Jinak uz pokukuju po aute a vidim to jasne bud passat , superb 1 bo mondeo ...
Luda:to se divim že nejdeš opět do Opla po takových dobrých zkušenostech.Ta nová je docela krasavice.
Za 120 Legacy moc na výběr nebude. Totéž žádná 2,0TDi od koncernu, resp. když bude, tak to rozhodně nebude výsledná cena.
Lehce bych přitlačil a vzal klidně Mazdu 3 SPort 2,0i.
SKladné auto, ale dost velké na běžné cestování ve 4 (jako Focusú, motor této verze dost dobrý, auto celkově nadprůměrně spolehlivé.

07.07.2010, 08:49 |
Rudi Za mě dvojkový Toledo, je to docela nedoceněný auto a přitom velikostně na úrovni octávky :-)
Nu, asi bych udělal jednu věc, spustil bych si tipcars a dal hledat auto 100-120 tis + nějaký parametry, vyběhne hromada aut a pak už stačí jen vybírat, třeba to pomůže na inspiračku.
Hlavně nevybírej od internetu a podle povídaček, koukej nebejt línej a s těma autama si sjet. A hlavně nejezdi s tou E46 protože jestli dáš na to jak se s autem jezdí, tak si ji pak určitě koupíš :o)))
My jezdíme s kombajnem v třílitrovým turbodieselu ale teď jsem jel s načipovaným dvoulitrem taky commonrail a jezdí se s tím velmi pěkně, jen mi na hraně trochu chyběla totální jistota, kterou oplývá naše M-Paketová verze a taky zvuk šestiválce. Ale to většinu lidí trápit nebude protože když jsem to zkoušel, majitel mi chtěl ze svého auta vystoupit za jízdy že takhle rychle ještě nejel, nebrzdil a neřadil :o)
Koncernovým TDI je to na hony vzdálený, nechá se to pěkně potočit a že je to diesel se dozvíš až když při volnoběhu stáhneš okno.

07.07.2010, 11:48 |
matik | Upraveno: 2010-07-07 11:55:47
Souhlas s RedBaronem ohledně e46..ale e46 v dieslu bych radil koupit s větším rozpočtem..na 120 začínaj..
Takže bych pokukoval po audi kdej e výhodou 4x4 a dobrý pozink.. Pokud přemýšlíš o toledu tak bych vzal v potaz i boru..
Jinak zajímavé auta co jsem našel
[ Link ] [ Link ] [ Link ] [ Link ] Kdybych se měl dnes rozhodnout tak bych se vydal prozkoumat tu červenou boru..je opravdu pěkná za tu cenu..

07.07.2010, 17:02 |
fredh auto určo dovezu ze zahraničí, tady už sem se několikrát přesvědčil, že je to tu bída.
Každopádně se chystám objet bazary a do všech vybranejch aut si sednout a projet je. Pak se rozhodnu a dovoz.
Na boru sem taky koukal, ale ve vnitř je na mě malá, jako golf, takže ta asi ne, uvidím.
Někdo tu psal, že passata má každej mladej, to mi nevadí, mě de o to abych v tom pohodlně uvezl 4-5lidí a nějakou bagáž i třeba na hokej. Do swifta se mi vejde jedna taška a 2 hokejky:)
a 120tisíc je strop, chci aby mi zbyly nějaký prachy na léto.
BMW to byl jen takovej nápad a audi sou zbytečně předražený. Francouzský auta byly v rodině 4 a všechno nehorázný tragédie, takže to vůbec.
Ještě někoho něco napadá?

07.07.2010, 17:06 |
fredh jinak, jak sou na tom se spolehlivostí a spotřebou ty 1.8T. Možná bych volil i tenhle motor.

07.07.2010, 17:27 |
Seat Power | Upraveno: 2010-07-07 17:33:59
psal si ze chces naftu a ne benzin?

07.07.2010, 17:30 |
fredh Spíš naftu, vzhledem k asi častějším jízdám po dálnici. Ale v první řadě mi de o to, aby se to auto moc nesralo, díly aby se daly sehnat skoro kdekoliv a nesežralo to i trávu kolem silnice.

07.07.2010, 17:47 |
deda Pokud bych volil koncernovej motor tak bych asi šel do 1,8T a vrazil tam LPG. Mel jsem to takto a pujdu do toho znovu ....
motor 1,8T muzu jen a jen doporucit.

07.07.2010, 18:07 |
fredh No a real spotřeba na passata, toledo, leona atd?

07.07.2010, 19:40 |
fredh co takhle ještě mazda 6?

07.07.2010, 20:32 |
rcman Myslim že nejrozumnější nápad je Subaru Legacy. Má ho kluk s práce, auto střídá majitele a maximálně svíčky a olej. A sem tam když se ve vratech trefí zrcátko... Ale nikde tě to nenechá!
Muj soused nabizi velmi peknou lagunu v nafte 81kw ,liftback,klimatizace,tazne, v elektrice,nebourane,jezdeno pouze delsi trasy ,najeto skutecnych 130 000km,vse plne funkcni,jezdeno pouze v letnich mesicich,to auto sem nevidel v zivote spinave,garazovane,v garazi stoji na kobereckach,poctive meje gumy zespoda :-) Za to auto dam krk. Cena 105 000.- dohoda

co se týče 1.8T, tak spotřeba ujde, dá se tím jet okolo 9l, ale běžně když s tím člověk jede normálně, nejede jak důchodce ale ani jak prase tak okolo 11-12l, já mám dlouhodobý průměr 13,5l ale jezdím kousky, není problém s tím jet i za 17l. Akorát co se týče spolehlivosti tak u mě palec dolů... Mám Passata Varianta...

08.07.2010, 17:48 |
fredh cupra: žabožrouta už nikdy, to nejsou auta, ale sračky. Sousedovi přeju mnoho šťastných km, ale francouzský auto nechci. Nechci se tu s nikým hádat, ale moje zkušenosti s jejich autama jsou velmi špatný.
Raimi: díky za real spotřebu. Takže jen nafta.
fiat stillo multiwagon JTD... nevim jestli AR156, tam bych se bal te spolehlivosti ale zase je to trochu "jine" auto.

10.07.2010, 11:45 |
fredh H-honza: kombíka nee
Teď sem koukal na ty mondea. On se dělal sedan i liftback, o ten bych možná měl zájem. Jakej naftovej motor do toho vzít? TDCI nebo TDDI. Jak se to sere a jako to jezdí? Má někdo zkušenosti?
Kufr v tom liftbacku vypadá dobře velikej.
určitě TDCi a rok 2003 a výš
MOndeo ==>fordclub.cz.
TDCI >2003
Pozor na:
- 2hmoťák
- turbo
- vstřiky
- koroze lemů a spodních hran dveří a pak vnitřních povrchových částí (!)
- ložisko spojky
A pak tisíc a jedna možností,. co se může dojebat jako na každém autě. DNes je už výhoda, že vstřiky se dají měnit levněji než kdysi celá rampa za 60 litrů :-)
Nej motor je 2,2TDCI, ale i klasika 2,0TDCI slušně jede.
Auto velký a pohodlný, sedačky (pro mě) OK. SPotřeba kolem 7/100, dbát na výbavu Ghia (tempomat, výhřev sedaček a čel skla).

11.07.2010, 09:26 |
fredh Zdeny: a jak poznám že je dvouhmota v hajzlu na běhu auta. V životě sem se s tím nesetkal.
jinak díky za info
Při stojícím autě zpraviídla pískavě vrzavý zvuk z prosotoru pod autem (prostě v místě jeho uložení), při rozjezdu na nižší otáčky škubání, pískání, rozjezd je neplynulý.
Bohužel 2hmot. setrv. je častá věc u SUbaru a tak popisuji příznaky, které mám já - jsem nucen ho co neviudět vyměnit, zatím s tím jezdímv klidu, ale mně to na klidu nepřidá:-) nemám rád, když na autě něco píská či nění tak, jak má být. Oprava kolem 20-25l vč. spojky, kdfyž to je otevřené.

11.07.2010, 19:54 |
fredh hm, to je prašť jak uhoď.
Díky za rady, dám pozor.