Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Koupě Mercedesu. Zkušenosti, doporučení, servis atd.

 o Navštíveno 2943x o
o 06.07.2010, 13:02 | rcman
Ahoj, jaký tady máte zkušenosti s Mercedeseme? Zajímá mě vše od r.v.2000 nahoru. Samozřejmě mimo náký Vaneo, Vito a Áčko. Beru nákou E, C nebo co já vim řadu... Prostě kombík v naftě a s automatem.

Jaký to má mouchy? Co se na tom sere? Kam se stim dá jezdit do servisu aby to bylo kvalitní ale né cenovky servisu MB? Ceny náhrádních dílů? (většina lidí říká že jsou kupodivu na MB levný)

Děkuji za odpovědi.


o 06.07.2010, 14:55 | Lukasino
Jen dovolim obecne rict, pozor na korozi, spousta jich hnije az to hezky neni :(
o 06.07.2010, 15:10 | rcman
Lukasino: Děkuju. To už mě pár lidí upozornovalo. Ale prej snad od r.v. 2003 už se dával pozink. Tak tam by to mohlo bejt lepší.
o 06.07.2010, 15:59 | alfik
vseobecne elektrika
o 06.07.2010, 17:39 | Šestikule
jako Lukasino, měl jsem teď ve výběru S-klasse a všechny, co jsem viděl, kvetly jak louka
o 06.07.2010, 20:16 | Rajdlos
taky mame s-klasse v rodine a nehorazne reznou dvere spodky
o 06.07.2010, 20:38 | tomi666
Tak tak koroze, u zadních lemů směrem k prahům, potom u kufru, skontroluj všude kde by se mohla držet voda nebo vlhkost, tam najdeš i rez většinou. Jinak tragedie je u merglu elektrika, všechny konektory apod, docela se vnich tvoří oxidadace a potom to furt otravuje že nefunguje tamto nebo tamto pak to zas funguje. Radši projet všechno přes diag. Pokud budeš kupovat stím že tam třeba nefunguje něco s elekt., tak se na to auto radši vyser, protože tě jebne z toho to opravovat nebo pátrat po příčině. Jinak offiko servis je jen pro bohaté, originál díly stojí docela raketu a moc toho v náhradách není. Doma máme cčko w203ku 3.2l, motoricky super, automat taky, žere to po městě 10l a dálkovku jezdíme i do 8l..
o 06.07.2010, 20:52 | JP
Cože, po 2003 pozink?:DD Jako o 10 let pozdějš než FIAT Punto za 250tkč? To je nějaká blbost ne?:D Je teda fakt, že o shnilejch Ečkách se vyprávěj hotový romány (jako třeba soused ostříkávající wapkou podvozek po každý jízdě v mokru apod.:)), ale jestli do roku 2003 neměly pozinkovanou karoserii, tak jsem právě o Mercedesech po W124 ztratil veškerý zbývající iluze...
o 06.07.2010, 23:18 | Knightey-
JP: ale Fiatum ten pozink moc nepomohl :D
Audi ma pozink take hooodne dlouho, takze jsem ani netusim ze MB to mel az tak pozde :) BMW to taky zaclo delat dele :)
A jen tak pro info, skodovka to zacla delat kdy? S prichodem Octavek? Cili cca 1996?
o 06.07.2010, 23:29 | JP
Jak to myslíš že nepomohl? Viděls prosimtě někdy nějaký +- udržovaný Punto který by ve velkym hnilo jinde, než kde bylo bouraný a blbě opravený? Nebo jinýho Fiata novějšího než Tipo?
o 07.07.2010, 00:34 | crestik | Upraveno: 2010-07-07 00:41:52
...taky srovnávat lakování ve fabrice Mercedesu a Fiatu je nesmysl. Btw co starší CLKčka, kolem 2000? Celkem na tom ulítávám, na tom velkém kupé...
o 07.07.2010, 08:10 | kuja | Upraveno: 2010-07-07 08:16:58
Crestik: A jako proc? Myslis, ze Fiat nejak sidi svoje lakovani oproti Mercedesu? Jestli si dobre pamatuju, tak vsechny evropsky automobilky jsou zavazany nejakejma normama, takze minimalne do vyse normy to musej mit vsichni stejny....

Ale zpatky k tvymu dotazu....CLK ma jeden znamej a je s nim spokojen, ma 200 Kompressor, ale kupoval ho od cloveka, kterej se tomu venoval a daval tomu peci...vetsina CLK 200,230 Kompressor,320 jsou vylitany chudinky....chce to hodne dlouho vybirat, jinak se pak nebudes stacit divit.....
o 07.07.2010, 09:06 | Šestikule
no je to trochu OT, ale třeba Hyundai už teď lakování šidí. Prodával jsem SantaFe r.2006 (starý model) a prodávající si měřil výšku laku, sám měl čerstvě nový Accent a lak měl o třetinu slabší než dělali tehdy. Ještě jsme zkusmo změřili i30 a ta na tom byla ještě o něco hůř než Accent. Takže věřím tomu, že dnes se už nešetří jen na materiálech, ale i na laku.
o 07.07.2010, 10:01 | Lukasino
Sestikule: vetsinou to je i podle tridy auta... Treba Lexus LS ma dvojnasobnou tloustku laku, jak RX nebo GS :)
o 07.07.2010, 11:24 | DaveF
tipl bych si , že to může být i novější technologií - stejná kvalita při nižší tloušťce laku :-)
o 07.07.2010, 11:29 | crestik
kuja: dělal jsem ve firmě, která dodávala část procedury lakování, a zrovna fiat měl těch úkonů oproti např BMW nebo M-B asi tak 3-4x méně, dá se skoro říct, že lakujou rovnou na plech jak vyjede z lisovny
o 07.07.2010, 11:44 | RedBaron
No vidíš a všechny BMW reznou a kastle fiátků problém nemají :o)
o 07.07.2010, 13:00 | Briann
Vseobezcne elektrika, kvalita laku a plechu, dieslove motory a spatna kvalita interieru. Ne nadarmo je mercedes statisticky jedno z nejporuchovejsich aut.
o 07.07.2010, 15:49 | Knightey-
JP: napsal jsi cca ze od 1993 meli pozink :) A to jen dveri atp nebo komplet karoserie? :)
Pac staci kazde druhe vzit na kanal a kouknout ze spoda.
A nehleda na to ze na Puntech velmi rada ta barva vysisuje (vybledne). Ale to bude asi tema vrstvama ci kvalitou barvy :)
Je pravda ze se to zlepsilo nez Tipo, Panda, Ritmo, Uno ale stejne to stoji za howno :)

A jinak ohledne tech norem jak zde nekdo psal. Je sice hezky ze se shodly na dodrzovani nekterejch standartu ale myslite jsi ze kazdej kus peclive kontorlujou a kdyz neprojde ze ho poslou zpet na linku do lakovny? Zamyslete se nad tim lehce, to by pak z toho auta meli prdlajs a nebo by byla delsi cekaci lhuta atp. Spis tak maximelne udelaji nejake "AKCNI CENY" a par tehle vybranych vozu udaj takhle. A neni to jen o laku ale celkove.

Pak uz je jen na automobilce, jak prisne kontroluje ty kusy a jak se to dodrzuje. A neni to jen automobilovy prumysl ale je to defakto vsude :)
o 07.07.2010, 18:28 | JP | Upraveno: 2010-07-07 18:45:09
Knightey-: Ano, od 1993 měly pozink a pozinkovaná je komplet karoserie (pokud vim tak všechny modely, dokonce i poslední Tipa jestli se nepletu). Nicméně i kdyby byl pozinkovanej jenom jeden blatník, tak je to před německou hvězdou evidentní náskok:D. A ne jen před hvězdou že, dneska už se dá třeba nezrezlá E38 (viditelně třeba spodky dveří a to jsi pod to ještě nevlez...) najít snad jenom v muzeu a to je na auto za takovej kotel pořádná vostuda, i když teda ne taková vostuda jako na o 5 let novějším S-klass. E36 to samý, pozink nikde. O Vectře B se radši ani nezmiňovat, ta hnije pomalu víc než Uno. Japonci to samý, třeba zrovna na naší Mazdě 6 2003 hnijou zadní blatníky.

Zespoda koukneš na Puntu na co, na oranžovej šlem a puchejřky? A víš o nějakym autě, na kterym něco takovýho zespoda nenajdeš když ho někdo 17 let používá aniž by třeba alespoň jednou za dva tři roky nevystříkal dutiny a nenatřel znova spodek? Je potřeba taky počítat s tim, že nemálo prvních Punt má dneska najeto přes 250tkm (ani 400 neni až taková výjimka).

Blednoucí lak - ano, to se týká především pastelový červený, stejně jako třeba na libovolnym Opelu nebo BMW (E36, E34) z tý doby. Ono když to auto stálo čtvrtinu toho co Mercedes, tak asi těžko bude všechno stejně kvalitní, žejo. Třeba na Coupé ta pastelová červená nebledne, takže problém evidentně neni v tom, že by to v Torinu neuměli.

OK, kritizuj FIAT za to, že jim občas blbne elektrika, že nelícuje plast, že PŘED 30 LETY prodávali auta reznoucí díky ruskýmu plechu někdy už v salonu, ale že si vezmeš na mušku zrovna korozi u modelů po roce 93, to jseš fakt těžce mimo mísu:)). Málokdo zvládnul v tý době korozi tak jako FIAT.

Jestliže maj všichni ostatní víc úkonů a přesto jim to rezne víc než primitivní FIAT, tak jsou to asi diletantni a nechápu k čemu jim pak ty postupy jsou?
o 07.07.2010, 18:34 | walish
Knightey - kup si nejlepší auto na světě,tzn. VW v TDI,buď rád,že jsi rád a dej FIATU pokoj,když o tom víš úplné hovno. Ještě tu chybí Nismo s komentářem,že to hovno jede a už tu budete kompletní.
o 07.07.2010, 21:26 | crestik
někteří by se asi divili, u jakých značek a aut je po laku kontrola člověkem. A to že některé "hnijící" značky někomu nehnijou vůbec je taky dáno tím, že není vyjímkou, aby auto prošlo 2x lakovacím procesem. A pak jsou někteří "měřiči laku" dost na štíru :-)
o 07.07.2010, 21:41 | El_Vita | Upraveno: 2010-07-07 21:48:46
jen tak namátkou auta, seřazena nechronologicky, co jsem měl:

fiat punto hgt 99 - ani známka koroze, jen výfuk
fiat bravo sx 96 - ani známka koroze, jen výfuk
alfa 145 jtd 00 - opět bez koroze, rez jen na výfuku
fiat coupe 2.0T 96 - opět bez koroze

vw golf III 1.6 var 96 - koroze IV. dveří, načlé lemy blatníků, puchýřky různě po karoserii

vw golf III vr6 95 - v podstatě to samé jako výše

vw golf IV tdi 98 - bez koroze, jen výfuk

mazda 121 klobouk .. rok myslim 94 - bez koroze, jen sem tam nějaký puchýřek, zaoxidovaný motor (jen optický problém), rez na výfuku

o 07.07.2010, 22:02 | War
no tak kolegyně má punto cca ´98 a rez lemů blatníků je ve velmi nebezpečné fázi, kterou bych se nebál nazvat skrz naskrz ;-) (v této části karoserie nebourané, jinak škrábance do koroze nepočítám)
o 07.07.2010, 22:15 | Dudelina
Nesmím opomenout Citroen - který po roce 93 /Xantia, ZX, XM/ má taktéž špičkovej pozink. Problém pak bývá, že tyto staré vozy vypadají zvenku vždy velmi dobře...uvnitř to již bývá horší.
o 07.07.2010, 22:17 | El_Vita
War .. jo .. muze se stat, ale videl bych to, ze kolegyne ma "nikdy nebourane" auto z bazaru, kde auto dovezli jako unfall z nemecka a misto origo dilu ji tam dali polske plechy znacky "konzerwa" :-)

o 07.07.2010, 23:24 | tappaja
Asi jako El_Vita... :o))
o 07.07.2010, 23:30 | Knightey-
JP: umi a umela driv i nemecka znacka -> Audi :)
Takze ne vsechny nemci jsou do jednoho pytle :)

Po Puntech a Bravech jsme koukali pred cca rokem a pul, pac ho chtela mlada jako prvni auta. A vychazelo to pomer cena vs vybava vs rok. A na tech X kusech na kterych jsme byly se kouknout, tak dost jich melo problem s tim spodkem. Nerikam ze tam reznou lemy ci prahy jak u Golfu, Felicii atp ale ted spodek auta zadnej zazrak :) A o tech neduhach co jsi tu psal ani nemluve ale co clovek taky muze chtit za malo penez :)

Pod bratrovu A6 z roku 94 co ma najeto tak pul mega, staci se kouknout na spodek a je skoro netknuty, krom orezle tycky stabliku :) napr.

walish: ano nevim o tom tolik co o treba tech nemeckych autech ale stale vim jedno, Fiata nikdy :)
Chtel jsem Coupe ale po dosti referencich jsem se na to radeji vysral.
A kupovat nej auto na svete? Skoro jsi se trefil, TDi mam ano ale jen od jine znacky :) A opravdu jsem rad ze ho mam ;)
o 08.07.2010, 02:37 | JP | Upraveno: 2010-07-08 02:52:58
Knightey: Jo, je supr že alespoň jedna třetina německý elity uměla dosáhnout v trvanlivosti karoserie toho co FIAT:). Jenom trochu narážim na problém, že ten FIAT stál 280tkč a jakýkoliv Audi od 800 nahoru, A6 kromě holobytu s 2.0 od milionu nahoru. Jestliže už musíš vzít 3x-4x dražší auto z tvojí vyvolený země, aby se konkrétně v tomhle vyrovnalo blbýmu Puntu a zároveň jsou tam o 10 let novější a 10x dražší (7 i S stály pokud vim od 2 mega) auta co to nedokážou, tak už to docela vtipně vypovídá něco o tom, jak velkou hovadinu jsi původně napsal.

Je hezký, že to "jedno" alespoň víš. Ještě to prosím rozšiř na Alfu, přidej k tomu nějaký ty hospodský reference a poctivě tu informaci šiř, ať si je můžu kupovat za ještě menší drobný:-)
o 08.07.2010, 07:27 | walish
Knightey - a víš vůbec o tom,že tomu,že máš teď TDi a jsi za něho strašně rád,vděčíš FIATU? :) TDi totiž se dávalo už do Fiatu Croma na konci 80 let a pak to slavní němečtí inženýři museli odkoupit. Slavná 1.9TDi v octávkách a všude jinde je na trochu pozměněnou hlavu a pár blbostí úplně stejná,jako ta původní v Cromě. Máš pravdu,Punto za 200tis. má trochu orezlý spodek a AUDI za 2 mega o trochu méně,FIAT je na prd :D Doufám,že to tvé TDi má aspoň dva písmenka červené a máš to řádně vočipovaný,že to táhne pyčovolevodspoda:D

A jinak jako JP,rozšiř svá moudra na Alfy a Lancie,těším se,až si koupím 159SW za pár roků za 50tis. :)
o 08.07.2010, 07:33 | tappaja
Ty voe, fijati jehovisti...
Ja mel za to, ze vsemu vdecime GM, potazmo Cadillacu :o))
o 08.07.2010, 07:36 | Dudelina
Tapp: :-) Jj, Nismo tu chybí sakra...
o 08.07.2010, 08:12 | tappaja
Fiat dela celkem pohledny auta, to ital vzdycky umel, ale po tom co predvadeli zejmena v 80tejch, tak bych se trvanlivosti karoserie Fiatu rozhodne neohanel. Ono trva dlouho, nez na to lidi zapomenou.
Tak strasne rychle hnijici nebyly snad ani ziguliky :o))

BTW, do ted jsem si myslel, ze Audi 80 byl celopozink uz nekdy od 1990?
o 08.07.2010, 09:33 | walish
tappe,v 80. letech možná...A vubec mi nevadí,že lidi nezapomínají. Aspoň teď můžeme kupovat Italy levněji,což mi vůbec nevadí. Ať se lidi třeba poperou o nějakou vylítanou mrdku golfa,co ma díry skrz za 80tis., já si koupím Bravo za 1/2 ceny v mnohem lepším stavu a lepší výbavou. Mimochodem od Fiatu pochází i common rail a mnoho dalších věcí,na které Vaši skvělí němečtí inženýři nikdy nemohli přijít a všechno museli kupovat:) Ale jo,jsou super,nedávno dokonce jejich super motor z fabie 1.2 z roku 2005 nebo tak nějak,předčil o 2kw litrové Uno z roku 85 :)

A nebojte,Nismo příjde a všem nám tady ukáže. Čekám něco ve smyslu,že Punto 1.1 jede mnohem hůř než jeho Cadillac a žere asi tak o 20l/100 víc :D
o 08.07.2010, 09:48 | Vencaf
hele vy fiatojehovisti, první sériovej turbodiesel v osobáku měl Mercedes :D tak neříkejte, že to vymysleli u Fiatky.. btw moje máma má Punto 13 let starý a skutečně rezne jen tam, kde bylo opravovaný, spodek teda rezatej je, ale to je otřískaný od kamínků, kterejma jsou sypaný vesnický silnice.. jinak je to kupodivu neseroucí se auto (1.2benzín, výbava nula)
o 08.07.2010, 10:33 | walish | Upraveno: 2010-07-08 10:39:46
Tyo,někdo není posraný z VW,tak už je Fiatojehovista? hmm:) BTW sem nemluvil o TD,nýbrž o TDi,což teda předpokládám,že víš,jaký je mezi tím rozdíl.
o 08.07.2010, 10:38 | Vencaf
a TDi snad není turbodiesel? jen trochu "vylepšenej" pokud se to tak dá nazvat..
o 08.07.2010, 10:39 | petrbanan
No máme Punto rok 96, najeto přes 300000 a koroze dá se říct nulová, akorát se opravoval rez okolo zámku zadních dveří. Zato lak byl totální průser, mělo to modrou metalízu a tak před pěti lety začla barva na střeše blednout a následně se začal loupat lak z celý střechy tak, že auto šlo na celolak.
o 08.07.2010, 13:36 | El_Vita
a co škodovky .. ty taky, stejně jako fiat v 80. letech stály za prd .. a dnes .. dnes všichni chtějí jezdit v OII TDI ...

o 08.07.2010, 14:43 | tappaja
To mozna, ale ve fiatech nikdo :o))))
o 08.07.2010, 14:49 | El_Vita
to je dobře. pak si je mužu kupovat levněji.

no vlastně i alfy .. :-) a to mě třeba moc těší.

o 08.07.2010, 15:07 | JP | Upraveno: 2010-07-08 15:15:53
Vencaf: Cituju wikipedii "V letech 1862 až 1866 vyvinul Nicolaus Otto první čtyřdobý spalovací motor", tak neřikej že to vymysleli u Mercedesu:D

Jinak já nejsem FIATí jehovista, osobně bych si od FIATu (kdyby to nemělo znáček Alfy) nekoupil nic jinýho než Coupé a uznávám, že třeba podvozek na něm stojí docela za ho..., což je ale otázka nákladů - u GTV zase udělali podvozek a obětovali (kromě kufru:)) samosvor/viscodrive. Sám mam co se normálních aut týče radši Japonce, konkrétně Subaru a Mazdu. Ale že si někdo dělá z FIATu srandu zrovna kvůli korozi, to mi přijde tak moc stupidní, že na to nemůžu nezareagovat. Kdyby nic jinýho, tak zrovna v tomhle oboru je jejich převaha proti většině konkurence tak přímo viditelná a zásadní, že mi přišlo nereálný aby někdo takovou blbost myslel vážně i když má v hlavě vymyto "Německou" naftou:)
o 08.07.2010, 15:28 | tappaja
Vencaf ma pravdu: první sériovej turbodiesel v osobáku měl Mercedes...

The first turbodiesel production car was the Mercedes-Benz 300SD (series W116, engine OM617.950), introduced in May 1978. It used a Garrett AiResearch turbocharger, and was produced only for the United States.

In Europe, the first turbodiesel was the Peugeot 604 in early 1979 (model year 1978).

o 08.07.2010, 15:41 | JP
O tom tady ale snad nikdo nepochybuje, vlastně o tom ani nikdo nic nepsal, než přišel Vencaf...:-)
o 08.07.2010, 15:48 | Vencaf
to byla reakce na to že u Fiatu vymysleli tédéíčko, a taky jako připomenutí, že tento thread je o Mercedesu..
o 08.07.2010, 16:02 | JP
No a nevymysleli snad u FIATu TDI (ty 3 písmenka neznamenaj první naftovej motor v osobním autě)? Proč by jim jinak VW/Audi platili za patent?
o 08.07.2010, 16:07 | Vencaf
hele možný to je, já Fiatu nerozumím :D ale každopádně rcman se ptá na Mercedes a ne na Fiat
o 08.07.2010, 19:01 | Knightey-
JP: ano na Alfy jsem zapomel, ale to patri do toho jednoho pytle tam k "tem" Fiatum.
A jsem rad ze jsem ti napomocny a muzes jsi koupit sveho vysneneho Fiatka :D
Jinak ano, cenovy rozdil tam je a ma sve opodstatneni viz: kvalita materialu, zpracovani, vydrze atp :)

walish: Kde jsem prosim te napsal ze jsem strasne rad za TDi? Hmm? A kort jeste mam ten jeden z nehorsich motoru co se TDicek tyce, takze opravdu se s tim nikde nevytahuju a jsem jen rad ze mi zatim vse funguje tak jak ma :) Navic nejsem zastance TDi a nafty celkove i kdyz ji pouzivam kazdy den.

Navic TDi nevymyslel Fiat, takze na tohle rychle zapomen :) S prvnim TDi vubec prisla Audi jen tak mezi reci.

Jen pro info: Na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 1989 představila firma Audi první vznětový motor na světě s přímým vstřikováním paliva a elektronickou regulací určený pro osobní vozy - to byl okamžik zrodu motoru TDI.

Turbo Direct Injection (TDI)

Audi má dlouholeté zkušenosti s technologií přímého vstřikování paliva TDI a je jejím průkopníkem už od roku 1989. TDI je v mnoha zemích registrovanou obchodní značkou společnosti Audi AG.
o 08.07.2010, 19:46 | El_Vita
common rail byl vynález alfy.
o 08.07.2010, 20:30 | JP | Upraveno: 2010-07-08 20:43:10
Knightey-: No vidiš, Audi vítězoslavně představilo na mezinárodním autosalonu v roce 1989 něco, co měla Croma rok předtim:-). Průkopník je v tomhle případě evidentně někdo, kdo něco prokopává, ne ten co to prokopává první, doporučuju kurz reklamštiny:D
o 08.07.2010, 20:35 | JP | Upraveno: 2010-07-08 20:42:51
Doporučuju třeba tohle: [ Link ]

"1988: First turbochargers with direct injection in automobile diesel engines from Fiat.
1991: European emission standards euro 1 met with the truck diesel engine of Scania.
1993: Pump nozzle injection introduced in Volvo truck engines.
1994: Unit injector system by Bosch for diesel engines.
1995: First successful use of common rail in a production vehicle, by Denso in Japan, Hino "Rising Ranger" truck.
1997: First common rail in passenger car, Alfa Romeo 156. "

Je zvláštní, že vynechali ten přelomovej rok 1989 se zmínkou o Audi:D Pokud ti wikipedie jako zdroj nevyhovuje, najdi si to jinde:)
o 08.07.2010, 20:43 | El_Vita
a fčil mudruj :-)
o 08.07.2010, 20:46 | El_Vita
. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production.
o 08.07.2010, 20:55 | JP
Musí se ale nechat, že zatimco ten první turbodiesel s přímym vstřikem od FIATu byl co do spolehlivosti průser, tak pětiválec 2.5TDI od Audi byl skoro nesmrtelnej.
o 08.07.2010, 21:04 | walish
Jasne,Fiat stoji za hovni,Alfa stoji za hovno :D vsechno do jednoho pytle. Kdyby nebylo itali,tak jezdis jen traktorem s napisem VW :D A to jeste beztak s licenci koupenou od Lamborghini;-) ale jo,mysli si svoje,ja si klidne koupim svoji vysnenou Alfu za smesne prachy,kvuli,jak vy si rikate,VW positive a kazdy si budeme myslet svoje;) A to,ze Audi vymyslela TDi,jasne,co by ne,vsak nemecti inzenyri,to jsou skveli borci:D ti toho vymysleli...treba...hmm....co treba....no,treba,ze koupime od Italu tohle,to je dobre:D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3318 sekund.