Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Současná tuctovka - CC

 o Navštíveno 817x o
o 06.07.2010, 07:26 | Legacy 2.5
Jelikož v poslední době potkávám Passat CC tak často, jako svého času po pár měsících od uvedení X5, tak jsem se mrkl na ceník a už se ani nedivím - základ už za 703 tis., nejběžnější kolem 800 tis., nejdražší verze s 4x4 za 958 tis., ceny ojetin ani nepočítaje - už okolo 600. tis.
Není problém za den potkat 15x CC, samozřejmě pokaždé jiné. A začíná se mi líbit čím dál více, za pár let to bude skvělá levná ojetina, což mě do budoucna láká.
Co vás v poslední době více zaujalo?


o 06.07.2010, 07:30 | Zdeny60
Legacy 2,5GT :-)
o 06.07.2010, 07:45 | Legacy 2.5
jj, Legacy nepočítám, to je prostě jednička a pro mě nej
o 06.07.2010, 09:39 | rcman
Nevim jestly to je přímo tuctovka... Ale já potkám za den nesčetněkrát Ford Mustang. To je teda auto který bych rád taky měl v garáži. A když koukám na ceny ojetin tak se opravdu nemůžu divit že je potkám na každym kroku...
o 06.07.2010, 09:49 | ps
No jestli tuctovka, pak nevím co jsou ty meďoury, oktávky, bakeliťáky apod., kterých je za 30km cestu plná prdel.

Zatím si CC ještě relativně cenu drží.
o 06.07.2010, 09:54 | Legacy 2.5
ps: ty co jsi vyjmenoval jsou spotřebáky
o 06.07.2010, 09:58 | Only_One
zaujala nová KIA Sportage
o 06.07.2010, 11:08 | Augi
Octavia 2013 :-)

njn, hoši.... vlastenec... :-)
o 06.07.2010, 12:39 | ABERTO | Upraveno: 2010-07-06 12:47:39
Bydlím na dědině kde se ještě do nedávna jezdilo maximálně na koze. Dnes na dvou ulicích ze tří stojí u tří domů 3 Hummery. Když vyšla X6 tak jsem z ní padl na prdel pokaždé když jsem jí zahlíd, dnes je potkávám častěj než felicie .. o CC nemluvě :)
Ale k dotazu - včera jsem se pokochal krásným kouskem Nissan Armada, na krásných chromech. Moc hezký :)
o 06.07.2010, 21:59 | JP | Upraveno: 2010-07-06 22:06:20
Podle mě má velký množství dnešních aut strašidelně malej potenciál, že se dožijou nějakýho delšího věku. Třeba Japonec z devadesátek se zážehovou atmosférou často dřív shnije, ale motor pořád běží jako hodinky a všechno funguje. Ty současný minimotory s turbem/turbama, vysokotlakejma vstřikama a hromadou elektroniky, jedno jestli naftový nebo benzínový, půjdou podle mě nejpozdějš po 200tkm do kytek (možná se pletu). Jako vůbec největší zvěrstvo vidim různý stop&start systémy v kombinaci s turbem. Kamarád měl třeba půjčenýho Coopera S 1.6 Turbo - jízdnim projevem skvělý auto, ale člověk s tim prasí, turbo doruda rozpálený, přijede k semaforu a motor se sám vypne (stop&start)... To podle mě nemůže žádnej motor dlouho přežít. Ještě k tomu přispívá to, že většina lidí vůbec netuší jak má jezdit s turbomotorem, pokud už vůbec vědi, že maj něco takovýho pod kapotou.

Ani nemluvim třeba o raritách typu Audi Q7 V12 TDI - za pár let až se na tom rozbije jedna věc, tak už se to bude vyplácet jenom prodat na díly, protože u auta za 100tkč nebude mít smysl platit 200tkč za nějakej větší servis.

Passata CC bych si za pár let nekoupil, podle mě to bude zanedlouho jedno z těch aut, co půjdou udržet při životě delší dobu jenom za cenu nesmyslnejch nákladů, jako třeba dneska BMW E65 z počátku produkce. Co já vim, tak CC se sype už nový jak může. Designově je to ale moc povedený auto, o tom žádná:). Celkově se teď lidovozy designově zvedly až nevěřim svejm očím.
o 07.07.2010, 11:09 | 323Marty
Jezdim v tuctovce e39 s třílitrovim benzinem a do budoucna nehodlám měnit za nic, dokud se mi tohle auto nerozpadne pod rukama. Zatim mě za dva roky stálo jen výměny oleje a opravu po vloupání. Upřímně ani nevim, za co bych ho vyměnil. Je to možná blbej subjektivní pocit, ale v ničem lepšim sem zatim neseděl.(poměr užitnejch vlastností, prostoru, výkonu, spotřeby a jízdních vlastností) Za pár let, až klientovi skončí pronájem 540i e60, tak se budu jen velmi neochotně přemlouvat si ho koupit, ačkoli cenovka bude asi velmi příznivá.
o 08.07.2010, 21:00 | Nismo.Power
CC je prostě jen tuctovej passat a lehce jinou kastlí proti běžnýmu horkou jehlou šitýmu passatu 3C kterej narozdíl od CC má alespon 5míst k sezení místo 2,5 místa a jednoho záchodu mezi sedačkama :)))
rozhodně levný mi to nepříjde když si uvědomim že to je opravdu jen passat....

zaujalo mě hodně aut poslední dobou ale to by člověk moh řešit pořád tohle tema :) já to beru i z pohledu človeka co to pak opravuje takže passat je mi uplně volnej ;-))

323Marty : no nevim.....z e39 jít do e60 to je jak holou nohou do hovna...
o 08.07.2010, 22:06 | H-Honza (M)
Ja rikam ze podobne vyroky jsou kosmicke teorie ktere siri urcity okruh lidi ktery si tak asi oduvodnuje proc si to auto nekoupi, i kdyz na nej ani nemaji.
Ale nastesti mimo ty zastupy tupych konzumentu jsou i lidi co si nekupuji auta rozumem, a nepotrebuji tak hledat podobne tragicke vymluvy proc si kupovat neco co si vlastne nemuzu dovolit..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3774 sekund.