
Navštíveno 1338x

Premyslim o porizeni rodinneho vagenu a to o Oplu Omeze. Chtel bych spise 3 litr MV6ku. A spise se budu poohlizet v plne palbe včetne kůže. Má tady nekdo nejake zkusenosti s timto vozem?Pripadne rady vseobecne na co se zamerit, jak tenhle motor je spolehlivy atd. Co automat?vzdycky jsem se techto starsich automatu bál..Pripadne ze bych nesehnal 3.0 vzal bych asi 2,5 Za kazdy nazor a radu předem děkuji :)
Paczqo ti podá vyčerpávající informace ...
A jaky typ? B, nebo "C"?
Bckovou MV6 jsem mel, jedno z mych nejlepsich aut s pomerem cena/svezeni.
Za me:
- koroze a to hodne casta, najit zdravy kus je dost tezky
- MV6ka zere celkem dost olej, i vyrobcem udavana spotreba je cca 1l/1000km :)
+ rozumna spotreba (manual jezdil Prahu kolem 13l - pecka)
+ dily za par korun a vsude
+ fakt prijemny a pohodlny svezeni
+ smesna cena
Ad 2,5 - 3,0, za me jednoznacne MV6, spotreba bude temer stejna a svezeni lepsi :) Ikdyz mam pocit, ze se rikalo ze 2,5l je spolehlivejsi, co je na tom pravdy netusim.
Automat v omeze neznam, ale pokud bude pri prodeji v poradku a budes se k tomu chovat jak mas, tak by nemel byt jedinej problem :)
Za me tohle auto ANO!
tyb B :) spotrebu co jsem koukal tak to prave ma vcelku prijatelnou na to ze to je 3 litr. Pockam tedy na Paczqo co mi k tomu povi :)
za me take ANO....
mam omegu 3 roky a to MV6
spotreba na dalky 9 litru mesto 12-13
jinak koroze, a to zadni lemy a dvere, v automatu jsem mel moznost jet a podle me na houbi......manual je manual...jinak motorove se nic nekazi a i elektrika je v pohode..tady v ČR horko tezko sezenes peknou za rozumne penize....jinak nekupuj po tuzerovi nebo upravach motoru mohl by jsi na to doplatit....jinak jak je psano....vetsina dilu je za hubicku...dle me kdyz koupis neprohloupis.....
jinak koukni na www.mobile.de........je tam par peknejch kousku....:-)
Takže v první řaděje je B a B 2000 faceliftovana verze osobně bych šel jen do verze B 2000 a motorizace 3.2 V6 je to modernější motor a narozdil od MV6 neboli 3.0 V6 má odstraněno několik neduh co měli MV6 např. EGR, cívky u MV6 je jedna cívka která stoji kolem 5 tis a je umístěná kdesi za motorem takže hodně špatnej přistup za to u B2000 jsou dělané ve dvou lištách kus za 1600,- které si vyměníš v případě závady sám před domem vzhledem k tomu že budeš kupovat jete auto a je to spotřebni věc tak tě cívka čeká tak jako tak, co se týká oleje tak u té 3.2 V6 já doleju 800ml mezi výměnami které mám každých 10tis km a co se týká chování motoru celkově je takovej ukázněnější než stará MV6.
Jinak B2000 má pozink a s korozí to není tak zlé jako u Bčka pravda zadni vrata u zámku (předpokládám že chceš kombi jako rodinej wagen) to rezne jinak ten pozink je ve stavu že pokud to nebylo bořene nebo neni to misto omlacene od kamínků atd tak nehnije já mám ročník 2001 a krom dubky na dveřích, těch vrat a kapotě kde jsou otlučeniny od kamínků nikde žádná koroze.
Co se týká automatu nebál bych se omegy mají starej 4q automat jo je to dědula ale drží pokud se k němu člověk chová dobře tak vydrží bezproblému a jízda s nim je velmi přijemná. není třeba se bát že je to 4q ta 3.2 V6 při normální jízdě si bere město 10 - 11,5 a na dálky už je to fakt na tobě tam se s mužeš pohybovat od 8 do 18ti litrů tam jde jen o tvou nohu.
Osobně automat v omeze můžu doporučit.
Omegu B2000 mám dva roky a za to dobu krom spotřebních věcí byly 3 závady co mi komplikovali život
1. ventil topení cena opravy i s dílem 600,-
2. chyba zobrazování barevného displaye zádava vyřešena zdarma jen mi to zabralo asi 4 hodiny stačilo opravit kontakty v displayi
3. čidlo klikovky.
Takovou drobností byly ošuntělé světla ale podařilo se mi docela slušně vyleštit je pomoci xerapolu a je klid
Vše ostatní spotřební díly jako olej, svíce filtry, těsnění, brzdy, tlumiče. Cenově jsou ty díly přijatelné pouze u verze kombi bývaj zadní tlumiče s automatickou regulací tlaku oleje a ty se nedělaj v replice, dělá je jen monroe a cenovka je někde kolem 4,5tis za kus .
Jinak ceny srovnatelné s ostatníma autama.
Pokud budeš hledat v de kde jich je mrtě tak doporučuju poohlidnout se po plné výbavě ideálně s barevným displayem s kterým je méně problému než se starým kde se často objeví rozsypaném čaj. Neboj se více km raději at to auto má pocitvých 250tis km než stočených 120tis. Je to velké auto pro rodiny , manažery atd. a prostě za ty roky najezdilo to je realita ale s tolika km ty auta vypadaj furt hodně dobře a není potřeba bát se toho.
Takže za mě jdi do omegy neboj se toho ale chovej se k tomu autu jako člověk tzn bude čas vyměnit olej vyměň ho bude čas vyměnit svíce udělej to a zbytečně nepřejižděj intervaly většinou jeden neřešenej problém vytvoří další to je u omeg holej fakt. Stříkej pravidelně dutiny a celkově to auto nešiď a uděla ti na oplátku hodně dobrou službu.
tady máš ještě album fotek jak vypadala po koupi ta moje
[ Link ] Kupována s poctivými 238tis km najeto, ročník 2001, nebouraná. takže až naraziš na kousek co bude mit na tacho 150tis km a bude mit vyleštěnej volant tak bud na pozoru protože těch 150tis km tam nebude mit poprvé.
za mě taky v pohodě, měl jsem 3 roky B 2.5 V6 a naprosto skvělé auto, jediné závady - kvetoucí lemy zadních blatníků a zanesený EGR. Zatím nejlepší auto, které jsem měl. Před pár týdny jsem po nějaké zase pokukoval, ale nakonec jdu do A8. Nicméně furt mi Omega straší v hlavě a možná si jednu koupím jen tak pro radost, dneska už jsou opravdu za směšný peníze a sehnat se na to dá vše.
Paczqo: Na tebe jsem cekal :) diky moc za vycerpavajici informace. Jen trochu usmernim muj vyber. Combo nechci to se mi bouzel od omegy nelibi :( ale myslim si ze i v sedanu je moc a moc mista :) Z financni stranky budu brat omegu pred face tudiz do roku 2000 tudiz s motorem 3.0 V6
Koukam po jede na sautu, splnuje vse po cem touzim a jeste je za uplne smesne penize. Ma jen foukle tesneni pod hlavou, jelikoz si s klukama udelame temer vse tak si myslim ze by to zas nebyl takovy problem a jeste by mi zbylo dost penez na pripadne dalsi doladeni. Tu je link tak pripadne mi muzete rict jeste nazory k tomuto
[ Link ]
no nevím, já bych do ní nešel, vždy je otázka, jestli to bude jen jedno těsnění pod hlavou nebo jestli do toho nebudeš muset nasypat x tisíc, aby to jelo. Omeg je opravdu široká nabídka, takže bych spíš koukl po nějaké, která jezdí OK a dá se vyzkoušet pořádně. A mimochodem těch 9 l spotřeba je nereál, to jsem měl u 2.5 manuálu a patřil jsem dost pod průměr ostatních.
určitě se podivej po nějake co je v pořádku omegu se závadou bych nekupoval je jich fakt dost a dobře vybirej ja omegu vybiral 2 měsice. platí to sice u všech aut ale u omegy obzvlášť a to že dvojnasobek toho co ušetřiš vrazíš do oprav.
kamarádovi nedávno takhle foukla 2.5 V6 a když mě hazel do opela pro moji omegu tak si nechal zjistit cenu vík ventilů a cenovka byla kolem 9tis za obě i těsněním takže asi tak.
asi takhle.....pokud to chceš levně což naznačuje to že chceš nejhorší kombinaci aneb "plná palba a mv6" tak nečekej že se ti to bude líbit...... pokud chceš opravdu omegu tak se zaměř na opravdu reálnej nájezd, zaměř se na motor 3.2 jak píše nademnou neb MV6 prostě dle mě na to co žere tak je líná jak veš nehledně na to že často nechoděj na 6válců neb mívaj hodně najeto.... jak to bude starý tak počítej s neskutečnym únikem oleje u všech V6 a to jak motorem tak těsněníma pod víkama, snad všechny co sem viděl chčijou jak cip...
koroze velice častá u starších modelů.....
staršim modelem sme se taky hodně najezdily a to auto je prostě velice poruchový, naše mělo najeto opravdu málo, nemělo ani moc výbavy ale palubka neustále špatně zobrazovala, el. střešní okýnko jezdilo samovolně hlavně za deště, foukaly hadice v motoru často nebo nějakej podtlak haproval, pak rupla horká hadice od topení přímo na spolujezdce.... prostě samá sranda :)
aha čet sem to jen po Paczqa a jeho recenzi.....
dobře sem odhad že chceš levnou a starou....
omega jako taková bejvala drahá a snad nejvíc ze všech aut týhle třídy ztrácela cenu a už kdysi dávno se dala koupit za neskutečně směčný peníze.....
takže pokud chceš levnou tak se na to doporučuju hodně rychle vyprdnout neb si koupíš jedině neustálou přehlídku problémů a budeš jezdit MHD velice často :)
takže nedoporučuju, když omegu tak si hodně vybírat a hodně dlouho hledat a rozhodně nekupovat levnou vylítanou past viz link....