
Navštíveno 988x

Panove a damy, zacinam resit jeden problem u sveho vozidla. Mam Octavii 1.8T v automatu a mizi mi brzdova kapalina, cim vic jezdim tim vic mizi :D
mizi tak ze se vyparuje, nebot nikde kde parkuju pod autem kaluz neni a auto brzdi dobre
pouzivam DOT4
za posledni 3 mesice uz po treti dolevam brzdovku,dneska je to jen na spodni rysce,ale dolevani pred cca 3 tydny byla nadobka prazdna.
ma nekdo nejakou zkusenost ci radu jestli je toto normalni,nebo kde hledat chybu
Rek bych, ze s automatem to nema nic spolecnyho. Je mozny, ze nekde netesni pistek v trmenu, chce to poradne prohlidnout, takovahle ztrata musi bejt nekde viditelna.
nikde nic neni poteceno, nic zaspineneho od kapaliny, tlak v brzdove sestave je spravnej - brzdy ikdyz byla nadobka prazdna brzdily perfektne. jinak prevazne jezdim po meste - brzda plyn pac je na kazdym kroku prechod nebo krizovatka
Tak to nebude nádobka na brzdovku ...... :-)
Sice nepomůžu, ale mohl bych se zeptat za kolik tak s tim jezdíš?

01.07.2010, 21:56 |
dolph schwaboid: že by ostřikovače? :-)
party_boy ted jezdim dost nakratko (cca 10km)takze okolo 10-11 podle provozu po meste. kdyz jedu dalkovou, nebo normalni cestu tak podle stylu jak se mi chce jet je prumer tesne nad 8 , jinac rekord mam 7,1 dle palubaku. da se jezdit svizne i za dobrou spotrebu, akorat s tim nesmis jezdit jak s TDI to te to sezere a to samy tempomat.pouzil jsem jednou a naposled
ono pod autem kaluž nehledej neb brzdy ti nepotečou samovolně ale pouze když sou v akci..... nastartuj to a opři se pořádně do brzdy a pak se podívej kde co najdeš, ssamo pokud si neudělal tak sundat kola a zjistit zdali nejsou mastný třmeny ....
pokud by si pak opravdu na nic nepřišel tak ti zbejvá jen sundat brzdovej válec a kouknout zdali nemáš vytopenej posilovač ale to se stává opravdu jen výjmečně a spíš u starších aut....

02.07.2010, 00:25 |
Frenkie | Upraveno: 2010-07-02 00:32:55
jeste sem opomel dodat ze kontrolka se rozsviti kdyz delsi dobu stojim. nikdy se nerozsvitila kdyz sem byl nekde odjetej a behem cesty, ale vzdy kdyz sem aspon jeden dva dny stal doma ..... skocim do auta, nastartuju a hned to rve
jinac trmeny, kotouce, hl. brzd. valec, nadobka bylo vzdy suchy - cisty

02.07.2010, 08:24 |
fredy jj nismo má pravdu musíš udělat tento postum jinak to asi nezjistiš, nechápu tvoji zkušenost s tempomatem, prej použil jsem jednou a naposled :D já na s tempomatem zrovna teda jezdim kdyz chci stáhnout spotřebu... jasně že ve městě to je nepoužitelný, ale mimo město je to super funkce
fredy nevim jak s manualem, ale diky tomu ze automatu vyhovuje na spotrebu rychlej pridat a potom lehce povolit pedal tak to s tempomatem neudelas nebot u nej otacky porad kolisaj. kdyz sam hlidam pedal tak jizda okolo 130km/h je dle aktualni 7,5 - 8 s tempomatem vzdy nad 8.
jinac postup nastartovat motor a seslapnout pedal a vse zkontrolovat jsem jiz zkousel
Franto a zkontroloval si cestu od brzd po nádobku? tam může být také chyba
no černou díru v autě nemáš. Jen si ten průsak nenašel a měl bys to s nějakým servisem řešit hodně rychle

02.07.2010, 10:24 |
fredy mám taky automat, tempomat ti má udržovat danou rychlost s velkou přesností, což znamená že šlape opravdu méně na plyn, pokud jedeš na rovině, je všeobecně známé že tempomat ti šetří palivo, protože ty s nohou nejsi tak přesnej jako on a nejde ti tak dobře udržet stejnou rychlost...
u nas je zase vseobecne zname, ze na tempomat je spotreba vyssi.
zrejme jiny kraj... :-)
Jo tempomat udržuje rychlost "velmi" poctivě takže i při malý odchylce na to dost "šlápne" aby to hned dorovnal, zkopce zase úplně neubere-pořád tam něco teče.
A neteče ti brzdovka někde u ABS jednotky?
nechodí ti na brzdovku veverky? :D
nechces sem dat foto, kam presne tu brzdovku lejes?
Mě tempomat z kopců "brzdí motorem" - spotřeba "0" (vstřiky bez signálu), ale jinak to sedí, při udržování rychlosti šlape "častěji" a "zbytečněji" než nožní obsluha, tedy palivo nešetří, spíše jemně naopak. Na druhou stranu je to tak minoritní detail, že ho vůbec neřeším, ne nadarmo se říká "nic není zadarmo" a "každý komfort fyzikálně vzato prostě něco stojí".
S tou kapalinou mě fakt napadá jedině průnik do posilovače. Ten může být zvenku suchý a čistý, ale plnit se může. Buď ho zkoukni ze strany táhla od pedálu, nebo zkus odpojit přívod podtlaku a začuchat, jestli z něj nebude cítit kapalina či leptaná guma. Skrz zatím není, když Ti to brzdí, ale pomalu se hromadit za membránou ta kapalina může...
jestli máš vzadu buben, teče ti prasátko...jestli ne, tak nezbývá, než prohlídnout celé brzdové vedení...a posilovač...
Borik2 pisu ze mam 1.8T (110kW)automat tudiz bubny vazne nemam. Bubnovy brzdy na auto nepatri = s takovyma brzdama bych si auto nekoupil.
dneska sem dolil kapalinu a jel auto poradne projet potom hned sup na zvedak co ho mam v garazi, kola dolu a kompletni kontrola - vysledek po osahani vseho co se dalo je vse OK , v nedeli zkusim ten posilovac
jasný - do octávek moc nendělám, tak nevím , kdy je u nich zadní kotouč standard...
ohledně bubnů - já mám jiný názor, vzadu jsou bubny možná daleko lepší, než kotouče, které jsou ale dneska moderní, tak je cpou všude...ale to je věc názoru...
když to fakt nidke netreče ven, tak to musí téct dovnitř - posilovač... pak napiš, čím to bylo

04.07.2010, 10:44 |
Nora Borik2: na to jsi přišel kde, že buben je lepší?

04.07.2010, 11:02 |
MaxxT tak bubnova brzda je samozrejme lepsi pro drtivou vetsinu lidi, kdyz nejezdis zavody ci podobne.. jde o to, ze pokud se bubnova brzda nezahreje na moc vysokou teplotu, brzdi daleko lepe, coz u zavodnich kotoucu je presne naopak, tam se zvysuje ucinnost az po ohrati na urcitou teplotu..
Netuší někdo kolik by se té brzdovky mohlo případně do toho posilovače vejít, když by se dostávala dovnitř?
Pokud vím, tak tam Frenkie už mnohokrát nalil nově brzdovku, takže už by jí tam musela být fakt kupa.