Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > LPG

 o Navštíveno 948x o
o 23.06.2010, 15:32 | Nebster
Je pravda ze prestavbou na lpg sa krati zivotnost motora z dovodu sucheho paliva?


o 23.06.2010, 15:59 | War
ne
o 23.06.2010, 16:00 | M.a.R.i
maximálně se musejí použít lepší svíčky. Naopak motor méně trpí, neboť se tak nekarbonizuje. Logicky je plyn mnohem čistější než benzín
o 23.06.2010, 16:04 | Nismo.Power
životnost se prodlužuje díky tomu že se neusazuje karbon, svíčky trpěj lehce víc a platíš o kilo dražší TP a jednou ročně kontrola soustavy tot vše.... jinak motor má i lepší chod.....
o 24.06.2010, 00:07 | Tuner#2
Ještě doplním, že u starých motorů je problém se zaklepáváním ventilů když hlava nemá tvrzená sedla. Takže záleží na jakém motoru?
o 24.06.2010, 06:50 | Kubais
Slyšel sem že na tohle trpí třeba Fordy,ale dá se použít domazávání Flash Lube které by tomuhle mělo zabránit.
A hlavně záleží na kvalitě montáže,od toho se odvíjí vše.STK i emise jsou dražší než na benzin,ale zase levnější než na naftu:)
o 24.06.2010, 06:58 | Kubais
Jo a svíčky je taky sranda, normální mě stojí cca 300,-/kus a na plyn tam jdou Brisky se stříbrným hrotem za 60,-/kus. 30t.km by mohly vydržet.
o 24.06.2010, 07:08 | luda551
no kamos ma 3roky facko na LPG a tankuje za 200 a jezdi celej tejden od rana do vecera :D ja tanknu za 200 a dojedu z dc do ul :-/
o 24.06.2010, 08:18 | Luke_288
kua, když si koupim auto na plyn, budu taky moct jezdit za dvě kila od rána do večera?a ještě celej tejden? byl bych blahem bez sebe, jezdím cca 1500km tejdně...
o 24.06.2010, 08:25 | Kounect
U Fakana dáš za 200 a najedeš lehce pod 200km. I to si myslím že je slušné.
o 24.06.2010, 08:28 | radek.613
Při 1500 km týdně na LPG je opravdu milé, že týdně člověku zůstane v peněžence nějakých zhruba 1500 korun, nevydaných do chřtánu nenažraného nefungujícího státního aparátu ve formě daní a daní z daní. To je měsíčně 4k,ročně zhruba 45k, to se šikne, no ni, to si každý rok můžeš udělat nějakou radost :-D
o 24.06.2010, 08:30 | macomb
Mě stačí na běžný týden za 300.- :) A ujedu na to asi 180km po městě s 2,5 V6 ;)

Mám už 3 auto na LPG a nemůžu si stěžovat. Jezdím na plyn s vyjma 2 letou pauzou asi 10 let ;)
o 24.06.2010, 08:39 | luda551 | Upraveno: 2010-06-24 08:45:21
luke : tak to asi ne ale ve favu pecka ! jako pro studujci a moc nevydelavajci lidi je pohon LPG super . Pro ty ,,POVOLANÍM SYN" a ty co maj na karu za 5mega neresej LPG atd.... Ikdyz u nas na pumpu jezdej mlady v novym BMW 7er a striknou tam za 200-300:D se vzdy jen pousmeji....Pak prijede mladej ve favu a strikne za 1600,- )
Kounect : tak tak ja stim jezdil cca 14 dni a za 500 sem ujel cca 450km
o 24.06.2010, 09:23 | martinz
taky jezdim na LPG mame ho v obou autech na denni jezdeni uz prez 3 roky a parada pri nakejch 25tis km za rok , pak mi aspon neni tolik lito jak si vikendovka bere prez 15 penzinu
a klientela je oprevdu ruznoroda naposledy za mnou stal manik s H2 mel v tom dve nadrze a nemohl si to vynachvalit
o 24.06.2010, 10:56 | Kounect
Je to tak jak píšou všichni tu, já mám Rapida na LPG, ten bere 7l/100km = 7x14,40 = 100,8Kč/100km. Tam mám klasický podtlak.
No a do Volva S60 jsem si nechal dát Prins VSI, už na něj mám najeto 65t km / rok a půl a jenom si chrochtám blahem. To je sekvence živící 200 koníků, řadový pětivál 2.4 a jezdím okolo 10,5 = 150Kč/100km. A to se projedu jó autem aj pěknou jízdou.

Kolega tady v práci tuhle vyskakoval, že s 1.5dci jezdí za 4,5 nafty, tak jsem mu to spočítal a je to 144Kč/100km. A to ještě pozor, jezdí stylem, že do kopce se chytne za náklaďák a jede ve větrném vaku...takže vlastně nejde ani o normální přepravu z bodu A do bodu B ale o honbu za nejnižší spotřebou.

Prostě je fakt, že kdo si LPG vyzkouší, ten na něj už nedá dopustit. Ale opět připomeňme, že Ti to musí montovat odborník a ne jouda z garáže odkud Ti to bude dělat cokoli jiného, ale rozhodně to nebude fungovat, pak budeš akorát nasranej a půjdeš si koupit další auto v naftě.
o 24.06.2010, 11:24 | Lucni.konik
hm, měl jsem LPG favo a teď co najezdím ročně s benzínem 30-40tis. ročně by se mi LPG zaplatil, ale není čas ho tam ani namontovat. Každej tejden beru plnou, někdy i 2x týdně, takže projedu cca 6-8tis. měsíčně. Snad to někdy vyjde a hned to tam vrznu.
o 24.06.2010, 11:40 | Mikoň | Upraveno: 2010-06-24 11:47:48
mam lagunu na LPG, bohuzel je to absolutne nevhodnej motor a zhruba kazdy 4 roky jde na opravu ventilovejch sedel. Sranda za 10k :(
Jinak krome toho provozni naklady super.
o 24.06.2010, 15:50 | Luke_288
radek: já jezdim v naftě, ale i tak projezdim měsíčně mezi 10-12tis Kč
o 25.06.2010, 15:22 | Zdeny60
JJ, ne každý motor snese LPG a obávám se, že i tzv. držáky časem dojedou na podpálený ventil a zaklepaná sedla. Vysoká teplota hoření, chudá směs a suché palivo udělá časem své.

Já jsem zvažoval dát Vialle do Subaru, ale nakonec - ne.

Mikoň: nebuď smutnej, to máš dobrou cenu. U Subaru 2 hlavy x 35 tisíc = 70litrů bez DPH:-)
o 26.06.2010, 00:31 | radek.613
Nejlepší recenze vždycky poskytují řidiči, kteří za volantem auta s LPG ani neseděli, natož aby s ním něco najezdili a tím nemyslím 23 km při zkušební jízdě. Zajímavé, leč očekávané :-D. Zdeny, LPG nemůže za to, že japonci materiálově domrvili boxer Subaru a vadí mu těch pár stupňů teploty navíc. Ale co taky chtít od národu, který má patent prakticky jen na lampion, že. LPG taky nemůže za to, že motormanagement motorů od automobilky s dámským přirozením ve znaku neumí reagovat na odlišnou dobu hoření LPG adekvátním posunem předstihu. LPG koneckonců nemůže ani za to, že ráno vyjde sluníčko a večer zase zajde...... ale je to marný, je to marný, je to marný....
o 26.06.2010, 00:40 | Rudi
luda551 - to by me zajimalo, jak do fava cakne za 1600? to si bere i do kanystrů ne?
o 26.06.2010, 08:24 | Luke_288
radek: tak to je jasný, že za všechno tohle LPG nemůže, ale když už ten motor mám, kterej jinak funguje bezvadně, tak si do něj to LPG nedám i přesto, jak se všude říká jak je uplně skvělý, ale ve finále mi dokurví motor...o to předpokládám Zdenymu šlo, že en všude je použití super...
Rudi: no a pak jezdí celej měsíc od rána až do večera:))
o 26.06.2010, 08:24 | Zdeny60
radek.613:

já ti neoponuji. Ba dokonce s tebou souhlasím, ale ne ve všem. Mám dojem, že za spalovací proces při spalování LPG "zodpovídá" ŘJ pro LPG? Tak jak tedy můžeš napsat, že Renault si neupraví spalovací proces?? Nerozumím tomu, tudíž, jakožto asi jediného, kdo má s LPG tady na foru reálné zkušenosti, se tě ptám na vysvětlení.

Druhý dotaz zní, který tedy motor v jakém autě je ba naopak vhodný pro přestavbu na LPG s tím, aby se za rok či dva nemusely měnit hlavy a další?

A pak mi ještě, prosím, vysvětli, jak to je v praxi s tzv. suchým LPG proti benzínu, což je právě příčinou zaklepávání ventilových sedel.

Slyšel jsem - opakuji - slyšel, ne na vlastní oči viděl, že celkem dost trpí i motory od Volva (2,4i) a Mondena obecně benzínové verze z posledních let (dejme tomu 04 a výše).

Díky za debatu, jinde jde jen o řeči typu JPP.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3175 sekund.