Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nissan Primera - na co se zaměřit?

 o Navštíveno 3831x o
o 21.06.2010, 16:18 | Bart 007 | Upraveno: 2010-06-21 16:25:04
zítra se jedu kouknout na Nissan Primera r.v.99 kombík, benzín 1,6. Najeto údajně 160000km, dovoz D, serviska, 1 majitel. Na fotkách vypadá dobře :-)

Je něco na co bych se měl zaměřit?
Co se u těchhle aut nejvíc se*e ?

Jo a zajimal by mě jakej máte názor na automat u tohoto vozu...


o 21.06.2010, 16:23 | Nismo.Power
víceméně se nezaměřuj na nic..... potkat tě tam může málo chladící klima tak jí zkus pokud jí to má, může to mít korozi u blatníků od kamínků...... jinak na tom autě nehledej nic špatně...
automat proč ne, bude tam odolnej aisin kterej řadí hezky.....
o 21.06.2010, 16:46 | Draxx
Primeru P11 mam dva roky, ti vo ni muzu povidat dlouho = )
Rozhodne bych se vysral na motor 1.6, ale kdyz uz tam je....
Ohledne koroze - hnije snad kazda vzadu pod znackou, a nektery i vepredu kdyz zvednes kapotu tak zevnitr kolem masky. Ale nebejva to nijak tragicky.
Kdyz neco bude tukat odpredu, sou to horni ramena. Na jizde to neni poznat, jen to proste tuka = ) Muzou vrzat predni dvere ci muzou bejt i sveseny, jsou poddimenzovany panty. Muzou treba i piskat sterace, cepy se zanasi bordelem.
Motor musi jen sevelit, razeni bejva tuhy i po 250k km, muze te prekvapit tuzsi plynovy pedal. Loziska apod. veci vydrzi fakt hodne, ramena atd taktez. Ceny dilu prijatelny.
Akorat treba zamrzi vrzajici tapecy (ale zase je sundas za 30 sekund =D ),ci vrzajici interier...
Potesi urcite dost kvalitni podvozek, dostatek mista, rozumny ceny vozu.
o 21.06.2010, 16:53 | Bart 007 | Upraveno: 2010-06-21 16:58:28
diky :-)

ještě jsem se nerozhodl, jedu na to jen kouknout

o 21.06.2010, 17:00 | Bart 007
a co tam teda máš za motor?
Jaká je prům. spotřeba?
o 21.06.2010, 17:36 | Nismo.Power
u P11 počítej na 1,6ku v kombi spotřebu tak 7-9L.... u dvoulitra počítej tak 7,5-10 ;-)
vyplatí se 2litr..... víc tahá a nemusíš to tak honit, ta 1,6ka chce do otáček, jinak nejede a zbytečně moc žere....
o 21.06.2010, 17:37 | Bart 007
a tahle navigace je origo od nissanu?
je videt v hodne primerach..

foto k příspěvku  od Bart 007

o 21.06.2010, 18:17 | Draxx
Ta navigace fakt nevim,asi nejaka dodelavka. Mam dvoulitr SR20DE a ta spotreba je fakt takova jak pise Nismo. Kolem 7,5 jezdim i s klimatizaci a na dalky pri rozumny jizde to pada i pod 7. Ceny tehle aut jsou celkem nizko a spatny rozhodne nejsou. Kupoval jsem s 180k km ted mam za dva roky najeto 223k km a menil jsem spojku, ktera byla puvodni a ted se chystam na brzdy. Takze spolehlivost rozumna.
Prohlidni si to, projed si to a koupe se neboj.
o 21.06.2010, 18:25 | Draxx
A ta automaticka prevodovka - je to variatorovy CVT, nikdy sem v tom nejel, nekdo si to chvali, ze to proste furt jede a neradi, nekomu to zase vadi...chtelo by to vyzkouset. Davala se jen k dvoulitru.
o 21.06.2010, 18:31 | Rudi
To, co máš na obrázku, mi přijde jako ten starší model ještě, osobně bych šel již do novějšího, vypadá o dost líp kor ve verzi s xenonama.
Jinak to auto je opravdu držák, sám ho otec již přes rok má a zatim jediná investice byly brzdy, výměna oleje a filtrů.
Určitě bych volil i ten 2litr, oproti 1,8 má větší výkon a líp táhne. Spotřeba je naopak stejná. Jak už tu psali, s klimou se otec při dodržování předpisů mimo město dostane na 7l, my s tím letěli dálku po dálnici furt 140-160 a spotřeba 9l s klimou?

Jinak pozor na kliky, jsou z plastu a hodně rádi praskaj. Skoro bych doporučil si konkrétně pro todle auto zalítnout do Německa, maj to tam hodně starší lidi a ty auta bejvaj prostě TOP.
o 21.06.2010, 18:48 | Draxx
To co Rudi mysli je faceliftovany model - zvenku auto vypada ponekud lepe, do vybavy se dostaly poloautomaticky klimatizace a xenony, ale interier je prakticky stejnej. Pribyl motor 1.8, dvoulitr z 96kw vylepsili na 103kw.
O praskajicich klikach sem jeste na nissanclubu necetl, tohle neni fiat : P

o 21.06.2010, 19:12 | Bart 007
no upřímně se mi líbí víc předfacelift :)

a k tomu dovozu - právě co koukám na mobile.de
tak ceny jako u nás a musel bych zaplatit ještě dopravu a CZ papíry. Tohle je teda taky dovoz a cena 70tis
o 21.06.2010, 21:00 | Borik2
omrkni si přední poloosy...občas praskají - tuším že je tam takovej gumovej bazmek na vyvážení, pod něj se dostane bordel a ten časem zeslabí tak poloosau, že praskne...viděl jsem to i na Hondách, ale P10 a P11 na to celkem trpěly
o 21.06.2010, 23:53 | Nismo.Power
chceš říct že se to primery dávalo CVT už ? :)))) jestli jo tak mazec.... zatim sem na to moc věcí neslyšel, prej je to i docela odolný ale ta jízda v tom je prostě jak když jedeš na skůtru :)
poloosy se týkaly hlavně P10 a to s nájezdem kolem 300-400tis....na mojí primeře rupla když mohla mít reálnejch cca 450tis... ale bylo to GTčko s tužšim podvozkem, 17" kolama a nemilosrdnou jízdou :)
o 22.06.2010, 11:16 | Vlastah
pro P11 doporucuju dvoulitr SR20DE s manualem

muj kousek :-)

foto k příspěvku  od Vlastah

o 22.06.2010, 14:34 | Bart 007
Tk jsem to byl okouknout, a láska na první pohled to neni :-)

Lemy, prahy ok, ale rezavé páté dveře a totálně špinavej interier.
Pak měl ještě za předníma sedadlama úchyty na přepážku nebo síť.

Vlastah
na fotce vypadá pěkně, jakej rok, a kolik stál? :-)

foto k příspěvku  od Bart 007

o 22.06.2010, 15:39 | Draxx
Jo na ty poloosy sem zapomnel, to je slabina P11...vic to trapi dvoulitry, po zeslabeni je ukrouti. Ty poloosy sou poddimenzovany, sou daleko hubenejsi nez na 1,6 Sunny z roku 88...A muzou za to hlavne ty vyvazovaci gumy, dostane se pod ne voda a zacne to hnit. Hned jak sem mohl, gumy sem urezal a jednu mam uz slabsi. Nova stoji bratru 3,5k kc a uz je bez onich vyvazovacich gum a je viditelne "festovnejsi". No, pockam az praskne a vymenim ju = )

foto k příspěvku  od Draxx

o 22.06.2010, 16:52 | Bart 007
a na té navigaci je nápis nissan...
o 22.06.2010, 17:31 | Nismo.Power
ta navigace neni určitě originál.....že tam má tapetu to je možný ale origo to neni, a myslim že navi se tady fakt nedělala.....ta je až u renaultu ala P12
o 22.06.2010, 19:19 | Bart 007
nevim, přijde mi že to dávali přímo v nissanu,
tenhle typ navi má hodně primer na mobile.de

foto k příspěvku  od Bart 007

o 23.06.2010, 09:11 | Nismo.Power
tak máš recht je to originál, každopádně to je fakt těžce nevkusný a nechtěl bych to tam ani zadarmo a doufám že to aspon je sundavací.....

tak i tak to bude starý, ošklivý a mapy budou problém natož nějaký aktuální.... to je lepší si za 3k koupit novou dobrou navi dneska :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 23.06.2010, 11:43 | Vlastah
Bart 007: r.v. 2000, koupeno 4/2008 za 115k
ale neprodavam :-)
o 23.06.2010, 11:46 | Bart 007
tak jsem to nemyslel :-)
byl to dovoz, kolik máš najeto?
o 23.06.2010, 13:59 | Vlastah
dovoz, tady v CR to mel kluk 2 roky, totalni nadsenec, prodej z duvodu bydleni
auto ma 200kkm, ale vypada tak na 80kkm :-)
o 29.07.2010, 07:47 | Bart 007
Jeste mam dotazek...
Almera TINO r.v. 2000 ,motor 1.8 16v
je to jeste nissan nebo uz spis rencek ? :-)
o 29.07.2010, 09:43 | Nismo.Power
počítej +/- autobus že renault je to od rv2003 ..... před už byla kooperace ale minimální...
o 10.08.2010, 21:42 | Bart 007
Koukam pořád do inzerce a sehnat pěknej kousek v kombíku, benzín, okolo 70tkc je docela problém....

Opravdu je ten jejich diesel taková tragédie? |Doteď jsem vybíral jen benzín...
Vim, že 66kw neni moc, ale s Fordem escortem to docela jelo a nejsem závodník :-)
o 10.08.2010, 21:47 | Nismo.Power
neni to tragedie ale sehnat s motorem o kterej bylo staráno je aky probém, u těch benzínů je jedno zdali bylo staráno nebo ne, ty motory se o sebe postaraj samy zatimco když se vyprdneš u naftaka na cokoliv co by už zrovna chtělo udělat tak se ti pak vysype skoro celej naráz :)
o 10.08.2010, 21:52 | cupra.165
o 10.08.2010, 21:52 | Bart 007
třeba tenhle [ Link ]

o 11.08.2010, 00:24 | Rudi
Jestli chceš auto s problémem, kup si naftovou primeru.
o 11.08.2010, 16:24 | Bart 007
ještě mě napadlo - jak je to se spolehlivostí toho automatu CVT? Ted jsem koukal na pár videí na youtube a je to docela zajímavý - ten převod je řemenem? Vyžaduje to nějakou extra údržbu? :-)
o 02.09.2010, 08:19 | Bart 007
ted jsem si vyhlidnul jednu primeru v kombiku a je to 1,8 84kw - je to dobrej motor? r.v. je 2000 a najeto 170tis i se serviskou... na nissan foru jsem neco precet a vychvalujou spis 2.0 . Ma nekdo tenhle motor?
o 02.09.2010, 09:38 | Syrup
My kdysi meli primeru, myslim 96 rok, 1.6ku benzin- uplne od novoty koupeny v autosalonu. To auto se sice nesralo, ale pamatuju si ze bylo fakt dost rozezrany.

Nismo nevis jak dopadla? Ma ji furt ten tvuj kolega?
o 02.09.2010, 09:42 | Bart 007
a ještě jedna věc - když má auto origo xenony, jsou zapsané v TP (německym)? todle auto je má údajně origo, ale nemá ostřikovače tak se mi to nezdá.

Já jen abych byl připraven :-))
o 02.09.2010, 17:55 | Draxx
Ta 1.8 mela problemy ze nekdy zrala olej. Ale to se vetsinou stava u Almer N16. Dvoulitr je proste u primery nejlepsi motor, neni duvod brat jinej.
Xenony se davaly origo az od faceliftu, stejne tak motor 1.8 . Jestli tam maj bejt ostrikovace nevim, ale mrkni na nissanclubu na fotky nekoho kdo origo xenony ma = )
o 02.09.2010, 20:59 | Bart 007
jojo teď mluvim o faceliftu
o 03.09.2010, 09:42 | Rudi
My na faceliftu 2,0 ostřiky máme bo mě nedávno z jedoucí kolony vytáhl mladej cápek a hnedka začal vyšilovat, proč tam mám jako ty xenony, že tam nemaj co dělat! Tak sem mu s radostí odpověděl, že já za to nemůžu, ať si zavolá do Nissanu, proč to tam už v roce 99 dávali. Naběhl před auto, přiběhl, že dobrý, že to ostřiky má a teda šťastnou cestu :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3425 sekund.