
Navštíveno 1669x

včera jsme se, sedíc v Sku od Mercedesu, bavili co nejlepšího koupit za tyhle love...
ja rikal A8 a možná nismovo ohraný STS...
kamoš právě říkal to Sko, ale tam mi vadí budíky jak ve sprinteru :-D
co vy na to?
Jaguar XJ nejlépe X350 :-)
velkej benzinovej motor je samozrejmosti :-)
Za me v tyhle cenovy relaci a pokud nevadi drazsi servis, tak 7er e65 745i
S classe hezky, ale oproti e65 starsi a hlavne vetsina prvnich roku je schnila :(
Nebo A8 rv02- nebo jak se delala, ta take neni spatna, ale 300k bude vicemene uplne spodni hranice :( ale zase teoreticky min poruchovejsi jak 7er + je quattro
Nebo XJ x350, to jsou taky uzasny auta, maji svyho ducha, ale je to zase uplne neco jineho, nez nemec :)

21.06.2010, 08:15 |
hanzz

21.06.2010, 08:21 |
Atrey chrysler 300C ?
Atrey: rikal jsem velky... zklamani z tohohle auta jako sviňa... jezdil jsem s nim prez 3 mesice
A co superb 1 generace? Za 300 by se dal pořídit celkem hodně slušnej stav. Ale když tak koukám na to, co se tu píše, tak srovnávat Sup s A8 nebo 7er ... tady je laťka hodně vysoko a Sup asi nezaujme (uniforma, koncern, celkově asi "starý" uvnitř i pod kapotou co)
Nu, zkusil sem to ... :)
Audi S8 ,nac troskarit. Auto s puvodni cenou 2 500 000,- dnes za zlomkovou cenu .
no ale narazit na slusnej kousek je problem ze...
Superba neresit... natahlej pašík není to po čem se koukame... ale ď
mít tyhle peníze, tak jako Atrey ale jen s 5,7 V8, beru to z pohledu údržby a zábavy za volantem, rozhodně jsem zklamanej nebyl :o)
řešil jsem nedávno to stejný, ale v nižší cenové kategorii. Do finále se dostaly taky S klasse, A8 a Volvo S80. S80 tragédie sehnat dobrý kus, S klasse se mi líbilo moc, ale snad každé kvetlo jak jarní louka. Takže nakonec vyhrála klasika A8.
Escudo: opakuju: chci velky auto, ne povoz kterej ma vzadu min mista nez jednickova octavka...
míň místa vzadu než jedničková octávka už má akorát Toyota MR2 voe :o) mě to tak nepřišlo, je tam jen o něco málo místa míň než u mě, jde o to jak moc je roztaženej ten vepředu, pokud tam leží nějakej gangsta nigga, kterej si dá sedačku tak dozatu, že sotva došáhne na pedály a sklopí si to do horizontální polohy aby vypadal cool :o) stejně v tom pak člověk jezdí sám nebo ve dvou :o)

21.06.2010, 09:25 |
Pekys VW Phaeton?
Lexus
CTS, STS
Escudo... ja jsem s tim autem vazne najezdil hodne... a tohle opravdu ne... ja jsem si sam za sebe nesedl vubec, natoz pohodlne... takze tohle opravdu ne... to uz raci corvettu :-D jako velkej sedan se to uplatni vic... ne ted vazne...
zatim mam nabidku na zajimavy 7mickovy bawo... takze se na to asi zajedem podivat

21.06.2010, 09:35 |
Atrey v 300C je celkem dost místa, vepředu seděl bratránek 190 cm a za ním já 185 cm oba kolem 100 kg a neměl jsem pocit že je to malé. Tak pak už jedině autobus ;)
P - 607
R - Vel Satis

21.06.2010, 09:40 |
choze kámik má tu 745 a fakt hafo místa. pohodlí až na půdu.
výbava prostě neskutečná :)
jen ten servis je trošku dražší.
Hoši nepresvedcujte mě o něčem co jsem používal prakticky cely Kanáry... Proste 300c opravdu ne.
Zatím v nabídce jen 7er :-/
Mno, minulej tejden byla k mani jedna 745, 202 za peknej peniz, nebyl zajem, tak jezdi u majitele dal.
Tappe a nepustil by ještě?

21.06.2010, 12:24 |
Drtič Tak v STSku vzadu taky zrovna moc místa není...

21.06.2010, 12:34 |
Syrup wow 745i za 3 kila, to musi bejt skoro pred smrti, ne? nebo se pletu?
hele a co sehnat klasickýho "mamuta" S500 W140, dát si práci a najít opravdu voňavej nedokurvenej exemplář, to auto má něco do sebe..
mamut je super, ale S500 v super stavu bude za nehoráznej peníz, je to přece jen hooooodně ceněný youngtimer

21.06.2010, 15:58 |
clown co je blbyho na tech budikach ??? jinak s timhle ja jezdil za 9/100
[ Link ]
podle mě jediný co je v týhle ceně reálný aby to nebyla paštika tak je STS , LS lexus bud 400 nebo 430.....
Ska sou těžce vylítaný takže totální kasička která rezne a hojně se kazí
7er : za tyhle peníze to sou kusy co sou jednim kolem na šrotišti.... životnost je opravdu kolem 300 pak je nejlepší se toho zbavit jinak se člověk nedoplatí
A8 : možná v rajchu sehnatelný v týhle ceně, u nás to bude v týhle ceně taky paštika....
Jo, ten Chrysler mě taky nenadchnul...
Evropu bych nechtěl, takže jako Nismo.
Už jsem jezdil ve dvou STS a prostě se mi to líbí - hlavně je na každý el. kravině a relátku napsáno Denso, takže víš, že je to nesmrtelný :-)
no a Lexus Ls 400/430 - pakliže ti nevadí design, svezení super, hlavně tam nesmí být zásah českého člověka - rozdělával jsem jednoho po autorizovaném servisu Toyota a koukal jsem, co i tam dokážou vymyslet - chci jen říct, že auto dovézt z venku.

21.06.2010, 20:42 |
Drtič STS je určitě dobrá volba, ale jak říkám, pokud chce dost místa i vzadu, tak STS není to pravé. Jinak je to slušnej parník, zatím se mi nic nevysypalo, tak snad to tak bude i nadále. A díly taky za pusinku. Jinak teda nevím, jak to popsat, ale Americkej luxus je trochu jinej, než luxus evropský.
jasny diky za poznatky, ale fakt je ze to potrebujeme resit bejem tohohle tydne, a kdyz ani nismo nevi o nicem nevi, tak mame asi smulu :-D
vím o LS430 za 250 tis.
[ Link ] Každopádně nefunkční Navi, začala rosit trubka na klimu. Jinak km poctivý, v autě jsem jezdil před pár měsící a najezdil s kolegou nemálo km - tak zda to někdo něčím nedokurvil, tak ok...
Každopádně stojí někde v Brně a netuším, kdo to kolegovi prodává - resp. nedokáži ti s tímto autem více pomoct.

21.06.2010, 22:24 |
empiK (M) | Upraveno: 2010-06-21 22:29:11
clown: trosku jina generace...
VW Phaeton 4.2 V8 4MOTION
aby tu nebylo jen MB, Audi, BMW
empik: ale vis o nejakym? to auto je supr,ale je jich jak od Nisma pozitivnich hlasek na cokoliv jinyho nez ameriku :-)

21.06.2010, 22:55 |
Kacko
Ojetá S80 - vstupenka do vyskorozpočtového věčného servisu, neuvěřitelně přetechnizovaný neustále nějakými kravinami obtěžující vehikl, úsloví o "nezničitelném švédském tanku" platilo maximálně koncem osmdesátých let u bytelných 760tek....
Superb I - bezpohlavní, koncentrace technické průměrnosti (žádná invence, nic technicky zajímavého či nedejbože neortodoxního), diskutabilní motorizace, vysoké procento odcizení....
BMW 7er - výborná volba, i když s místem vzadu u standardního rozvoru nic moc, chce to koupit "L". Jo a taky "překousnout" smýšlení okolí o novém "drogovém dealerovi" v ulici :-D :-D :-D
W140 S500 - srdeční záležitost, jinak poslední, opravdu poslední opravdový Mercedes, na jehož zpracování, kvalitě, technice a výdrži každý pozná, že Mercedes opravdu býval "mercedes" mezi automobily. To co ta automobilka produkovala potom a nedejbože co produkuje dneska, to je děsivé....
A8 - totéž co u Superba, kromě techniky, ta je tu drobet na výši, což vehementně vrací v cenách dílů, havarijních pojistek a servisu. Je nutné si uvědomit, že A8 s pořizovačkou nové 3mil a nynější bazarové 300tis opravdu není ve stavu té nové a doporučuji si v tomto případě schovat ještě 60-100k na počáteční "servis"....
XJ/XJR 350 - duše a charisma v základní výbavě, nic v kabině není vyrobené z recyklovaných PET lahví (300C, STS,...), prostornost nijak ohromující, ale použitelná. Atmosférické verze neskutečně řidičsky příjemné a komunikativní, kompresorové verze nekompromisně návykové. Pohon té správné nápravy, bacha je to z hliníku, opravy karoserií nákladné.
Lexus - nebál bych se ho a šel bych touto cestou v případě, že potřebuješ kvalitu, spolehlivost, neřešíš tolik design a zejména charisma.
Závěrem jedno rčení, které se mi vybavilo v souvislosti s tímto vláknem :-D:
"Když někam přijedete v mercedesu, dříve než vystoupíte, máte od okolí okamžitě nálepku movitého člověka, který má trauma z úbytku vlasové pokrývky hlavy a problémy s potencí. Pokud tam přijedete v BMW, buďte si jisti, že vás mezi sebe přijmou jako nového drogového dealera. Když tam přijedete v Jaguaru, vypadáte jako spokojený člověk, co si prostě přijel zahrát golf."
zase abych to uved na pravou míru tak
e65 který se sere při velkym nájezdu, A8 která je celkově drahá, Sklasse který rezne a je drahý na cokoliv tak všechny tyhle auta sou naprosto libový v porovnání s phaetonem...... naprosto libová ukázka toho že VW se nikdy neměl pouštět to segmentu kde nemá vůbec co pohledávat....
hned po vyjetí prvních kusů jejichž prodejnost byla opravdu velká, u nás to nepřekročilo snad dodnes 10ks (lol) , se všechny vrátily na reklamace.... aneb všem se sesrala snad veškerá elektroinstalace co v tom byla, první modely maj forovy tlumiče aneb stačí klidně 50k a měchy v loji, hrozně drahý brzdy kterejm vržou třmeny dost nepříjemně, přední náprava kapitola sama pro sebe, kloub vypadá jak offroada, při nedostatečnym mazání se vydře a s těhlicí bude stát tak kolem kilča, ramena cvakající neustále..... sem tam nejde el. ovládaný krytky topení,sem tam nejde stáhnout nějaký okno..... no všeho všudy sem viděl zatim asi 4 nebo se v nich rejpal a nechtěl bych to opravdu ani zadarmo, jízda v tom je fakt podivná, špatnej rozhled, do zatáček to de opravdu ztuha a všeobecně to skoro nezatáčá díky váze a nejvíc mě překvapilo že mohutný 8mi pístky na předu sou stejně k ničemu když to auto neni schopný moc zabrzdit a pořád de do ABS při prudkym brždění....
spotřeba motorů hrozná, jel sem se 4,2 a 5,0tdi..... nedokážu si to představit s V6 která se tam cpe.....
v týhle ceně to bude střep nehoráznej, od půl mega dál možná ale auto tak na víkend a na dovolenou bych tim nejel neb bych se bál že palubák napíše že chce servis a hurá odtah....
Phaeton je pouze pokus, který dost nevyšel.
radek.613: Lexus nemá charisma? - to je jak tvrdit, že japonský auta nemají duši...
[ Link ]
wattman: tak v kategorii do 300k moc charizma nenajdeš :o) maximálně 200 má trochu koule, ale bez motoru :o) ale přiznám se že i to na linku je vcelku nuda, na druhou stranu co novýho v roce 2010 neni :o(
tak je pravda ze LS430 neni auto s dusi ani v nejmensim, nicmene prave proto bych ho volil.
Je nenapadny, diky cemuz Te nikdo nebude skatulkovat jak napsal R.613.
K BMW 7... ranne modely na tom nebyly se spolehlivosti moc dobre a proste to auto taky musi mit spravnou barvu a kola aby se na to dalo koukat.
Ac to je konfekce, me se taky celkem zamlouva Phaeton, tolik jich tu nejezdi, ted jsem sedel v celkem zachovalym aute za 310 000 ale jen s 3,2V6 nicmene vybava super a celkem se mi libilo, jen melo trochu pocuchanou kosmetiku
[ Link ] S-klasse je pro me cikansky auto, nelibilo se mi kdyz bylo novy, nelibi se mi ani kdyz je deset let na trhu.
A pokud bych chtel to "auto s dusi" tak urcite Jag XJ nebo XJR, ktere sice vybavou nesaha tem 7mickam nebo Sklasse ani po kotniky, prostorove je na tom taky dost bidne, ale to by pro me bylo auto se kterym by me bavilo jezdit a do kteryho bych si pokazde rad sedal.
Wattmanne,nemá, opravdu, míval kdysi, ale to je pár pětiletek zpět, dneska když do MY 2010 sedneš, uvítá Tě sterilní hyperdokonalost a neosobnost. Stejná sterilita Tě mapadne i při pohledu zvenku. Ale narozdíl od germána v tom bude opravdu všechno fungovat a při vypnutí stahování zadních oken v Lexusu zapalovače opravdu fungují dál... :-D
jako je fakt že co jsem jel v novym LS tak ano....působí to sterilní hyperdokonalostí ale neřek bych že to je špatně ba naopak.... příjde mi že tim akorát dokázaly to co zatim asi nikdo neumí, neskutečně tichý auto, vynikající výbavu která je funkční a člověk nepotřebuje 2denní školení aby jí vůbec pochopil jako u 7er která vlastně nic novýho neumí akorát to je složitý ovládat.... pohodlný, útulný auto kde nikdy nic nevrže a neklepe .....spolehlivý....
tak nějak mi příjde že prostě ten lexus je řádově mnohem vejš než všechny nový lodě at už bmw,audi,mb,cadillac, jaguar apoooood....
a samo jel jsem jak v nový 7er, A8 (skoro nový), S classe ..... A8 ujde ale 7er je těžkej spotřebák a Sclasse nemůžu vystát a nevidim na tom nic světobornýho.... od W220 je to navoněná bída
radek.613: zrovna s tím zapalovačem mi to přijde dobrej nápad, vzadu vozím dvě děti a ty vyzkouší vše, na co dosáhnou, takže jakmile usedneme, zamykám dveře, odpojuji zadní okna a zadní zapalovač jsem musel odpojit od drátů natvrdo, protože už ho samo taky nažhavily. Takže když se vypne v nějakém autě spolu s okny, je to pro mě osobně plus.
určitě bych volil to Báwo 7 ;-)
Šestikule: vidíš, a mě to přijde jako drzost výrobce diktovat mě - uživateli auta, co ve vlastním autě můžu a nemůžu, protože si nějaký jeho rádobyinženýr na vývoji myslí, že je to fajn. Pochopím, že taková funkce bude někde v menu vozidla volitelná a to běžně uživatelsky dostupná bez potřeby navštívit dealera s jeho výpočetní technikou, nebo že pro případ přepravy nezbedných potomků naleznu např. u toho zapalovače nebo kdekoli jinde vypínač, aniž bych si odstavil další systémy vozu, či zapalovače ostatní. Co nemůžu vystát je právě to přesvědčení koncernu, že jak to myslí on, je to to nejlepší/jedinné možné, a "zákazníku drž hubu a krok a buď rád, že naše auto můžeš koupit, "...
radek.613: tak to samo souhlas, auto má sloužit/poslouchat tebe a ne opačně