Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Felicia 1.3 Mpi - cukání

 o Navštíveno 10705x o
o 19.06.2010, 16:14 | Šogun
Zdarec hifíci, mám nějaký problémek s filckou. Když se rozjíždím za studena, tak poskakuju jak učeň a když už se auto zahřeje, a vytáčím ho do vyšších otáček, tak je cítit pozvolné cukání. Jako kdyby se to auto nebere k životu :-). Chtěl bych od vás jestli máte nějakou radu kam šáhnout, díky


o 19.06.2010, 16:17 | Rocco.
taky jsem mel tenhle problem.. vymenil jsem snad vsechno.. a k nicemu. tak sla do sveta
o 19.06.2010, 16:46 | Seat Power
co cidlo teploty motoru?
o 19.06.2010, 17:52 | Honza2.016v
chcíplá benzínová pumpa a zasranej benzínovej filtr... což jsou 2 věci na který každej sere a diví se po výměně poloviny elektroinstalace, že auto postupně jede hůř a hůř..
o 19.06.2010, 18:02 | Midnite
klapka, svíčky, kabely... je toho dost
o 19.06.2010, 18:54 | Bolthorn
jj prvně vyčisti klapku, pak svíčky.. může to být ale i v odcházející benzínové pumpě, nebo v zasraném palivovém filtru..
o 19.06.2010, 18:57 | Bladzej
rozdělovač.
o 19.06.2010, 19:40 | Honza2.016v
pumpa a filtr je 90% šance... kámoštakhle laboroval2 roky s klapkama,svíčkama,lištou.. až nakonec zjistil,že mu pumpa dávala 00 prd,oproti tomu co měla...méně než kouske z SPI (má MPi..)
o 19.06.2010, 20:18 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-19 20:23:01
Bladzej: MPi žádný rozdělovač nemá...

Jinak taky se kloním k pumpě a palivovému filtru, když to dělá takhle za tepla v otáčkách.
o 19.06.2010, 22:24 | Šogun
Já se na to vys..., odpoledne jsem šel do garáže, natočil auto a pro jistotu mě vyletěl volnoběh na 2000 ot. a klesl až jsem brnkl na plyn. Pak jsem lehce přidal a opět to samo. A to je zas co, nevíte? No, vidím to na pořádný servis :-(
o 19.06.2010, 22:28 | Bolthorn
KLAPKA!!!! v řiti je potenciometr...
o 19.06.2010, 22:33 | Šogun
Já to tak vidím, že je v řiti asi celé auto!!
o 19.06.2010, 22:34 | Bolthorn
ne to bude klapkou.. někdy pomáhá potřít potenciometr diavou.. jinak klapka se dá sehnat za pár šupů dnes..
o 19.06.2010, 22:37 | Midnite
nebo se dá pročistit za pár šupů
o 19.06.2010, 22:39 | Dudelina
Taky bych bral v potaz čidlo teploty motoru (ale ne to pro ukazatel)
o 19.06.2010, 22:40 | Bolthorn
Midnite: nevím, jestli u tohohle co mu to dělá, pročištění bude stačit.
o 19.06.2010, 22:41 | Bolthorn
Dudelina: vysvětli mi jaký na tohle má konkrétně vliv čidlo teploty..
o 19.06.2010, 22:44 | Dudelina
No přesně tě to nepopíšu, ale u "nás" na benz. xantiích když motor cuká do cca 2,5tis otáček, tak to většinou bejvá čidlo.
Prostě jsem dal tip, kam se taky podívat a není to žádný mrsk.
o 19.06.2010, 22:46 | Šogun
Diavou, jako leštěnkou? A tu klapku vyčistím i sám doma v garage?
o 19.06.2010, 22:49 | Bolthorn
jj diavou, ale musíš ji rozebrat a potřít přímo potenciometr.. na Feliciaklubu snad je i postup všeho.. odku seš?
o 19.06.2010, 22:49 | Šogun
Ale pravda je ještě ta, že dnes když jsem jel na fotbal, tak mi neukazoval ani teploměr
o 19.06.2010, 22:50 | Šogun
Jsem od UH
o 19.06.2010, 22:50 | Bolthorn
no je mi divný, že když se držely otáčky na 2tis. a po sešlápnutí plynu spadly, že za to může čidlo teploty..
o 19.06.2010, 22:54 | Dudelina
Právě proto jsem psal aby to bral v potaz - a ne "je to 100pro čidlo"
o 19.06.2010, 22:55 | Bolthorn
Dudelina: však v poho :) to nebylo nic proti tvé osobě.. jen konstatuji..
o 20.06.2010, 00:18 | cuir
me to delalo halovo cidlo ;) felicie 1,3 r.v. 1995 nove stoji cca 500kc.
o 20.06.2010, 03:31 | Akordýsek
vyčistit klapku a zkusit udělat základní nastavení klapky,jinak bohužel je to častá zavada stejně jako u tdi váha vzduchu,no prostě né závada,ale vlastnost..
o 20.06.2010, 10:41 | Šogun
A jak je složité tu klapku rozdělat a vyčistit? Zvládne to i laik jako já? Zdá se mi že je zaháčkovaná
o 20.06.2010, 10:45 | Midnite
určitě to nedělej když nevíš jak na to, zajeď do servisu a zeptej se jich na cenu.. u fóbie to stálo pár stovek a je klid...
o 20.06.2010, 10:52 | Šogun
OK, myslel jsem si to, díky!
o 20.06.2010, 10:53 | Olda
Klapku jsem si čistil sám a pohoda. Lepší je ji sundat ať je dobrej přístup. Takže pak dej nový těsnění... jinak po vyčištění je potřeba smazat adaptační hodnoty přes Vag aby Ti nekolísal volnoběh.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3153 sekund.