
Navštíveno 10700x


19.06.2010, 16:14 |
Šogun Zdarec hifíci, mám nějaký problémek s filckou. Když se rozjíždím za studena, tak poskakuju jak učeň a když už se auto zahřeje, a vytáčím ho do vyšších otáček, tak je cítit pozvolné cukání. Jako kdyby se to auto nebere k životu :-). Chtěl bych od vás jestli máte nějakou radu kam šáhnout, díky
taky jsem mel tenhle problem.. vymenil jsem snad vsechno.. a k nicemu. tak sla do sveta
chcíplá benzínová pumpa a zasranej benzínovej filtr... což jsou 2 věci na který každej sere a diví se po výměně poloviny elektroinstalace, že auto postupně jede hůř a hůř..
klapka, svíčky, kabely... je toho dost
jj prvně vyčisti klapku, pak svíčky.. může to být ale i v odcházející benzínové pumpě, nebo v zasraném palivovém filtru..
pumpa a filtr je 90% šance... kámoštakhle laboroval2 roky s klapkama,svíčkama,lištou.. až nakonec zjistil,že mu pumpa dávala 00 prd,oproti tomu co měla...méně než kouske z SPI (má MPi..)

19.06.2010, 20:18 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-19 20:23:01
Bladzej: MPi žádný rozdělovač nemá...
Jinak taky se kloním k pumpě a palivovému filtru, když to dělá takhle za tepla v otáčkách.

19.06.2010, 22:24 |
Šogun Já se na to vys..., odpoledne jsem šel do garáže, natočil auto a pro jistotu mě vyletěl volnoběh na 2000 ot. a klesl až jsem brnkl na plyn. Pak jsem lehce přidal a opět to samo. A to je zas co, nevíte? No, vidím to na pořádný servis :-(
KLAPKA!!!! v řiti je potenciometr...

19.06.2010, 22:33 |
Šogun Já to tak vidím, že je v řiti asi celé auto!!
ne to bude klapkou.. někdy pomáhá potřít potenciometr diavou.. jinak klapka se dá sehnat za pár šupů dnes..
nebo se dá pročistit za pár šupů
Taky bych bral v potaz čidlo teploty motoru (ale ne to pro ukazatel)
Midnite: nevím, jestli u tohohle co mu to dělá, pročištění bude stačit.
Dudelina: vysvětli mi jaký na tohle má konkrétně vliv čidlo teploty..
No přesně tě to nepopíšu, ale u "nás" na benz. xantiích když motor cuká do cca 2,5tis otáček, tak to většinou bejvá čidlo.
Prostě jsem dal tip, kam se taky podívat a není to žádný mrsk.

19.06.2010, 22:46 |
Šogun Diavou, jako leštěnkou? A tu klapku vyčistím i sám doma v garage?
jj diavou, ale musíš ji rozebrat a potřít přímo potenciometr.. na Feliciaklubu snad je i postup všeho.. odku seš?

19.06.2010, 22:49 |
Šogun Ale pravda je ještě ta, že dnes když jsem jel na fotbal, tak mi neukazoval ani teploměr

19.06.2010, 22:50 |
Šogun Jsem od UH
no je mi divný, že když se držely otáčky na 2tis. a po sešlápnutí plynu spadly, že za to může čidlo teploty..
Právě proto jsem psal aby to bral v potaz - a ne "je to 100pro čidlo"
Dudelina: však v poho :) to nebylo nic proti tvé osobě.. jen konstatuji..

20.06.2010, 00:18 |
cuir me to delalo halovo cidlo ;) felicie 1,3 r.v. 1995 nove stoji cca 500kc.
vyčistit klapku a zkusit udělat základní nastavení klapky,jinak bohužel je to častá zavada stejně jako u tdi váha vzduchu,no prostě né závada,ale vlastnost..

20.06.2010, 10:41 |
Šogun A jak je složité tu klapku rozdělat a vyčistit? Zvládne to i laik jako já? Zdá se mi že je zaháčkovaná
určitě to nedělej když nevíš jak na to, zajeď do servisu a zeptej se jich na cenu.. u fóbie to stálo pár stovek a je klid...

20.06.2010, 10:52 |
Šogun OK, myslel jsem si to, díky!

20.06.2010, 10:53 |
Olda Klapku jsem si čistil sám a pohoda. Lepší je ji sundat ať je dobrej přístup. Takže pak dej nový těsnění... jinak po vyčištění je potřeba smazat adaptační hodnoty přes Vag aby Ti nekolísal volnoběh.