
Navštíveno 495x

Když mi prodejce, který má 99,8% pozitivní hodnocení, nepošle zboží, které jsem zaplatil, ani nereaguje na mejly, kam se mám obrátit a jak to řešit, abych zboží dostal nebo aspoň peníze, už je to cca přes měsíc, bylo to z Německa a poslal mi jen jednu věc a druhou ne?
Dík
Asi se to tu už řešilo, ale já nějak nemám čas to hledat.
nahlasit na ebay, bebo jestli placeno pres PayPal, tak claim
hlavne si dej bacha na 45ti denni lhutu tusim...

18.06.2010, 13:41 |
sanjasin | Upraveno: 2010-06-18 13:46:29
Vše placeno přes Paypal, jinak jsem nikdy neplatil, navic mi teď u poštovní spořky blokli kartu, z důvodu podezření, že jí chtěl nějaký obchodník zneužít, bohužel jeho jméno mi neřekli.
Nemáte náhodou nějaký vzor textu, kterej bych jim mohl poslat, anglicky nebo německy?
najed do PayPal, klikni na Resolution Center, dej claim, zadej cislo transakce a popis problem.
Napsal bych neco ve smyslu:
I received from seller only 1 parcel of 2. Second parcel still didnt receive. Seller didnt respond on my messages. It takes ca one month.