Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ze života IT správce :)

 o Navštíveno 827x o
o 16.06.2010, 10:12 | Milhauzz | Upraveno: 2010-06-16 10:17:34
Znáte to, je několik typů uživatelů. Někteří jsou technicky zdatní, takže poznají, že jim chcípl internet a díky tomu jim třeba nejede pošta, někteří dokáží zdiagnostikovat že nejede VPNka a někteří jsou takoví, že se bojí a jakékoliv hlášky a ta je dokáže vykolejit. A jeden takový méně technicky zdatný uživatel mě po ránu rozesmál ... prostě uživatel, který se snaží za každou cenu a anglicky psané hlášky přeložit do svojí češtiny ...

uživatel: "Dobrý den, nemůžu se přihlásit"
já: "Nemůžete se přihlásit do Windows, ano?"
uživatel: "ano ano, přesně tak"
já: "Dobrá, co vám to píše, špatné uživatelské jméno a heslo?"
uživatel: "ne ne, něco jiného, moment, zkusím se přihlásit a zjistím"
já: "ano, čekám ..."
uživatel: "Tak mi to tu píše, že server není respondentní"
já: "prosím? tuto hlášku opravdu neznám, můžete mi to přečíst, přesně tak jak to vidíte na obrazovce?"
uživatel: "no dyť vám to říkám, píše mi to tady, že server není respondentní"
já: "uff, moment"
... mezitím jsem zkontroloval doménový server, vpn spojení, a další režijní věci ...
já: "na straně IT infrastruktury je vše v pořádku, můžete mi to prosím přečíst foneticky? chápu že každý neumí anglicky"
uživatel: "ano ano, jistě, tak moment ... service is not responding ....
já: "aha ..."

:)

Zdechla šlužba credintial manageru ... nu, prostě server není respondentní :)


o 16.06.2010, 11:05 | Petura
:o) zažíváme dnes a denně ... opravdu pobavilo :o)
ale kolikrát mě dokáže vykolejit sám uživatel svým popisem chyby do telefonu ...
o 16.06.2010, 11:07 | Veva
tak to je dobrý, asi nějakej chytrák :-D :-D :-D
o 16.06.2010, 12:34 | mrazik
Chtel ti ulehcit praci s prekladem a ty jsi na nej tak osklivy :-D
o 16.06.2010, 17:16 | rcman
Nevim jistě jestly se víc dokážu cítit do role role uživatele, nebo správce IT... Ale vždycky jsem si dokázal poradit a všechno dodnes fumguje.

Ovšem každá práce má svoje humorný vsuvky...
o 17.06.2010, 10:15 | Milhauzz
Já už si na roli správce zvykl, je asi lepší se sem tam rozčilovat, když konfám server a zavolá nějaká pipi, že chce vyměnit toner ... ale práce je to různorodá a rozhodně pro mě lepší, než třeba denně 8 hodin "vyšívat" v CADu. To by mě asi drblo ...
o 17.06.2010, 15:04 | hanx
jojo každá práce má svý perličky... já jsem dělal servis notebooků, přišel tam noťas že nefunguje webkamera (že funguje ale neukazuje obraz), tak jsem koukal a byla přelepená černou páskou :-) jinak samozřejmě vše fungovalo..

nebo nás vždycky pobaví popis chyby: Nefunguje The Sims 3, CD přiloženo...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3382 sekund.