Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Golf 4, dobry motor ?

 o Navštíveno 985x o
o 11.06.2010, 15:43 | Arnie_one | Upraveno: 2010-06-11 15:47:47
Jaky je slusny motor co se daval do Golfu 4. Konkretne me zajima 1,6, 1,8 V5 a 2.0.

Jak si tohle auto vubec stoji, spolehlivosti, dilama atp.


o 11.06.2010, 18:13 | cuir
jako kazdy koncern....nehledej v golfu zadnou jinou vedu nez jakou najdes v ochcafkach :D
o 11.06.2010, 18:26 | Escudo
1.8 neni V5 ale 20V, nevim kdo to začal, ale pětiválec to fakt neni :o) prostě má jen pět ventilů na jednom válci. Pokud tenhle motor, tak jedině přeplňovanej, atmosféra je líná v nízkejch otáčkách a akorát žere. Pokud výkon nepotřebuješ, tak klidně 1.6. Co se 2.0 týče, taky žádný větší problémy, ale proč ho kupovat, když můžeš mít silnější 1.8T, který má po všech stránkách lepší vlastnosti. Pokud ti jde o benzín, tak bych asi hledal 1.8T v dobrym stavu a nebo 1,6. Tyhle auta motorama tolik netrpěj, spíš přední nápravy, kompresor klimy, občas převodovky a tak :o) záleží po jak velkym praseti to bude
o 11.06.2010, 21:50 | Toxxx
Ja mam 1.6 16v a som spokojny. Nieco som do auta investoval ale u starsieho auta si nevyberes. Spotrebu v meste cca 9L a to nejazdim pomaly a mimo cca 6L. Neni to zihadlo ale vykon ma dostacujuci;)
o 11.06.2010, 22:07 | Knightey-
naprostej souhlas s Escudem :)
o 12.06.2010, 00:15 | Antonio
no, ja osobne bych byl pro 1.8T, pokud nechces TDi.
o 12.06.2010, 09:34 | Kapka (M)
asi jako kluc..do koncernu dva motory-pokud benzin tak 1.8T pokud naftu tak 1.9TDi..nic vice asi nema smysl
o 12.06.2010, 09:38 | clown
za mne 2.0 .. tam se nema moc co posrat :o)) a zadny velky prkvapko v servisu se konat nebude
o 12.06.2010, 12:29 | Knightey-
je sice pravda ze ten 2.0 neni tak narocnej na servis a udrzbu ale zase je tam neumerna spotreba k vykonu.
Cili nejlepe opravdu vychazi ta 1.8T. A kdyz uz fakt clovek nejak nepotrebuje vykon, tak si vystaci klidne i s tou 1.6.
o 12.06.2010, 12:57 | clown
s tim 2.0 110kw jezdi lidi za 8 litru .. :o) s 1.8T za kolik ??
o 12.06.2010, 13:00 | Knightey-
Aha, nevim kolik to ma KW v tom G4 ale co se davaly ty verze do Fabie, tak to melo tusim 85KW jenom. Byl to kombik a jel jsem jako spolujezdec do Prahy na Letiste a zpet, cili cca 200km na otocku. A spotreba prumerna kolem 11-13 litru. Ale jel s tim chlap a nesral se stim. A nejelo se po dalnici.
Ono se jich v tech fabkach ani moc neudelalo a neni se cemu divit kdyz je tam takovahle spotreba.
o 12.06.2010, 13:52 | clown
kdyz se neseru se svouTDI tak jezdim za 7.8 mezi vesnicema .., mesto 12 :o).. , zrovna spotreba neni to, co bych resil na prnim miste ..,

DJ Felda s 1.6 74kw v O1 jezdil za 8-9 taky a to jezdi poooomalu, navic pre historickej motor z G1
o 12.06.2010, 13:56 | TROY
1.9 TDi ARL když už tak už :o)
Jinak foukačku 1.8 T
1.6 16V jede slušně a spotřeba když tomu šlápneš na krk tak těch 8
Když jsme se vraceli z worthersee tak průměrka po dálnici 6.5 a to jsme na to občas dupli
o 12.06.2010, 14:57 | Knightey-
clown: :)
kdyz slapnu ja na svoje TDi, tak mam tak mesto kolem ty dvacky neli vice :)
Za tu spotrebu co pises bych byl stasnej :D
Arnie se ptal na nazory, tak tady je ma. O tom jak kterej motor si stoji a jak je to i se spotrebou.
Ja bych si nekoupil uz malou ciste atmosferickou kubaturu. Bez turba to jsou motory o nicem :)
Pak pokud clovek lehce vic jezdi a potrebuje sem tam neco predjed atp, tak u toho vykvete driv :)
Z tech motoru co napsal bych bral tu 1.8T ci pak 1.6. Jinak kdybych nemusel z tehle motoru, sel bych do uplne jinejch :) ale nvm jestli se uz davali do Golfu 4.
o 12.06.2010, 22:09 | Arnie_one | Upraveno: 2010-06-12 22:13:54
Nevybiram stihacu, konecne jsou penize, tak se shani auticko pro zenu. Nez sem stlouknul penize, tak nam vyfouknuli minulej tyden A4, ktreou me omrkaval Nismo, to je taky uz nejakej patek.
Spatne se setri, kdyz clovek dokoncuje barak :)

Jak se koukame, tak to padne na G4, pozadavky jen klima a 5 dveri, spotreba do cca 8L.

K te 2.0, je to 8V verze (85kw 115PS) co udajne licencoval VW od Opela ?
o 12.06.2010, 22:12 | Seat Power
osobne bych taky doporucil 1,8T to jede krasne,nebo opravdu na obyc jezdeni 1,6 taky plne dostacuji.
o 12.06.2010, 22:15 | Arnie_one
1,8T bych se nebranil , ale pro zenskou je to utopie. Turbo bude mit 3xprejete vesmir, neminim se zabyvat repasi.
Je to neprakticky auto, dofoukat turbu pri dojeti, pri jizde nechat poradne zahrat, myslim, ze tohle by u zensky neproslo.
o 12.06.2010, 22:34 | Seat Power
tak to meni situaci pokud je to pro zenskou a ne zadnou zavodnici tak 1,6 ideal, osobni zkusenost se spotrebou-mesto do 8 litru,mimo mesto s prehledem 6 litru dlouhodobe
o 13.06.2010, 12:02 | Arnie_one
Jeste by me zajimal motor 2,3 5V 4x4 a to jen kuli te 4x4 to by bylo hodne fajn. Co spolehlivost tohoto agregatu ?
o 13.06.2010, 17:13 | Nismo.Power
jak může někdo vybírat a vybrat 3 nejhorší zástupce koncernovejch motorů :)))

1,6 nízká životnost, ztrácí tlaky, nejede ale zato si řekne hodně na spotřebě

1,8 20V bez turba asi nejtragičtější volba, sere se, jede jak 1,6 a žere podstatně víc

2,0 hrozně žere, moc se nesere, motor tu neni moc vidět neb si to koupil fakt jen blbec a to se daval i do fabie....

2,3 nejvíc poruchová jednotka s odpornou spotřebou, aneb VR5 .... VR6 super ale bez jednoho válce nikoliv... zdaleka se tomu vyhnout a 4x4 jakbysmet, všechno je na to atyp...

1,8t : výdržnej (200-300 najede vklidu když se člověk stará) , jede příjemně a spotřeba je dobrá....

tudíž pokud fakt tohle auto tak bych bral s 1,8t co se beznzínu týče.... pokud naftu což bych nedoporučoval tak (neb všechny rozpadlý a stav nikdo nezaručí) tak když už tak 66 nebo 81kw.... nic jinýho
o 14.06.2010, 08:00 | Arnie_one
Kdyz uz sem snad vyjmenoval vsechny benziny, tak co 1,4 ? Dle meho to bude totatlni propadak, ale zeptam se.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3682 sekund.