Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Alfa Romeo

 o Navštíveno 587x o
o 09.06.2010, 00:10 | maca123
Chlapci hodně mě zaujal vůz viz. níže, můžete mi říct zkušenosti, co se sere a nesere a tak podobně? díkes

[ Link ]


o 09.06.2010, 01:42 | JP | Upraveno: 2010-06-09 01:47:45
koroze prahů a předních nosníků (to už se možná r.2005 netýká), na CZ silnicích pravidelně vymlácený nápravy, u JTD zatuhávaj "naklápěcí" lopatky turba (pak to občas jede skoro jak když tam turbo neni), jinak je ten motor mechanicky docela odolnej...
o 09.06.2010, 09:21 | PlusOne
Kolega měl 156 1.8 TS, takže co se motoru týče, to nevím, nicméně, vždycky tvrdil, že to auto si po stránce elektroinstalace žije vlastním životem :-) Tu a tam zůstala svítit (patrně bezdůvodně) nějaká kontrolka, občas mu sjelo po nastartování okýnko u spolujezdce (velmi praktické obzvlášť v zimě), ale až na tyhle "drobnosti" se auto navenek jevilo celkem spolehlivě...Alfy obecně jsou háklivé na olej, takže lejt tam opravdu to, co doporučil výrobce.
o 09.06.2010, 09:28 | JP | Upraveno: 2010-06-09 09:39:39
s tou elektrikou je to částečně pravda, ale často se to rapidně zhoršuje až ve chvíli, kdy se do toho kvůli nesvítící kontrolce začne vrtat nějakej Lojza opravář felicií...

Twin Sparky se často přidřou/zadřou, když majitel sere na olej, ale u JTD to neni až takovej problém (ne že by teda jelo bez oleje:D). Pravýho Alfistu poznáš tak, že zná alespoň viskozitní třídu a značku oleje, kterej do toho leje. Zarytej Alfista ti řekne i tloušťku mazacího filmu při 40°C, nebo údaje z tabulek dynamický viskozity:)
o 09.06.2010, 11:59 | PlusOne | Upraveno: 2010-06-09 12:04:23
JP
Nejsem zarytej Alfista, a přesto vím, že Alfa doporučuje Selenii, viskozitou si jistej nejsem, ale mám dojem, že kolegáček tam lil Selenia Racing 10W-60

Jako zásadní problém vlastnictví italského auta bych neviděl trable s elektrikou, ale spíš řídkou síť a špatnou úroveň autorizovaných servisů u nás - sehnat někoho, kdo "umí" Alfy je celkem problém. Proto jsem si nakonec koupil němce....
o 09.06.2010, 12:48 | maca123
Já žiju v německu takže se servisem by problém být neměl, spíš mám strach abych tam nebyl častěji než v práci :) potřebuju auto jako požírače dálničních kilometrů, měsíčně mi to vychází cca na 5 000 km a nemůžu si dovolit mít auto týdně v servisu :/
o 09.06.2010, 12:51 | .mycTD
si to tak neber, v podstate je to furt fiat. to jen u nas se dela nejaka rarita ze vseho, na co se nedaji nakrast dily v AZNP.
o 09.06.2010, 13:10 | jazzman | Upraveno: 2010-06-09 13:15:55
Tak pokud najezdíš takové kvantum, tak bych se toho nebál Podvozky odchází, to je pravda, ale spíše to bude na městských dírách a kanálech. Koroze by taky neměla hrozit, pokud to teda nebylo bourané. Alfy maj pozink kastli tak jako haněný Fiat. Třeba Bravo má antikorozní úpravu možná ještě lepší a ve srovnání s autama ve stejném stáří a třídě je hodně nahoře. Lak se ale odlupuje na pár místech u všech Alf stejně. Např u přechodu prahů na blatníky. To se ovšem bavím o 1 generaci. Ty se ptáš na facelit, tam bych byl s korozí vklidu. Motor, který máš v odkazu je supr. Tichý, lopaty jsou nakláněné elektronicky, takže by se případná závada mohla objevit na diag. V okamžiku, kdy to vjede na české cesty tak ale začne pár věcí povrzávat. Plast na sloupku a tak podobně. Osobně bych od kombíka nečekal velký úložný prostor, jediné plus oproti sedanu je v tom, že se daj sklopit zadní sedla, čímž se prostor zvětší. Jinak je to dobré auto. Více info asi dostaneš na spešl fórech, ale pokud je to z německa, má to servisku a neprodává to mouřenín za městem, tak se nemáš moc čeho bát.
o 09.06.2010, 13:48 | Nismo.Power
stačí se podívat do sekce tuning, ted se tam 156 probrala důkladně...
o 09.06.2010, 13:55 | .mycTD
Nismo: nekdo treba preferuje par vecnych informaci pred hromadou radobyzasveceneho tlachani.
o 10.06.2010, 08:58 | jazzman
Aha tak to je sedam. TAk zapomeň na ty kecy o kombíkách :-)

Se servisema je to složitější. Tohle auto by si zasloužilo autorizák, ale není pravidlem, že v autorizáku ví více, než v nějakým jiným servise. V každém kraji jsou minimálně dva tři lidi, co se v těchhle autech vyznaj. Já mám dva, jeden je deset, druhý pětatřicet kiláků daleko a do autorizáku jezdím jen pro díly, které nejdou objednat jinak. Třeba velký problém je s některýma žárovkama. Na to v jaké bydlím prdeli to zase není špatné.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5006 sekund.