
Navštíveno 698x


08.06.2010, 20:33 |
X-sat (M)
Jak prosté a účinné ;-)
Akorat by to chtelo aby to meli vsechny auta :) A to by se urychlil provoz kurna :)
A nebo by jen mozna stacilo aby bylo odpocitavani na kazdem semaforu :) Vzdy za jak dlouho skoci zelena a pak hnedka zase za jak dlouho cervena. A furt do kola. Take by se to vse urychlilo :)

08.06.2010, 23:14 |
Pekys to dřív budu žrát kořínky zespod, než tady udělaj semafory s wifinama :o)
A pak jim to někdo hackne a auta se zastaví a udělaj zácpu :)
podle me je to picovina :-)
jedu: displej mi ukazuje, ze mam pridat, abych stihnul zelenou. autu za mnou ukazuje, ze ma pridat trochu vic, dalsimu jeste viiic...
si vybavuju, jak dokaze zkomplikovat dopravu napr jediny dojizdec na neutral, bo on sice jede optimalne, ale ostatni kvuli nemu neodboci, neprejedou z pruhu do pruhu, apod...
Presne, staci blbej odpocet u semaforu a nemusi se cpat tezky prachy do napadnutelnyho IT. Nemam nic proti novejm technologiim, podobny serepeticky mam rad, ale vseho "vocamcad po camcad" Dovedete si predstavit ty tunely a problemy kdyz to padne/ nekdo to hackne? Ale na vsechno staci jeden blb, co si pojede podle sebe a system se muze ublikat.

09.06.2010, 09:20 |
Daryl (A)
ja myslim, ze je to v pohode. S ohledem na test nepredpokladam, ze by mel cely Ingolstadt tuhle vybavu a preci nese takove vysledky. Neni nutna idealni situace, staci zlepseni. A 17% je setsakra dost.
Nehlede na to, ze zde polemizujete o pripadnych komplikacich, ktere u Audi asi resi uz roky ... jiste je vetsina vyresena, kdyz to funguje ...
A ohledne napadnutelneho IT. Uplne bohate staci z I/O udelat jen O. Proste semafor bude jen vysilat ... nic vic .. pak neni napadnutelnej. Nebo cekate, ze se na neco takoveho nakoupi wifi dlink a k semaforu se to privaze lepici paskou ? :)

09.06.2010, 09:23 |
zipp Já jsem teda určitě pro, přijde mi to dobrej nápad.
Daryl: to s tím I/O -> O je dobrá myšlenka :-)
Ještě by mohli vymyslet jednu věc a tou by byly inteligentní semafory, který by se řídily závisle na aktuálním provozu (k čemu je stání na červenou vnoci, když široko daleko není jediný auto apod)
daryl: ty vysledky system nese prave proto, ze to nema cely ingolstadt.
zipp: taky mi prijde logictejsi, aby se spis semafory prizpusobovaly doprave. jenze na tom by nemeli co vyvijet, bo v hustopecich uz to funguje :-)
jj hrozná ptákovina.... už to je alespon rok starej projekt tak zajímavej postřeh novinek opět..... zprvu se to vyvíjelo u GM který od toho odstoupilo neb NY jim to zavrh instalovat něco do semaforů :)
ale je možný že v roce 2150 by to mohlo začít fachat všude ;-)))
ty wé, tak to už pominou doby, kdy se stojí na červenou, vytáčí se motor do červenýho a s náskokem oranžové to vodpíchnu z místa za doprovodu dunění, kvílení a kouření gum?........ :-)))
No, bál bych se toho hacknutí.
tohle tu nehrozí ... a až by hrozilo že by to bylo, tak stejne dojde ropa a budeme jezit všichni na kole
no zajimalo by me jak to chyta udaje jen z meho smeru kde zrovna jedu....
a jinak mi to přijde cely jako kravina
co by to asi hlasilo na jizni spojce v pul tretí :-D
No přeci ikonu kafíčka, no ni :-D Podle mě cesta do pekel, typicky německá, schopnosti a samostatný úsudek lidí jako jedinců se nahrazuje jejich tupým vedením jako bezmozkového stáda.....
to co se děje ve světě nás nemusí zajímat protože se toho nedožijem