
Navštíveno 1257x

[ Link ] Opravdu tam funguje vse to co tam pisou? Ci je to zase nejaka pohadka?
Zajimaji me vlivy teplot -30°C/+50°C, opravdova zivotnost, co kdyz nekdo meni kola na diskach, jak pak vypada ten disk atp. A zajimalo by me na kolik kol to vydrzi :)

Tady maji hlavni stranku
[ Link ] Litr by měl vyjít na jednu sadu, max + ještě rezerva :)
Nápad zajímavej, taky by mě zajímalo, zda to funguje :)
Prave, pisou o tom docela hezky :)
Ale ted jestli to je pravda :)
daval jsem do landcruisera a slo to ven pac hazely kola, tak nevim... reps. nechaval jsem davat, takze moje pochybeni je vyloucene. Proste kolem 90km h se porad chvel volant.
Aha, to je fakt... Kdo zaruci ze se to tam rozmazne po cele plose rovnomerne...

05.06.2010, 14:27 |
Komba viděl jsem něco podobnýho a týpek to měl na motorce a jezdil přes prkno kde měl v řadě snad 100hřebíků a bylo jenom slyšet jak to chroupá:) pak vzal rozprašovač a nastříkal na kolo a ani jedna bublinka....myslim si že tyhle věci budou k užitku
Tak na nejaky crossce to je asi fakt fuk ale kdyz to das na auto na nizkoprofilove gumy a fakt to blbne prilne (nerovnomerne), tak si myslim ze to fakt bude delat blbosti do volantu :)

06.06.2010, 14:48 |
Ravo nevím jak na autě, ale kámoš má na horským kole (má tam bezdušáky) a funguje to skvěle. Nevidím důvod proč by nemělo fungovat i na autě, ale asi to u auta považuju za zbytečnost (šířka pláště je několikrát větší u auta, taky pevnější). Schválně si zkuste vzpomenout, kdy naposledy jsme měli defekt způsobený propíchnutím?