Tatínků tu je dost a řeší se tu ledacos, takže se tu podělím s naší reklamací kočárku.
Před 14dny jsem se tu ptal jak postupovat s reklamací kočárku, kdy mi prodejce nabídl reklamaci (opravu) na počkání při osobní návštěvě, nebo cca týden při zaslání.
Prodejci jsem napsal, že kvůli vzdálenosti je osobní návštěva nemožná, a že zaslání se nebráním ale být (i byť jeden týden) bez kočárku je s dvojčaty utopie (a že je na reklamaci i 30dní - to bych fakt nevěděl jak to vyřešit).
Nicméně prodejce se k tomu postavil takto:
po dvou dnech přišel balík s naprosto novýma sedačkama ve stejné barvě - což jsem považoval za velice vstřícný krok ...
včera přišel e-mail, že posílají zpět opravené naše sedačky, což mě polil pot a zhrozil jsem se jak takovou díru opravili ...
Dnes jsem vybalil naše "opravené" sedačky na kterých není nic poznat, že by bylo něco sešívané, prostě jako nový.
Jsem moc spokojený a prodejci moc děkuji za to jak se k tomu postavil.
Ale nic nemění můj názor na kočárek EasyWalker Duo, že za ty peníze stojí za prd, alespoň co se týká kvality potahů.
Konstrukce kočárku super - lehká, pevná, skladná. Bohužel látky (potahy) jsou na tom podstaně hůř, hlavně nestálobarevnost.
Jestli se někdo chystáte tento kočárek koupit, tak máte moje doporučení, ale vybírejte se světlých odstínů, kde "vyšisování" nebude tak moc znát. S reklamací na nestálobarevnost totiž neuspějete, je napsáno v návodu k obsluze, že výrobek může mírně měnit barvu (ale hádejte se někým, co je mírně) a tím je prodejce krytý.
Myslím, že malá reklama na prodejce neuškodí a kdyby jo tak to závorky smázněte.
[ Link ] 