Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkušenosti s mazda MX5 cabrio?

 o Navštíveno 1218x o
o 30.05.2010, 21:40 | H.E.R.O.
na co si dát pozor? mohu ted koupit 1,6 se 119 najeto,vše origo, na první pohled pěkná, us verze!, bude čerstvě po rozvodech a výměně pumpy. má tento model a motor něco na co si dát vysloveně pozor?

foto k příspěvku  od H.E.R.O.



o 30.05.2010, 21:41 | H.E.R.O.

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 30.05.2010, 21:44 | H.E.R.O.
jinak auto bude čistě jako víkendovka a pro radost

foto k příspěvku  od H.E.R.O.

o 30.05.2010, 22:08 | cupra.165
Ahoj pane,zavitej sem :-)
[ Link ]

Jinak pekna miatka,mam taky podobnou,jen v cervene. Je to nenarocne ,pomerne jednoduche auto.Rado se ji chyta rez na zadnich lemech a pred zadnim kolem,jinak neni vylozene co by se na ni kazilo.Zabrus na forum,tam se toho doctes hodne.
o 30.05.2010, 22:42 | Bingi
urcite jednoznacne bych doporucil 1.8. www.mx-5.cz
o 30.05.2010, 23:32 | Nismo.Power
motokára..... v tvym případě naprosto bez motoru, takže alespon 1,8. . . . nic extra se na tom nesere ale sou tam i motorizace který zněj jak nafta občas :)
o 30.05.2010, 23:45 | martin924
i s 1,6 je spousta srandy - kamarád jednu takovou krotí :-) a pokud vim, tak absolutně nenáročný vozítko.
o 31.05.2010, 09:11 | Skid-TDI
Mel jsem moznost jezdit s 1,6 jeden celej den a docela dobry. Ale po chvili jsem litoval toho, ze si kamos nekoupil silnejsi motorizaci. Ale jinak v pohode auticko a co ho mel asi pul roku, tak se mu nic nevysralo a to s ni jezdil dosti casto a nedaval tomu zadnej servis. :-(
o 31.05.2010, 09:18 | Nismo.Power
ono když se nesere japonec kde je hafo techniky apod tak proč by se měl srát japonec kde je lautr h**** ;-))
tohle může opravdu jen zreznout jako hodně japonců který prostě nejsou zvyklý na naše podnebí :)
ale pravda že s 1,6 je to prostě lenochod.... těch jejích 115koní na tunu se opravdu dá dohnat jen přilnavostí v zatáčkách :)
o 31.05.2010, 10:03 | Bingi
jinak nejde jenom o vykon, ale mylin ze 1.6 nema ani samosvor. to ted nevim jiste, ale bylo tam vic rozdilu.
o 31.05.2010, 10:38 | DaveF
a vzhledem k nedostatku výkonu je nejvíc zábavy se sériovejma 14kama :-)
o 31.05.2010, 12:53 | Kotass
Na prvních verzích byl snad problém s vodní pumpou, jinak bezproblémový povoz .. můj horký adept kabria na příští rok :)
o 31.05.2010, 14:26 | cupra.165
Jaky je to rok? Do 94 tusim meli mensi brzdy vpredu a vzadu,prvni rocniky problemy s pumpou jak psal Bingi,jinak i 1.6 mivaly samosvor. Jinak ty velke jsou moc hezka,bohuzel dost degraduji jizdni vlastnsoti auta,ja koupil misto 16 ..10kg 15 s vahou 5.2 a je to opravdu znat..jinak mam 1.8 .. 1.6 neni spatna,zalezi jakou mas motorizaci..delali nekolik verzi
o 01.06.2010, 11:19 | RedBaron
Nismo.Power řekl: "tohle může opravdu jen zreznout jako hodně japonců který prostě nejsou zvyklý na naše podnebí :)"

Já myslím, že léto jako máme tady letos, mají v Japonsku každej rok a v zimě s kabriem asi nejezdí nikde. Tudíž podnebím to nebude, jen ty lemy podcenili stejně jako mnoho jiných značek.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3259 sekund.