
Navštíveno 2868x


27.05.2010, 20:57 |
empiK (M) | Upraveno: 2010-05-27 21:00:07
Cim dal casteji se probouzim po nocich, v kterych se mi zdaji detske sny a premyslim, jak je zaplasit :-). Co myslite? Lotus nebo Porsche.

27.05.2010, 20:58 |
empiK (M) | Upraveno: 2010-05-27 21:02:01
Lotus: 3606, 260 kW (354 PS)


27.05.2010, 20:58 |
empiK (M) | Upraveno: 2010-05-27 21:02:17
Porsche: 3600, 200 kW (272 PS)

PORSCHE ma kazdej vocas :o)))) (JOKE)
Lotus je moc zajimavej a peknej...
hlavne asi zalezi, na co to chces :-)

27.05.2010, 20:59 |
dolph L O T U S

27.05.2010, 21:02 |
JP | Upraveno: 2010-05-27 21:06:01
Já bych sednul určitě do Espritu, ale chvilku bych váhal:D. 993 už je klasika (což samo Esprit na podobný úrovni taky), ale Esprit jsem viděl naposledy před 2 lety, zatimco 993 včera:)

27.05.2010, 21:03 |
gizmi najdi si poradnou babu a tyhle sny te prejdou :D a vyjde te to na podobne penize ve finale :D

27.05.2010, 21:05 |
empiK (M)
gizmi: tak babu mam dlouho, po svatbe a detech mi uz tohle neprojde :)
za mě taky lotus,porsche má každej........to auto se mi zalíbilo asi kuli filmu prety woman a hře NFS2

27.05.2010, 21:07 |
JP gizmi: 17.900 EUR je pro některý "baby" max. tak na rok:D
obě to jsou nádherný auta, těžko vybírat:-D

27.05.2010, 21:08 |
JP Verano: Kvůli NFS2 by se ti mělo spíš nelíbit, protože to tam byla nejpomalejší pleč široko daleko (kromě školního autobusu):D

27.05.2010, 21:10 |
empiK (M)
kazdej? kolik ve vasem okoli znate lidi, kteri maji 993 :)

27.05.2010, 21:12 |
JP | Upraveno: 2010-05-27 21:18:01
já bych tam připasoval ještě tohle, i když jako víkendovka by to u mě pořád vyhrál Lotus. 5666ccm, 253kW (344PS)


27.05.2010, 21:21 |
imax za mne taky lotus :) ... nevim proc, ale ma v sebe neco a to neco u mne rozhodlo :D
no ja bych se na to podival i z jine strany... co ti dyl vydrzi? co je spolehlivejsi? co je ceněnější a co stoupa na cene ryhleji nez ostatni auta z te doby? ;-)
mam Esprita rad... je to masakr auto, ale...
993 dneska uz realne stoji dvounasobek toho co 996... posledni vzduchem chlazenej moturek u porsche... a navic je to fakt slusna investice a auto na klidne denni jezdeni.
Kup obe a mas klid :-D
luk zapomel řict , ze si pak mesic mužeš rozdelit na sudý a lichý tyden .....
za mě Lotus, je to rarita a na silnici to jen tak nepotkáš
Hodne tezka volba..ja bych sel preci jen do mene napadneho porsche
Duvody: lepe se shani dily,neni tak cenovy propad,spise narust,dle me i spolehlivejsi,mene napadne
Lotus nadherna kara,ale dava to moc okate najevo,na druhou stranu nema ji kazdy :-)
empiK: 993, 996, -vsechny vypadaji stejne a nejake porsche ma kazdy. na druhou stranu na Esprita ti bankeri reknou, ze je to nejaka stara krabice.
je treba rict, co si od toho slibujes.
asi bych v tomhle případě volil Lotus, i když zrovna tohle Poršítko je prostě nádhera....
ale Lotus se tak často nevidí a má v sobě něco... něco zvláštního :-)
ty woe rict ze 993 a 996 je stejny je moc i na me :-D
ale kup Esprita, pokud chces dal nekam sypat love :-D Ne fakt je ze je to exotika... bohuzel dost hrube vykoupena cenovkama

27.05.2010, 21:49 |
KFL Lotus = Lots of troubles usually serious
Ale jinak za mě srdcově Lotus, akorát bych se trochu bál servisu a dostupnosti dílů.

27.05.2010, 21:54 |
empiK (M)
.mycTD: tys me pobavil :). pominuli rozdil ve vode a ve vzduchu, tak zrovna ty svetla opravdu, ale opravdu nevypadaj stejne :)))

empik: tohle je 996 turbo a facelift... 996 standart je jnej predek... nicmene neni to jen v predku, ale i v delce, profilu, a hlavne zadku... prave prechod mezi 993 a 996 byl nejradikalnejsi prechod u 911

cerveny je 993 a hned za nim je 996 ;-)

hmm... facelift :-)
stale jsi nerekl, k cemu to chces? jestli s tim hodlas jezdit po okruhu, machrovat ve firemnich garazich, ulozit do toho prachy, nebo jen pro dobry pocit, ze mas v garazi posledni porsche bez chladice?
to je asi podstatne.
jj presne na tohle jsem se ptal vejs... o tyhle otazky jde... (OT: chladicu ma 993 po kokot, jen se do toho nemusi lejt voda :-D )

27.05.2010, 22:13 |
empiK (M)
996 uz doufam nikdy nezopakujou.
ani jedno. vzit klicky a jet se projet za krasneho pocasi. uzit si tu radost.
tak na projizdku ti staci boxster, kvuli tomu nepotrebujes ctvrt roku servisovat Esprita :-)
kua takove dilema bych si přál někdy řešit....
upřímě se přiznám že ti závidím.
A za mě Lotus. Toho jsem viděl snad jednou v životě ale poršáků jsem potkal už dost
Sory Luku ;-)
za mě lotus......řek bych že stoupá na ceně stejně jako 993 a spolehlivost se u těhle vozů snad neřeší ne ?
samozřejmě corvette je taky dobrej kandidát mezi tyhle 3 a rozhodně to je mezi nima i nejrychlejší, spolehlivá a s přehledem nejlevnější varianta neb jak esprit tak 993 sou už dost drahý.....
samozřejmě pokud spolehlivost tak jedině corvette nebo porsche, lotus je orpavdu jen víkendovka která vyžaduje značnou údržbu
a souhlasim zde s názorem že 993 resp. porsche je prostě "tuctovka" už kvůli tomu že design je u všech víceméně na jedno brdo a jezdí jich dost zatimco esprita sem potkal jednou za život takže tamje zaručená exkluzivita což u corvette ani porsche neni.....
(blbej account, NP )

27.05.2010, 22:37 |
empiK (M)
.mycTD: tak na projizdku si muzu vzit i Felicii. Ale stejne jako s Boxsterem bych nemel u toho tu radost...
bacha i s boxsterem(S) je zabavy dost a dost ;-) ale pokud chces bejt jedinecnej tak kup Esprita ;-) (a nebo 993 :-D :-D)
Lotus je rarita, Porsche je kvalita, obojí má něco do sebe, lae za sebe bych ty prachy nacpal do 993.
na radost jsou všechny 3 zde jmenovaní naprosto jak dělaný
esprit je divokej
porsche má podvozek
corvette má sílu
já bych volil z poslední fotky ten první exponát z levé strany :-)

28.05.2010, 00:55 |
JP | Upraveno: 2010-05-28 00:59:11
930 Turbo? Z toho bych měl alespoň já strach, ne radost (co se svižný jízdy týče). To auto nejspíš nedostalo přezdívku widowmaker jen tak náhodou:)

28.05.2010, 03:35 |
Drtič U nás v zapadákově má jeden starší pán zrovna 2 Esprity , jednoho tady z té fotky a druhého staršího hranatého. A v kanadě že má nějakou limitovanou sérii s dvěma turbama. - to jen tak, že jsem si na to vzpomněl, když se to tu řeší
993 je pro mě největší klasika a modla :) a srovnávat to designově s 996 je fakt hřích :)
[ Link ]
za mě je teď v HK Vette Stingray za 260k ze 70´, kterej potřebuje jen lak a pár drobností, neuvěřitelný auto. Já se přiznám že jsem byl z Porsche docela zklamanej, dlouhý dráhy řezení, interier, kolega z fora vyprávěl co všechno se tam vy*ralo, takže bych o spolehlivosti polemizoval. V porovnání třeba se stingrayem to asi tak moc horký nebude. Lotus je za mě neuvěřitelná stylovka a snaha jít vlastní cestou, 911 je trochu nuda

28.05.2010, 08:03 |
Conan Za mě určitě 911tku ... Carrera 4S je zase můj "mokrej sen" :-))

28.05.2010, 08:13 |
Kamil Lotus a ani by to nemusel bejt ten obojživelnej co měl 007 :)
to JP:
ta moje volba by nebyla kvůli jízdním vlastnostem, ale kvůli kráse toho úžasnýho auta... přesně tohle si jako první vybavím pod jménem Porsche (viz film Únos aut)
:-)
to Escudo:
Stingray je za mě nejhezčí Corvetta... to je úžasný auto

28.05.2010, 08:33 |
Escudo | Upraveno: 2010-05-28 08:35:50
nemít teď jiný priority, tak do něj jdu sám, ale první musí bejt barák, na druhou stranu hned po něm Vette :o))

28.05.2010, 09:16 |
Atrey taky šetřím na Stingray, už se těším na kafíčka na terásce a u ní zaparkovanou takovou krasavici. :) do práce budeu jezdit klidně MHD.
stingray je sice krasnej, ale treba ja (186cm a docela dlouhy nohy) se do nej proste nelezu... :-(
nicmene maximalni souhlas s nejhezci vette co kdy byla..

28.05.2010, 09:23 |
Cormi já bych neváhal protože mám pro 993 slabost, ale Esprit je zase exkluzivní kousek... máš to těžký :-) spíš se bojím že Esprita ocení jen znalci... můj největší sen je zase Lamborghini Diablo 6,0 VT... :-)))

28.05.2010, 09:26 |
Cormi hehe ted čtu ty názory nahoře... :-) no 993 je konec jedný éry a 996 je začátek nový éry... takhle to vidim :-)))
ja teda nevim, 993 se mi vzdycky libila - pokud to nebyla uplne seriova socka.
Lotus je trochu jina liga, me by to tahlo spis k nemu, jenze ja proste nepremyslim o tom co kdyz se to vysere nebo naboura...
Kvůli spolehlivosti Porsche. Lotus mě nepřesvědčil o bezproblémovosti.
Kvůli vzhledu.......LOTUS.
radost z jizdy je ale taky o tom, ze trefena dira, nebo nedejboze svodidla, neznamenaji konec sezony.
Ten konec sezony způsobí pouze prázdná kešeň, to jen naokraj, technicky není problém s Lotusem tu díru či svodidla absolvovat a následky opravit, ale je to o penězích..... Jinak co se týká tohohle výběru, NEJDE si vybrat, oba ty vozy jsou tak diametrálně odlišné a tak svébytné, že je nelze hodit do jednoho pytle - tím je k sobě přirovnat, pak v něm zalosovat a je to. Jediné rozumné řešení tohoto dilematu je samozřejmě pořízení obou aut.....

28.05.2010, 13:52 |
StreetFighter | Upraveno: 2010-05-28 13:55:44
je potřeba si skutečně položit otázku, co od toho vozu čekáš a k čemu by Ti mělo sloužit, sám mám velice kladný vztah k Porsheti a Vette, nicméně nezatracoval bych ani Esprita...
Priorita č.1, k čemu to má být, co od toho očekáváš, kde s tím míníš jezdit a jak často....
Z mého pohledu (u každého jedince může být samo jiný)..
1) Esprit, auto pro člověka třeba s nějakou vyšší funkcí, nebo který chce být ve společnosti "nevšední". Esprit na mě působí dojmem takového elegána, pro člověka s klidnou hlavou. Servis samozřejmě nebude "běžný", jako u koncernu, nicméně v dnešní době bych neviděl problém dohnat díly z Ebay, či US "za hubičku" oproti standardu.
2) Porsche, ať už 993 či 996 na mě působí podobně, ovšem v něm si dokážu představit člověka na okruhu, případně svižnější jízdu i v provozu, s dílama zřejmě o chlup lehčí...sám se přikloňuji k 993ce, designově taková "klasika"
3) Vette, pro člověka, který s rád sveze a rád se předvádí i klidně prasí :o)) Myslím si, že toho hodně snese, díly v tomto případě za uplně jiné peníze, včetně případně Upgradu, spousta zkušeností s tím bude na US forech.
Jeslti si chceš s autem "hrát", "ladit", či "tunit(sorry za ten název :D", či hledat cestu za vyšším výkonem, tak bych volil vette, jestli chceš ve společnosti "vyniknout", ale přitom nemíníš s autem jezdit "hrubě", tak Lotus, jestli něco mezi tím, tak 993....
toť asi můj pohled na věc, ovšem někdo ho může mít absolutně obráceně...
jinak, abych Ti to třeba ještě zkomplikoval, mezi lidmi velice populářní klasickej Viper R/T10 udělá taky spoustu parády, díly z US a cenově nejsou taky nijak "mimo"...
radek.613: myslel jsem to tak, ze existuji auta, se kteryma se po okoli prahy svezes srovnatelne, ale postatne levneji, nez Lotusem.
Ale neverim, ze clovek uvazujici o techto autech, hleda jen pocit z jizdy, vzdycky tam ego bude hrat nejakou roli. jen je treba si to priznat a zohlednit.
R/T 10 je cenove trochu mimo, ne? Minimalne proti C5 Vette a Espritu.
a co třeba Pontiac GTO ´69 a ještě jako bonus Judge? :-)
Z těch tvých bych šel do Lotuse
nevim, me se porsche zda okoukane... je jedno jaka ma predni svetla, tvar karoseriie at je sebevic "klasicky" a "nadcasovy" tak je proste na silnicich videt casto. Nicmene je spolehlive a dobre postavene.
Hranaty design lotusu je trochu jinde, interier asi nebude dosahovat kvality porsche jak materialy, tak zpracovanim, ale varim z vody - to auto jsem videl nazivo kdysi, bylo to Lotus Esprit turbo S4, a zustal jsem u nej stat hodne dlouho, proto vim ze tak jak semi libil zevnejsek, interier byl naprosto tragicky. Ale tyhle auta se nekupuji kvuli interieru...
Taky myslim, ze jizdni projev bude daleko brutalnejsi, minimalne motoricky to auto bude divocejsi, a podvozku bych se nebal, myslim ze dodnes je lotus vyhledavanym ladicem podvozku.
Podle me je esprit vic hardcore auto pro fandu aut a lepsi auto na svezeni (neplest s jezdenim na nakupy nebo predvadenim se po meste) a ja bych si proste na vycisteni hlavy a adrenalinove vylety rozhodne vybral Lotus.

28.05.2010, 15:36 |
empiK (M)
Ja vybiram jen mezi temi dvema, Vetta nee, to jste mi tu podsunuli :)
Auto bude hlavne na vikendovy projizdky na okresky a dalnici. Budu ho mit na chalupe, pres tyden v Praze malo. 993 byl muj (nejsem jiste vyjimka) sen od mala. Lotus se pridal az pozdeji. Kamarad si loni poridil 993 a myslim na ni, kudy chodim :). Ani ridit ji nechci, prvni kterou budu ridit, bude ta moje :). Esprita nema zadny muj kamarad :).
Porsche v exkluzivnejsim stavu je na hrane mych financnich moznosti s potencionalnim vytanim valeckem v pritelcinich rukach, takze ted by to byl Esprit. Ale ja tech 5 000 EUR jeste postupne splasim. Uz jako malej jsem si na nej odkladal a delam to porad. Nechci si ho kupovat na leasing, na uver, proste ho chci zaplatit hotove, aby bylo hned jen moje.
Kazdopadne se na to auto chci vzdycky tesit, at uz to bude 993 nebo Esprit. Nechci s nim jezdit denne, spis vzdycky jen za odmenu, jestli mi rozumite. I kdyz to mozna ani nejde, nechci, aby mi zevsednelo. To auto uz mi vydrzi az do smrti, kdyz uz ho budu mit a nevymenim ho za jine.
po tve posledni vete me jeste napada jedna vec. Nepredpokladam ze by Porsche nekdy zkrachovalo,tudiz dily se budou vyrabet jeste hodne dlouho a tim padem az do smrti budou velmi pravdepodobne k sehnani. Coz u toho espritu si nejsem moc jistej..

28.05.2010, 16:16 |
Ladic LOTUS bez debat.....
Za me osobne Lotus
Dokonce jsem dneska jednoho v Praze potkal, je to uzasny a nevsedni auto :) akorat pan rikal, ze pri popojizdeni v Praze to chladi na pytel :(
takové psycho úvahy nad dvěma autama :-D Jinak když je tohle diametrálně odlišné, tak by mě zajímalo, jaký přívlastek rozdílu je autobus vs. bagr
já jsem pro to být ORIGINALNI :) vyber něco co tady jen tak někdo nemá :) moje zkušenost :)

28.05.2010, 18:50 |
clown Lotus pro mne :o) nejaky porsche potkavam denne, i kdyz ne tyhle starsi potvory .. ty tak dve do tejdne .. Lotuse jsem videl nekdy na podzim na Vaclavaku a pak zase nic ..
urcite auto co ma charizma, takze urcite ne Porsche, takze za mne taky Lotus
Lotus, Lotus, Lotus, Lotus
takže už 8:0 pro Lotus :-D

29.05.2010, 17:43 |
fredy lotus a mak náš všechny svezeš když jsi chtěl poradit :D
a nemohl by jsi si třeba koupit Veyrona ? :D v tom bych se chtěl taky svézt :D ....myslím že mi postačí Lotus :) ....PS: Jen tak pro zajimavost co máš za auto teď? Nebo co jsi měl?...
se ujezdíš, jinak za mě taky lotusák xD

29.05.2010, 23:38 |
empiK (M)
ted mam ML320 CDI, ale nehraje zadnou roli, cim jezdim, tohle by byla vikendova zalezitost, nic na normalni jezdeni.
Lotus jednoznačně.
Ale jak moc je to servisovatelný, kolik stojí díly vůbec netuším.
Znamej dela do 911 a je mezi 911maniaky u nas v CR velice dobre vyhlasenej specialista pres tyto vozy a kdyz jsem se s nim bavil tak me velice prekvapily ceny dilu do 911. On sam ma 4 kousky 993. Kdyz vlezu do jeho showroomu, tak to je na infarkt. Hlavne kor upravena 993 s twin turbem a s vykonem pres 500 PS. Sam rikal, ze z toho auta ma respekt. :-D
Jinak za me jednoznacne 993, to bude asi tim, ze to je moje nej auto. Na druhou stranu Lotus taky neni k zahozeni. ;-)
na kolik vubec vyjde to porsche a lotus?
tak trochu oživim tenhle post..... vzhledem k tomu že sem dneska kuchal brzdy na ElanS2 tak sem trochu pátral pátral a došel sem k závěru že díly pro lotuse nebudou tak hrozný jak to může vypadat... víceméně je to auto od general motors a hromada dílů je tam shodná s oplem.... spotřebák problém na to neni a jiný věci by se určitě daly najít v oplech jako např. čidlíky na okna apod :)
nic neříkající videjko, přece jen točit pravou rukou a levou řídit a řadit díky RHD nic moc :))))
[ Link ] najeto 110tis....rok asi 95-96 tj. jeden z posledních kusů který se vyrobily, v roce 92 rozhodlo GeneralMotors zastavení výroby tohoto modelu a pak se ještě 94 vejš udělala série asi 600vozů Elan S2

motůrek.... 1,6turbo nějakejch 160hp


09.07.2010, 17:32 |
zazaa spotrebak bude v pohode, ale specificky dily bude vetsi hardcore :(
spoustu veci pouzivali stejne s necim a spoustu zase specielni a tam je problem ... treba loziska na zadni napravu sem do toho meho staresiny schanel vsude mozne
jinak za me by to byl samozrejme lotus jen obcas to budi dost pozornosti :)
tak tak..... dneska sem s Elanem projel kousek a čuměl naprosto každej jak chodci tak ostatní řidiči..... za 911 se otočí možná tak 1/5 lidí neb to auto je prostě provařený...
a nemel jsi deravej vyfuk?
proti espritu totalne nezajimavy auto :O/
911tka a provařená, asi žiju v jiné republice. Osobně se otočím za Por i kdybych je potkával 10x denně, než tohle, což je sice u nás kuriozita, ale tvarově nezajímavé :-/
Honza : jasný neřikám že to je jako esprit..... ale prostě věř tomu že i za touhle malou motokárou se každej otáčí :)
za 911 se povětšinou neotočim ani trochu jen prostě vim že tu nějaká jede ale asi tim že sem v praze kde to auto je na dennim pořádku a nikoho tu nepřekvapí.....
mě se líbí rozhodně více Lotus... 911 vidívám i o hodně častěji než právě Lotuse...