
Navštíveno 13093x


27.05.2010, 09:30 |
drebb Nazdar, kolega me pozadal ad se zeptam. Je nejaka moznost oje*at GPS v aute pro kontrolu pozice auta. Jde o to, ze normalne co maji pracovat treba do tri tak praci maji na useku zvladnutou treba do jedne nebo do dvou. A ptal se me jestli ta gps jde nejak oblbnout tak, ze to auto tam treba do tri stalo, ale uz by treba byli doma. Ja si myslim, ze ne a ani do gps tak nevidim.

27.05.2010, 09:38 |
FBS nejde. Jde třeba vypnout, ale manipulovat s polohou ani náhodou...
Mno, kamosovi sem kupoval rusicku do autozapalovace, ne ze by neco ojebaval, ale sere ho to spehovani. Tak ji obcas zapne a jede si po praci, pak ji vypne a bavi ho, jak sefove misto aby neco delali, tak spehujou kazdej zamestnancuv krok...
A pro kamose ojebavace :o)) at to v jednu zapne, jede domu a pak to treba ve 4 zase vypne... mezi tim bude neviditelnej.
nestačilo by něčím překrejt anténu? ten přijímač?
to nejde vojebat,jakmile jí vypneš nebo jí nějak překreješ a okamžitě to v systému hází chybu že je něco v nepořádku,tohle se prostě oblbnout nedá
dá se to oblbnout jediným způsobem - ne přímo ta GPS, ale systém vyhodnocující data, a to třeba tou rušičkou a nepravidelně jí zapínat a tím udělat závadu GPS, prostě blbne, chvíli jde a pak zas nejde atd. A i když jí zkontrolují, udělal bych to zase a zase a zase, holt, něco blbne v autě, něco to ruší. Průser bude, když ti pak vymění auto :-D

27.05.2010, 11:04 |
kubo da sa to odrbat jedine ak mas pristup do editovania knihy jazd. To znamena, ze poloha zapisana na serveri ostava, pocet prejdenych km tak isto, ale zmenis cas vyjazdu. A podla mna GPS kniha jazd v aute nie je dochadzkovy system... Nech sa skusi kolega vyhovorit na toto :-)))

27.05.2010, 12:57 |
Bingi delam uz najaky rok v oboru. Nyni primo pro CCS, mame nekolik druhu jednotek Carnet, Level, Starcom, Princip. Co se tyce tematu, tak musim rict ze to odrbat nejde. Jedine co muzes, tak je odpojit napajeni, to ale majitel okamzite zjisti ze jednotka nebyla na siti. Pokud jde o rusicku GSM, tak si moc nepomuzes. Jednotka ma pamet, do ktere si uklada jizdy a az bude na gsm tak je vsechny posle. Dale co se tyce editace v knize jizd, tak i kdybys ziskal pristup, tak se u te jizdy zaznamena ze byla editovana. Takze tak..
kdyz neni signal GPS, tak jsi v <> s celym systemem i s pameti.
no tak mě osobně by přišlo podezřelejší, že se auto z ničeho nic ztratí ze signálu a objeví se o x hodin a x km dál. podle mě jde spíš o kontrolu soukromých km než o nějakou pracovní dobu. odpracuju co mám, jedu domu, to je podle mě zdůvodnitelný.

27.05.2010, 19:50 |
KFL | Upraveno: 2010-05-27 19:54:05
Ty voe, to je zase téma. Když skončí šichtu dřív, tak má podle firmy dělat co? Ležet, sedět, dělat něco jinýho? Proč to teda nedělá a jede místo toho domu? Protože je to línej zmrd nebo jak? Anebo jde o soukromý jízdy? Nějak tomu nerozumim.
b je správně, vidím to uplně stejně

28.05.2010, 00:14 |
cuir od prvniho nastupuju dog firmy ,kde tento system praktikuji. V aute je GPS a je tam prepinac na firemni a soukrome kilaky. Rano clovek vstane, dojde do auta , nastartuje a tim se zapne GPS a od te chvile je v praci a tak vyrazi pracovat. Pracuje, pracuje a az praci dodela tak jede na dalsi praci. Ja v tom nevidim jedinej problem a duvod to ojebavat. Bud ti to vadi na tolik ,ze dej vypoved a jako duvod klidne tohle muzes uves a nebo to prekousni a makej. Pokud mate malo prace tak si praci rozvdhni tak aby ti vysla a nemusel ses nudit. Pokud mate dostatek prace a za kazdou praci ste odmenovani (cili motivovani) tak je prece jen dobre ,ze to stihnu driv a pak muzu jet na dalsi fusku. Me se tento system velmi zamlouva. Pracovni doba zacina nasednutim do auta, ktere mam pod barakem...cili zadne zdlouhave cestovani pres mesto a riziko ze prijdu pozde do prace...no a pracovni doba konci opet pred barakem kdyz vypnu motor a nebo prepnu na soukrome kilaky.
Pokud sef neni kokos tak vetsinou v pripade potreby neni problem si zaridit aji svoji vec...jen se prepne na soukromou jizdu a jede se. bud si to naddelas a nebo jako v mem pripade to nikoho nebude trapit ,protoze to co nebudu delat tak o to budu mit min penez ,protoze udelam min prace a kdyz sem placenej castecne od ukolu tak je to velmi motivujici.
Nechapu proc cesi porad chteji neco ojebavat. Jednou ses zamestnanec a pracujes pro nekoho tak proste MAKEJ a nevymejslej....tobe by se asi take nelibilo ,kdyz by se tvoji zamestnanci flakali. Jak sem rikal..nelibi se ti v praci?? co ti brani v odchodu, prace je dost a pokud se nekdo vymlouva na krizi a nebo ze neni dostatek prace tak KECA a sou to jenom vymluvy. Kdo chce pracovat praci si najde.
Takze prestante vase chlebodarce ojebavat a makejte...nikdo neni zvedavej zamestnavat flakace a ojebavace. Ze vam to neni blbe natahovat ruku za to ze se jen flakate.
Delal sem tedka ve firme ,kde posledniho pul roku nebylo do ceho pichnout...tak desne me to nebavilo ,ze jsem podal vypoved a jdu jinam. Cele dny sem sedel v kanclu a kopal se do prdele a bral za to penize...a reknu vam ...fakt vopruz...
Mno, kdyz sem pracoval u firmy, tak se cesta do prace a z prace nepocitala v zadnym pripade do pracovni doby a ani se nejednalo o sluzebni jizdu. Pokud teda nedelas nejakyho obchodaka, kterej celej den jezdi.
jako tapp, cesta do práce není ani co se týče km ani času služební. služební auto by správně mělo zůstávat na pozemku firmy a cesta do a z práce je problém zaměstnance. pokud je firma rozumná, dá se to zařídit.

28.05.2010, 09:08 |
Atrey souhlas s tappaja a Luke-288, práce mi začíná až na stavbě, jak se tam dopravím a čím, je moje věc, to že mi zaměstnavatel dá na to firemní auto je jen jeho dobrá vůle. Souhlas i s cuir, kdo chce vojeb..vat ať táhne.
mozna by mel makat tak jak ma a ne ojebavat kontorlu
jako Tapp: ráno až v momentě průjezdu bránou se mi počítá prac doba, to samé odpoledne domů,
něco jiného je výjezd v pracovní době, to je automaticky služebně
PS: ojebat se to dá tak, že šefovi na proxyserveru
zakážu přístup na Carnet a <> vidí :-)) jinak fakt ne !

28.05.2010, 14:34 |
clown Ozzy :o)))))
no da se tomu celit i trochu jinym zpusobem jak sem nedavno zjistil od byvaleko kolegy. Chvili po tom co sem z firmy odesel tak tam nejakej pica z CCS prodal jejich GPS a firma to zacala pouzivat a pochopitelne buzerovat za soukrome jizdy a pod. Byvali kolegove vsak zvolili taktiku s kterou nikdo z vedeni nepocital. Kolektivne oznamili ze od teto chvili bude kazdy pracovat jen a pouze presne 8 hodin,zadne prescasy,bez ohledu na to jestli bude tim padem muset odjet od zakaznika a druhy den to jet dodelat (cimz se samo zvysuji naklady na PHM). Vsichni to dusledne dodrzuji a vedeni je prej uplne hotovy,dle jeho slov do pulky leta ty GPS deaktivujou,nebo budou muset vyhodit komplet cely tym (cca 50 lidi) a nekde sehnat nahradu. Kterou ovsem samo tihle lidi nebudou ochotni nijak zaskolit...
klobouk: tak to si pockam do pulky leta, jak to dopadne.

28.05.2010, 17:26 |
Bingi klobouk: co je to za firmu, schvalne se na to podivam:))

28.05.2010, 17:32 |
Bingi jinak, pokud neni jednotka na GPS, nebo ma vypadky, hlavne u celych jizd, tak vyjizdi technik a i kdyz neprokaze sabotaz, tak se pri oakovani problemu muze ptatit vyjezd. Ono se z tech dat celkem pozna, jestli to ztrati souradnice v tunelu na pul minuty, nebo chybi cela jizda..

28.05.2010, 17:37 |
CRK Tak to KLOBOUK dolů :-)
taky si počkám do léta...
klobouk: tak jim sundaj premie, sníží plat a oni si to ti lidi zas rychle rozmyslej. ono dneska je sice práce dost, ale ne zas tolik, aby si 50 lidí našlo z tejdne na tejden náhradu...
hlavne, az prijde na to hromadne podavani vypovedi, tak se zrejme parta zacne trhat :-)

28.05.2010, 18:54 |
clown noo, v praglu je to tak, ze spis firma rychleji vyrazi nekoho, kdo to na ne zkusi byt jen jednou .. duvod je v klidu ztrata duvery ..., dokazte mi, ze to auto nechtel ukradst ..
myc: přesně, to je jako ve škole- hele, zdrhnem všichni po druhý hodině...jj jasně jasně, a když dojde na lámání chleba tak všichni dostanou břichabol, že nemůžou chodit

29.05.2010, 12:17 |
Lefi no jsou tu občas zajímavé teorie,ja jsem dělal do nedávna 3 roky ve firmě ktera se zabyvala vyrobou,HW/SW až po konečnou montáž do vozů/kamionů měl jsem na starosti právě výrobu těchto jednotek a musim říct že pokud vše funguje jak má,tak to ojebat nejde prostě nijak.Vždycky se přijde na to,že řidič nějak zakryl anténu,nebo manipuloval s jednotkou a nějaké rušení z auta co jsem tu četl,je naprostej nesmysl...Další blbost co tu někdo psal,je ta kniha jízd,do té i když se dostane,tak je v pořad v systému historie,která jde zkontrolovat....to by musel mít ten někdo přístup do databáze(do ktere řidič nedostane přístup ani kdyby dělal nevim co) a tam udělat nějakou prasarnu aby nebyl vidět...(každopadně by se na to také přišlo po čase) a pokud máte i hladinoměr,nebo prutokoměr v nadrži,tak vám končej i času malé domů s pohonejma hmotama :) a věřt že pokud je tam v nadrži i průtokoměr,tak je to sakra přesné :)
Luke_288 - sundat jim muzou leda prachy za ty prescasy ktery nejsou a to jeste nevim jestli je jeste proplacej a nebo jen davaj nahradni volno. Jinak plat dost tezko.. Kazdopadne uvidime,myslim ze to nakonec dopadne nejakym rozumnym kompromisem,tedy GPS pojedou dal ale nikdo to nebude kontrolovat,respektive bude ale nebude resit drobne jizdy par desitek kilometru.
mycTD - mas nejaky napad za co by mohlo zacit hromadne rozdavani vypovedi?? Zadnou cast pracovni smlouvy neporusuji,kazdy pracuje tech 8 hodin perfektne tak jak by mel. A kdyz uz by zkouseli nadbytecnost tak jedine s odstupnym kazdymu coz neni v tomhle poctu pro firmu vubec prijatelna polozka..

29.05.2010, 12:26 |
Lefi Klobouk: věř že ti zaměstnavatel pak dokáže dělat takové peklo,že ještě rád odejdeš sám...

29.05.2010, 12:35 |
Luke_288 | Upraveno: 2010-05-29 12:39:32
klobouk: chceš říct, že jednatel firmy nemá nárok hejbat zaměstnancům s platem? snad ne...
mě poslední dobou přijde, že se nějak vytrácí z povědomí lidí fakt, že vztah zaměstnanec x zaměstnavatel má nějaký pravidla. pak tady čtu hlášky jako že zaměstnavatel začal buzerovat zaměstnance za soukromé jízdy- nu sakra co si to ten majitel firmy vůbec dovoluje kecat mi do toho, kam s tím jeho autem za jeho phm vůbec jezdim... přesčas dostane zaplaceno, tečka, o čem se tu vůbec bavíme?
edit: přesně v těhle momentech bych hrozně ocenil možnost výpovědi bez udání důvodu. jako za to, že zaměstnanec v podstatě krade, aby dělal ještě zle, to jsem nežral...zaplatpanbuh že máme ve firmě partu rozumnejch lidí, kdy se domluvila rozumná míra soukromých km, stejně tak soukromých hovorů ze služebního telefonu a je klid. znovu opakuji, že se to nejdřív dohodlo s vedením, ne že si všichni začali jezdit na vejlety a řešilo se to až když to prasklo
Klobouk: zamestnavatel samozrejme zadne vypovedi rozdavat nebude, neni blbej. v prvni rade snizi ohodnoceni, bo jak si psal -vzrustaji provozni naklady (coz je diskutabilni, kdyz jim neplati sokrome jizdy).
predpokladam, ze hromadnou vypoved hodlaji podat zamestnanci, bo jinak jejich ultimatum s odstranenim GPS nedava zadny smysl.

29.05.2010, 12:51 |
Lefi Jako Luke_288 : zaměstnavatel je strašnej hajzl když začne víc kontrolovat své peníze(zaměstnance)...tohle občas taky nechapu,česká mentalita je uplně mimo...V hlavě máte to,že to pět let šlo ojebávat a najednou na vas uděla zaměstnavatel podraz v tom,že to dokáže zatrhnout :))))
nikde jsem nepsal ze by bylo dano nejake ultimatum! Alespon tedy nepredpokladam ze by nekdo prisel na vedeni a rekl at si ty GPS fofrem odmontujou. Cely problem se v podstate toci kolem toho ze kazdy (ano,me nevyjimaje kdyz sem tam pracoval) nadhodnocoval vzdenost sluzebnich jizd o cca 10-20% ktere pak projezdil na ceste od prace a z prace,ktere jak zde jiz bylo spravne poznamenano nejsou brany jako sluzebni jizda. Myslim ze kdyby firma prisla s tim ze nejake mnozstvi km si muze kazdy projet soukrome na jeji naklady tak by vsichni byli spokojeni. Samo jsou tam urcite takovi kterym nejde o prachy za naftu a sere je ten neustaly dohled.
jj, to je stejný, jako když jeden náš člověk vykazoval na vzdálenosti 165km cesťák na 190km. procházelo mu to 4roky...holt česká povaha. vždycky je to o dohodě a většina vedení se (předpokládám) raději rozumně domluví, ale předem, ne že se o těch podvodech doví až po montáži sledovačky, to je blbý...