jj kdo maže ten jede, u sportovních japonců to platí dvakrát tolik :))
náhodou S13 neni ošklivá, chce to jen kola , dobrou barvu a od dveří nahoru na černo a folie na skla a je to pecka....
MR2 k tomu neni co psát, to je prostě toyota se všim všudy takže bezporuchový auto, podvozek je Lotus Esprit, motor je toyota před zadní nápravou a to auto prostě sedí jak přikovaný.... kdejaký dnešní sportovní auta rádoby gti golfy, st fordy apod by stále mohly závidět tyhle jízdní vlastnosti... stejně tak slabej dvoulitr bez turba to žene nekompromisně kupředu a jede to hezky a díky váze a aerodynamice to vklidu lítá daleko za 250 tachometrovejch :)
FC3C : hezký auta ale musíš fakt bejt fanda rotační dlážky v motoru :) sehnat kvalitní kousek je těžký (jeden kvalitní zde na foru k prodeji je/byl)... a všeobecně to je docela drahej koníček tyhle auta...
skončit u MK3 neni špatná volba ale musíš se o to starat..... ted zrovna jsou na prodej dva opravdu zachovalý originální kousky
[ Link ] a
[ Link ] ale i tak to chce před koupí prohlídku (neni problém se pak domluvit a můžu pomoct)
repas čeho kolik cca ? :) pokud myslíš udělat kliku tak na tom neni nic echt závažnýho..... motor ven to jest 2-3 hodky práce, vyndat kliku cca hodka, brusírna klika cca 2-3 podle cen brusírny, ložiska ACL cca 3-3,5k , olej. pumpa je opravdu lepší jí dát novou ale počítej tak 7k ....já jí sehnal asi za 5k z ebay novou.... nic víc prostě netřeba co se týče kliky, pokud chceš lepší repas tak počítej honování vložek, +0,50 písty nový , zbrousit blok zbrousit hlavu, nový těsnění pod hlavu cca 1200 od reinze, nový šrouby do hlavy 70kč/ks u toyoty.... všichni tu házej totálníma hausnumerama který sou uplně zcestny ..... řekněme naházet do motoru 50+ za repas tak to už počítáš i nový ostrý vačky, kovaní písty a ojnice, broušení všeho, originál těsnění všude..... prostě blblosti :)
ještě si se ptal co automat..... u supry ho mám, má to dvě nevýhody a to je velká váha (proti manuálu cca 50kg víc) a 4kvalty.... je to s nim prostě lehce línější to auto ale zase je to naprostá pohoda, aisin řadí naprosto bravůrně, když se vysere dáš manuál nebo koupíš celej automat je jich dost, koupil sem si náhradní za 300kč .... zase je u něj výhoda že při přeřazení neztrácíš tlak jako u manuálu takže BOV je tam opravdu pro okrasu protože automat přeřadí plynule, má sport režim kterej funguje taky bezvadně, má "L" rychlost aneb zamčená jednička takže na kravení pecka.... jen prostě zapomen na hrábě při startu, na to auto nemá dostatek síly hrabat z volnoběhu .... jedině kurvení ala N vytočit na 3tis a zařaditpak to tam švihne a jedeš....
oboje převodovky maj svoje výhody prostě....
Vlastah : všechno de když se chce ;-))) teprv když se jedná o vozy který už zde dávno jezděj.... s autem který tu žádný neni sou problémy :)