Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > No tak uz se to bliží ..... Poradtě jěště jednou pls...

 o Navštíveno 1672x o
o 25.05.2010, 22:13 | luda551 | Upraveno: 2010-05-25 22:24:37
Zdravím pánové případně dámy ... Posledních pár měsíců vybírám nějaké autíčko na zábavnější svezení,podmínkou je náhon na ,,prdel" . cena kolem 90t kč .
Mám dva silné kandidáty a ty jsou
Toyota supra MK III 7M-GTE & Nissan 200sx s13 s motorem CA18DET nebo SR20DET ....

Chtěl bych se zeptat jak je to s životností motorů/spolehlivost.. Na co si dát velký pozor při koupi ... a jak na tom bývá turbo..Dále koroze vím je to auto cca 20let staré , reznout to bude .

U supry mě láká LSD a Tagra u nisana ani nevim .snad jen to, že je to zadokolka...

Dále bych se chtěl zeptat jak je to u supry s těma cca 190000km vážně odchází klikovka ???? A co ten automat jak jede ??? Ma cenu ho brát , nebo koukat spiše po manuálu ... Dovoz by byl asi z Německa .

Případně prosím majitele těchto aut o reference , dá se stím denně jezdit ???(přes léto)


Předem díky všem za reakce


o 25.05.2010, 22:27 | Francouz
N.P. kde jsi :o)) !!
o 26.05.2010, 06:06 | cendler
Rez tam bude, nejsou to nové auta, ale je to o tom co stím předešlý člověk dělal. Motor bych vzal SR20 je novéjší a v podstatě nesmrtelný, je to řetězák, takže bez rozvodu. Připrav si hodně peněz na začáteční opravy, protože pochybuji, že koupíš hned super kousek za velký peníze, protože auta jsou to cenněná a drží si svoje ceny, ale víc ti napíše N.P. nechce se mi dneska rozepisovat

Jedna fotečka, jak je to u nás na dílně :-)))

foto k příspěvku  od cendler

o 26.05.2010, 14:16 | Vlastah
no hlavne me neni jasny, jak to chces u nas prihlasit?
nebo to bude bez TP?
o 26.05.2010, 14:18 | luda551
Proc by to u nas nemelo jit přihlásit , když to má řízení na spravné (levé)straně ???? samo že to bude s TP . :o)))
o 26.05.2010, 14:43 | Nismo.Power
kde bych byl..... bud sedim u kompu nebo ležim pod autem jiná možnost neni :))

výběr skončil u dost dobrejch kandidátů ale pořád bych tam ještě zkusil začlenit MR2 která je prostě skoro bezporuchová aneb jediný co ti tam tak odejde je alternátor jinak údržba..... takže bych nad tim ještě popřemejšlel (samo je to pro dva lidi to může bejt překážka)

S13 s SR20DET sotva seženeš, a když tak né za tyhle peníze, pokud si myslel přestavenou S13 tak těch je málo, pokud si myslel originál S13 s SR red/black top motorama tak ty tu vlastně asi ani nejsou....

až otázka životnosti
tak to je samozřejmě záležitost toho jak se k tomu kdo chová, u těhle obou motorů konkrétně jakej používal olej a jak často měnil, jinak ty motory netrpěj...
turba samozřejmě odcházej časem a kilometrama, T25 v S13 je dost odolej Garett kterej neodchází když ho dochlazuješ , sériovejch 0,6 ho nezatěžuje a bezproblémů funguje někam k 1,2 ...se sériovym autem umí kolem 0,9 bez detonací apod....
CT26 na toyotě je větší turbo už ale o to má línější náběh, dodává hodně vzduchu ale malym tlakem, sériovej tlak je tušim kolem 0,35-0,4 ale supra je hnaná hlavně 3 litrama řadovýho 6válce.... opět když se dochlazuje a chová s němu normálně tak vydrží hodně, vůle má valná většina ale nahoru dolu do 1mm to ničemu nějak nevadí a jezdí to dobře, dopředu dozadu vůle nesmíš mít... supra pak samo zvládne tlačit mnohem víc ale je lepší jí dát lepší pal. pumpu a provrtat či eliminovat restriktor průtoku paliva na zpáteční hadici paliva....stačí 6ka vrták.... pak sériový 444 vstřiky a sériový auto dostaneš bezproblému na standardní hranici 350hp, dál už je lepší sehnat váhu z lexuse neb by ses potkával s fuelcutem kterej je dost zákeřnej u supry...

ad klikovka.
kecy kecy kecy.... s kilometrama to nemá nic společnýho , opět je to jen otázka mazání a všecho s tim souvisejícího..... klika se dá brousit a seženeš u nás standardně 2výbrusy, z ameriky až 4 výbrusy....většina super tu už má 1-2 za sebou ale a kliky se blbě sháněj, zásada jemazat, nepoužívat neznačkový ložiska (jen ACL Duraglide 780) a při repasi měnit olejovou pumpu a vypodložit jí podložkama pro větší tlak......

při koupi pozor

200sx : rez , su CA18 koukni víčkem na vačky, když bude prodřená kousek tak bylo špatně mazáno a vyhni se tomu, jakýkoliv klepání u CA nepřichází v úvahu takže nekupuj cvakající motor, sundat hadici od turba a zkontrolovat vůle..... zadní brzdy, kotouče zřejmě nebudou brzdit (klasika)

MK3 : opět nesmí klepat nikde nic ani se motor cukat, opět sundej hadici a zkontrolovat stav turba, jinak nic závažnýho

supra samo má výhodu v LSD (turbo verze) a dobrý výbavě
200SX je ale mnohem "hravější auto" který ti nabídne víc zábavy, supra ti nabídne víc síly a rychlosti....

obouma se dá jezdit celoročně naprosto vklidu ! obojí mám ozkoušný jak léto tak zimu....
o 26.05.2010, 15:30 | luda551
aneb kdo maže ten jede :o)

MK3 : sem rád že píšeš o ty klikovce , že je to kec....
je to můj veliký kandidát a s tím zvýšení výkonu
se mě to velmi líby :)

200sx : auto se mě moc nelíbý (skoro vůbec , takový nic noc vzhledově ) když už dvoukilo tak bych asi pockal a došetřil ,,z kapesného " :o))) na s14ku

MR2 : no nic si k tomu nenapsal :) ted se prodavá na klubu tak bych možna aji nechal líbit... jen se k tomu vuzu trochu rozepiš .)

RX7 : dostal sem nabídku na Mazda RX-7 FC3C T2 S5 co k tomu napišeš ??? Da se sehnat HARD TOP ??? a za kolik ??? asi by me vadila ta plachta ....


Tak , ale stejně vim , že skončim u MK3ky po už sem dlouho rozhodnutej... Kolik je cca repas ??? vešel by se do tech 100-120t ,- Jakej olej se do toho ma spravně nalévat ???

Tímto Ti děkuji za tvuj drahocený čas pane
o 26.05.2010, 15:48 | Francouz
Mi to je jasný :o) !
o 26.05.2010, 15:52 | Vlastah | Upraveno: 2010-05-26 15:55:52
ja teda neznam soucasny pravni predpisy, ale pokud chces dovezt do CR a LEGALNE prihlasit , myslim, ze to uplne bez problemu nebude...
EDIT: 20let stary auto myslim
o 26.05.2010, 15:55 | luda551
Vlastah : ono za obalku na stul v nejhorsim připadě de vse :o)
o 26.05.2010, 16:19 | Nismo.Power
jj kdo maže ten jede, u sportovních japonců to platí dvakrát tolik :))

náhodou S13 neni ošklivá, chce to jen kola , dobrou barvu a od dveří nahoru na černo a folie na skla a je to pecka....

MR2 k tomu neni co psát, to je prostě toyota se všim všudy takže bezporuchový auto, podvozek je Lotus Esprit, motor je toyota před zadní nápravou a to auto prostě sedí jak přikovaný.... kdejaký dnešní sportovní auta rádoby gti golfy, st fordy apod by stále mohly závidět tyhle jízdní vlastnosti... stejně tak slabej dvoulitr bez turba to žene nekompromisně kupředu a jede to hezky a díky váze a aerodynamice to vklidu lítá daleko za 250 tachometrovejch :)

FC3C : hezký auta ale musíš fakt bejt fanda rotační dlážky v motoru :) sehnat kvalitní kousek je těžký (jeden kvalitní zde na foru k prodeji je/byl)... a všeobecně to je docela drahej koníček tyhle auta...

skončit u MK3 neni špatná volba ale musíš se o to starat..... ted zrovna jsou na prodej dva opravdu zachovalý originální kousky [ Link ] a [ Link ] ale i tak to chce před koupí prohlídku (neni problém se pak domluvit a můžu pomoct)

repas čeho kolik cca ? :) pokud myslíš udělat kliku tak na tom neni nic echt závažnýho..... motor ven to jest 2-3 hodky práce, vyndat kliku cca hodka, brusírna klika cca 2-3 podle cen brusírny, ložiska ACL cca 3-3,5k , olej. pumpa je opravdu lepší jí dát novou ale počítej tak 7k ....já jí sehnal asi za 5k z ebay novou.... nic víc prostě netřeba co se týče kliky, pokud chceš lepší repas tak počítej honování vložek, +0,50 písty nový , zbrousit blok zbrousit hlavu, nový těsnění pod hlavu cca 1200 od reinze, nový šrouby do hlavy 70kč/ks u toyoty.... všichni tu házej totálníma hausnumerama který sou uplně zcestny ..... řekněme naházet do motoru 50+ za repas tak to už počítáš i nový ostrý vačky, kovaní písty a ojnice, broušení všeho, originál těsnění všude..... prostě blblosti :)

ještě si se ptal co automat..... u supry ho mám, má to dvě nevýhody a to je velká váha (proti manuálu cca 50kg víc) a 4kvalty.... je to s nim prostě lehce línější to auto ale zase je to naprostá pohoda, aisin řadí naprosto bravůrně, když se vysere dáš manuál nebo koupíš celej automat je jich dost, koupil sem si náhradní za 300kč .... zase je u něj výhoda že při přeřazení neztrácíš tlak jako u manuálu takže BOV je tam opravdu pro okrasu protože automat přeřadí plynule, má sport režim kterej funguje taky bezvadně, má "L" rychlost aneb zamčená jednička takže na kravení pecka.... jen prostě zapomen na hrábě při startu, na to auto nemá dostatek síly hrabat z volnoběhu .... jedině kurvení ala N vytočit na 3tis a zařaditpak to tam švihne a jedeš....
oboje převodovky maj svoje výhody prostě....

Vlastah : všechno de když se chce ;-))) teprv když se jedná o vozy který už zde dávno jezděj.... s autem který tu žádný neni sou problémy :)
o 26.05.2010, 16:31 | Nismo.Power
jinak samo MR2 zde na foru je v super stavu takže to je dobrej kup....sám sem v ní jel a jede to hezky docela hezky.....samo nemá to průběh turbomotoru ale na atmosféru to jede fakt statečně :)
o 26.05.2010, 16:33 | luda551
Na tu vinovou sem koukal uz celkem dlouho a vaham jestly se jet podivat bo ne ... Ale zatim to nechavam casem a pokukuji .
Bila je nadherna ! Mam to do LBC i kousek cca 60km takze tam by nebyl problem zajet..

No pokud bych jel nekam mrknout na auto tak se nejak domluvime ... samo ze ne zadarmo !!! Ale co by sis rekl dostal by si!


Neco mam vyhlidleho ....
[ Link ]

[ Link ]
o 27.05.2010, 02:20 | Nismo.Power
chci miliooooon bilioooon......... jenů ;-)

ta z prvního linku vypadá super, novější "nosatá" verze, facelift kola, facelift volant a targa.... vypadá to hezky....
o 27.05.2010, 10:26 | Vlastah
no tak takhle asi jo
:-)
o 27.05.2010, 18:02 | matik
Pokud schaáníš mk3 tak bych asi neváhal... [ Link ]
Pokud fotky neklamou..
o 27.05.2010, 20:56 | luda551
matik : nj ta je nadherna , zachovala .... Asi se zkusim domluvit s majitelem a pojedu se mrknout
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3274 sekund.