
Navštíveno 1478x


25.05.2010, 08:43 |
Krpas

25.05.2010, 08:49 |
fredh kua, pěkný fota.

25.05.2010, 10:53 |
Veva jako fredh, moc pěkný!
byl jsem tam tam od pátka do neděle a super. fotky bezva =)

25.05.2010, 13:01 |
ddawe taky sem tam byl celej vikend, pracovně, a zasahovali sme při havarii lambo trofeo, opravdu horor !!!
jinak akce super

25.05.2010, 13:16 |
Bucci fajn fotky.... taky se chystám na nějakou takovou akci, ale jaksi nemam pořádně kdy... ale musim provětrat 200-400
ddawe: videl jsem to v telce, muselo to bejt hrozny
co jezdec, je OK, aspon v ramci moznosti?
Koukám, že tu někdo umí fotit. Hezký, hezký, palec nahoru :)
kuja nadherne fotky !!! nemas prosim vice fotek ???

25.05.2010, 14:55 |
ddawe | Upraveno: 2010-05-25 15:04:49
Vlastah: na to co se stalo jezdec vyvazl poměrně dobře, měl obrovský štěstí že se stalo u pit line. Jeho zranění byla vážná, nejhorší byla třištivá zlomenina paže, dvě žebra, něco s nohou-prý zlomenia bérce, popaleniny druhého stpně na nohou a obličeji-pruzor helmy. Po nárazu byl při vědomý.
Dokonce se utrhl ze 6ti bodových pásů !!! když sme k tomu přijižděli tak vysel z auta, hořel a kričel. Strašná scéna... My jako extrikační tým sme ho měli vytahnout, ale před náma tam vběhl člen jeho týmu kterej jen přeskočil zeď a hned byl u něj, byl jen v tričku, na třikrát ho vyrval z auta a taky byl popálenej, nebyl vubec čas na fixaci páteře a krku. Pak sme snim jeli rovnou na medical center a navigovali vrtulník, dostal roušky na popálení, a letěli snim do bohunek do špitálu, kde hned operovali rameno. Podle toho co říkal race medic druhej den, tak popálení dýchacich cest nebylo tak zavažný, díky tomu že v autě nebyl tak dlouho.
Naštěsti byl zasah rychlý, celkove ohodnocen jako perfektní... kdyby se to stalo v jiným mistě trati, asi by uhořel
nemám ani zdaleka tak hezký fotky, ale něco by se našlo:
[ Link ]
byl sem hned na tribuně před tím! masakr akce byla rychlá ale i tak bylo pěkný horko, naštěstí že z toho borec vyvázl tak jak vyvázl!!! a jak říkáš pokud by se to stalo někde jinde než u pit line nedopadlo by to v žádným případě dobře!
jj ten pilot mel stesti jako prase.videl jsem to v TV a musim rict ze hasici reagovali opravdu rychle.

25.05.2010, 15:05 |
ddawe

25.05.2010, 19:50 |
Krpas vsem velke diky, byl jsem neco cvaknout po dost dlouhy dobe a oto vic potesi ze se fota zamlouvaj ...
luda551: jeste jich cca 10 upravim a pridam k aktualnim, bohuzel nemam ted moc casu, takze snad do konce tydne
ddawe: v patek jsem stal na C kousek vedle tebe, jestli teda ta vonava cupra je tvoje :) (ja cerny FRo)

25.05.2010, 22:16 |
ddawe Krpas: jojo to byla moje, taky sem koukal po tvým Frku :) krásnej kousek, pak si jel kolem mě když si parkoval kousek víš
Krpas: Vážně povedené fotky, jakým objektivem jsi fotil?
Fotky mooooc hezký a ta nehoda - peklo a koukám, že Nova zas jen umí kritizovat a mluvit o nehodě, ale aby třeba ve sportu se o tom zmínili když se nic nestane a dali pár záběrů a řekli výsledek to jsem ještě neviděl hova*a. Vždy motorismus vytáhnou jen když se něco stane :-/

26.05.2010, 08:27 |
Krpas Tanzen: vetsina je 70-200/2,8 a neco 28-135 IS a telo v podobe socialniho 400D :)
Bomba fotky .. thumbs up.
parádní fotky.....
stejně zajímavý že lamba a ferrari tak hořej :))
hmm, tak snad bude ok
Nismo: to jo, hlavne Lamba, kazda druha vetsi nehoda je v plamenech...

26.05.2010, 14:46 |
ddawe Nismo, Vlastah: pokud jde o sriovky souhlasim s váma, ale tady šlo o zavodni speciál, myslim že kterýkoliv auto co tam startovalo by mohlo při nárazu 200kmh do betonové zdi explodovat, samozřejmě stát by se to nemělo.
Ať už corvetta, bmw, aston, nebo lambo.

26.05.2010, 15:02 |
Rudi [ Link ] spíš hodně drsný, že ho nikdo v obleku netahá ven, hasiči jenom hasej a ve finále ho tahej ven jenom lidi asi z jeho tymu v obyčejným oblečení...
ddawe: je pravda, ze to byla pecka, asi by chytlo vsechno
jako Rudi,taky moc nepobiram ze si tam borci v oblekach strikaj hasicakem a korena z auta taha nekdo v obyc obleceni. Normalni by mi to prislo naopak
Krpas: tenhle objektiv si chci jako další pořídit, ale asi verzi 4.0...měl bych pár otázek, můžeme si napsat na icq? nebo mail?

26.05.2010, 19:13 |
ddawe Rudi, Klobouk: co blbnete? všechno má svoje postupy.
hasič nemuže hasit tělo jezdce, musí prvnotně zvládnout požár, neni tam ani od vytahovaní jezdce, od toho je tam extrikační tým, nám do vysílačky hlasili přímo: "až hasiči uhasi auto vytahnete jezdce!"
Tento tým ma školení na vytahovaní poraněného jezdce, fixace páteře a krku, jezdec se vytahuje za specialní popruh. Vtomto případě nebyl na nic čas, ale stejně by se ti hrdinnský jednání mohlo vymstít - např: bys mu přerušil míchu kvůly poranění páteře. A bylo by to na tebe...
Ale člen jeho týmu to vzal na sebe a vlítl tam, a natřikrat ho vytahl za roztříštěnou ruku. Obrovský štěstí, ale pochop že na školeních se pravě tohle zakazuje.
ddawe:Dělam u hasičů už skoro deset let jako výjezdovej hasič takže něco málo požárů aut už jsem viděl.To co se tam dělo po vypuknutí požáru bylo ze strany těch hasičů(jestli se je tak dá nazvat) neuvěřitelná amaterština a ostuda.Počínaje ustrojením-lítá tam spousta lidí jen ze zásahovým kabátem a s kalhotama od obyčejných PS II.Když už se hasí tak přilba Gallet kterou mají na hlavě má speciální zlacený štít který chrání před účinky sálavého tepla.Tento štít nikdo ze zasahujících neměl stažený.To že tam přijede CAS 25 Š706 která je rok výroby max.1979 ani nemluvě.A to že maj krátkou hadici a nemají manipulační oblouk je další věc.Takto bych mohl pokračovat asi půl hodiny.Lajk si toho nevšimne ale hasič vidí neskutečnej bordel a ostudu.
Je to bordel na na samotném motodromu.Týmy určitě platěj dost velké startovné a za toto startovné čekají nějakou míru bezpečtnosti a né podobný šlendrián.

26.05.2010, 19:45 |
ddawe | Upraveno: 2010-05-26 19:47:39
Soptík: Všechny to hodně zaskočilo, a asi to ze strany hasiču nebylo tak dobré když tě člověk poslouchá, každopádně se to zvládlo "celkem dobře". když sem viděl ten chaos, a hromadu vystříkaných hasičáků tak mi přišlo že kmitaji hodně.
A CAS 25 Š706 která je rok výroby max.1979, je tam maximálně na spláchnutí, a dohašení, dojela až když byl jezdec venku z auta a už se skoro nikam nespěchalo. jestli by moderní velký auto nevyužili - možna při požáru v boxech ano.
ja odpovidal hlavně na dotaz proč hasič nehasi jezdce a proč ho nevytahl.

27.05.2010, 10:27 |
Krpas Tanzen: ICQ v profilu, klidne napis