Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Audi - jakou vybrat?

 o Navštíveno 2158x o
o 20.05.2010, 16:29 | rcman
Lidi pomozte?

Moc rád bych pořídil Audi. Určitě v naftě a v automatu.

Rok výroby asi od 2000 a cenově do 200tis. kč.

Co by jste mě doporučily spolehlivýho? Z jakym motorem?

(jeden pomlouvá 2.5Tdi, další 2.0Tdi z 1,9Tdi. Tak kdo se vtom má vyznat)

Děkuju za vaší pomoc...

PS: Abych nemusel zakládat další téma. Nemá tady někdo osobní zkušenosti s Audi A2 z motorem 1.2Tdi?


o 20.05.2010, 16:47 | BATMAN
A8 byjva za tyhle prachy spis uz jen kasička na penize.
A6 ci A4 s motorem 1.9TDi 96kW. Idealne A6 ale jezdi jich s timto agregatem malo. Neni to zavodak, ale o to tobe nejspis nejde.
o 20.05.2010, 16:50 | Lukasino
Kdyby jsi mel zajem, mozna bych prodal A6 4.2 Q :), slusna vybava, model 2002 (facelift). Kdyztak vic info na kontaktech pod nickem ;)
o 20.05.2010, 16:53 | JP
Lukasino: Nepsal jsi náhodou něco o tom, že "tohle" auto si necháš dlouho?:D
o 20.05.2010, 16:59 | Knightey-
A2 s timhle motorem zere kolem 3-4 litru, mel ji jeden z prace ale velmi tezce se shaneji pouzite dily :) Osobni s A2 nemam.
Proc zrovna naftaka? :)

A obsah podle toho co od toho cekas :)
Asi nejmensi zlo by byla ta 1.9TDi PD tech 96KW.
Zbytek je spis o kusu na kterej chytnes a o stesti pri vyberu.
Hlavne nekoho sebou kdo se v tom vyzna, a toto plati dvojnasob pri vyberu u 2.5TDicek.
o 20.05.2010, 16:59 | Lukasino
JP: Ale vzdyt jo, taky ho neinzeruji... ;) na druhou stranu, kdyby ho nekdo chtel, tak se prodeji nebranim, ta 7er me porad nepustila :o)
o 20.05.2010, 17:41 | vinzek fa
ser na naftu a tenhle rocnik kup si RS2 to je poradna Audi masina -))
o 20.05.2010, 17:47 | Escudo
automat z 1.2TDi je poměrně poruchovej, ale dá se říct že to je většinou o tom jak s tim kdo jezdí. je to hodně o zvyku, protože to neni hydraulickej měnič jako klasický automaty, ale manuál s robotem, výsledek je takovej, že je skvělá spotřeba kolem 3,5l a horší plynulost jízdy, řadí za tebe počítač. Když z toho sednu do automatu s hydraulikou, tak se prostě jezdí úplně jinak. Můžu to doporučit jen v případě, že chceš maximálně ušetřit, jinak bych to nebral
o 20.05.2010, 17:52 | rcman
Pro: Knightey- Proč naftáka? Asi protože si jí nemusim platit...

Pro: vinzek fa To znám snad jenom s plakátu. Dá se to vůbec sehnat? Trochu jsem koukal na net. Ale nepodařilo se...
o 20.05.2010, 18:01 | rcman
Pro: Escudo A jinak poruchovost žádná? Trochu o tom uvažuju a trochu sám nevim jestly to neni prasátko na peníze. Mám možnost si prověřit VIN čísla, dostupnost ND a jejich cenu. Ale zrovna A2 je velice chudá na recenze od uživatelů. Tak se na ní občas zeptám koho potkám. Měl bych v plánu jí časem nechat jenom pro manželku na městký ježdění.
o 20.05.2010, 19:15 | zipp
rcman: bratranec má 2 A2ky s 1,2tdi a jednu z nich má na prodej...černou... kdyby tě zajímalo nějaký info o autě (ať už na koupi nebo jen info), tak mi napiš a pošlu ti na něj číslo na icq, kde se můžeš poptat
o 20.05.2010, 19:33 | Escudo
u toho auta je několik problémů, jak Lupo 3L tak A2 1,2TDi jsou atypy a náhradní díly na ně jsou dražší než na normální modely s ostatníma motorama. Další věc je, že nový stály dardu a pokud někdo dal tolik peněz za chudý auto bez výbavy, počítal s tim, že se mu to vrátí právě extrémně nízkou spotřebou, to znamená, že maji kolem 300k najeto, což sice neni žádnej extra problém, ale musí se s tim počítat. Chce to aby jsi se s tim svezl, je to trochu jiná jízda no :o) já už s tim mám najeto 4k km za měsíc a něco a spotřeba 3,5, ale kupoval jsem to za 70k s vidinou úspory na dennim ježdění, nicv víc, nic míň - jezdim sám měsíčně okolo 3k km. Ale auto je zlatíčko, to jo, podařil se mi kup po někom kdo se o to docela staral
o 20.05.2010, 20:14 | rcman
Pro: Escudo Ty si sehnal A2ku za 70.000kč ??? To čumim...

A nebo jsem tě špatně pochopil...
o 20.05.2010, 20:17 | Lukasino
rcman: jestli nemysli Lupo, to je sehnatelny za tenhle peniz... ;)
o 20.05.2010, 20:34 | vinzek fa
rcman uplne normalne se to sehnat da staci pokoukat po mobile.de ale ta cena za slusnej stav je taky masakr
o 20.05.2010, 21:08 | rcman
Pro: vinzek fa No právě že jsem koukal na autoscou24.de po A2ce a nesehnal jsem pod 6000 Euro. Lupo to takovej problém neni. Zase ale A2ka je 5dveř a je to trochu větší. Tak ten rozdíl v cenně chápu. ikdyž teda dávat za takovýho exota 150tisíc. Je dost nářez. Ještě když jsou to auta 9-10let starý. ikdyž se to dá pochopit vzhledem k pořizovací hodnotě novýho auta.
o 20.05.2010, 21:27 | Lukasino
rcman: no zase vzhledem k porizovaci cene to je podle me nezajimavy, kdyz treba A6 stala 3x - 4x tolik ;)

Ale je to druhy extrem, zalezi co hledas, zda neco novejsiho v tdi, nebo neco fakt peknyho, nebo neco fakt uspornyho :)
o 20.05.2010, 21:39 | rcman
Pro Lukasino:: Nechci bejt za socku. Když řeknu že se hodně vyžívám vtom že s autem vyždímu co nejmenší spotřebu. Ale zase pořídit si A6ku 4,2 Quatro a honit nízkou spotřebu je asi dost nerozum. To auto na takový eko úsporný jízdy rozhodně neudělali. Zase je blbá doba a momentálně nevim co bude. Takže se mě nechce vrážet tisíce ročně do auta který prostě nevyužiju.

Samozřejmě se rád projedu... Ale zase jezdim z 90% město a blízké okolí. Hodně málo něco mimo. V práci se najezdim s autama až až...

Takže A2 1,2Tdi je celkem dobrej adept. Když vezmu povinný (cca 3000kč na rok). Spotřeba je taky velice zajímavá. A je to automat. Takže nebude extra problém to půjčit manželce. Jezdíme maximálně dva. Tak A6ka by byl asi mega přepich(ikdybych jí měl v naftě).

A co se týče zajímavýho auta... Ta A2ka je je až dost zajímavá. A6ku potkáš o dost častěji než A2ku...
o 20.05.2010, 21:52 | Lukasino
Nechtel jsem, aby to vyznelo, ze Ti cpu svoji A6, myslel jsem to obecne ;)

Do mesta je samozrejme A2 a podobne teoreticky vhodnejsii, je to na kazdym ;)

Za me osobne kdyz si mam vybrat cca stejny rok, A2 s mensi vybavou, nebo A6 s velmi zajimavou vybavou, tak je to proste jasny :) Na druhou stranu samozrejme to auto bude mit drazsi servis, provoz, atd.

Spis jsem reagoval na to jak jsi rikal, ze je tam vyssi cena oproti porizovaci hodnote novyho, coz prave u tehlech prcku je to podle me naopak a jsou predrazeny :)

Kazdopadne treba Lupo 3L je svym zpusobem strasne zajimavy auto, ale dat za takovy auto 90-100tis a pritom nemit klimu, posilovac, el. okna atd by me hodne stvalo :) to vse jen kvuli tomu, aby to jelo za 3l misto 4l :o)

A jestli mohu doporucit, na sautu je lupo 3l z Jihlavy, cena kolem 60-70k, na to se vykasli rovnou, prodejce totalne neochotnej, auto se ani nenatoci, to auto je paradni past :o) (reference kamarada, co takovy auto zrovna schani)
o 20.05.2010, 21:54 | Lukasino
"vyssi cena oproti porizovaci hodnote novyho"

kecy, samo vyssi cena diky vyssi porizovaci hodnote, uz blbnu :o)
o 20.05.2010, 22:13 | rcman
Jo, na tu jsem chvilku koukal. Ale myslim že mě nebyl ani ochotnej odpovědět na email aby poslal VINko. Zase Lupo mě moc nevzalo. A2ka je pro hezčí auto(osobní názor).

Tvoje A6ka je kus pořádnýho auta jaký bych si přál (asi jako další nespočet lidí, tady na fóru). Ale finannčně je tohle auto pro mě asi dost nedostupný. A to ikdyž mám v práci možnost objednávat díly přímo od výrobce za nákup. Ale spotřebou bych stimhle autem nemohl jezdit asi ani na výlety. Na který je tohle auto ideální.

Ikdyž na výlety někdo potřebuje super limuzínu A6... A nikomu stačí přemistovadlo typu Lupo nebo A2 který ho dostane z místa A na místo B.

Co člověk, to názor...
o 20.05.2010, 22:16 | rcman
A když teda zůstanu u tý nafty a odbočim od A2ky...

Tak A6ku v naftě bych uživil jako 2,5Tdi... Ale asi pět lidí z pěti mě řeklo že je to strašně poruchový a dalších pět tak napůl... Obvykle se schodují na tom. že víc než motor se sere elektrika...

Povinný ručení u takovýhleho auta jsem rači ani nekoukal. Myslim že to bude ale tak 10tisíc ročně...
o 20.05.2010, 22:42 | Lukasino
Co se tyka ty 2.5TDi, tak bych se toho fakt bal, je to velka sazka do loterie a dost moznych problemu :( at uz elektronika, tak i samotny motor mechanicky odchazi co vim, vic treba rekne Satas z fora, nekolik mu uz proslo jeho rukama ;)

Na povinny se ani nekoukej, nema to smysl, bezne se plati u tohodle objemu do 5k/rok ;)
o 20.05.2010, 22:51 | andreas
pokud chceš 2,5tdi, tak jedině auto který prošlo rukama a kompletním servisem od Satťase nebo Vlasty z audiklubu. jinak je sázka do loterie. Buď si našetři na 3.0tdi, nebo jdi do (v A6 líné) 1.9tdi
o 21.05.2010, 07:10 | Escudo
rcman. jo jo, já kupoval Lupo 3L, to co píše Lukasino je a neni pravda, protože starší verze měli stop&start a ty byly opravu bez serva, pozdější měli el.posilovač ale už ně s&s. Výbava chudá, všechno je podřízeno váze. Jako rozhodovat se mezi A2 a A6 je nesmysl, jsou to tak strašně odlišný auta, že pokud to kvůli něčemu potřebuješ, tak musí bejt jeden z nich jasnej adept. A2 je podle mě hodně drahá, ty peníze by se daly investovat mnohem líp. Jinak pojistku platim za 1,2 1300Kč, za 1,9 3700Kč a za 3,2 5200Kč, takže tak, ceny dobrý, ale když se to sečte, tak bych měl asi pnějaký auto prodat :o)))
o 21.05.2010, 09:59 | rcman
Pro: escudo Nevím, zdá se mě že na tak mini auto jako je Lupo, je asi úplně jedno jestly má nebo nemá posilovač. Je to teda jenom můj osobní názor. Mě by to asi nevadilo. Ale pro nákou ženskou to už možná trochu problém bude.

Pro: andreas A A6 3,0Tdi je bez problému? Nebo je to jinak? Mít A6ku z 1,9Tdi je sice asi úspornej nápad, ale myslim že už to člověk nemůže brát jako Audi. Z váhou toho auta, asi nebude mít velkej efekt na to občas šlápnout za účelem rychlýho úprku...
To už je asi lepší s timhle motorem pořídit obyč A3ku. Nebo Golfa, ne?
o 21.05.2010, 10:05 | rcman
Ted když jsem to trochu proletěl netem. Je vůbec normální že se dá sehnat A3ka 2,0Tdi 103kw??? To je ten samej motor co dávaj do Octavie II ? kterej je prej celkem poruchovej? Mělo by to vůbec cenu zahrnout do výběru?
o 21.05.2010, 10:20 | andreas
2.0tdi bych se vyhnul....3.0tdi je bezproblemovej motor.To samé 2.7tdi, teměř ten samej motor. je hodně duležitý jak se o to choval původní majitel...Ale celkově je 3.0tdi dobrá volba...
o 21.05.2010, 10:37 | Rudi
2,0 TDI je spolehlivej od cca roku 06, 07, sám ho mám v autě zatim no-problem.
Vzhledem k tomu, že ti nevadí malý auto, pořiď si A3, třeba i 5-ti dvéř s PDček bo rotačku u toho asi už nechytneš a budeš happy.
o 21.05.2010, 11:12 | tappaja
Poruchovej snad moh bejt do 6/2006, pak to predelali a je to v cajku. Zalezi jakej je to kod motoru a kdy byl vyrobenej.
o 21.05.2010, 11:19 | rcman
Pro: Rudi Vzhledem k tomu že 99% jezdíme maximálně ve dvou. Tak to menšá auto neni asi žádnej zásadní problém.

Jen tak ale pro praktickou stránku bych rači 5ti dveř. Člověk nikdy neví kdy se to bude hodit. A hlavně nechci vstávat abych někoho pustil za sebe sednout...
o 21.05.2010, 12:08 | Rudi
pripadne bych sel i do A4 bo jsou za skoro stejny ceny jako A3
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]

Pokud jezdite na hory, hledal bych klidne i 4x4.
o 21.05.2010, 12:51 | Escudo
Lupo bez serva pro holku fakt nic moc na parkování
o 21.05.2010, 20:45 | rcman
Pro: Rudi A4ka je pěkná, to je pravda. Jen je blbý že v mojí cenový se moc nenajdou s automatem. Sakra mě tak nebaví řadit... Hlavně vtom popojíždění v Praze je to únavný...


o 22.05.2010, 22:00 | Knightey-
rcman: o tech motorech 2.5TDi je znamejsi ze jsou vice nachylne na udrzbu a zachazeni.
Ale neco o tom, ze se v A6 sere elektrina? Co je to za blbost? :) Co z elektriny se tam sere, tak je maxidot (rozsype se casem), pokud tam mas Italske budiky MAGNETO MARELI, tak ty se serou, ale pokud tam je VDO, tak np.

Ty 2.5TDi maji urcite typy motoru uz jine vacky a hlavy, ale stejne tam je problem s tim cerpadlem VP44.

U 2.7TDi mam pocit ze je to motor, ktery vychazi z 2.5TDi, cili zadna slava, moc ho nedoporucujou.
Naopak co doporucuji je 3.0TDi, hlavne uz ma rozvody pomoci retezu a je to common rail, odstranene zavady na vackach, cerpadle atp.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3223 sekund.