Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > pls rada s reklamací

 o Navštíveno 674x o
o 18.05.2010, 09:41 | Petura
loni jsme kupovali kočárek pro dvojčata včetně příslušenství za necelých 30000,- za tyhle peníze bych očekával opravdu kvalitu, ale bohužel láky jsou nestálobarevné a z tmavě modré barvy se stala světlemodrá, nicméně toto jsem neřešil...
nyní jezdíme se sporťákem, ale o víkendu se objevila trhlina v látce a zrovna v místě co drží opěrku sedačky ...
prodejce se reklamaci nebrání a nabídl zasláním poštou na opravu nebo při osobní návštěvě oprava do 2hod ...
jenže co chtějí na roztrhané láce opravovat? resp. jak opravovat, než záplatovat? a to se mi nelíbí, chci mít původní vzhled ...
navíc jen tak na otočku Strakonice - Kolín se mi taky jet nechce a když to budem posílat tak min. týden budem bez kočárku, což s dvojčatama je nemyslitelný ...
než budu volat a budu dělat chytrýho prosím o radu:
- je možné aby to zazáplatovali nebo můžu trval na výměně celé sedačky za novou?
- je prodejce povinen poskytnout náhradu během opravy?

foto k příspěvku  od Petura



o 18.05.2010, 09:42 | Petura

foto k příspěvku  od Petura

o 18.05.2010, 09:47 | Vencaf
může to řešit opravou nebo výměnou, není povinen poskytovat náhradu během reklamace, jen musí reklamaci vyřešit do 30 dní
o 18.05.2010, 09:48 | cupra.165
Nam toto provedl polsky kocarek Dorjan a plachtu roztrhlou sesili ze je to neznatelny..ale u kocarku za x-tisic bych opravdu pozadoval vymenu,zaplata uz neni puvodni stav..jen je problem,ze opravdu budete bez kocarku :-( a to pomerne dost dni
o 18.05.2010, 09:58 | Petura
no na jedno dítě bych kočárek měl kde půjčit, ale na dvojky fakt ne :o(
co se týče konstrukce kočáru, tak maximální spokojenost, žádné vůle, stále pevný, lehký, skladný ... [ Link ]

nejezdíte někdo do Kolína?
o 18.05.2010, 10:32 | Šestikule
kamarád měl naprosto stejný problém u kočárku Jané (nebo jak se to píše), taky ho stál mrdu peněz a po půl roce se začala trhat látka. Na reklamaci mu to uznali, byla vyměněna látka, ale taky mu to dali pěkně sežrat neb byl skoro celých těch 30 dní bez kočárku. Sranda je, že uběhly tři měsíce a látka se začíná trhat znovu, i když na jiném místě.
o 18.05.2010, 11:28 | Petura
Šestikule: a kde ho kupoval?
o 18.05.2010, 12:14 | Šestikule
tady u nás v kamenným krámě
o 19.05.2010, 07:37 | jozamucha
rekl bych ze ti nic jinyho nezbyde nez to tam poslat,a pak pripadne resit spatnou opravu . Pokud jsi ho kupoval TAM kde pises nebo pres net , je treba s tim pocitat pri nasledne reklamaci , proto taky cena na netu je jina nez v kamenym obchode .
Na vyrizeni maj jako na kazdou reklamaci 30 dni a rekl bych ze na nahradu narok nemas . Akorat bych pečlivě zdokumentoval stav v jakym to zasilas a hoodne podrobne popsal závady co to má .pokud se pletu tak me nekdo opravte .
o 19.05.2010, 08:14 | Pekys
jozamucha: tak cena net x kamennej krám nemá s reklamací nic společnýho. 30dní je ze zákona, ať to koupíš kde chceš. Takže i v kamenným krámě ti můžou reklamaci vyřizovat do 30ti dnů.

Zkus jim to nejdřív poslat nafocený mailem, že máš tenhle problém, ale nebydlíš za rohem, tak jestli se máš obrátit přímo na ně, nebo má výrobce kočárků nějaký servis. Jako řešení pak požaduj výměnu a do reklamace rovnou uveď i to vyblednutí. No a počítej s tím že to potrvá max těch 30dní. Pokud prodejce poskytuje náhrady, jsou jen jejich služby navíc, případně placený, ze zákona na nic takovýho nárok nemáš.
o 19.05.2010, 08:31 | Šestikule
u nás to naštěstí funguje tak (aspoň tedy v tom dětském obchodě), že když si do kamenného obchodu přinesu konkrétní byť konkureční nabídku z internetu, tak mi zpravidla dají stejnou cenu.

Jinak jako Pekys. "Serioznější" značky obecně mají sběrná místa po celé republice, takže to nemusíš posílat přímo prodejci. Já jsem takhle u nás v servise kdysi reklamoval LG DVD koupený přes net tuším někde z Budějovic. Každopádně to chce osondovat nejdřív u prodejce.
o 19.05.2010, 20:00 | Petura
tak musím prodejce pochválit, protože včera jsem v rozladěné náladě sepsal mejla a odeslal ...
dnes jsem dostal odpověď, že zasílají náhradní sedačku a tu naší poškozenou máme obratem zaslat k nim, takže bez kočárku naštěstí nebudeme ...
nicméně vyblednutí jsem zmínil taky a to chci taky dořešit ...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3393 sekund.