loni jsme kupovali kočárek pro dvojčata včetně příslušenství za necelých 30000,- za tyhle peníze bych očekával opravdu kvalitu, ale bohužel láky jsou nestálobarevné a z tmavě modré barvy se stala světlemodrá, nicméně toto jsem neřešil...
nyní jezdíme se sporťákem, ale o víkendu se objevila trhlina v látce a zrovna v místě co drží opěrku sedačky ...
prodejce se reklamaci nebrání a nabídl zasláním poštou na opravu nebo při osobní návštěvě oprava do 2hod ...
jenže co chtějí na roztrhané láce opravovat? resp. jak opravovat, než záplatovat? a to se mi nelíbí, chci mít původní vzhled ...
navíc jen tak na otočku Strakonice - Kolín se mi taky jet nechce a když to budem posílat tak min. týden budem bez kočárku, což s dvojčatama je nemyslitelný ...
než budu volat a budu dělat chytrýho prosím o radu:
- je možné aby to zazáplatovali nebo můžu trval na výměně celé sedačky za novou?
- je prodejce povinen poskytnout náhradu během opravy?
