Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > To jet tak hnusný, až to je zajímavý...

 o Navštíveno 1383x o
o 18.05.2010, 06:59 | Zdeny60
[ Link ]

Ale může to jet :-)


o 18.05.2010, 07:02 | Petura
jet to může, ale nevydrží - je to francouz
a když tohodle megana, tak jedině kombi
o 18.05.2010, 07:17 | Komba
Z venku to nevypadá vůbec zle,ale ta palubovka na mě působí hodně lacině.
o 18.05.2010, 07:32 | H-Honza (M)
sral pes na palubovku, je to sportovni auto...
me se to docela libi, nerikam ze to je hezky, ale rozhodne to je zajimavy. Ale po svezeni v par podobnych autech budu porad tvrdit, ze predohrab s turbem a 220k je trochu neprijemnej na ovladani.
o 18.05.2010, 08:19 | muSlim
Jj pekné to je a na Renaulta aj celkom športové zvezenie, skúšal som. Ale ako píše Honza, na rovine to je masírka, akonáhle príde serpentína tak je out a dosť :o)
o 18.05.2010, 08:23 | andreas
nakopal bych těm francouzům prdel za toto auto. to je hnus velebnosti :)
mě se to nelíbí
o 18.05.2010, 08:42 | Veva
mě se to náhodou líbí, je to něco co nemá každej :-)
o 18.05.2010, 11:14 | Vlastah
Znam par lidi, kteri presedli z jinych hot-hatchu prave na tohle RSo a byli z nej uneseni (podvozek, motor, chovani na limitu).
o 18.05.2010, 11:36 | Dudelina
Mně se to líbí, ale myslím, že se u toho žárovka ve světlech mění skrze přední podběh... :-)

BTW: Neustálé opakování hlášky "Je to Frnacouz, nic to nevydrží" mě nepřestávají bavit (stupidností samozřejmě) :-D
o 18.05.2010, 11:59 | Docthor
Motor asi super, ale to je tak vše..je fakt ze nemusim francouze,začíná to řazením,které připomíná míchaní v guláši a konče podvozkem.
o 18.05.2010, 12:58 | Milhauzz
Mě se to zvenku celkem líbí, motor může být zajímavej, vnitřek (palubovka) mě nějak neoslovuje. Jinak sedačky pěkný. S tím, že je to francouz a nic to nevydrží - ty mě už taky nebaví. Včera sem jel do vídně Mercedes Vitem s najetýma necelýma 200tis a povím vám, to byla podvozkovo, motorovo, převodovková vražda. Nic horšího sem za posledních pár let neřídil. A to sem řídil lecos :)
o 18.05.2010, 13:10 | ibizman
stejne je nejlepsi ten znak :o) zbytek si muzou narvat nekam :o))) <>
o 18.05.2010, 14:16 | muSlim
2 Vlastah: no to neviem... :o))))
o 18.05.2010, 15:23 | Vlastah
Slim: no tak schvalne, jakej hot-hatch kolem roku 2004-6 bys bral ty?
Imprezu vynech, to je jina liga :-)
o 18.05.2010, 16:07 | JP
Milhauzz: Když vybereš historicky snad největší krám co Mercedes kdy vyrobil tak se nediv:)
o 18.05.2010, 16:11 | JP
Vlastah: Já bych bral Mazdu 3 MPS, když už to teda nutně musí bejt hatch:)
o 18.05.2010, 19:52 | crestik
přesně...tak škaredé, až je dyzajnově parádní...a pohárové je k sežrání
o 18.05.2010, 19:53 | crestik

foto k příspěvku  od crestik

o 18.05.2010, 21:17 | Francouz
Mě se líbí ! Ale možná je to profesionální deformace :o)) !
o 18.05.2010, 23:20 | muSlim
2 Vlastah: 2004 Focus ST... asi :o) Ale to som nepísal preto, len som sa pousmial nad tým že niekto presadol z iného hot hatchu sem a bol unesený. Ako vravím, páči sa mi to veľmi, dizajn Renaultu mám rád a dal som mu poriadne za uši, hľadal som kde spraví(m) chybu a tá nenecháva na seba dlho čakať, proste na Rencka to nie je vôbec zlé, ba naopak, ale unesený som z toho nebol ani náhodou a neviem si predstaviť že by niekto bol :o)
o 18.05.2010, 23:24 | P@vel
No jo je to Francouz, tak to zákonitě musí bejt na píč.? Jel jste v tom někdo vůbec? Ti co haní? Asi ne, a nebo s někým, kdo se bojí jet limit...
Motor je výborný, podvozek? Hodně vysoká laťka, a třeba brzdy? 4-pístky Bremba, stejný jak u Miší EVO8. No nevím, nejdřív bych vyzkoušel, až pak soudil...
Vzhledově bych to neřešil, to je vkus od vkusu...
o 18.05.2010, 23:35 | Losky
Za mě pěkný, ale jak to má kartu místo klíčků, tak k tomu už mám dost odpor, zvláště když je to poruchové:(
o 18.05.2010, 23:37 | tykeev
to Dudelina:

no, to není jen problém francouzů s těma žárovkama

u Passata B5 a i na mojí Galaxy se parkovačka mění skrze malý okýnko v podběhu kola :-)
o 19.05.2010, 09:40 | Vlastah
Slim: taky dobra volba
osobni zkusenost nemam, je to jedna pani povidala, ale opravdu ten podvozek na tomhle RSu je jinde, mrkni i na nejaky testy
s tou odlehcenou verzi mel na okruhu problem i novej Focus RS!
o 19.05.2010, 09:57 | muSlim
2 Vlastah: niesom žiadny závoďák a profík, ale ako vravím, mal som tú možnosť vyskúšať to osobne (Máriapócs, HU). Najprv som dal pár kôl so svojim, potom s Imprezou hatch, potom jedno kolo s S14-kou a potom dorazil kamoš s týmto čudom, tak sme mu dali poriadne. A z osobných pocitov hovorím, že to nie je nič svetaborného. Možno to je ale tým, že som si zvykol na AWD až príliš moc (tým ale nehovorím že jedine AWD, má to tiež svoje ale...), a keby som mal porovnať pocity z jazdy a rýchlosti/časy, tak bol tento Renault vzadu. Prekvapil ma, to áno, ale furt patril nakoniec :o) A ako tu píše niekto že blablabla brembo blablabla... to akože čo? Z toho sa máme poskladať? Mám sériové štvorpiesty s kotúčmi a obložením od ProjectMu a brzdilo to o dosť razantnejšie a dávkovanie si cítil každým pohybom pedálu. Brembo z toho ešte žiadnu ultimate racecar nespraví :o)
o 19.05.2010, 11:10 | TheTimo
Měl jsem tu čest si s tím dát závody a velmi pěkné.

Fiat Coupé 16V Turbo vs. Mégane RS - výkonově 140kW vs. 165kW a bylo to na dálnici tak nějak na stejno, on měl navrch v nižších otáčkách, já jsem měl navrch ve vyšších...ale jelo mu to fakt pěkně, vyhrál, mě došel na D1ničce benzín :oDDD
o 19.05.2010, 11:15 | Vlastah
Slim: ted jde o to, co mel ten konkretni kus za sebou :-)
jak jsem psal, nemuzu se hadat, pac osobni zkusenost nemam, ale podle nazoru kolem me a par testech, co jsem videl, by mi RSo do garaze mohlo :-)
o 19.05.2010, 11:17 | .mycTD
Timo: tak to je ovsem test hodny autosalonu na prima tv :-)
o 19.05.2010, 16:16 | TheTimo
.mycTD: bych se asi propadl hanbou :o)))
o 19.05.2010, 16:26 | Zdeny60
JP:

jedna 3MPS je k mání - u mě.

Zn.: ihned a jako nová, 10.000km, SK, koup. CZ, top stav bez sebemenší vady na kráse a technice. Červený drak na 18´´ kolech!!!

N E V Á H E J!!! Tvůj sen se může splnit ještě dnes:-)
o 19.05.2010, 16:27 | Zdeny60
Ještě jsem zapomněl napsat, že je po oleji a filtru v 10tkm a v zimě NEJETÁ! (Mám SUbaru).
o 19.05.2010, 18:14 | tj
Design tohodle auta je dikutabilni, nekomu se libi nekomu ne, kvalita interieru.. je to jednoduse renault no... ale kvalita mooru, podvozku, brzd a jizdni projev... kdo to hani, tak v tom pravdepodobne nikdy nesedel a placa blbosti.

foto k příspěvku  od tj

o 19.05.2010, 18:26 | Bladzej
moc se mi u něj líbí čumák s xenonama i ta záď ještě jde.
tj: seděl jsem v 1.6 benzinu kombajn a motorově fakt katastrofa, kdežto 1.9 nafta už jede. jo a dej o palec větší kola a pust k zemi a bude mrdofka ;)
o 19.05.2010, 18:34 | tj
1.6 mam doma taky a na 1.6 to jede paradne, stejne tak Fluence s 1.6 uplne vpohode, diesel je krapet neco jinyho na porovnavani nemyslis? Jinak o palec vetsi kola bych tam musel dat 20"... ted jezdim na 8,5x19" z noveho Focusu RS a na zemi je to uz taky hodne, je to nizsi oproti seriovemu Sportu o 15mm...
o 19.05.2010, 18:47 | Bladzej
tj: jj je, ale neseděl jsem v krátkym meganu, ale ten kombajn fakt bída. proto jsem porovnával "naprosto totožná" auta, jenom s jinym motorem. 1.6 na takovou krávu byla gumová líná potvora (nejsem zastáncem nafty, ale jede slušně).
o 19.05.2010, 18:51 | Proffesor_W
koukni na verzi r26r :-)
o 19.05.2010, 18:53 | Bladzej
Proffesor: jj ta je best. nebyla to náhodou nejrychlejší předokolka na světě (svého času)? Kdysi to tu mam dojem proběhlo, na Nürburgringu.
o 19.05.2010, 18:53 | tj
Titanovy vyfuk, skorepiny, ram, zadni lavice pryc, zadny radio... nez prisel Focus RS II drzitel nejrychlejsiho casu na Nurburgringu ve tride....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4651 sekund.