
Navštíveno 640x


17.05.2010, 22:56 |
hawai mam takovej dotaz, co muze bejt s autem, kdyz mi jezdi cca za 10litru a do kopce jedu max. kolem 80 a po rovine kolem 120km/h, auto mondeo mkII 1,8i.
rad bych vedel co to asi muze bejt nez auto dam do servisu. tipuju na vahu vzduchu? da se nejak spravit nebo budu muset koupit novou? nebo to muze bejt neco uplne jineho¨?

18.05.2010, 06:16 |
dj.DEKL | Upraveno: 2010-05-18 06:20:04
Lambda, váha vzduchu... hoď to na diagnostiku a uvidíš. Diagnostiku mám tak se na to můžu někdy mrknout...
Nebo taky třeba ucpanej kat.
U těchto typu motoru často praskají svody,bývají zasrané volnoběžné ventily, také jsou dosti citlivé na neoriginální svíčky a kabely..jinak více na Ford fóru

18.05.2010, 16:48 |
clown vaha vzduchu origo 2500, zadna velka pecka, aspon na 2.3 16V co je ve Scorpiu / Galaxy ..
promin ze to sem cpu,ale jak poznam ze je ucpanej katik?melo by jit skrz nej videt ze?Pokud ano je to dobre ne?A co treba koncovy dil vyfuku,muze byt taky ucpany?muze to mit tolik vliv na vykon?Ptam se protoze otec ma podobne problemy na carisme.
ucpany vejfukovy system poznas tak, ze pripojis na podtlak merak, na volnobeh bude ukazovat dost silenj podtlak, pak vytocis motor na 3tis ot. a rucka zakolisa, ale pak se zas vrati na puvodni hodnotu. To je v pripade, ze je vse ok. Pokud je nejaka restrikce ve vejfuku, podtlak zacne klesat. Anebo jen odpoj vejfuk za svodama, nastartuj a projed se, to poznas hned. Ale ja bych nasadil diagnostiku, pak kouknul na svice, lambdu, podtlaky, sani, jestli nekde neni neco prasklyho a neprisava falsnej vzduch...
No a nepodcenil bych palivovej filtr, na to sem dojel ja, takze ho vymen, urcite na to nikdo nesah, co to auto existuje...
supr,mockrat diky za cene rady.