Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > O2 problémy - WTF?!

 o Navštíveno 457x o
o 14.05.2010, 14:11 | Ace_FIAT
Nevíte někdo, co se děje v O2? Nasazují nějaký pokročilý systém (např SAP.. :D) nebo udělali kompletní obměnu zaměstnanců za orangutany?

Mám některý tarif NEON s neomezeným internetem pro iPhone. Problémy začaly koncem roku, kdy mi z ničeho nic O2 začalo účtovat za internet nesmyslné pálky. Tyto faktury jsem rozporoval a neplatil. Pak jsme se dohodli na reklamaci těchto poplatků a byly mi vystaveny dobropisy. Na otázku proč mi deaktivovali internet bez omezení, tak mi bylo odpověděno, že se omlouvají - chyba systému. Následně jsem požadoval navrácení 6000 kč zálohy na iPhone. Bylo mi řečeno, že mi tyto peníze byli vráceny cca před rokem. Stál jsem si na svém, až pak opět omluva, peníze mi budou vráceny - chyba systému. Po dohodě, že mi budou tyto finance zaslány složenkou jsem si nechal aktivovat roaming, protože jezdím často ven z ČR. Ten fungoval cca den. Pak mi v době, kdy jsem telefon nejvíc potřeboval, roaming přestal fungovat. Následoval další půlhodinový telefonát na operátora. Omluva - chyba systému. Složenka mi nepřišla na původních 6000 kč, ale pouze na část této částky. Po dalším půlhodinovém telefonátu, mi bylo řečeno, že to nechápou, že si musím vytelefonovat účtárnu, která pracuje jen v době, kdy nejsem v ČR. Po dalším telefonátu mi bylo řečeno, že mi strhli dlužnou částku (kterou jsme mimochodem stále řešili s operátorem) i přes úplně jinou dohodu.

Dnes tomu korunu nasadil klučina, který mi volá, že bych si měl navýšit limit dat na mobilní internet, protože to zásadně překračuji a budu tam mít vysoké doplatky. A to i přes to, že můj původní internet v iPhonu je datově neomezený. Takže tam opět nějaký blb nastavil špatný tarif a začínají se mi účtovat poplatky, které nemám ve smlouvě.

Otázka zní. Zná někdo mailovou adresu, kam si stěžovat, případně někoho kompetentního z O2, kdo mi může pomoct? Každý týden volám půl hodiny s operátorem a už mě to vážně přestává bavit. Řvát na lidi na lince nemá smysl, protože se vždy dovolám někomu jinému, řvát na lidi na prodejně je taky nesmysl. Už mě to vážně začíná štvát..


o 14.05.2010, 15:10 | Barthez
Zmen operatora.... Tohle bude sice asi v globalu vsude stejne, ale ukojis tim sve rozhorceni a chvilku budes mit klid..... v dnesni dobe benefitu....
o 14.05.2010, 16:25 | Ace_FIAT
Mám ještě dvě čísla u Vodafonu a tam není problém. Tohle jsem pořizoval defacto je kvůli dobré ceně iPhonu a toho rychlejšího netu.. Tím spíš, že ta smlouva je sepsána na 3 roky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3643 sekund.