Zdarec, vcera sem byl na Luzicky rally a po najetych 150km celkem v kopcovitym terenu, kdy vse bylo OK (teplota vody) sem vezl znamyho po nezpevnene ceste domu (krokem) a kdyz sem se vratzil na asfaltku, mel sem vedu pred cervenym polem a za chvili uz v cervenym - rucicka na 120 podle budiku. Tak sem zastavil, sel omrknout motor a nahodil si na display ukazatel teploty vody vyctene z RJ a tam bylo asi 107 stupnu. Pomalinku sem dojel domu asi 10km a sel se na to mrknout.
Zjistil sem, ze je KO vodni pumpa, mondeo to ma delany tak, ze remenice pohani servo a k servu je prichycena vodni pumpa. Cely spoje je delany na strane serva trubickou, ktera ma uvnitr zuby a vodni pumpa ma hridelku s vmejsimi zuby, cele je to zasunute do sebe. Uvnitr trubky na servu bylo hafo rzi (ale sucho), tak sem vse vyfoukal a osicka od pumpy ma oholene zuby. Trubicka od serva ma sice zuby bez spicek, ale zdaji se byt OK (nevim jak velke maji byt origo zuby).
Tycka od vodni pumpy ma na konci zuby OK, takze kdyz ji povytahnu ze serva, spojeni se neprotaci, cili bude asi stacit koupit novou pumpu.
Ale muj dotaz, jelikoz potrebuju jezdit, nemate napad, jak ucinit spojeni docasne funkcni - napadlo me omotat zuby na osicce nejakym alobalem nebo necim a narvat to so serva. Kdyz zkousim drzet vrtulku na pumpe a tocim servem, tak je citit, jak to preskakuje pres zuby, takze maly zaber tam je...
Nebo nemate nejaky jny napad, krom toho ze bych hridelku omatlal lepidlem a zalepil to napevno, to nechci
Zde foto serva
