
30.04.2010, 15:25 |
cezetko | Upraveno: 2010-04-30 15:31:21
Zatím nepíši žádný komentář, jen komunikaci:) Prodal jsem grafickou kartu za 405Kč
Kupec: Dobrý den.
Važený pane,nevím kde je chyba,ale vaše grafika se mi nerozjela.Zkusím vaši grafiku dát vyzkoušet kolegou,který má lepší počítač.Myslím si ale že je nefunkční.Ještě se v ám ozvu,jak to dopadlo a pak to dořešíme.
Já: zrovna grafická karta byla určitě funkční, čerstvě jsem ji vyndal z doté doby funkční PC. Zkuste ji jinde, ale výkon PC by na ni neměl mít vliv. Vidíte BIOS? Nebo PC vypípá nějakou chybu?
Kupec: NÉ, DO BIOSU RADĚJI NELEZU ALE PROSTĚ SE MONITOR NEROSVÍTÍ.CHOVÁ SE TO PŘESNĚ TAK ,JAK MI ODEŠLA PŘEDTÍM GRAFIKA.
Já: A odešla vám skutečně grafika? Nemá deska nějakej problém na AGP slotu? Já už ji ani nemám jak ozkoušet, vyměnil jsem desku za jinou s PCIe.
Kupec: TO NE,S JINOU MI TO FACHČÍ.VŽDYŤ JSTE JICH MĚL VÍC,NÉ??
Já: ee, tuhle jedinou. Zakoupil jsem novou desku a CPU, tak jsem musel vymenit grafiku, protoze ma jen PCIE.
Kupec: Omlouvám se ,vše je O.K, odešla mi zakladní deska.Ikdyž nechápu jak, ale prostě odešla.
Já: Dobrý den,
pro mě dobrá zpráva, pro vás asi méně.
Kupec: DOBRÝ DEN.
CHCI SE ZEPTAT,POČÍTAČ MÁM UŽ V POŘÁDKU ALE STÁLE SE MI NA MONITORU OBJEVUJÍ ČERVENÉ PRVKY,JAKOBY S GRAFIKOU NĚCO BYLO,NEVÍM CO SI MÁM POČÍT??
Já: Dobrý den,
měl jste špatnou desku, nemůžete mít špatný i monitor, či kabel? Taky jste mohl grafiku zničit, takhle na dálku vám nic neporadím. Zkuste ji v jiném PC, nebo ji klidně hoďte do koše.
Kupec: PROSÍM??!!! NEDĚLÉJTE ZE MĚ BLBCE,JÁ MĚL POŠKOZENOU ZÁKLADNÍ DESKU ALE NE CELÝ POČÍTAČ.JEDNÁM S VÁMI NA ROVINU,TAK PROSÍM O TO SAMÉ!! NEVÍM PROČ BYCH MĚL VAŠÍ GRAFIKU HÁZET DO KOŠE,TO MŮŽETE AKORÁT TAK VY!!! VAŠE CHOVÁNÍ JE VELICE PODIVNÉ A MÁM TAKOVÝ DOJEM ŽE I DRZÉ...VIDÍM ŽE JSTE HULVÁT A PODLE TOHO SE K VÁM ZAČNU ASI CHOVAT!!! GRAFIKU JSEM NEPOŠKODIL A VYSKOUŠÍM JÍ NA JINÉM POČÍTAČI,POKUD BY TO ALE DĚLALO I TAM,BUDU NUCEN VÁS POŽÁDAT O NAVRÁCENÍ PENĚZ.
Já: Dobrý den,
vždy jsem vám odpověděl, na co jste se mě ptal. Blbce z vás nedělám,
jistě se velmi dobře vyznáte v HW, což je zřejmé z předchozí
komunikace. Naopak, snažil jsem se vám vždy poradit. Grafická karta v
záruce už bohužel není, proto byla bez záruky i prodávaná. Nicméně
nedělejte z toho vědu, nejprve ji zkuste pořádně ozkoušet na jiném PC,
či s jinými ovladači. S kartou nikdy žádné problémy nebyly, tak nevím,
proč by měli být teď. Ale sám jste uznal, že jste měl vadnou desku a
kvůli ní jste měnil grafickou kartu. Nemohl být ten problém zrovna v
na AGP slotu?
S pozdravem Michal Lisner
Tohle je opravdu usměvný!
Ale spíš smutný mi přijde, když člověk přijde do obchodu specializovanýho na IT a tam "odborník prodavač" hrne do lidí totální nesmysly. Jsem ho chudáka trochu zaskočil když zjistil, že ja tomu taky tak trochu rozumím!

01.05.2010, 16:11 |
JP S capsem píšou zásadně blbci nebo děti (co je horší...), jak mi někdo napíše dotaz na předmět s capsem, tak se mu snažim odpovědět tak, aby ho ani nenapadlo to koupit. Jinak nevim co je na Aukru tak špatnýho, já mam za 6 let co tam jsem asi 120 komentářů bez jedinýho negativu nebo neutrálu. A to to párkrát bylo nahnutý:D
JP: asi tak, naprostý souhlas. I když teď čekám, že mi negativ dá.
Já jemu dal pozitiv hned, jak mi poslal peníze a jemu došla karta jakože OK. :)
Jinak drama pokračuje:
Kupec: Dobrý den.
Jde vidět že máte velký smysl pro humor, fakt jste mě pobavil...Jak stou zárukou,tak i stěmi zkušenostmi,jde vidět že jste velký vtipálek ale já to nehodlám řešit,jelikož je to pod mojí úroveň..Asi bude moudré ,když to uzavřem.Prosím o komentář,děkuji.
S bohem Rotter V.
Já: Dobrý den,
je zvykem, jak jistě víte, že kupující dává komentář jako první. I já vám předem děkuji za komentář.
S pozdravem Michal Lisner