
Navštíveno 444x

našel by se někdo kdo pořádně rozumí vnitřku jednotek?v mojí mi něco vyhořelo(je to vidět okem),mám druhou údajně stejnou ale po otevření je trošku jiná...jedná se o cinquecento 1.1...rád bych věděl jestli se s tím dá něco udělat...PS:čím dřív tím líp...

29.04.2010, 22:41 |
AR prohodit a nastartovat?
mno to jsem zkousel ale jedina zmena je v tom ze kdyz otocim klicek na 1. tak u moji vyhorele jede cerpadlo porad a u te druhe cucne a vypne tak jak ma...ale nastartovat nejde..neda jiskru
mas immobilizer? beztak je sparovany s tou vyhorelou RJ

30.04.2010, 15:33 |
Timbo taky bych to videl v tom imo.
bud vycist kod z tenove RJ a kakodovat klicek a nebo jestli kas ky ty jiny RJ i klicek tak ho pridrz u spinacky a skus startovat
Tak si vem manuál(pokud je dost podrobný), multimetr a zkus poměřit výstupy z jednotky. Mě motůrek začal jet jen na 4 válce(ze 6), tak jsem přes různý pokusy a výměny všeho možného zjistil, že jeden výstup na zapalovací jednotku dává slabší signál, než by měl.(vytekly kondíky v jednotce, i po jejich vyměnění zůstal tento problém). Zatím jsem teda nesehnal jinou ŘJ, tak jsem na mrtvém bodě.
včera jsem ji kuchnul fest tu původní RJ a zjistil jsem ze mi vyhorela jedna dráha nebo jinak receno cesticka nebo jak se tomu rika...proste prerusenej medenej pasek...zapajel jsem to(jen ten pasek a nic jinyho) a zkusil...po zapnuti klicku na polohu 1 mi tam jde tolik benalu ze karb je okamzite plnej :-D ja uz fakt nevim kua :-D mam dalsi jednotku pujcenou ktera je uplne na chlup stejna zevnitr jako ta moje puvodni tak to nejak zkusim rozjet ale podle toho co mi rikal elektrikar mi to nepujde dokud to nepichnu na KTS...
macomb: jinak bud klidnej...ja jsem na mrtvym bode uz pres 3 tydny :-D ps:u jakyho to mas auta ?
Mitsu 3000GT. Peníze jsou potřeba momentálně někde jinde, tak proto a nemám to na denní ježdění, takže na to tak nespěchám, sezóna stejně zatím začíná.