
Navštíveno 895x

Hledám někoho ochotného z okolí Rožnova pod Radhoštěm, kdo by byl ochotný napíchnout mi auto (Octavia1) na VAG a provést základní nastavení či jak se tomu říká... čistil jsem škrtící klapku a lítají mi volnoběžné otáčky, pry by to mělo pomoct, po vyčištění klapky je to prý nutné... samo to nechci zadarmo .-)
up... blbé řazení podle aktivity!
Zítra večer ti pošlu jak udělat základní nastavení bez wagu. Pokud nechceš nic jiného,bude ti to stačit.
andreas: Ano jde mi o to základní nastavení! Budeš moc hodný hlavně na mě prosím nezapomeň... díky moc
Neboj.zitra odpoledne nebo navečer.
andreas: díky, ale bohužel nepomohlo :-( auto pořád mírně pocukává a od cívky jde občas slyšet lupání jako když zapaluješ sporák :) a auto jakoby vynechává... cívka nová, kabely nové, svíčky nové.. já už nevím...
Tak to je škoda.napadá mě, zkus kontaktovat uživatele bull z audiklubu.cz. Je někde z valašska a je ochotný :-) jinak mě to dělalo jak na golfu,tak na fiatovi. V jednom případě to byl krokový motorek,v druhém čidlo škrtící klapky.ale mělo by to jít zjistit na vagu.
díky moc... zkusím. Jinak myslíš že kvůli krokovému motorku by se mohlo ozývat od cívky to jakoby probíjení?? Na co vlastně je krokový motorek?
Krokový motorek je motorek s převodem do pomala.používá se všude tam,kde je potřeba přesné polohování hřídele.konkrétně u aut je ve škrtící klapce. Ale to nebude mít vliv na cvakání....já bych šel znovu po kablech,zkusil je proměřit.ikdyž sou nové.co jsou zač ty kabely?kde si je kupoval?

03.05.2010, 12:58 |
TomasW | Upraveno: 2010-05-03 13:00:09
jsou to nějaké polské potvory... stáli všechny 4 cca. 650kč... originál stojí jeden 700 :-( kupoval jsem je tady v Rožnově v autodílech
Tak si možná našel příčinu :-D už jsem to parkrat viděl.novej kabel a na hovno.
Prosímtě co tam máš za motor. máš 1.6 ??? jestli ano, tak tyto motory jsou hodně náchylný na kvalitní kabely a váhu vzduchu. tak nekupuj sračky ale pořádný věci...
1,6 74kw - plyn lanko... že by ty kabely kurnik :-( no ve čtvrtek jedu na diagnostiku tak uvidím co to vyplyvne... jak se dají zkontrolovat kabely jestli jsou v pořádku?
no tak, že svíčku budeš přikládat ke kovové části :D musí jiskřit :) ale nech to na ten vag. budeš chytřejší. včera za mnou byl borec, že mu auto nějak divně jede. že má novou váhu, svíčky, kabely. napíchli jsme to na vag a ejhle, váha. nová váha v řiti. proč? protož se snažil ušetřit pár korun a koupil starline. nakonec to má ještě dražší...
Tak jsem byl na diagnostice a udělali mi základní nastavení, otáčky spadly na klasických cca. 800ot. ale po přidání plynu zase vyletěli na 1100 a poletovali kolem těchto otáček... po chvilce zase spadnou na 800ot. Bohužel mi servisák nevyjel kompletní diagnostiku, musím za ním zajet ještě později, ale říkal, že to vypadá na regulátor tlaku nebo množství paliva, teď nevím přesně jak to říkal?? Nebo na něco v palivovém čerpadlu... bohužel to bylo z jeho strany hodně ve spěchu, ale bylo to zadarmo :-) myslíte, že by to mohl být můj problém??
To se takhle těžko radí,ale možné to je...

07.05.2010, 17:44 |
DaveX TomasW: to si sedne :) mi se to stalo na felicii. Myslím, že princip bude stejný. Stačí jen jezdit jezdit a jezdit. Jak se ti to chytne na těch 1100 tak zkus prošlápnout plyn.