
Navštíveno 737x

Zdravim všechny, v pátek končim u O2, tak vyčerpáme ještě pár benefitů.
50% sleva se týká tarifů O2 NEON SMS, S, M, L, L+, XL při uzavření smlouvy na 24 nebo 36 měsíců.
Počtově omezeno, ale kolem těch deseti bych jich mohl sehnat.
20% sleva se týká tarifů O2 NEON SMS, S, M, L, L+, XL, XXL při uzavření smlouvy na 24 nebo 36 měsíců.
Počtově neomezeno.
Nabídka je určena pro nové zákazníky, zákazníky, kteří prodlužují svou stávající smlouvu (vypršela celá doba původního závazku), pro zákazníky s O2 kartou, kteří přecházejí na paušál, i pro ty, kteří k O2 přenášejí své číslo od konkurence. Slevu nelze využít pro zákazníky, kterým ještě nevypršel současný závazek (např. si pořídili některý z tarifů NEON před několika měsíci se závazkem na dva roky).
Dál by tady byla sleva 250 Kč na základní fixní službu se smlouvou na 24 měsíců.
Pro nové i stávající zákazníky (nelze na již zvýhodněný produkt). Pouze fyzické osoby a drobné podnikatele (IČ) kteří využívají alespoň jeden z tarifů:
O2 Internet, O2 Internet Plus, O2 Internet Pro (nelze pro ISDN linky)
O2 TV kino, O2 TV zabava, O2 TV Sport, O2 TV Plus
hlasové tarify O2 Volání 300, 800, Nonstop, Zahraničí nebo Business.
Počtově neomezeno.
Čísla s vybraným tarifem a jménem mi hoďtě nejlépe dneska nebo zítra do mailu. Předám na Telesales a budou vás do dvou dnů kontaktovat a domluvíte všechno ostatní.
Jinak o produktech toho moc nevim, nedělám na péči, případně stranky www.cz.o2.com
Nevim jestli je to z toho jasný, ale vybraná sleva se uplatňuje každý měsíc po celou dobu smlouvy.
Jinak prosim nemazat, nemam z toho ani vorla.

28.04.2010, 09:59 |
Yawor na CDMA by nebylo ?

28.04.2010, 10:08 |
Lucass | Upraveno: 2010-04-28 10:11:16
No vidíš, taky by tam něco bylo =)
Mobilní internet
Podmínky získání slevy
Nabídka se vztahuje na službu O2 Mobilní internet (bez rozdílu technologie) při uzavření smlouvy na 24 měsíců. Nevztahuje se na již zvýhodněnou doplňkovou službu O2 Mobilní internet (za 150 korun měsíčně ke Službám na doma)
Slevu mohou využít noví zákazníci i stávající zákazníci při prodloužení své smlouvy
TIP pro vás: Pokud mají vaši blízcí aktivovaný tarif O2 Neon (možno i se zvýhodněním Z první ruky) získají na O2 mobilní Internet další slevu 100Kč měsíčně. Po dobu 24 měsíců tak budou platit za mobilní internet pouze 400 Kč měsíčně.
Lucass: chtěl bych se zeptat, jestli bys byl schopný změnit tarif, přítelkyně si před 11 měsíci zřídila špatnej tarif a potřeboval bych to změnit na nižší, jde ?!

28.04.2010, 10:22 |
Lucass | Upraveno: 2010-04-28 10:32:51
madaros, jak jsem psal nedělám na péči, ale tipuju že to nejde...
Escudo, co ty tady. =)
zajímavá nabídka :) písnu ti maila....
od O2 bych nechtel nic ani zadarmo
zlatý O2 proti t-mobile kterej jsem byl "donucen" odkoupit od firmy ..... chtěl jsem k vodafone ale tohle nevypadá taky blbě :)
jsou to hajzlove vychcany zkur*eny, pripravili mne o nemaly penize bez nahrady, jen sliby a kecy, kdyz slysim O2 jezi se mi chlupy na tele
zlatej vodafone
no je pravda, že po 13ti letech odcházíme celá firma od O2 k Vodafone...
Vždycky se najdou nějaký nespokojený, já mam naopak většinu známých i rodinu který maj O2 a nijak si mi nestěžujou.
my taky byly spokojený až do doby, kdy jsme chtěli upravit tarify, 13let platíme včas, jsme firma o 12ti lidech a když člověk, co nás má na starosti 3x domluví schůzku na kterou nikdy nedorazil aniž by se omluvil, nebral telefon a dostali jsme se na něj zas až přes tu jejich pojebanou linku s tím, že to jednou nestih, podruhý to nemoh najít tak to je napřesdržku. nakonec ze změn pěti tarifů udělal dvě dobře a tři totálně zesral a to tak, že za simku co leží v šuplíku přišlo 2K účet, 2x za sebou přišel na simku co má zablokovanej internet učet za 19tis za data, po reklamaci hned dali slevu 16tis...žil jsem v tom, že takhle vyjebávaj s jednotlivcema, ne s firmama...
Luke: to je sice pěkný, ale obávám se že jde o individuální zkušenost s jednim člověkem, kterej to po... Řešil bych to stížností na něj se žádostí o kompenzaci, myslim si že ti vyhověj bez větších komplikací. Já O2 chválit určitě nebudu, ale můžu vás uklidnit, že jestli si myslíte, že když půjdete k Voda nebo T-M, tak nic takovýho nehrozí, tak jste neuvěřitelně naivní :o)) vždycky jde o individuální pochybení jedince něbo několika jedinců, firemní politiku maji zku*venou všichni stejně
neboj, posílali jsme dvě písemný stížnosti na konkrétního člověka s nulovým výsledkem. opět se ozval ten samej, omluvil se, ale posral to znova nebo nekomunikoval. od vodafonu přišli okamžitě na schůzku, nezávazně udělali nabídku se značnou úsporou oproti O2, nic víc vpodstatě nepotřebujem
a to si myslíš, že když ti jdou něco prodat, tak že tě zjebou jak malýho kluka? Řiká se když ptáčka lapají....Na každýho takovýho člověka jako jseš ty, čili že máš špatnou zkušenost najdeš dalšího takovýho, kterej odchází od Voda k T-M nebo O2 s podobnejma postřehama. Tohle je prostě věčnej koloběh, lidi odcházej a zase se vracej, počet zákazníků je dlouhodobě na podobný úrovni

30.04.2010, 09:32 |
Yawor Lucass : co mohu udělat pro získání toho CDMA za 500 ? Díky ;o)
escudo: zjebou? proč by měl někdo někoho jebat? jako ve chvíli, kdy O2 není schopný udělat optimalizaci na základě našich požadavků (resp ano, ale blbě takovým způsobem, že jsme platili víc jak původně), když člověk co nás má na starosti nemá ani tolik slušnosti, aby se omluvil když 3x nepřišel na schůzku tak pro mě je v tuhle chvíli podstatný, že dojde k úspoře nákladů na telefony o nějakých 30-40%. to mi stačí, nebudem zůstvávat u O2 protože když ptáčka lapají....existuje tržní prostředí a když ani dvě písemný stížnosti nepomáhaj, tak čest práci...
Už nemam přístupy do systému, tak kdo večer chtěl tu 50% slevu, tak tu už neseženu, 20% by šlo.
Yawor, máš mail, tohle by taky mělo jít.

30.04.2010, 10:01 |
Yawor odepsáno, děkuji