
Navštíveno 16043x

Je možný, že kvůli slabé baterii nefunguje servo? Manželce se během jízdy rozsvítil symbol baterky a přestalo jít servo, jinak auto jelo normálně. Myslel jsem si, že jí třeba prdl řemen, ale ten je OK. Doma jsem 2x v pohodě nastartoval a baterka to utáhla, ale kontrolka svítí pořád a servo nejde.
Tak jsem zkusil hodit baterku na nabíječku (při připojení hlásila 0% přestože tedy startovala), nabil jsem ji a v noci nabíječku odpojil. Ráno jsem teď zase v poho nastartoval, ale kontrolka i servo stále žádná změna. Když jsem zkusmo připojil baterku na nabíječku měla opět 0%, nicméně startuje, světla svítí.
Takže chci zkusit hodit novou baterku, jen mi není jasný, jestli stav baterie může mít vliv na funkci serva. ???
Pokud ma auto abs, jako prvni by se pri slabej baterce co jsem to pochopil u me odpojilo prave ono.Ze by se odpojilo servo ktere je pohanene remenem to nevim. prijde mi to nelogicky
to mi právě taky nejde do hlavy, že svítí baterka a nejde servo, které by na ní mělo být víceméně nezávislé
Servo neni na remenu, je to elektricka pumpa. Pujc si od nekoho baterku a hned uvidis.
servo neni na remenu? Ja ho podle me na remenu mam a pokud vim kabely do nej nejspis nevedou zadny????
Asi záleží u jakýho auta... u HTP je třeba elektrický, protože by to ten motor neutáhl :o)
Ono by bylo taky dobry napsat, o jaky auto se jedna. Tak treba moje Astra ma elektroservo, Octavia taky...
Nevím, jaký máš auto, ale třeba Fiat Stilo to dělá normálně. Je v něm duální elektrické servo.
Takže jakmile zahapruje baterka, tak se vypíná právě servo.
tappaja: díky zkusím, o tom el.servu jsem uvažoval taky.
Mohl bych to poznat i když k tomu připojím druhý auto přes startovací kabely, že?
jo, je to Mercedes A160 75kW benzin r.97
Hele ja nevim, jestli ti nabijecka vyhodnocuje baterku, ze ma 0% a ona toci, tak ji zrovna tak muze vyhodnotit auto, ze ma 0% a proste to odpoji. Prehod baterku a uvidis.
OKi, díky za rady, po obědě zkusím a dám vědět, jak jsem dopadl. Teď naložím prcky a tradááá na výlet.

18.04.2010, 10:47 |
Lukasino | Upraveno: 2010-04-18 10:47:59
Chlapi, ale vzdyt kdyz sviti baterie, tak je spatne dobijeni, ne baterka, ne? Altik dava to co ma?
Edit: i/y :))

18.04.2010, 11:03 |
swep šestikule: mam stejnou zavadu sice na astre ale uplne stejna zavada, alternator zrepasovany-zadna zmena, v servise to bylo x krat neopravili, kontrolka dobijeni zhasne po urcite dobe a servo bezi jako by se nic nestalo, ale do te doby proste alternator nedobiji a servo nejede
Ma pravdu kluk usatej, sem zvedavej, jestli se Sestikulak vrati z toho tradaaa vejletu na lane :o)))

18.04.2010, 12:15 |
zipp jako Lukasino
OT: kolik deti roztlaci acko? :-)
na výletě jsme byli velkým autem, meďour je jen na lítačku po městě ;-)
Jinak jo, obecně je to jak píše Lukasino. Jen mě právě zarazilo, že vše funguje jak má (včetně třeba několika startů po sobě), ale to servo se nechytá. Na jednom z předešlých aut jsem vadný altík měl a tam bylo auto po projížďce bez dobíjení mrtvé a baterie si ani neťukla. No uvidíme, večer se na to snad dostanu. Díky za názory.

18.04.2010, 21:04 |
Hanes A-čko ma elektricky servo. Na altik je pristup jen pri zvednutem aute a remen se sundava fakt blbe. Je to vazany dobijenim,protoze pokud nedobiji tak elektrika nevi ze motor bezi,tudiz nemuze bezet servo. Nech premerit dobijeni, popripade GO alternatoru. Baterkou to nebude,ta je dost silna kdyz ti to jeste startuje a zkontroloval bych budik na nabijecce je nesmysl aby ukazovala 0 kdyz auto startuje.
np hlavne aby to nebyl remen k altiku vo ho vidis a ten k servu jestli tanm vubec mas)

18.04.2010, 21:43 |
clown jojo ko altik ... zazito 2x u kokty ..
nejdriv se rozsviti baterka,
pak ASR, ABS, airbagy, klima .. atd .. :o(
konečně jsem se k tomu dostal, byl spadlý řemen, takže jsem ho vyměnil, klady se zdají ok, napínací kladka taky funguje, ale sotva nastartuje, tak to ten řemen shodí dolů. Zkoušel jsem to snad 4x, ale vždy to hned po nastartování spadne. Čím to může být?