
Navštíveno 908x


17.04.2010, 21:55 |
Dušan diagnostika hlásí přicpaný filtr DPF. Během dvou měsícu sem byl dvakrát na regeneraci. Chce to prostě vyměnit celý filtr nebo nechat odborně kuchnout a přepsat SW? Aditiv mám dost, spíš je problém že jezdím kousky a filtr se neregeneruje sám. Bohužel každý koho se na toto téma zeptám má naprosto jiný názor.
BTW Regeneraci delají pokaždé ve Fordu, ne v žádné kůlně.

17.04.2010, 23:29 |
Rudi Nech ho vypnout
[ Link ] Jinak ti nezbude nic jinýho než jezdit do Fordu, případně to jednou za čas protáhnnout...

18.04.2010, 08:24 |
mrazik | Upraveno: 2010-04-18 08:24:35
Udelat si vylet po dalnici a prohnat ho.

18.04.2010, 12:13 |
Dušan kontrolka na palubce po nějakém týdnu vždy zhasne, takže radíte neřešit to a dát mu jednou za týden 20min dálnice?
Jinak je C-Max parádní auto, i motor je povedený (2.0) ale tohle mi prostě začíná vadit!
Jeste bych se zkusil zeptat u forda, jestli nemaji novejsi soft pro ridici jednotku.

18.04.2010, 14:19 |
Dušan mrazik: a čemu to může pomoct?

18.04.2010, 19:04 |
Dušan tak jsem si dal tu dálnici rovnou a kontrolka zhasla, dokonce jsem u Kladna předjížděl Viper z nápisama diamondrace... dával si to hodně napohodu :)

18.04.2010, 19:20 |
X-sat (M)
:-) C-Max pozitive

19.04.2010, 10:25 |
Dušan X-sat: jak řikáš, rodiný autíčko je to povedený ale do práce bych raději jezdil z MX5 nebo S2000 :o)))
na Bmw e60 ho nejaky manik z podobnych duvodu vyndal, prolil perchlorem, vodou a tusim benzinem a psal, ze je po 150tis zas jako novy...

19.04.2010, 13:34 |
Dušan 2 CervinVega: to není špatný nápad, hodim káru na hever a propláchnu to. Tím nemůžu nic zkazit. Jen doufam že to bude montážně na úrovni maximálně Merkuru... asi tam budou nějaný čidla a pod. Každopádně to zní rozumně

19.04.2010, 22:50 |
htd protahnout:)
řešim něco podobného na Peugeotu 406. Filtr pevných částic. Stačí ho vymontovat, propláchnout wapkou, pak namontovat a rozjet. Z vejfuku teče voda, ale na rok je zase pokoj. Teď už to všechno umím za 2 hodiny i s úklidem pracoviště.
Přesně tak, proplachnout wapkou pořádně a pak je dobrý to vysušit vzduchem. Pak je to jak nový:)

20.04.2010, 13:58 |
clown u Mercedesu predepisujou protahnout to auto na dalnici :o)) pry minimalne 50km pod tlakem :o)

30.04.2010, 09:01 |
Dušan problém je tu znovu,auto jsem protáhl na trase Stochov/Svratka a z5 což je 440 km. Závada se rozsvítila po třech dnech zas. Čistit to moc nešlo, je tam takový červený prášek. Mám nabídku od firmy která DPF "vykuchá" a nahraje SW který nějakým způsobem ojebe čidla. Další možnost je koupit nový filtr,finančně to není takový problém, ale bojím se že při mých popojížďkách ho budu kupovat za rok zas.
Co teď s tím?

30.04.2010, 09:54 |
Dušan Lucni.konik: tjn ale prodat maxe kterýmu jinak vůbec nic není a slouží velice dobře se strátou 100tis po roce a půl je pro mě fakt nesmysl. Do nafty jsem se nechal ukecat, podruhý bych to taky nekoupil, ale je pravda že i při mém malém ročním nájezdu ušetří 12K na palivu.
No, holt si musíš spočítat, zda-li se to za ty problémy s naftou vyplatí.

30.04.2010, 10:23 |
fredy ten filtr by snad měl vydržet hodně km, já mám u BMW výměnu v 200tis s cenovkou 40tis :)
Máš malej roční nájezd a ještě ušetříš 12K??? Jakou máš spotřebu.určitě hodně malou,co. Aby naftový motory byly co nejvíc spolehlivý, musí jezdit a točit se. Pokud je tomu naopak,auto se pořádně nezahřeje odchází hodně rychle hodně věcí.turbo,vstřiky,atd... Majitelé naftáků si musí uvědomit,že mít nalepený oči a na palub.pc a hnát se za spotřebou je uplně to nejhorší.
Pak se hodně divý,že ušetřený peníze dají za opravy.a že to jsou dnes palby. Stačí nemít spotřebu 4,5 litru ale šest a vyhnou se potížím. Ještě předpokládám používání kvalitní nafty. To je hodně důležité.

30.04.2010, 10:33 |
Dušan mám najeto poctivých 120tis. Problém je opravdu jen v tom že jezdím hodně krátkých tras 5-20km kdy se filtr sám nezregeneruje. Když je auto studený točim do 2tis, jak se ohřeje nakládám mu normálně, určitě ho nešetřím kvůli spotřebě. Můj mechanik říká že letos se auta s ucpaným filtrem opravdu vyrojily, a to VW, Fordy, BMW a pod. takže si nevybereš.
Jako buď ho nějak vyhoď, nebo pořiď benzín. Říkám to narovinu,ale myslím,že při tvém nájezdu to filtrem začíná. Ještě si zkus tu trasu uměle prodloužit :-) divil by ses,ale dělá to tak dost lidí :-)
Vyrojily se pač auta s filtrem pevných částic začínají mít najeto :-) podle mě to nebyl dobrej krok od automobilek. Ale to ani 2.0tdi wv koncernu :-D

30.04.2010, 12:36 |
Rudi Letos se vyrojili bo se to všechno tahá z rajchu, kde od letošního roku na mnoha místech auta nemůžou do středu velkejch měst, protože bez filtru splňujou pouze Euro 3, čili na žlutou plaketu, nikoliv na zelenou.
Hodně lidí, tak už od roku 06 kupovalo auta s filtrem pevnejch částic, kdy se o tom začalo hojně mluvit.
Navíc filtr by se měl zhruba po 150tis.km měnit, samozřejmě ale záleží, jak kdo jezdí, jestli dálky či blízko. V ČR i v dnešní době dostáváš snad na výběr, zda chceš auto s DPF či bez, konkrétně sem to v lednu zahlídl u Octávek a Seatu.
Za mě určitě nejlepší řešení, jak sem ti již psal, nechat vykuchat nebo jen oblbnout jednotku a nechat ho tam. Při takhle malým nájezdu, co ty jezdíš je tam určitě nesmyslnej a nákupem novýho by sis určitě nepomohl.