
Navštíveno 1177x

... aneb, když není v Tišnově kde zaparkovat :-)

12.04.2010, 18:44 |
Rudi brňák no :-))
Odtamtud mu to stopro neukradnou ;-)

12.04.2010, 19:52 |
choze to není Brňák, ale blonďák :D
jak to tam dostal ten mamlas?
Dostal se tam jednoduše, stál nad schodama a blbě zabrzdil, je to tam trošku z kopečka :)
...to tam, kkt, nedal kvalt? To je snad jedna z prvních věcí, co by se měla učit v autoškole.

13.04.2010, 00:08 |
zipp crestik: bohužel se učí pravej opak. Ségra nedávno autoškolu dodělala a učili ji tam, že když se parkuje, tak se dává neutrál a ruční brzda...

13.04.2010, 06:59 |
Šlaušek | Upraveno: 2010-04-13 07:00:31
zipp: klasika, taky za to mladou pernamentně jebu. Nejhorší na tom je, že jí v tom ujišťuje její otec kamioňák. Vždy jí v zimě uzemnim tim, že jí pak nechám, ať si do bubnů mlátí sama
Jo jo v autoskole uz neuci davat kvalt. Jeste, ze me to otec naucil, protoze kdyz selze rucka, mam tam aspon kvalt.

13.04.2010, 08:05 |
Ravo | Upraveno: 2010-04-13 08:06:28
njn, kvalt se neučí z jednoho jednoduchýho důvodu. Na parkování je ruční brzda a ta má být funkční (a mělo by se to kontrolovat na STK). Když není tak ji máš nechat opravit a nejezdit a ne to řešit kvaltem :)
Kdyby tam byl kvalt, tak se při startování může stát že skočíš na auto před/za tebou (ženský jsou na to mistři). Tohle by se mělo ale vyřešit automatickým sešlápnutí spojky když šahám na startér (byl tu na to i thread)
Takže každýmu co je libo, ve výsledku je každý zodpovědný za svoje činy...
P.S. - Já jsem stará škola = kvalt (a když velkej kopec tak i ručka) a start se spojkou ;-)

13.04.2010, 11:56 |
KaZaN Jeee klasika, Vito brzdi totiz na dve veci, taky sem jednou nasel svý Vito uprostred silnice obklopeny čumilama a policií.... ;)
já dávám kvalt i ručku :-))

13.04.2010, 12:10 |
KaZaN Njn, to když máš dálkovej start pro pocit tepla....tak kvalt dát nejde... zlatý automaty ;)
Jako RAVO: Teď to myslím i popisovali ve Světě Motorů. Jinak co mě říkali v autoškole a příjde mě to logické,takže to tak dělám je- že, trochu natáčím kola k obrubníku pro případ kdyby se přeci jen auto rozjelo...
RAVO: STK kotroluje rucku, ano, parkovaci brzda to je, ALE! STK uz Ti nedokaze zkontrolovat jestli Ti v zime rucka zamrzne nebo ne. Takze ja parkuju zasadne na kvalt a pokud je velkej kopec tak rucka. Se startem problem nemám ,automaticky mackam spojku hned po zapnuti pásu a sahnutí po klicku... :o)
...a ze tech mrazivych noci u nas do roka je, co?:-)
uplny hafo :) Ale nahoda je blbec :)

13.04.2010, 21:12 |
Ravo v zimě když mrzne samozřejmě JEN kvalt, bohužel se mi na mým starým fáčku už stalo, že mi zamrzla voda v lanovodech a bylo "park brake always ON" :)
Ale musím nechat, že se mi to stalo na horách.
Tak či tak je netěsnost lanovodů závada ruční brzdy, která by se měla odstranit a měla by být kontrolována v rámci podzimní přípravy (aspoň to namazat, pak to nezamrzne). Vím že realita těchto akcí v servisech je jiná (změří účinnost hlavních brzd, dolejou zimní ostřik, změří baterku popř. dolejou a nabijí, nasadí zimní gumy, thats all...)
Prostě je to zase o uživatelích auta, pokud vím že mám starší auto co by mohlo mít tento problém (špatná těsnost lanovodů, možná koroze bovdenu atd.) tak si to preventivně dám dohromady sám nebo nechám opravit(podle peněz ;-).
jako Ravo. Kvalt, ale mě to učili i v autoškole a jelikož otec jezdil rally, tak i on ještě před autoškolou.
ja kvalt nenechavam, vzdy zasadne parkuju na "P" + kdyz kopec tak rucka a kola otoceny k obrubniku :-P
Lukasino: jenže ty máš automat :o/