
Navštíveno 1096x

Zajimalo by me co preferujete za motory benzin x nafta??osobne jedine benzina,i kdyz momentalne jezdim s naftou ale to jen kvuli praci.Tak jsem zvedav jaka bude ceho prevaha..:o)
To je zase flame ako piča. Každému vyhovuje niečo iného a hotovo.
To zalezi natom jestly je to do pole nebo na silnici:-))
to jo...mě je to teda celkem jedno, mám teda benzíňáka ale nepohrdnu ani naftou ;)
Slim:prave proto jsem psal co kdo preferuje,jestli neumis cist,a jestli se ti to zda blbe tak ani nereaguj.diky
Mno je to fuk, hlavne at v tom je automat a nemusim tam nekde honit fofrklacek :)
poznal sem kouzlo LPG a už bych jinam nešel..
Hele, jezdim i s NAFTOU i s BENZINEM! Kdyz jedu nekam, kde me trapi spotreba, jedu naftou (prace,dalky atd...) kdyz si chci uzit jizdu volim BENZIN! Stejne tak volik beznin, kdyz jen popojizdim a vim, ze to nafte dobre nedela! Kazdy motor ma sva PRO i PROTI. U benzinu je PROTI teda jen spotreba :o)
No a LPG je taky super (resi to spotrebu u benzinu) horsi uz je pak servisovani, neb spousta servisu to nedela rado :o(

10.04.2010, 18:29 |
gizmi Motorka/skutr - benzin (nafta se nedela)
Veteran - benzin (v te dobe moc nafty asi nelitalo)
Auto na vyblbnuti - benzin (jak jinak nez Hondicka)
Auto na bezne jezdeni - nafta :D (jak jinak, zeeee pri mem najezdu kilometru) :o)

10.04.2010, 18:30 |
JP Tohle se nedá vnímat jinak, než jako nováčkovskej pokus o flame:D
Jsem militantní benzínista.
Jezdím LPG benzín a i mám klasiku 66kW TDi, oboje má něco, na dálnici je pro mě lepší TDi- jestli se jede 130 nebo 150 není na spotřebě znát, u benzína jo a i už to moc točí a je hluk.
Only: Už máš přestavěno? Jak tě to maká v Jagu?
osobně jedině benzína, ale jezdim naftou....hm :)))
no ja mam benzin teraz ale keby som uz mal kupit druhe auto tak si vezmem naftu,kvoli vykonu a spotrebe.....
benzín/lpg/e85
za mě nafta má smysl pouze u měnších obsahů a pouze do města..... u větších obsahů tdi apod o spotřebě vim svoje takže to nechám bez komentáře :)
naftu sem nikdy neměl a ani jí neplánuju, takže jedině benzín

10.04.2010, 22:18 |
trlon My máme doma Naftáka a 3benzínaky:-))
a meníme na 1benzínák a 3nafty
2 Seat Power: tak s týmito super anketami choď na zpovednice.cz alebo autorevue.cz ;o)
Jedině beznin možná jsem ujetej ale dávám přednost velkoobjemovým benzinovým atmosferam :-D nafta mi domů nesmí měl jsem jednou a stačilo nikdy více.

10.04.2010, 23:59 |
kuja No mel sem oboji a jedina nafta,ktera me fakt bavila,tak to bylo 2,5 TDs od BMW....ale jinak me bavi velkoobjemovy atmosfericky benzin :)
Slim:mas nejaky komplex??
2 Seat Power: čo myslíš? :o)
jako Thullo, ale je pravda, ze z 95% jezdim naftou kvuli spotrebe....
Jedine LPG!! :-) A servisni naklady temer nulovy.. Revize za 100kc, kazdych 10000km vymena filtru za 150kc, a trocha drazsi technicka. Kdyz to srovnam treba s 1,9TDi tak bych nemenil. Jezdim prumer 8 az 12l/100km coz je v penezich 1,15kc/1km az 1,75kc/1k. Kdyz jsem jezdil oktavkou 1,9TDi 81kW tak spotreba 5,5 az 7,3l/100km v cene 1,6kc/1km az 2,1kc/1km. Tak co je lepsi :-)
GooGoo : přesně tak....a to vše při velkym výkonu a žádnym odpudivym zvuku "kadle kadle" a pitomýho průběhu motoru :)

11.04.2010, 18:00 |
Prady OBOJE! Nafta je zase super na spotřebu, naše oktávka 1.9TDi 96Kw jezdí od 4,1L na 100Km a i ve městě se s ní dá v pohodě jezdit za 5,3L na 100Km, jinak osobně vlastnim benzínovou Hondu, která sice žere od 6L do 12L na 100, ale zase je s ní větší zábava...
v kterým městě?pže po praze jezdim od 8,5 do 12 a za 5.3 jsem se svojí 77kW PD jel asi 3x v životě...
Já jezdím s 3.0D od BMW, průměrnou mám 7.3 na sto a jede to na hustotu provozu u nás až až. Ale že bych to prožíval, to opravdu ne. Motor foukne ve dvou tisících a někde za třema už začíná postupně polevovat. Sice se nechá točit až do pěti tisíc ale není to k ničemu. Prožitek mi dá jenom benzínový víceválec, zbožňuju ten tah, který sílí dokud motor nezabrnká o omezovač! Ovšem s takovým motorem já jezdím za dvanáct a to si teď už bohužel nemůžu dovolit.

12.04.2010, 11:20 |
Rudi Plyn po špatný zkušenosti už vůbec. Žralo to o 2-3 litry víc než normálně, nemohl sem s tím do podzemek, malej dojezd, navíc celou montáž sekvence dosrali, na což se vysral i motor - Mondeo V6, jedinou výhodou byl snad zvouček :-))
Oproti tomu spokojenost s TDI, spotřeba poloviční, větší dojezd, větší prosto, lepší tah a spolehlivost.
LPG tím nijak neodsuzuju, jen po mojí zkušenosti mi už do auta nesmí, byl to skoro půl rok problémů, ve kterým sem se takřka utopil...

12.04.2010, 11:54 |
Daryl (A)
do obsahu 2000ccm nafta, nad 2000ccm benzin :)
Za me 3.0Tdi (A6,Q7) nejvetsi spokojenost... Kdyby sel ten motor do 350z tak ho tam narvu taky:D